Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé sociální sítě TikTok mají neobvyklý koníček. Milují totiž hledat nové triky a tipy v oblasti wellness. V současnosti u nich slaví úspěch mimo jiné i takzvaná sexy voda a teorie tří drinků. Jedná se o totiž o způsoby, jak získat více tekutin. Novou posedlostí známé platformy se tak stala obyčejná hydratace.

    Uživatelé sociální sítě TikTok se neustále snaží najít nejlepší způsoby, jak se starat o svou pleť, tělo nebo vlasy. Také proto je v současnosti pohltily různé možnosti toho, jak se mohou lépe hydratovat. Zaměřili se proto na tekutiny a na to, jak do sebe dostat co nejvýživnější nápoje. Začali proto sledovat dva hlavní trendy, které se na nově populární téma soustředí.

    Tím prvním je takzvaná teorie tří drinků. Nejedná se přitom o zcela čerstvou metodu, nedávno se ovšem začala objevovat v čím dál více videích. Jde o tip, dle kterého bychom měli mít na pracovním stole hned tři druhy drinků. Jeden obsahující kofein, další určený pro hydrataci a třetí pro naše potěšení. Cílem je tedy dostat do sebe dostatek tekutin, ale také získat energii a vyvolat radost.

    Je pak pouze na vás, jaké varianty si vyberete. Většinou se jedná o perlivou nebo neperlivou vodu, kávu nebo energetický nápoj a jakýkoli oblíbený drink. Samozřejmě by se ale mělo jednat o víceméně zdravé varianty, příliš umělé a přeslazené limonády tedy raději vynechejte. Hlavní myšlenka teorie tedy spočívá v tom, že se tak pro nás stane mnohem jednodušším udržovat vysokou úroveň své hydratace.

    Sexy voda má uživatele TikToku nalákat na častější hydrataci. Obsahuje extra minerály i „fun“ doplňky

    Druhým v současnosti oblíbeným trendem je takzvaná sexy voda. Na platformě TikTok ji zpopularizovala především uživatelka Kelly Grace Mae. Pravidelně si totiž vyrábí vlastní „lepší“ verzi vody. Přidává do ní například minerální tinktury, citrón, mátu nebo elektrolytové prášky. Hlavní také je, aby měl výsledný nápoj veselou barvu. Doplnit ho můžete také o různé dekorace, nebo alespoň pestré brčko.

    Zdroj: Moon Juice, Apothékary

    Úspěšná TikTokerka Kelly Grace Mae tak chce ze své vody vytěžit co nejvíce živin. Zatoužila ale i potom učinit z jinak „nudného“ a běžného úkolu, tedy pravidelného doplňování tekutin, zábavu. Svůj speciální drink pak vymyslela ve vhodnou dobu. Ve Spojených státech amerických se totiž v poslední době zvyšuje poptávka po doplňcích do vody, jako jsou různé prášky nebo kapky plné probiotik a minerálů.

    @kellygracemae

    you know what time it is

    ♬ original sound – kelly

    Sociální sítě jsou tak zkrátka v současnosti posedlé vodou a hydratací. Na jednu stranu tedy vybízí ke zdravému návyku pití vody. Na tu druhou ovšem mohou navádět k nakupování doplňků, které nejsou vždy tak úplně potřeba. Příkladem je i posedlost zcela běžnými kelímky na vodu, takzvanými Stanley Cup, která nedávno uživatele TikToku bezhlavě a zcela nesmyslně pohltila.

    Zdroje: WWD, Reader’s Digest, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok uchvátila nová posedlost. Propaguje sexy vodu i teorii tří drinků

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé sociální sítě TikTok mají neobvyklý koníček. Milují totiž hledat nové triky a tipy v oblasti wellness. V současnosti u nich slaví úspěch mimo jiné i takzvaná sexy voda a teorie tří drinků. Jedná se o totiž o způsoby, jak získat více tekutin. Novou posedlostí známé platformy se tak stala obyčejná hydratace.

    - Reklama -

    Uživatelé sociální sítě TikTok se neustále snaží najít nejlepší způsoby, jak se starat o svou pleť, tělo nebo vlasy. Také proto je v současnosti pohltily různé možnosti toho, jak se mohou lépe hydratovat. Zaměřili se proto na tekutiny a na to, jak do sebe dostat co nejvýživnější nápoje. Začali proto sledovat dva hlavní trendy, které se na nově populární téma soustředí.

