Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Platforma TikTok slouží jako počáteční bod mnoha beauty trendů. Kromě toho ale pomáhá mezi své uživatele šířit informace o různých tricích a tipech. Patří mezi ně také produkty, které jednotliví beauty guru s nadšením doporučují. Inspirujte se těmi nejpopulárnějšími z nich.

    Do make-up taštičky zařaďte řasenku od Essence i kapky nahrazující bronzer

    Jedním z nejvíce ikonických produktů beauty TikToku se stala řasenka značky Essence. Její název pak odkazuje na to, co dokáže. Jmenuje se totiž Lash Princess False Lash Effect Mascara. Výsledkem jsou tedy řasy připomínající ty nalepovací.

    Zdroj: Essence, Drunken Elephant

    Dalším make-up kouskem, na který TikTok uživatelé nedají v poslední době dopustit, jsou kapky s bronzerem značky Drunk Elephant. Jedná se totiž o jemně zabarvené sérum, které lze snadno smíchat s vaším krémem. Zároveň chrání proti znečištění a obsahuje antioxidanty a vitamin D.

    Perfektní vlny vytvoří jednoduchý set na vlasy. Hydrataci jim dodá obnovující maska

    Pokud jde o vlasy, přísahají TikTokerky na jednoduchý set, slibující bezchybné vlny. Jedná se o hedvábné pomocníky, na které si před spaním namotáte vlhké vlasy. Ráno je tak dle rad vlogerek bez použití tepla odmotáte a získáte vlny jako od kadeřnice.

    Zdroj: Kitsch, K18

    V případě, že potřebujete vlasy obnovit, můžete se obrátit na masku značky K18 s názvem Leave-In Molecular Repair Mask. Vhodná je pro všechny typy a textury vlasů. Jejím cílem je spravit roztřepené konečky, navrátit vlasům hydrataci a zachovat jejich pružnost.

    Favority najdete také v kategorii skin care. Vévodí jí obnovující esence i opalovací krém

    Ve jmenování svých oblíbenců nezapomněli tvůrci videí na TikToku ani na oblast skin care. Mezi jejich top produkty tak mimo jiné patří také obnovovací esence značky COSRX s názvem Snail 96 Mucin Power. Sérum má za úkol především hydratovat a vyhlazovat pokožku.

    Zdroj: COSRX, Supergoop!

    V boji proti škodlivým paprskům pak beauty guru z TikToku pomáhá opalovací krém Supergoop! GlowScreen SPF 40. Použít se dá totiž rovněž jako primer před aplikováním make-upu. Kromě toho ale obsahuje také vitamin B5 a kyselinu hyaluronovou.

    Přes den patří dle TikToku na rty pouze lesk Rhode. V noci zase maska Laneige

    Své favority si pak uživatelé platformy TikTok našli i v oblasti produktů na rty. Přes den na ně doporučují aplikovat jedině zabarvený lesk na rty značky Rhode. Společnost modelky Hailey Bieber se mimo jiné proslavila také díky obalu na telefon, do kterého lesk můžete snadno vložit.

    Zdroj: Rhode

    Speciální přípravek na rty si ale TikTok našel také pro noční aplikaci. Jeho influencerky totiž doporučují používat noční masku značky Laneige. Obsahuje totiž vitamin C a dávku antioxidantů. Použít ji pak můžete i před aplikací make-upu.

    @zohral No but seriously this is too good ✨✨ #laneigelipmask #skincare #hijabi ♬ original sound – soleil🩰⭐️

    Zdroje: WWD, Buzzfeed, TikTok

    Foto:Rhode

    TikTok jako průvodce beauty světem. Osvědčené produkty ze světa influencerů

    Louis Vuitton vyrazil do Číny. Nicolas Ghesquière odhalil pre-fall Voyager kolekci v Šanghaji

    Módní společnost Louis Vuitton se, stejně jako ostatní luxusní značky, čím dál více zaměřuje na trh v Číně. Není tedy překvapením, že se její kreativní ředitel Nicolas Ghesquière rozhodl odhalit svou pre-fall kolekci Voyager právě v Šanghaji. Při tvorbě návrhů navíc spolupracoval s tamními umělci.

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.