Více

    ― Reklama ―

    Nejnovější analýza poukazuje na to, že by módní dům Hermès mohl zastoupit Louis Vuitton na pozici největší značky luxusního průmyslu. Metropolitní muzeum umění v New Yorku pak odhalilo detaily o chystané výstavě Sleeping Beauties. Na TikTok se zase vrací maximalistický make-up a Dior představil v New Yorku novou kolekci.

    Výstava Sleeping Beauties v Met zapůsobí na všechny smysly

    Spolu s květnem se blíží očekávaný ples Met Gala a související odhalení další výstavy, připravené Metropolitním muzeem v New Yorku. Organizátoři proto už nyní odhalili nové detaily o tom, jak bude vypadat. Návštěvníci se mohou těšit na 250 looků a doplňků i multi-smyslový zážitek. Budou mít totiž možnost osahat si napodobeniny historických výšivek nebo se nadechnout aroma luxusních květinových potisků.

    Dior dorazil do New Yorku. Maria Grazia Chiuri nabídla podzimní mix pánských a dámských prvků

    Kreativní ředitelka módního domu Dior představila v pondělí v Brooklynu svou letošní pre-fall kolekci. Náhled jsme do ní sice získali už dříve, nyní měla ovšem první šanci objevit se na runway. Slavná návrhářka chtěla navíc událostí oslavit svůj blízký vztah, ale i ten ikonické francouzské značky, k New Yorku. Samotná módní přehlídka se pak stala mixem hned několika konceptů.

    Zdroj: Reuters

    Spojovala například minulost a přítomnost, a to pomocí uměleckých instalací. Některé byly totiž inspirované historickými feministickými díly, zatímco jiné pocházely ze současných studií. Samotné návrhy pak umně kombinovaly dámské a pánské módní prvky. Na show dorazila také řada celebrit, jako jsou například herečky Anya Taylor Joy, Charlize Theron nebo Rosamund Pike.

    Hermès šlape Louis Vuitton na paty. Může se stát největší značkou luxusního průmyslu

    Módní dům Hermès má podle nejnovější analýzy firmy Citigroup Inc. nakročeno k tomu, nahradit značku Louis Vuitton v její pozici v luxusním průmyslu. V současnosti je totiž považována za jeho největší společnost. Zisky Hermès ovšem stabilně narůstají a značka by tak měla v roce 2027 dosáhnout důležitého milníku, tedy příjmů v hodnotě 20 miliard eur. Louis Vuitton ho překročil už v roce 2022.

    TikTok opět pohltil maximalistický make-up. Jeho uživatelé propagují neobvyklé metody

    Na sociální síti TikTok jsou opět oblíbená videa uživatelů, kteří zastávají takzvaný maximalistický make-up. Jedná se o postup líčení, využívající nadstandardní množství tvářenky, korektoru, pudru, make-upu nebo dalších produktů. Mezi v současnosti oblíbená videa patří i ta od Rachel Carlisle. Propaguje totiž metodu, při které si pod make-up rozetře velké množství sytě růžové nebo červené tvářenky.

    @rachelmadisoncarlisle someone get the beauty influencers to try plz #makeup #makeuptips #makeuproutine @Jeffree Star @Mikayla Nogueira @monet mcmichael 🤍 @Whitney Simmons @Alix Earle @James Charles @patrick ta @Darcy McQueeny ♬ original sound – Rachel Carlisle

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Dior odhalil novou kolekci v New Yorku a Hermès dohání Louis Vuitton

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nejnovější analýza poukazuje na to, že by módní dům Hermès mohl zastoupit Louis Vuitton na pozici největší značky luxusního průmyslu. Metropolitní muzeum umění v New Yorku pak odhalilo detaily o chystané výstavě Sleeping Beauties. Na TikTok se zase vrací maximalistický make-up a Dior představil v New Yorku novou kolekci.

    - Reklama -

    Výstava Sleeping Beauties v Met zapůsobí na všechny smysly

    Spolu s květnem se blíží očekávaný ples Met Gala a související odhalení další výstavy, připravené Metropolitním muzeem v New Yorku. Organizátoři proto už nyní odhalili nové detaily o tom, jak bude vypadat. Návštěvníci se mohou těšit na 250 looků a doplňků i multi-smyslový zážitek. Budou mít totiž možnost osahat si napodobeniny historických výšivek nebo se nadechnout aroma luxusních květinových potisků.

