FUP_Pozadi_black
Více

― Reklama ―

Říjen nás vybízí sáhnout po sytějších a tmavších odstínech nejen v oblečení, ale i v kosmetice. V letošní sezóně mezi nimi vyniká červená ve všech svých podobách. Dokazuje to i nejnovější trend na TikToku přezdívaný „Cherry Makeup“. Do popředí se v něm dostávají opojné burgundy odstíny, které ve výsledku vytvoří sofistikovaný make-up look bez větší námahy. Prozradíme vám, jak se liší od dalších populárních líčení inspirovaných ovocem, a nevynecháme ani klíčové produkty.

Strawberry Makeup“ vs. „Cherry Makeup“

V létě s přehledem dominovala Hailey Bieber a její „Strawberry Girl Makeup“. Na první pohled jsou tyto dva trendy možná k nerozeznání. V obou případech je v centru pozornosti červená barva, zejména na rtech, očích a tvářích. Při detailnějším porovnání se však odlišnosti stanou očividnými. Líčení inspirované jahodami je vytvořeno pomocí světlejších odstínů, je svěžejší a vizuálně evokuje lehkost bytí, díky pihám také působí nevinněji, hodí se na léto. Třešňový make-up s tmavšími tóny však přináší více svůdné smyslnosti, dramatičnosti, navozuje styl glamour a femme fatale, zejména pokud jej doplníte očními linkami. „Cherry Makeup“ hlásá převratný odklon od nude líčení a přirozeného vzhledu, zatímco „Strawberry Makeup“ s ním stále sympatizuje.

Oči ve znamení „Cherry Makeup“

Pokud stavíte svou interpretaci tohoto virálního make-upu na očích, doporučujeme použít oční stíny zejména v kombinaci s kočičími očními linkami. Paletku s krásnými odstíny ideálními pro tento look má Natasha Denona ve verzi Retro Palette. Pokud vám stačí jeden oční stín, vyzkoušejte ten tekutý od Rare Beauty v odstínu Nearly Berry. Máte-li chuť experimentovat a vyměnit tentokrát klasickou černou linku za červenou, poohlédněte se u Shiseido a jejich tužky Kajal InkArtist v barvě Azuki Red. Nezapomeňte na řasenku nebo si pohrajte s decentními umělými řasami.

Zdroj: Natasha Denona, Rare Beauty, Shiseido

Tváře ve znamení „Cherry Makeup“

Nutností pro toto líčení jsou určitě červené tvářenky! Je vhodné sáhnout po tmavších barvách, ale klíčovým faktorem při výběru by měl být také tón vaší pleti. Doporučujeme ikonickou tvářenku Nars v odstínu Aroused, klasiku Chanel Joues Contraste ve variantě Rouge Profond a krémovou tyčinku Huda Beauty ve verzi Rebel Red.

Zdroj: NARS Cosmetics, Chanel, Huda Beauty

Rty ve znamení „Cherry Makeup“

Tentokrát hrají hlavní roli rty. Inspirovat se můžete nejen samotnými třešňovými odstíny, ale také jejich leskem, proto volte raději lesklé rtěnky než matné. Krásný odstín Pomegranate Berry najdete u rtěnky Fenty Icon od Fenty Beauty. Nelze opomenout ani Yves Saint Laurent a Rouge Pour Couture ve verzi Rouge Muse. Exkluzivní hýčkání rtů nabízí také Guerlain a její Velvet Metal v barvě Noble Burgundy.

Zdroj: Fenty Beauty, YSL Beauty, Guerlain

Červená jako módní trend

Pokud jste i vy podlehli rudému kouzlu a nechcete zůstat jen u líčení, inspirujte se naším průvodcem, jak nosit červenou letos na podzim aneb do kterých módních kousků se vyplatí investovat.

Zdroje: TikTok, Natasha Denona, Rare Beauty, Shiseido, Nars, Chanel, Huda Beauty, Fenty Beauty, YSL Beauty, Guerlain

― Reklama ―

„Cherry Makeup“ potvrzuje triumfální vítězství červené jako nejvíc trendy barvy letošního podzimu

― Reklama ―

― Reklama ―

― Reklama ―

Říjen nás vybízí sáhnout po sytějších a tmavších odstínech nejen v oblečení, ale i v kosmetice. V letošní sezóně mezi nimi vyniká červená ve všech svých podobách. Dokazuje to i nejnovější trend na TikToku přezdívaný „Cherry Makeup“. Do popředí se v něm dostávají opojné burgundy odstíny, které ve výsledku vytvoří sofistikovaný make-up look bez větší námahy. Prozradíme vám, jak se liší od dalších populárních líčení inspirovaných ovocem, a nevynecháme ani klíčové produkty.

