Více

    Není dne, kdy by se na sociální síti TikTok neobjevil nový trend. Tentokrát její uživatele uchvátily rady, schovávající se za takzvanou colour analysis. Analýza založená na teorii barev rozděluje lidi do kategorií na základě jejich tónů pleti, očí i vlasů. Výsledná skupina, odkazující na roční období, jim následně pomůže najít ideální módní a beauty kousky.

    Láska lidí k jednoduchým řešením nikdy neumírá. Dokazuje to znovu objevená obliba takzvaného colour analysis trendu. V překladu barevná analýza totiž slibuje zjednodušení výběru každodenních outfitů i make-upu. Také z toho důvodu se stala populární už v 80. letech minulého století. Nyní ji ovšem do prvních příček trendů posunula generace TikTok uživatelů.

    Videa odkazující na colour analysis tak mají v současnosti přes 190 milionů zhlédnutí. Jedná se o metodu vycházející z teorie barev. Jejím principem je tedy předpoklad toho, že nám některé barvy sluší více než jiné, a to podle toho, jaké charakteristiky máme. Nejčastěji se výsledná paleta odstínů odráží od tónu naší pleti, vlasů, ale i očí. Colour analysis jde ovšem do mnohem větší hloubky.

    Lidi totiž rozděluje do 12 skupin, vycházejících ze čtyř základních kategorií, založených na ročních obdobích. Patřit tedy můžete do léta, podzimu, zimy nebo léta. Například herečka Anne Hathaway se řadí do typu „zima“. Zároveň ale budete spadat také do podkategorie, která je chladná, teplá, tlumená, zářivá, světlá nebo hluboká, a tak dále. Jelikož je systém kategorizace poměrně složitý, využívají uživatelé TikToku čím dál častěji pomocné filtry nebo ChatGPT.

    Colour analysis vkládá do rukou uživatelů nezávislost. Umožní jim pozvednout se nad diktát trendů

    I když už v současnosti existují také webové stránky, které vám kategorii pomohou vybrat, nedají někteří milovníci nového trendu dopustit na pomoc specialistů. Ti využívají techniku „draping“, při které přes klienty přehazují různě barevné látky. Dokázat jim chtějí rozdíl, který tím způsobí. A proč je barevná analýza v současnosti tak oblíbená, i přesto, že se objevila v knihách jako Color me a Season nebo Color Me Beautiful už v 80. letech 20. století?

    @edwardzo Personal color analysis in Korea humbled me so quickly 😭🇰🇷 #personalcoloranalysis #coloranalysis #korea ♬ original sound – EdwardZO

    V době nespočtu možností a téměř neexistujících pravidel totiž umožňuje milovníkům módy a krásy získat alespoň nějakou moc nad tím, co mají, nebo nemají nosit. Nemusí se tak spoléhat pouze na to, co jim diktují současné trendy a reklamy největších módních domů. Jak už je to ale se všemi trendy, i tenhle byste měli brát s kapkou nadsázky. Pokud se v nějakém odstínu cítíte dobře, nenechejte si svůj dobrý dojem vyvrátit. Nakonec vždy záleží jen na vás.

    Zdroje: Womens Health, The New York Times, Highsnobiety, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    TikTok uchvátil trend z 80. let. Podlehl příslibům populární colour analysis

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Není dne, kdy by se na sociální síti TikTok neobjevil nový trend. Tentokrát její uživatele uchvátily rady, schovávající se za takzvanou colour analysis. Analýza založená na teorii barev rozděluje lidi do kategorií na základě jejich tónů pleti, očí i vlasů. Výsledná skupina, odkazující na roční období, jim následně pomůže najít ideální módní a beauty kousky.

    - Reklama -

    Láska lidí k jednoduchým řešením nikdy neumírá. Dokazuje to znovu objevená obliba takzvaného colour analysis trendu. V překladu barevná analýza totiž slibuje zjednodušení výběru každodenních outfitů i make-upu. Také z toho důvodu se stala populární už v 80. letech minulého století. Nyní ji ovšem do prvních příček trendů posunula generace TikTok uživatelů.