    Dior dorazil do New Yorku. Maria Grazia Chiuri nabídla podzimní mix pánských a dámských prvků

    Kreativní ředitelka módního domu Dior představila v pondělí v Brooklynu svou letošní pre-fall kolekci. Náhled jsme do ní sice získali už dříve, nyní měla ovšem první šanci objevit se na runway. Slavná návrhářka chtěla navíc událostí oslavit svůj blízký vztah, ale i ten ikonické francouzské značky, k New Yorku. Samotná módní přehlídka se pak stala mixem hned několika konceptů.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Spojovala například minulost a přítomnost, a to pomocí uměleckých instalací. Některé byly totiž inspirované historickými feministickými díly, zatímco jiné pocházely ze současných studií. Samotné návrhy pak umně kombinovaly dámské a pánské módní prvky. Na show dorazila také řada celebrit, jako jsou například herečky Anya Taylor Joy, Charlize Theron nebo Rosamund Pike.

    Hermès šlape Louis Vuitton na paty. Může se stát největší značkou luxusního průmyslu

    Módní dům Hermès má podle nejnovější analýzy firmy Citigroup Inc. nakročeno k tomu, nahradit značku Louis Vuitton v její pozici v luxusním průmyslu. V současnosti je totiž považována za jeho největší společnost. Zisky Hermès ovšem stabilně narůstají a značka by tak měla v roce 2027 dosáhnout důležitého milníku, tedy příjmů v hodnotě 20 miliard eur. Louis Vuitton ho překročil už v roce 2022.

    TikTok opět pohltil maximalistický make-up. Jeho uživatelé propagují neobvyklé metody

    Na sociální síti TikTok jsou opět oblíbená videa uživatelů, kteří zastávají takzvaný maximalistický make-up. Jedná se o postup líčení, využívající nadstandardní množství tvářenky, korektoru, pudru, make-upu nebo dalších produktů. Mezi v současnosti oblíbená videa patří i ta od Rachel Carlisle. Propaguje totiž metodu, při které si pod make-up rozetře velké množství sytě růžové nebo červené tvářenky.

    @rachelmadisoncarlisle someone get the beauty influencers to try plz #makeup #makeuptips #makeuproutine @Jeffree Star @Mikayla Nogueira @monet mcmichael 🤍 @Whitney Simmons @Alix Earle @James Charles @patrick ta @Darcy McQueeny ♬ original sound – Rachel Carlisle

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Vyrovnejte se kráse svého stromečku. Štědrý den rozzáří elegantní klasika

    Štědrý den představuje čas, kdy veškeré snažení uplynulých týdnů sklidí vytoužené ovoce. Kromě závěrečných příprav a chystání večeře chybí před užíváním si poklidného večera už jen jediné, váš outfit. Zářící stromeček a kouzelné dárky si totiž zaslouží stejně hvězdný look. Zvolte elegantní klasiku, se kterou zaručeně oslavíte úspěch.

    Sukním nemusíte dát přes zimu sbohem. Silonky zaručí teplo i jedinečný outfit

    S aktuálními zimními měsíci se ranní výběr oblečení může zdát jako zapeklitý úkol. Díky punčochám se však nemusíte bát sáhnout ani po sukních či šatech. Silonky vás udrží v teple, a navíc dodají šmrnc. S mnohými modely se dá i skvěle experimentovat, ať už sáhnete po jemných vzorech, nebo třeba zvířecím potisku.

    Maximalismus nastupuje v plné síle. Pinterest předpověděl trendy roku 2025

    Módní trendy mohou vycházet z nepřeberného množství zdrojů, třeba z pečlivě sledovaných přehlídek, sociálních sítí či filmového světa. Mezi jedny z nejdůležitějších ukazatelů patří i platforma Pinterest, nabízející bezednou fashion inspiraci. Její tradiční seznam předpovědí do dalšího roku tentokrát poukazuje na silný návrat maximalismu.

    Puffer bunda už není v kurzu. Outerwear letos definují kabáty, kůže a kožešina

    Ještě nedávno byly puffer bundy dominantou zimního šatníku. Jejich objemné siluety, které evokovaly moderní pojetí městského pohodlí, se tak staly synonymem funkčnosti a zimního streetwear. Letos ale módní scéna přehodnocuje své priority. Puffer bunda sice zůstává užitečnou volbou do mrazivých dnů, její status jako must-have kousku však klesá. 

