Více

    ― Reklama ―

    V úterý odstartoval další vysoce očekávaný týden módy. Tentokrát se návrháři přesunuli do italského hlavního města módy, tedy Milána. Dosavadní přehlídky z dílny Roberto Cavalli a Etro odhalily záplavu inovativních vzorů. Módní dům Fendi se pro změnu ohlédl za módou 80. let 20. století, kterou propojil s italskou elegancí. Značka Twinset pak oslavila svou premiéru.

    Mramorový potisk nahradí zvířecí potisk. Roberto Cavalli má jasno

    Jednou z nejvýraznějších přehlídek uplynulých dnů v Miláně se stala ta z dílny Roberto Cavalli. Kreativní ředitel značky Fausto Puglisi totiž pronikl do světa mramoru a exotických kamenů. Staly se tak hlavním zdrojem jeho inspirace.

    Zdroj: Reuters

    Různé variace mramorového potisku se proto vinuly po šatech, sukních, kabátech i denim kouscích. „Mramor je novým zvířecím potiskem,“ vysvětlil svůj záměr návrhář a dodal, že drahé kameny s oblibou sbírá.

    S potisky si pohrál i módní dům Etro. Do návrhů nechal prostoupit zlaté vzory

    Návrhář Marco de Vincenzo do své nejnovější kolekce pro Etro rovněž zapracoval nespočet různorodých potisků. Za cíl si stanovil vytvořit kousky odkazující na DNA samotné značky, ale i jeho vlastní styl. Show proto nesla název Act. Kreativní ředitel jím odkazoval na „divadlo módy“.

    Zdroj: Reuters

    Také proto nechal po mole rozmístit obří starověké řecké divadelní masky. Připomínat měly symbol interpretace, který sám de Vincenzo do přehlídky přináší. Samotné návrhy pak spojovaly bohémský styl s perfektním krejčovstvím. Obojí se prolínalo s nápadnými i decentními vzory, často v dech beroucí zlaté barvě.

    Premiéru oslavil Twinset. Značka postavila přehlídku na protikladech

    Očekávanou událostí Milánského týdne módy se stala také přehlídka společnosti Twinset. Jednalo se totiž o její první módní show. Italská značka přitom vznikla už v roce 1990. Postupně si vytvořila jméno především díky svým jednoduchým návrhům s boho nádechem. Známá je také pro své nadýchané svetry.

    Rovněž první přehlídka Twinset tak odrážela její klíčový styl. Návrhy stály především na kontrastu černé a bílé, ale také rozdílu mezi boho a grunge kousky. Příkladem podobného protikladu byly kožené kalhoty doplněné o jemný asymetrický svetr. Jemné kousky pak rozbíjely černé kozačky s přezkami.

    Fendi umně propojil britskou módu 80. let 20. století s italskou elegancí

    Kreativní ředitel módního domu Fendi Kim Jones se nechal inspirovat 80. lety minulého století. Přesněji řečeno, zaměřil se na módu tehdejší Velké Británie. Definoval ji totiž především nový romantický styl. Návrhář ho ovšem pro svou nejnovější show propojil s italskou elegancí.

    Zdroj: Fendi

    Do britské módy z roku 1984 rovněž zapracoval vlastní módní rukopis, typický také pro bývalého kreativního ředitele značky, Karla Lagerfelda. Návrhy proto prolnuly kousky připomínající pracovní oděvy nebo japonskou módu. Kolekce se pak nesla v tlumených tónech, které sem tam rozbily záblesky modré nebo žluté.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Now Fashion, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Týden módy dorazil do Milána. Odhalil inovativní vzory i italskou eleganci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V úterý odstartoval další vysoce očekávaný týden módy. Tentokrát se návrháři přesunuli do italského hlavního města módy, tedy Milána. Dosavadní přehlídky z dílny Roberto Cavalli a Etro odhalily záplavu inovativních vzorů. Módní dům Fendi se pro změnu ohlédl za módou 80. let 20. století, kterou propojil s italskou elegancí. Značka Twinset pak oslavila svou premiéru.

    - Reklama -

    Mramorový potisk nahradí zvířecí potisk. Roberto Cavalli má jasno

    Jednou z nejvýraznějších přehlídek uplynulých dnů v Miláně se stala ta z dílny Roberto Cavalli. Kreativní ředitel značky Fausto Puglisi totiž pronikl do světa mramoru a exotických kamenů. Staly se tak hlavním zdrojem jeho inspirace.

    Zdroj: Reuters

    Různé variace mramorového potisku se proto vinuly po šatech, sukních, kabátech i denim kouscích. „Mramor je novým zvířecím potiskem,“ vysvětlil svůj záměr návrhář a dodal, že drahé kameny s oblibou sbírá.

    - Reklama -

    S potisky si pohrál i módní dům Etro. Do návrhů nechal prostoupit zlaté vzory

    Návrhář Marco de Vincenzo do své nejnovější kolekce pro Etro rovněž zapracoval nespočet různorodých potisků. Za cíl si stanovil vytvořit kousky odkazující na DNA samotné značky, ale i jeho vlastní styl. Show proto nesla název Act. Kreativní ředitel jím odkazoval na „divadlo módy“.

    Zdroj: Reuters

    Také proto nechal po mole rozmístit obří starověké řecké divadelní masky. Připomínat měly symbol interpretace, který sám de Vincenzo do přehlídky přináší. Samotné návrhy pak spojovaly bohémský styl s perfektním krejčovstvím. Obojí se prolínalo s nápadnými i decentními vzory, často v dech beroucí zlaté barvě.

