Více

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Hermès představil koncem minulého týdne druhou část své kolekce pro letošní podzim a zimu. První show totiž uspořádal v elegantní Paříži, zatímco druhou v rušném New Yorku. Propojil tak dva proslulé módní světy.

    Nejnovější přehlídka francouzské značky Hermès nesla název Manhattan Rocabar. Odkazovala tím na vzorovaný koňský kobereček módního domu, který představuje propojení různých kultur. Stejný cíl totiž měla i samotná očekávaná show, tedy smíchání pařížské elegance a newyorského velkoměstského šarmu. Jednalo se tedy o druhou polovinu kolekce pro podzim a zimu 2024.

    Na rozdíl od té první však v sobě nesla o něco více sex appealu a městského nádechu. Kreativní ředitelka Hermès Nadège Vanhée se rozhodla umístit ji do prostor Pier 36. Ještě před začátkem přehlídky pak bylo všem návštěvníkům jasné, že je věnovaná právě New Yorku. Ze stropu totiž visela řada semaforů, odkazujících na tamní rušnou a ikonickou dopravu. Reflektovaly ji také samotné návrhy.

    Zdroj: Hermès

    Většina kousků se totiž nesla v odstínech červené, zelené nebo oranžové. Jedná se zároveň o typické podzimní barvy, a tak se Vanhée podařilo vytvořit perfektní kombinaci pro chladné období i slavné velkoměsto. Sem tam probleskovaly rovněž prvky připomínající Paříž, jako jsou například tradiční kousky pro jízdu na koni. Převládala ovšem atmosféra multi-kulturního a eklektického New Yorku.

    Různorodé kulturní prvky Hermès perfektně vyvážil. Doplnil je o střídmé odstíny

    Každá modelka například vynesla námořnickou čapku, připomínající také typickou newyorskou „newsboy“ kšiltovku. Další módní kódy zase připomínaly hip-hop scénu, která New York považuje za své rodiště. Různorodé vzory a barvy pak perfektně doplňovaly střídmější barevné tóny jako černá, krémová nebo hnědá. Mezi doplňky pak nechyběly ikonické šátky, kožené kovbojské boty a kabelky všech velikostí.

    S koncem přehlídky ovšem módní událost neskončila. Po jejím závěru totiž spadla opona, která odhalila místo pro následující after party. Na hosty čekala terasa s výhledem na přilehlou řeku, zdánlivě bezedná nabídka koktejlů a DJ set. O hudební doprovod se mimo jiné postarala také zpěvačka Caroline Polachek, která se objevila v červeném koženém looku ze samotné kolekce.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Hermès propletl Paříž s New Yorkem. Odhalil druhou část kolekce pro podzim a zimu 2024

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Hermès představil koncem minulého týdne druhou část své kolekce pro letošní podzim a zimu. První show totiž uspořádal v elegantní Paříži, zatímco druhou v rušném New Yorku. Propojil tak dva proslulé módní světy.

    - Reklama -

    Nejnovější přehlídka francouzské značky Hermès nesla název Manhattan Rocabar. Odkazovala tím na vzorovaný koňský kobereček módního domu, který představuje propojení různých kultur. Stejný cíl totiž měla i samotná očekávaná show, tedy smíchání pařížské elegance a newyorského velkoměstského šarmu. Jednalo se tedy o druhou polovinu kolekce pro podzim a zimu 2024.

    Na rozdíl od té první však v sobě nesla o něco více sex appealu a městského nádechu. Kreativní ředitelka Hermès Nadège Vanhée se rozhodla umístit ji do prostor Pier 36. Ještě před začátkem přehlídky pak bylo všem návštěvníkům jasné, že je věnovaná právě New Yorku. Ze stropu totiž visela řada semaforů, odkazujících na tamní rušnou a ikonickou dopravu. Reflektovaly ji také samotné návrhy.

    Zdroj: Hermès

    - Reklama -

    Většina kousků se totiž nesla v odstínech červené, zelené nebo oranžové. Jedná se zároveň o typické podzimní barvy, a tak se Vanhée podařilo vytvořit perfektní kombinaci pro chladné období i slavné velkoměsto. Sem tam probleskovaly rovněž prvky připomínající Paříž, jako jsou například tradiční kousky pro jízdu na koni. Převládala ovšem atmosféra multi-kulturního a eklektického New Yorku.

    Různorodé kulturní prvky Hermès perfektně vyvážil. Doplnil je o střídmé odstíny

    Každá modelka například vynesla námořnickou čapku, připomínající také typickou newyorskou „newsboy“ kšiltovku. Další módní kódy zase připomínaly hip-hop scénu, která New York považuje za své rodiště. Různorodé vzory a barvy pak perfektně doplňovaly střídmější barevné tóny jako černá, krémová nebo hnědá. Mezi doplňky pak nechyběly ikonické šátky, kožené kovbojské boty a kabelky všech velikostí.

    S koncem přehlídky ovšem módní událost neskončila. Po jejím závěru totiž spadla opona, která odhalila místo pro následující after party. Na hosty čekala terasa s výhledem na přilehlou řeku, zdánlivě bezedná nabídka koktejlů a DJ set. O hudební doprovod se mimo jiné postarala také zpěvačka Caroline Polachek, která se objevila v červeném koženém looku ze samotné kolekce.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―