Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Další den Milánského týdne módy odhalil hned několik z vysoce očekávaných přehlídek. Patřila mezi ně ta od Toma Forda, kterou navrhl nový kreativní ředitel značky Peter Hawkings. Podobné pozornosti se ovšem dočkala také show Prada, která vždy patří mezi ty nejvíce sledované. Změť vzorů pak do jinak „poklidných“ barevných palet vnesla společnost Etro.

    Pánskou módou nepřekvapil, dámskou nadchnul. Peter Hawkings zvládl svůj debut v Miláně

    I když návrhář Peter Hawkings pracoval po boku Toma Forda několik let jako ředitel designu, nikdy neměl tolik moci jako nyní. V Miláně totiž předvedl svou první show od chvíle, kdy Forda nahradil v pozici kreativního ředitele. Milovníky módy s vysokými očekáváními pak nezklamal. Ohromil je už jenom samotným molem, které umístil do kluziště v Palazzo del Ghiaccio. Nechal ho navíc proměnit v obří noční klub.

    Návrhy pánské módy ničím nepřekvapily, jelikož se jim Hawkings věnoval už dříve. Kousky z kolekce dámské módy pak rozhodně splnily standardy Toma Forda. Mimo jiné odkazovaly na jeho návrhy z doby, kdy vedl značku Gucci. Mezi outfity se tak objevil například ikonický červený sametový smoking. Zbytek kolekce předvedl například elegantní černý trenčkot, oblek nebo koktejlové šaty. Tlumenější paletu ovšem rozzářily také dlouhé splývavé fialové šaty nebo jejich oranžová mini verze.

    Show Prada opět nezklamala. Předvedla minimalistickou kolekci plnou nečekaného pohybu

    Kreativní duo Miuccia Prada a Raf Simons také tentokrát svým fanouškům vyrazilo dech. Navrhlo totiž kolekci, která i přes svůj minimalismus překvapila. Byla totiž plná kontrastujících prvků, i nečekaného pohybu. Příkladem dokonale se k sobě hodících protikladů patří například vysoce posazené šortky přepásané úzkým páskem a doplněné o ladící kabátek s dlouhými rukávy. Úzké šaty zase doplňovaly oversized bundy nebo vesty s několika kapsami.

    Dojem pohybu pak vyvolaly například slabě průsvitné šaty v pastelových barvách. Podobný efekt vytvořily také třásně zkombinované s oversized saky. Za modelkami rovněž sem tam vlály jemné luxusní šály. Opět se tedy jednalo o kolekci, která umně zkombinovala užitkové oblečení s uměleckými prvky. Speciální atmosféru vytvořilo také „želé“, které se jako průhledná stěna spouštělo podél jinak poměrně jednoduchého mola.

    Zdroj: Reuters

    Etro rozbilo monotónní barvy ostatních přehlídek. Odhalilo kolekci umně kombinující hravé vzory

    Přehlídka z dílny Etro se pak vůči těm ostatním poměrně jasně vymezila. Ukázala totiž kolekci plnou zářivých barev, výrazných vzorů nebo květinových detailů. Značka tak jasně podtrhla opakovaně se vracející bohémský a avantgardní trend. Mezi jednotlivé návrhy patřily pestré vyšívané vesty, splývavé sukně i oversized saka s koženými detaily. Perfektně ladily s podobně výraznými doplňky, jako jsou velké sluneční brýle nebo masivní zlaté náušnice.

    Zdroje: Fashion Network, WMagazine, Flaunt, Instagram, YouTube, Reuters

    Tom Ford sklidil v Miláně úspěch, Prada předvedla návrhy plné pohybu a Etro oslavilo umění vzorů

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.

    Růst prodejů LVMH v prvním čtvrtletí zpomalil. Odráží stav světové ekonomiky

    Luxusní skupina LVMH odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí, poukazující na zpomalení růstu jejích prodejů. Klesnout měly o tři procenta. Jelikož je firma sdružující slavné značky považována za největší v módním průmyslu, jedná se o důležitý ukazatel. Reflektuje totiž stav světové ekonomiky.

    Swinging Sixties ožívají. Současné trendy si opět pohrávají s módou 60. let

    V éře bleskově se měnících trendů, které se už nerodí jen na přehlídkových molech, může být občas obtížné naladit se na vlnu jakéhokoli módního hitu. Zdá se však, že v kurzu jsou opět také kousky charakteristické pro rebelská 60. léta. Kromě pouštění si písniček od Beatles je tedy na čase vytáhnout minisukně a barevné punčocháče.