    Tím prvním je takzvaná teorie tří drinků. Nejedná se přitom o zcela čerstvou metodu, nedávno se ovšem začala objevovat v čím dál více videích. Jde o tip, dle kterého bychom měli mít na pracovním stole hned tři druhy drinků. Jeden obsahující kofein, další určený pro hydrataci a třetí pro naše potěšení. Cílem je tedy dostat do sebe dostatek tekutin, ale také získat energii a vyvolat radost.

    Je pak pouze na vás, jaké varianty si vyberete. Většinou se jedná o perlivou nebo neperlivou vodu, kávu nebo energetický nápoj a jakýkoli oblíbený drink. Samozřejmě by se ale mělo jednat o víceméně zdravé varianty, příliš umělé a přeslazené limonády tedy raději vynechejte. Hlavní myšlenka teorie tedy spočívá v tom, že se tak pro nás stane mnohem jednodušším udržovat vysokou úroveň své hydratace.

    - Reklama -

    Sexy voda má uživatele TikToku nalákat na častější hydrataci. Obsahuje extra minerály i „fun“ doplňky

    Druhým v současnosti oblíbeným trendem je takzvaná sexy voda. Na platformě TikTok ji zpopularizovala především uživatelka Kelly Grace Mae. Pravidelně si totiž vyrábí vlastní „lepší“ verzi vody. Přidává do ní například minerální tinktury, citrón, mátu nebo elektrolytové prášky. Hlavní také je, aby měl výsledný nápoj veselou barvu. Doplnit ho můžete také o různé dekorace, nebo alespoň pestré brčko.

    Zdroj: Moon Juice, Apothékary

    Úspěšná TikTokerka Kelly Grace Mae tak chce ze své vody vytěžit co nejvíce živin. Zatoužila ale i potom učinit z jinak „nudného“ a běžného úkolu, tedy pravidelného doplňování tekutin, zábavu. Svůj speciální drink pak vymyslela ve vhodnou dobu. Ve Spojených státech amerických se totiž v poslední době zvyšuje poptávka po doplňcích do vody, jako jsou různé prášky nebo kapky plné probiotik a minerálů.

    @kellygracemae

    you know what time it is

    ♬ original sound – kelly

    Sociální sítě jsou tak zkrátka v současnosti posedlé vodou a hydratací. Na jednu stranu tedy vybízí ke zdravému návyku pití vody. Na tu druhou ovšem mohou navádět k nakupování doplňků, které nejsou vždy tak úplně potřeba. Příkladem je i posedlost zcela běžnými kelímky na vodu, takzvanými Stanley Cup, která nedávno uživatele TikToku bezhlavě a zcela nesmyslně pohltila.

    Zdroje: WWD, Reader’s Digest, TikTok

    ― Reklama ―

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    Marketingové triky nikdy nespí. Možná nepotřebujete všechny „zázračné“ vitamíny

    Dnešní doba marketingu přeje. Ve většině případech je to dobře, po sociálních sítích se doporučení na produkty usnadňující život šíří jako lavina. Je to ale správně i v případě tak individuální záležitosti, jako jsou vitamíny? Kvůli reklamám máme často pocit, že jen s hrstí suplementů bude náš život kvalitnější. Pravda je ale někde uprostřed.

    Módní značky oblékly Valentýna. Oslavují lásku ve všech jejích formách

    Svátek všech zamilovaných se blíží a spolu s ním přicházejí na scénu i láskou prosycené kampaně. Luxusní značky nabízejí speciální kolekce, hodící se pro každou podobu Valentýna. U Gucci naleznete elegantní look na vysněné rande. Savage, Skims nebo Intimissimi svedou vaše partnery za vás a Converse sedne těm, praktikujícím self love.

    Znáte nové hvězdy Jacquemus? Mikro kabelky jsou již passé

    Pamatujete na dobu, kdy módní dům Jacquemus a jeho mini kabelka Le Chiquito způsobily módní zemětřesení? Byla tak malá, že jste s ní mohli spíš hrát domino, než v ní nosit cokoliv praktického. Jenže Jacquemus už dávno není jen o cute mikrokabelkách, které ve vás vzbuzují otázku „A kam se poděla ta druhá půlka?“ Dnes nám Simon Porte Jacquemus servíruje nové modely, které jsou větší, masivnější a celkově zajímavější.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―