    Luxusní výlohy pohltily Vánoce. Obchodní domy je však pojaly po svém

    Vánoční atmosféra se začíná usazovat všude, kam se podíváme. S otevřenou náručí ji tak přivítaly i luxusní obchodní domy. Zahalily proto své výlohy do svátečně vyhlížejících kabátků. Každý z nich však pojal blížící své svátky po svém. Objevte kouzelné výlohy, lákající nejen na letošní Vánoce, ale i nezapomenutelné nákupy.

    Salmon sperm facial je hitem omlazujících zákroků. Za jeho slávou stojí Kim Kardashian

    Šnečí sliz, vlastní krev nebo rybí sperma. Honba za plnější, zářivější, ale hlavně nestárnoucí pletí bez vrásek pomocí nejrůznějších dermatologických procedur je nekonečná. Must-have novinkou estetických klinik, i kosmetických rutin nejedné celebrity, se stalo neobvyklé ošetření zvané salmon sperm facial.

    Móda vás nemusí stát zdraví. Proti vlezlému chladu zakročí trendy čepice

    Doplňky jsou v mrazivé zimě často jediný způsob, jak se v záplavě stejně barevných kabátů alespoň trochu odlišit. Čepice tak nejen, že posunou outfit na další úroveň, ale udrží vás i v žádaném teple. I když vůči nim z pochopitelných důvodů můžete mít nechuť, stojí za to inspirovat se trendy kousky pro letošní zimu.

    Odvrácená stránka konzumu. Nový dokument dává Black Friday do kontextu

    Ačkoli Black Friday vznikl ve Spojených státech amerických, zná v současnosti koncept podporující bezmezné nakupování celý svět. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy se snaží poukázat na nebezpečí toho, co podobný přístup, podporující neustálou spotřebu, způsobuje a jak šikovně ho velké společnosti využívají ve svůj prospěch.

    Vestiaire Collective chce zatočit s fast fashion. Novou kampaň zaměřil na její následky

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    Highlandcore v kurzu jako nikdy dřív. Poznejte cottagecore v novém kostkovaném kabátě

    Podzimní mlhy a studená rána opět probudily touhu po hřejivém útulnu. Letos ovšem známý cottagecore dostává nový rozměr. Na scénu vstupuje Highlandcore. Estetika, která mixuje tradiční skotské vzory a venkovskou eleganci s moderním šatníkem. A co víc, z přehlídkových mol letos září tak jasně, že i městské ulice připomínají skotské vysočiny.

    Móda v kostce: Lanvin očekává návrhářský debut a Dior míří do Říma

    Dior už střádá plány na příští rok. Oznámil, že svou cruise show uspořádá koncem května v Římě. Značka Lanvin zase závěrem ledna představí tvorbu nového kreativního ředitele. Canada Goose se však soustředí na přítomnost, a to se svou první řadou od Haider Ackermann. Louis Vuitton pak vydal speciální hru a Swarovski jedinečné střevíčky.

    Připravte se na Vánoce s trendy laky na nehty. Kromě červené hraje prim barva perníčků

    Vánoce jsou za dveřmi a s nimi i plánování outfitů, dárků a dalších nezbytných součástí svátečního období. Kromě zmíněného přichází na řadu také letošní trendy laky na nehty. Vládnout bude klasika v podobě zelené a červené, své místo si ale zajistí i méně obvyklé odstíny. Dobrá zpráva je, že letošní in designy zvládnete samy doma.

    Vkročte do nového roku s čerstvým střihem. Nalákají vás trendy zimní účesy

    Konec roku a začátek nového období přímo křičí výzvou k nečekané módní a beauty proměně. Kromě obnovy šatníku či poličky s make-upem se nabízí rovněž návštěva oblíbeného kadeřnického salónu. Nerozhodné zachrání aktuální zimní "vlasové" trendy. Hlavní roli hraje jak záplava kudrlinek, tak odvážné krátké střihy.

    Říjen zná své make-up favority. Na vrchol sociálních sítí vyšplhala Sephora i R.e.m. Beauty

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    Módní přehlídka v posilovně. Vkusné oblečení na cvičení vám rozzáří trénink

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―