Více

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Čím dál více filmových studií v posledních měsících oznamuje nečekané pokračování známých a ikonických snímků. Zvedající počet takzvaných sequels tak napovídá, že se na filmové scéně zrodil nový trend. Jedná se o lenost a krizi kreativity, nebo se diváci dobrovolně a s radostí upínají k tomu, co už znají?

    Snad žádného milovníka módy nenechala chladným zpráva o natáčení druhého dílu ikonického filmu Ďábel nosí Pradu. To ovšem neznamená, že všechny z nich oznámení o pokračování snímku, představujícího herečky Anne Hathaway, Meryl Streep a Emily Blunt, potěšilo. Naopak, vyvolalo poměrně rozporuplné reakce. Někteří se na takzvanou sequel těší, jiní se obávají toho, že dědictví známého filmu pošpiní.

    Zdroj: Profimedia

    Takové dilema by se dalo aplikovat na veškeré další snímky, které mají za úkol rozšiřovat filmový svět, který všichni tak dobře známe. Nezáleží přitom na tom, zda se jedná o sci-fi svět snímku Avatar, pohádkovou atmosféru Polárního expresu nebo dnes už kultovní humor filmu Protivné sprosté holky či Pravá blondýnka. Pokračování každého z klasických filmů totiž představuje jistý risk, který se většinou spíše nevyplácí.

    Filmové statistiky však ukazují, že sequels slaví čím dál větší úspěch. To, že diváci na pokračování do kin zajdou ovšem ještě neznamená, že ho schvalují. Možná jsou jen příliš zvědaví na to, kam se jejich oblíbený filmový svět posunul. Na natáčení dalších dílů není nic špatného, některé snímky jsou konec konců vytvořené na základě dlouhé série knih. Otázkou je, zda nám trend neprozrazuje něco o nás samotných.

    Vinu lze hledat na obou stranách. Může za sequels divák, nebo tvůrce?

    Objevují se totiž spekulace o tom, že točení dalších a dalších pokračování naznačuje úpad kreativity. Kořeny takového propadu pak kritici sequels vidí především v moderních technologiích a sociálních sítích. Filmovým tvůrcům už se ve světě, kde největší úspěch nakonec stejně sklidí několika minutové video, nechtějí vymýšlet „nové příběhy“. A tak se vracejí k těm osvědčeným, u kterého se nedostatku zájmu nemusí bát.

    @cinema.joe #fyp #foryou #movies ♬ original sound – Cinema.Joe

    Další teorie ovšem „vinu“ klade na stranu diváka. Dle ní totiž v současném světě trpí jakousi sociální úzkostí. V prostředí, které je čím dál více nestále, ať už ze stránky politické, environmentální nebo ekonomické, totiž touží po něčem známém. A tak si s radostí koupí lístek na snímek, připomínající období, kdy „bylo vše při starém“. Ať už je to jakkoli, naši redakci v první řadě na Ďábel nosí Pradu 2 zcela jistě potkáte.

    Zdroje: Verdict, Screen Rant, Variety, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Ztratil filmový svět originalitu? Hollywood se zamiloval do trendu sequels

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Čím dál více filmových studií v posledních měsících oznamuje nečekané pokračování známých a ikonických snímků. Zvedající počet takzvaných sequels tak napovídá, že se na filmové scéně zrodil nový trend. Jedná se o lenost a krizi kreativity, nebo se diváci dobrovolně a s radostí upínají k tomu, co už znají?

    - Reklama -

    Snad žádného milovníka módy nenechala chladným zpráva o natáčení druhého dílu ikonického filmu Ďábel nosí Pradu. To ovšem neznamená, že všechny z nich oznámení o pokračování snímku, představujícího herečky Anne Hathaway, Meryl Streep a Emily Blunt, potěšilo. Naopak, vyvolalo poměrně rozporuplné reakce. Někteří se na takzvanou sequel těší, jiní se obávají toho, že dědictví známého filmu pošpiní.

    Zdroj: Profimedia

    Takové dilema by se dalo aplikovat na veškeré další snímky, které mají za úkol rozšiřovat filmový svět, který všichni tak dobře známe. Nezáleží přitom na tom, zda se jedná o sci-fi svět snímku Avatar, pohádkovou atmosféru Polárního expresu nebo dnes už kultovní humor filmu Protivné sprosté holky či Pravá blondýnka. Pokračování každého z klasických filmů totiž představuje jistý risk, který se většinou spíše nevyplácí.

    - Reklama -

    Filmové statistiky však ukazují, že sequels slaví čím dál větší úspěch. To, že diváci na pokračování do kin zajdou ovšem ještě neznamená, že ho schvalují. Možná jsou jen příliš zvědaví na to, kam se jejich oblíbený filmový svět posunul. Na natáčení dalších dílů není nic špatného, některé snímky jsou konec konců vytvořené na základě dlouhé série knih. Otázkou je, zda nám trend neprozrazuje něco o nás samotných.

    Vinu lze hledat na obou stranách. Může za sequels divák, nebo tvůrce?

    Objevují se totiž spekulace o tom, že točení dalších a dalších pokračování naznačuje úpad kreativity. Kořeny takového propadu pak kritici sequels vidí především v moderních technologiích a sociálních sítích. Filmovým tvůrcům už se ve světě, kde největší úspěch nakonec stejně sklidí několika minutové video, nechtějí vymýšlet „nové příběhy“. A tak se vracejí k těm osvědčeným, u kterého se nedostatku zájmu nemusí bát.

    @cinema.joe #fyp #foryou #movies ♬ original sound – Cinema.Joe

    Další teorie ovšem „vinu“ klade na stranu diváka. Dle ní totiž v současném světě trpí jakousi sociální úzkostí. V prostředí, které je čím dál více nestále, ať už ze stránky politické, environmentální nebo ekonomické, totiž touží po něčem známém. A tak si s radostí koupí lístek na snímek, připomínající období, kdy „bylo vše při starém“. Ať už je to jakkoli, naši redakci v první řadě na Ďábel nosí Pradu 2 zcela jistě potkáte.

    Zdroje: Verdict, Screen Rant, Variety, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―