- Reklama -

Strawberry Makeup“ vs. „Cherry Makeup“

V létě s přehledem dominovala Hailey Bieber a její „Strawberry Girl Makeup“. Na první pohled jsou tyto dva trendy možná k nerozeznání. V obou případech je v centru pozornosti červená barva, zejména na rtech, očích a tvářích. Při detailnějším porovnání se však odlišnosti stanou očividnými. Líčení inspirované jahodami je vytvořeno pomocí světlejších odstínů, je svěžejší a vizuálně evokuje lehkost bytí, díky pihám také působí nevinněji, hodí se na léto. Třešňový make-up s tmavšími tóny však přináší více svůdné smyslnosti, dramatičnosti, navozuje styl glamour a femme fatale, zejména pokud jej doplníte očními linkami. „Cherry Makeup“ hlásá převratný odklon od nude líčení a přirozeného vzhledu, zatímco „Strawberry Makeup“ s ním stále sympatizuje.

Oči ve znamení „Cherry Makeup“

Pokud stavíte svou interpretaci tohoto virálního make-upu na očích, doporučujeme použít oční stíny zejména v kombinaci s kočičími očními linkami. Paletku s krásnými odstíny ideálními pro tento look má Natasha Denona ve verzi Retro Palette. Pokud vám stačí jeden oční stín, vyzkoušejte ten tekutý od Rare Beauty v odstínu Nearly Berry. Máte-li chuť experimentovat a vyměnit tentokrát klasickou černou linku za červenou, poohlédněte se u Shiseido a jejich tužky Kajal InkArtist v barvě Azuki Red. Nezapomeňte na řasenku nebo si pohrajte s decentními umělými řasami.

Zdroj: Natasha Denona, Rare Beauty, Shiseido

- Reklama -

Tváře ve znamení „Cherry Makeup“

Nutností pro toto líčení jsou určitě červené tvářenky! Je vhodné sáhnout po tmavších barvách, ale klíčovým faktorem při výběru by měl být také tón vaší pleti. Doporučujeme ikonickou tvářenku Nars v odstínu Aroused, klasiku Chanel Joues Contraste ve variantě Rouge Profond a krémovou tyčinku Huda Beauty ve verzi Rebel Red.

Zdroj: NARS Cosmetics, Chanel, Huda Beauty

Rty ve znamení „Cherry Makeup“

Tentokrát hrají hlavní roli rty. Inspirovat se můžete nejen samotnými třešňovými odstíny, ale také jejich leskem, proto volte raději lesklé rtěnky než matné. Krásný odstín Pomegranate Berry najdete u rtěnky Fenty Icon od Fenty Beauty. Nelze opomenout ani Yves Saint Laurent a Rouge Pour Couture ve verzi Rouge Muse. Exkluzivní hýčkání rtů nabízí také Guerlain a její Velvet Metal v barvě Noble Burgundy.

Zdroj: Fenty Beauty, YSL Beauty, Guerlain

Červená jako módní trend

Pokud jste i vy podlehli rudému kouzlu a nechcete zůstat jen u líčení, inspirujte se naším průvodcem, jak nosit červenou letos na podzim aneb do kterých módních kousků se vyplatí investovat.

Zdroje: TikTok, Natasha Denona, Rare Beauty, Shiseido, Nars, Chanel, Huda Beauty, Fenty Beauty, YSL Beauty, Guerlain

― Reklama ―

Karl Lagerfeld a jeho nejbrutálnější výroky. Vizionář, nebo bezcitný elitář?

Karl Lagerfeld byl ikonou módy, jeho vize řídily haute couture po desetiletí. Ale stejně jako jeho modely budily obdiv, jeho výroky vzbuzovaly kontroverzi. Od "fatfobních" poznámek a urážek na adresu plus-size žen po ostrou kritiku hnutí MeToo. Lagerfeld si nebral servítky. Jak bychom jeho slova hodnotili dnes, v době inkluze a body positivity?