    Videa odkazující na colour analysis tak mají v současnosti přes 190 milionů zhlédnutí. Jedná se o metodu vycházející z teorie barev. Jejím principem je tedy předpoklad toho, že nám některé barvy sluší více než jiné, a to podle toho, jaké charakteristiky máme. Nejčastěji se výsledná paleta odstínů odráží od tónu naší pleti, vlasů, ale i očí. Colour analysis jde ovšem do mnohem větší hloubky.

    Lidi totiž rozděluje do 12 skupin, vycházejících ze čtyř základních kategorií, založených na ročních obdobích. Patřit tedy můžete do léta, podzimu, zimy nebo léta. Například herečka Anne Hathaway se řadí do typu „zima“. Zároveň ale budete spadat také do podkategorie, která je chladná, teplá, tlumená, zářivá, světlá nebo hluboká, a tak dále. Jelikož je systém kategorizace poměrně složitý, využívají uživatelé TikToku čím dál častěji pomocné filtry nebo ChatGPT.

    - Reklama -

    Colour analysis vkládá do rukou uživatelů nezávislost. Umožní jim pozvednout se nad diktát trendů

    I když už v současnosti existují také webové stránky, které vám kategorii pomohou vybrat, nedají někteří milovníci nového trendu dopustit na pomoc specialistů. Ti využívají techniku „draping“, při které přes klienty přehazují různě barevné látky. Dokázat jim chtějí rozdíl, který tím způsobí. A proč je barevná analýza v současnosti tak oblíbená, i přesto, že se objevila v knihách jako Color me a Season nebo Color Me Beautiful už v 80. letech 20. století?

    @edwardzo Personal color analysis in Korea humbled me so quickly 😭🇰🇷 #personalcoloranalysis #coloranalysis #korea ♬ original sound – EdwardZO

    V době nespočtu možností a téměř neexistujících pravidel totiž umožňuje milovníkům módy a krásy získat alespoň nějakou moc nad tím, co mají, nebo nemají nosit. Nemusí se tak spoléhat pouze na to, co jim diktují současné trendy a reklamy největších módních domů. Jak už je to ale se všemi trendy, i tenhle byste měli brát s kapkou nadsázky. Pokud se v nějakém odstínu cítíte dobře, nenechejte si svůj dobrý dojem vyvrátit. Nakonec vždy záleží jen na vás.

    Zdroje: Womens Health, The New York Times, Highsnobiety, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Nejen šaty dělají člověka. Naučte se pod outfity volit správný typ podprsenky

    Podprsenky už dávno nejsou nutným a otravným kouskem oblečení. Ne každá žena se je proto rozhodne nosit, ovšem pokud ano, zůstává věčná otázka nad jejich vhodností a variabilitou. Ne každé spodní prádlo se totiž hodí pod libovolný outfit. Někdy je třeba promyslet jednotlivé střihy o trochu víc a zvolit ten, díky kterému váš look správně vynikne.

    Móda v kostce: David Beckham tvoří pro Boss a Dior vítá Ashley Park

    Luxusní skupina Kering, pod kterou spadá i společnost Gucci, oznámila propad příjmů v uplynulém čtvrtletí o 14 procent, tedy více než analytici odhadovali. Módní dům Dior jmenoval herečku Ashley Park novou ambasadorkou a David Beckham představil svou vlastní kolekci pro Boss. Značka Mulberry se pak v nové kampani vrací ke svým kořenům.

    Fashion scénu čeká událost roku. Met Gala vzdá letos hold pánské módě

    Spolu s pokračujícím jarem se blíží rovněž módní událost roku. Proslulý ples Met Gala se tradičně pořádá první pondělí v květnu a představuje jednu z nejdůležitějších akcí módního světa. Slouží jako zahájení speciálních výstav v Metropolitním muzeu umění, jedná se ale i o sjezd nejslavnějších osobností. Letošní téma gala pak patří pánské módě.

    Bar nemusí být strašák. Stylová rutina zažene kocovinu i zbytečné kalorie

    Navštívit jednou za čas s přáteli bar patří ke společenskému životu. V takový večer byste určitě neměli přehnaně řešit nevhodnost ponocování nebo konzumace nezdravého jídla. Přesto se ale občas chceme další den cítit čerstvě a netoužíme ani nutně naplnit svůj kalorický příděl během pár hodin. V takovém případě pomůže jednoduchá barová rutina.