    Premiéru oslavil Twinset. Značka postavila přehlídku na protikladech

    Očekávanou událostí Milánského týdne módy se stala také přehlídka společnosti Twinset. Jednalo se totiž o její první módní show. Italská značka přitom vznikla už v roce 1990. Postupně si vytvořila jméno především díky svým jednoduchým návrhům s boho nádechem. Známá je také pro své nadýchané svetry.

    Rovněž první přehlídka Twinset tak odrážela její klíčový styl. Návrhy stály především na kontrastu černé a bílé, ale také rozdílu mezi boho a grunge kousky. Příkladem podobného protikladu byly kožené kalhoty doplněné o jemný asymetrický svetr. Jemné kousky pak rozbíjely černé kozačky s přezkami.

    Fendi umně propojil britskou módu 80. let 20. století s italskou elegancí

    Kreativní ředitel módního domu Fendi Kim Jones se nechal inspirovat 80. lety minulého století. Přesněji řečeno, zaměřil se na módu tehdejší Velké Británie. Definoval ji totiž především nový romantický styl. Návrhář ho ovšem pro svou nejnovější show propojil s italskou elegancí.

    Zdroj: Fendi

    Do britské módy z roku 1984 rovněž zapracoval vlastní módní rukopis, typický také pro bývalého kreativního ředitele značky, Karla Lagerfelda. Návrhy proto prolnuly kousky připomínající pracovní oděvy nebo japonskou módu. Kolekce se pak nesla v tlumených tónech, které sem tam rozbily záblesky modré nebo žluté.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Now Fashion, Instagram

    ― Reklama ―

    Halloweenské kostýmy mohou být i decentní. Proměňte se na elegantní strašidla

    Svátek všech svatých se blíží a s ním i množství tematických večírků. Pokud toužíte po originálním převleku, ale inspirace na halloweenské kostýmy vám připadá přitažená za vlasy, nezoufejte. V designerské tvorbě najdete kousky, které zvládnete snadno nakombinovat ve strašidelném stylu. Zároveň je ale vynosíte i v každodenních outfitech.

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Stella McCartney zesílila svůj apel. It’s about fucking time, vzkazuje

    Poslední přehlídka návrhářky Stelly McCartney zdůraznila její už tak hlasité poselství. Skrze svou tvorbu totiž apelovala na módní svět, aby ho tím donutila vzdát se využívání peří. Designérka své úsilí posílila také partnerstvím s PETA a společným projektem, využívajícím slogan It's about fucking time.

    Luxusní dovolené a soukromé lety za peníze pro chudé. Naomi Campbell čelí vlně kritiky

    Supermodelka Naomi Campbell se opět ocitla v centru skandálu. Tentokrát kvůli své charitativní organizaci Fashion For Relief, která měla původně pomáhat těm nejzranitelnějším. Místo toho ale financovala luxusní výstřelky, soukromé lety a dovolenkové výdaje. Na pomocné projekty se tak mnoho financí nedostalo.

    Nebojte se kombinovat trendy podzimní odstíny. Barevné spektrum vám poradí, jak na to

    Mezi trendy barvy letošního podzimu bez pochyby patří burgundy a olivově zelená. Naučte se je snadno zařadit do šatníku za využití kouzla jménem barevné spektrum. Na této teorii je nejlepší, že platí pro všechny odstíny bez výjimky. Kombinování barev se tak stane snadnou součástí každodenního oblékání.

    Met Gala poodkrylo výstavu pro rok 2025. Uchopí nelehký koncept black dandy

    Pod výstavami z dílny Metropolitního muzea umění v New Yorku si mnozí představí načechrané róby a exkluzivní modely. Exhibice pro rok 2025 však tento stereotyp rozboří. Po více než 20 letech odhalí téma spojené čistě s pánskou módou. Rozhodla se totiž prozkoumat nesnadný koncept, zaměřený na styl black dandy.

    Uvelebte se v luxusním pohodlí. Začíná domácí podzimní válení

    Mezi kouzla podzimu nepatří pouze barevné spadané listí, roztomilé dýně a hřejivé nápoje. Jedním z nich je i možnost uvelebit se v pohodlí domova a užívat si klidnějších odpočinkových aktivit, takzvaného válení. Nepříjemnému pocitu z nicnedělání snadno zabrání pohodlný, ale stylový a upravený loungewear outfit.

    Naučte se mluvit nejromantičtějším jazykem. Darujte květiny dle pravidel etikety

    Květiny jsou nádherným darem a je jen málokdo, komu neudělají radost. Volíme je ke slavnostním příležitostem, smutným událostem, i jako poděkování či omluvu. Anebo jen tak. Při jejich darování je dobré dodržovat náležitosti, které krásné kousky přírody doprovázejí. S jednoduchými pravidly etikety uděláte parádu i dobrý dojem.

    Sezónu týdnů módy připomene Šanghaj. Zapojí Vivienne Westwood i Moncler

    I když už hlavní měsíc týdnů módy skončil, není všem přehlídkám konec. Na 12 dní plných show, pop-upů a dalších eventů se chystá Šanghaj. Od středy totiž odstartuje svůj vlastní fashion week. Jeho očekávanou součástí je především show od Vivienne Westwood nebo speciální akce Genius z dílny Moncler.

    Lobkowiczký palác ožil módou. Vítězkou soutěže Diploma Selection se stala Nouka Rous

    Předposlední den mezinárodního festivalu Designblok se nesl ve znamení aspirujících módních talentů. V soutěži Diploma Selection představilo své diplomové kolekce 15 návrhářů z různých koutů Evropy. Na základě verdiktu odborné poroty stupeň vítězů obsadili Nouka Rous, Peter Wertmann a Aleš Hnátek. 

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―