Odpočinek mezi kamennými stěnami. Turecké hotely nabízí ubytování uvnitř jeskyně

Po celém světě najdete nejrozmanitější prostory, ve kterých postupem času vznikly hotely. Čím zvláštnější, tím více turisty lákají. Pro životní zážitek ale ani nemusíte cestovat dlouhé hodiny. V nedalekém Turecku se totiž ubytujete uvnitř jeskyně. Tisíce let staré kamenné dómy nabídnou kontrast mezi historií a luxusem, kterého můžete být součástí.

Od SoundCloudu k Billboardu. Královna rapu Doechii dobývá hudební i módní svět

Doechii, vlastním jménem Jaylah Ji'mya Hickmon, je momentálně nejžhavějším jménem světového rapu. Získala první Grammy, její singl Anxiety dobyl hitparády a Billboard ji korunoval Ženou roku 2025. Její smysl pro vizuální storytelling, schopnost diktovat trendy a neústupnost v kreativitě ji staví vedle ikon jako Missy Elliott či Nicki Minaj.

Módní průmysl na rozcestí. Svět luxusu čelí hrozbě rostoucích cel

Analytikové začátkem letošního roku očekávali návrat luxusního průmyslu ke stabilnímu růstu. Koncem prvního čtvrtletí však museli své původní odhady přehodnotit. Sílící nacionalistické politiky, převážně ve Spojených státech amerických a Číně, totiž ohrožují také svět luxusu. Kromě trvající nestabilní ekonomiky tak musí čelit také rostoucím clům.

Škola módních géniů. Královská akademie výtvarných umění dala světu Antverpskou šestku

Královská akademie výtvarných umění v Antverpách je synonymem pro kreativitu, odvahu a revoluci v umění. Studoval ji dokonce i Vincent van Gogh, předtím, než se rozhodl vydat vlastní cestou. Nakonec se ovšem škola proslavila hlavně jako kolébka inovativní módy, která dala světu nespočet ikonických návrhářů, a hlavně slavnou Antverpskou šestku.

Make-upové obaly jako výtvarné umění. S těmito líčidly se na veřejnosti nemusíte stydět

Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

Jaro volá po prvních výletech. Otevírá dveře luxusním destinacím

Rychle se blížící jaro v mnohých z nás probouzí touhu po dobrodružství. Vydejte se proto do dalekých krajin, které si nejvíce užijete právě v tomto období. Na teplé sluníčko a zážitky bez davů vábí italský ostrov Capri, ale i o dost vzdálenější Mexico City. Proslulé rozkvetlé třešně si vás získají v Kjóto a milovníky přírody zláká norské město Stavanger.

Maximalismus má novou tvář. Seznamte se s trendy estetikou Boom Boom

Opulentní maximalismus opět dobývá módní mola. Nedávné přehlídky dokázaly, že se po několikaleté nadvládě tichého luxusu prodral zase do popředí, a to v podobě takzvané Boom Boom estetiky. Zapomeňte ovšem na nevkusnou logománii, bohatství, ať už domnělé, či opravdové, dejte na odiv pomocí širokých ramen, kožešin nebo zářivých šperků.

Denimu stále vládnou rifle. Džínovinu však letos obléknete od hlavy až k patě

Nadčasovou látkou vhodnou do téměř každého šatníku je bez pochyby denim. Materiál původně zamýšlený pro kovboje a dělníky dnes zaplňuje věšáky obchodů v nejrůznějších střizích a barvách. Dávno přitom nezůstává jen u riflí, probojoval se i do dalších oblastí módy. Letošní trendy jsou denim experimentům nakloněny, nenechte si je proto ujít.

Proč znát Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje se skulpturami

​​Issey Miyake je již dávno symbolem nekonvenčního přístupu k módě, ve kterém se technologie střetávají s uměním a tradiční řemeslo s budoucností. Japonský návrhář změnil vnímání oděvu ze statického na dynamický prvek plný formy a experimentu. Dokazuje to i nejnovější řada, která zkoumá vztah těla s oděvem ve formě sochařských kreací.

Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

Šeherezádě by přecházel zrak. Návrat palazzo pants vyžaduje přípravu správných kombinací

Volný pas a široké nohavice. Nejpohodlnější kombinace ve formě kalhot se vrací na scénu. Po palazzo pants jako kdyby se před pár lety slehla zem. Letos se ale očekává jejich návrat, a to v plné výbavě. Kalhoty sultánů nabídnou kromě vzdušného doteku také zábavné barvy i vzory, a dokonce i rozmanitost mezi nabízenými materiály.

Narozeniny s dotekem luxusu. Pharrell Williams vydává kolekci šampaňského s Moët & Chandon

Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

― Reklama ―

― Reklama ―