    Módní domy vyhlížejí luxusní dovolené. Připravují cruise kolekce pro rok 2026

    Slavné značky připravují tradičně kromě klasických ready-to-wear a honosných haute couture kolekcí také speciální cruise show. Jedná se o řady nabízející šatník pro vysněné luxusní dovolené. Často se proto konají v populárních destinacích, jako je Francie či Itálie. Módní svět tak v současnosti čeká na nadcházející cruise přehlídky pro rok 2026.

    Nasaďte skin care třešničku na dortu. K dokonalosti ji dovede toner

    Pleťové tonery vynesla v posledních měsících do popředí řada trendy produktů. Díky nim se začaly častěji objevovat na sociálních sítích i v doporučení oblíbených influencerů. Může se tak zdát, že tvoří nepostradatelnou součást skin care taštičky. Doopravdy však představují spíše perfektní třešničku na dortu vaší každodenní péče.

    Runway na Velké čínské zdi i Fontáně di Trevi. Znáte ikonické kolekce Fendi?

    V historii módy existuje jen pár momentů, které se nesmazatelně vryly do kolektivní paměti. Značka Fendi je bezesporu jedním z jejich tvůrců. Její přehlídky jsou sice tradiční prezentací ready-to-wear, zároveň ale také velkolepými performancemi, které ctí historii a architekturu míst, kde se konají. Od barokních kašen po starověké monumenty, Fendi přetváří ikonické lokace na nejexkluzivnější módní mola na světě.

    Ralph Lauren vrací na scénu romantismus. Vtisknul mu moderní nádech

    Kolekcí z dílny Ralph Lauren pro letošní podzim prostoupil moderní romantismus. Zřejmé to bylo i ze samotného názvu kolekce, The Modern Romantics, která nabídla nespočet volánů, na zem sahajících rozevlátých šatů, krajkových detailů a vypasovaných semišových sak. Známý návrhář opět dokázal, že umí vytvořit nezapomenutelný zážitek.

    Zapomenutý brand Desigual v novém kabátě. Umně cílí na generaci Z

    Kdysi to byl vizuální chaos. Značka Desigual stála na rohu ulice módy a křičela všechno najednou. Barevné potisky, hippie výšivky, asijské mandaly nebo nápisy všude a ke všemu. Všichni jsme ji slyšeli. Někteří z nás ji dokonce nosili. Ale dnes? Dnes známý brand přišel, odložil megafon a začal šeptat přesně tak, jak to má generace Z ráda.

    Dvoufázové čištění pleti. Revoluce ve skincare, nebo zbytečný krok?

    Dvoufázové čištění pleti si mezi beauty nadšenci získalo opravdu kultovní status. První krok představuje olejový cleanser na rozpuštění SPF a make-upu. Druhý krok zase zbaví pleť nečistot a zbytků předchozího produktu. Zatímco jedni tvrdí, že jde o klíč ke zdravé pleti, jiní varují, že může narušit ochrannou bariéru. Kde je tedy pravda?

    Pomíjivé pozlátko, či seriózní investice? Designerské hodinky šlapou na paty tradičním značkám

    Hodinky bezesporu patří mezi klasické módní doplňky. Jedná se ale také o komoditu, představující pro mnoho lidí na světě důležitý investiční potenciál. Zde se tedy názory tříští. Na jedné straně krásné modely od luxusních módních domů, na té druhé tradiční značky vyrábějící produkty uchovávající hodnotu. Mohou si ale vzájemně konkurovat?

    Vpusťte na balkon jaro. Proměnu zařídí závěsy i nová podlaha

    S delšími dny se prodlužují také naše chvilky strávené venku. Balkon tak představuje ideální kompromis mezi domácím pohodlím a touhou vychutnat si příjemné počasí. Darujte mu proto po zimním spánku jarní proměnu, kterou vykouzlíte za pomocí pár snadných kroků. Nový dech mu darují závěsy, světýlka, skládací stolek či další vychytávky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―