Více

    ― Reklama ―

    Únor je měsícem, ve kterém náš seznam přání nejspíše zaplaví srdíčka, červená barva a hřejivý pocit na duši. Rovněž nastává ideální čas na obdarování a oslavu lásky ve všech jejích podobách. Přinášíme vám několik produktů, kterými můžete udělat radost sobě i ostatním, ať už sv. Valentýna slavíte, nebo ne.

    Kabelka Multipocket v červeném provedení potěší všechny příznivce trendů

    Značka Acne Studios tentokrát oslavuje svátek lásky neodolatelnou edicí kabelky Multipocket. Její krvavě červená barva a roztomilé mašle na předních kapsách dokonale hrají do karet aktuálním trendům a dělají z ní nadějnou kandidátku na novou „it-bag“.

    Kabelku pak můžete nosit na mnoho způsobů, má totiž rukojeť i odnímatelný popruh. Na první pohled zaujme zejména několik kapes umístěných na vnějších stranách. Nádech vintage a éry Y2K jí dodává také lesklá zvrásněná kůže. Pokud je vaším vysněným valentýnským dárkem působivá mini kabelka přes rameno, sáhněte po její menší sestře Multipocket Micro.

    Zdroj: Acne Studios

    Vůně Erotikon rozvine váš příběh lásky tak, jak o tom sníte

    Elegance, svůdnost a vášeň se ukrývají ve flakonu exkluzivního parfému Erotikon od pražské parfumérie PIGMENTARIUM. Nejedná se však o žádnou novinku, právě naopak, zrovna totiž slaví své páté výročí.

    Při této příležitosti se značka rozhodl oslavit Erotikon v nové smyslné kampani fotografa Kuba Kríža. Parfém je unisex a o nezapomenutelný estetický a čichový zážitek se postarají tóny čokolády, povzbuzujícího zázvoru, hřejivé vanilky a pižma.

    Zdroj: PIGMENTARIUM

    Valentýn se nese ve znamení spodního prádla SKIMS

    Zapomeňte na kytici, darujte SKIMS. Tak zní jedno z hesel letošní valentýnské kampaně značky založené modelkou Kim Kardashian, v níž září především zpěvačka Lana Del Rey. V nové kolekci najdete pohodlná pyžama a lounge kousky v odstínech růžové. Nechybí ale ani srdíčkový vzor nebo odvážnější komplety s braletkovými podprsenkami a tangy.

    Pro muže pak značka rovněž vytvořila novou kolekci spodního prádla. Její tváří pak není nikdo jiný než slavný zpěvák USHER. Pro zákazníky SKIMS si pak připravil speciální překvapení. Jedná se o speciální limitovanou edici jeho nového alba Coming Home s unikátním obalem a bonusovou skladbou.

    Zdroj: SKIMS

    Fenty Skin a A$AP Rocky představují balzám na rty pro každého

    Značka Fenty Skin rozšiřuje svou řadu ikonických produktů na rty. Tentokrát se jedná o vyživující a šťavnatý balzám Lux Balm s barbadoskou třešní a bambuckým máslem ve stylovém balení.

    Nový balzám se dokonce objevil v písni rappera A$AP Rocky už několik měsíců před jeho oficiálním představením. Reklamní kampaň na Lux Balm cílí speciálně na muže a dokazuje, že luxusní péče o sebe nemusí být jenom záležitostí žen.

    Zdroje: Acne Studios, PIGMENTARIUM, SKIMS, Fenty Skin, Instagram, Hypebeast

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na únor: Oslavte měsíc lásky kabelkou od Acne Studios nebo luxusním parfémem Erotikon

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Únor je měsícem, ve kterém náš seznam přání nejspíše zaplaví srdíčka, červená barva a hřejivý pocit na duši. Rovněž nastává ideální čas na obdarování a oslavu lásky ve všech jejích podobách. Přinášíme vám několik produktů, kterými můžete udělat radost sobě i ostatním, ať už sv. Valentýna slavíte, nebo ne.

    - Reklama -

    Kabelka Multipocket v červeném provedení potěší všechny příznivce trendů

    Značka Acne Studios tentokrát oslavuje svátek lásky neodolatelnou edicí kabelky Multipocket. Její krvavě červená barva a roztomilé mašle na předních kapsách dokonale hrají do karet aktuálním trendům a dělají z ní nadějnou kandidátku na novou „it-bag“.

    Kabelku pak můžete nosit na mnoho způsobů, má totiž rukojeť i odnímatelný popruh. Na první pohled zaujme zejména několik kapes umístěných na vnějších stranách. Nádech vintage a éry Y2K jí dodává také lesklá zvrásněná kůže. Pokud je vaším vysněným valentýnským dárkem působivá mini kabelka přes rameno, sáhněte po její menší sestře Multipocket Micro.

    Zdroj: Acne Studios

    - Reklama -

    Vůně Erotikon rozvine váš příběh lásky tak, jak o tom sníte

    Elegance, svůdnost a vášeň se ukrývají ve flakonu exkluzivního parfému Erotikon od pražské parfumérie PIGMENTARIUM. Nejedná se však o žádnou novinku, právě naopak, zrovna totiž slaví své páté výročí.

    Při této příležitosti se značka rozhodl oslavit Erotikon v nové smyslné kampani fotografa Kuba Kríža. Parfém je unisex a o nezapomenutelný estetický a čichový zážitek se postarají tóny čokolády, povzbuzujícího zázvoru, hřejivé vanilky a pižma.

    Zdroj: PIGMENTARIUM

    Valentýn se nese ve znamení spodního prádla SKIMS

    Zapomeňte na kytici, darujte SKIMS. Tak zní jedno z hesel letošní valentýnské kampaně značky založené modelkou Kim Kardashian, v níž září především zpěvačka Lana Del Rey. V nové kolekci najdete pohodlná pyžama a lounge kousky v odstínech růžové. Nechybí ale ani srdíčkový vzor nebo odvážnější komplety s braletkovými podprsenkami a tangy.

    Pro muže pak značka rovněž vytvořila novou kolekci spodního prádla. Její tváří pak není nikdo jiný než slavný zpěvák USHER. Pro zákazníky SKIMS si pak připravil speciální překvapení. Jedná se o speciální limitovanou edici jeho nového alba Coming Home s unikátním obalem a bonusovou skladbou.

    Zdroj: SKIMS

    Fenty Skin a A$AP Rocky představují balzám na rty pro každého

    Značka Fenty Skin rozšiřuje svou řadu ikonických produktů na rty. Tentokrát se jedná o vyživující a šťavnatý balzám Lux Balm s barbadoskou třešní a bambuckým máslem ve stylovém balení.

    Nový balzám se dokonce objevil v písni rappera A$AP Rocky už několik měsíců před jeho oficiálním představením. Reklamní kampaň na Lux Balm cílí speciálně na muže a dokazuje, že luxusní péče o sebe nemusí být jenom záležitostí žen.

    Zdroje: Acne Studios, PIGMENTARIUM, SKIMS, Fenty Skin, Instagram, Hypebeast

    ― Reklama ―

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―