Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé sociální sítě TikTok mají neobvyklý koníček. Milují totiž hledat nové triky a tipy v oblasti wellness. V současnosti u nich slaví úspěch mimo jiné i takzvaná sexy voda a teorie tří drinků. Jedná se o totiž o způsoby, jak získat více tekutin. Novou posedlostí známé platformy se tak stala obyčejná hydratace.

    Uživatelé sociální sítě TikTok se neustále snaží najít nejlepší způsoby, jak se starat o svou pleť, tělo nebo vlasy. Také proto je v současnosti pohltily různé možnosti toho, jak se mohou lépe hydratovat. Zaměřili se proto na tekutiny a na to, jak do sebe dostat co nejvýživnější nápoje. Začali proto sledovat dva hlavní trendy, které se na nově populární téma soustředí.

    Tím prvním je takzvaná teorie tří drinků. Nejedná se přitom o zcela čerstvou metodu, nedávno se ovšem začala objevovat v čím dál více videích. Jde o tip, dle kterého bychom měli mít na pracovním stole hned tři druhy drinků. Jeden obsahující kofein, další určený pro hydrataci a třetí pro naše potěšení. Cílem je tedy dostat do sebe dostatek tekutin, ale také získat energii a vyvolat radost.

    Je pak pouze na vás, jaké varianty si vyberete. Většinou se jedná o perlivou nebo neperlivou vodu, kávu nebo energetický nápoj a jakýkoli oblíbený drink. Samozřejmě by se ale mělo jednat o víceméně zdravé varianty, příliš umělé a přeslazené limonády tedy raději vynechejte. Hlavní myšlenka teorie tedy spočívá v tom, že se tak pro nás stane mnohem jednodušším udržovat vysokou úroveň své hydratace.

    Sexy voda má uživatele TikToku nalákat na častější hydrataci. Obsahuje extra minerály i „fun“ doplňky

    Druhým v současnosti oblíbeným trendem je takzvaná sexy voda. Na platformě TikTok ji zpopularizovala především uživatelka Kelly Grace Mae. Pravidelně si totiž vyrábí vlastní „lepší“ verzi vody. Přidává do ní například minerální tinktury, citrón, mátu nebo elektrolytové prášky. Hlavní také je, aby měl výsledný nápoj veselou barvu. Doplnit ho můžete také o různé dekorace, nebo alespoň pestré brčko.

    Zdroj: Moon Juice, Apothékary

    Úspěšná TikTokerka Kelly Grace Mae tak chce ze své vody vytěžit co nejvíce živin. Zatoužila ale i potom učinit z jinak „nudného“ a běžného úkolu, tedy pravidelného doplňování tekutin, zábavu. Svůj speciální drink pak vymyslela ve vhodnou dobu. Ve Spojených státech amerických se totiž v poslední době zvyšuje poptávka po doplňcích do vody, jako jsou různé prášky nebo kapky plné probiotik a minerálů.

    @kellygracemae

    you know what time it is

    ♬ original sound – kelly

    Sociální sítě jsou tak zkrátka v současnosti posedlé vodou a hydratací. Na jednu stranu tedy vybízí ke zdravému návyku pití vody. Na tu druhou ovšem mohou navádět k nakupování doplňků, které nejsou vždy tak úplně potřeba. Příkladem je i posedlost zcela běžnými kelímky na vodu, takzvanými Stanley Cup, která nedávno uživatele TikToku bezhlavě a zcela nesmyslně pohltila.

    Zdroje: WWD, Reader’s Digest, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok uchvátila nová posedlost. Propaguje sexy vodu i teorii tří drinků

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé sociální sítě TikTok mají neobvyklý koníček. Milují totiž hledat nové triky a tipy v oblasti wellness. V současnosti u nich slaví úspěch mimo jiné i takzvaná sexy voda a teorie tří drinků. Jedná se o totiž o způsoby, jak získat více tekutin. Novou posedlostí známé platformy se tak stala obyčejná hydratace.

    - Reklama -

    Uživatelé sociální sítě TikTok se neustále snaží najít nejlepší způsoby, jak se starat o svou pleť, tělo nebo vlasy. Také proto je v současnosti pohltily různé možnosti toho, jak se mohou lépe hydratovat. Zaměřili se proto na tekutiny a na to, jak do sebe dostat co nejvýživnější nápoje. Začali proto sledovat dva hlavní trendy, které se na nově populární téma soustředí.

    Tím prvním je takzvaná teorie tří drinků. Nejedná se přitom o zcela čerstvou metodu, nedávno se ovšem začala objevovat v čím dál více videích. Jde o tip, dle kterého bychom měli mít na pracovním stole hned tři druhy drinků. Jeden obsahující kofein, další určený pro hydrataci a třetí pro naše potěšení. Cílem je tedy dostat do sebe dostatek tekutin, ale také získat energii a vyvolat radost.

    Je pak pouze na vás, jaké varianty si vyberete. Většinou se jedná o perlivou nebo neperlivou vodu, kávu nebo energetický nápoj a jakýkoli oblíbený drink. Samozřejmě by se ale mělo jednat o víceméně zdravé varianty, příliš umělé a přeslazené limonády tedy raději vynechejte. Hlavní myšlenka teorie tedy spočívá v tom, že se tak pro nás stane mnohem jednodušším udržovat vysokou úroveň své hydratace.

    - Reklama -

    Sexy voda má uživatele TikToku nalákat na častější hydrataci. Obsahuje extra minerály i „fun“ doplňky

    Druhým v současnosti oblíbeným trendem je takzvaná sexy voda. Na platformě TikTok ji zpopularizovala především uživatelka Kelly Grace Mae. Pravidelně si totiž vyrábí vlastní „lepší“ verzi vody. Přidává do ní například minerální tinktury, citrón, mátu nebo elektrolytové prášky. Hlavní také je, aby měl výsledný nápoj veselou barvu. Doplnit ho můžete také o různé dekorace, nebo alespoň pestré brčko.

    Zdroj: Moon Juice, Apothékary

    Úspěšná TikTokerka Kelly Grace Mae tak chce ze své vody vytěžit co nejvíce živin. Zatoužila ale i potom učinit z jinak „nudného“ a běžného úkolu, tedy pravidelného doplňování tekutin, zábavu. Svůj speciální drink pak vymyslela ve vhodnou dobu. Ve Spojených státech amerických se totiž v poslední době zvyšuje poptávka po doplňcích do vody, jako jsou různé prášky nebo kapky plné probiotik a minerálů.

    @kellygracemae

    you know what time it is

    ♬ original sound – kelly

    Sociální sítě jsou tak zkrátka v současnosti posedlé vodou a hydratací. Na jednu stranu tedy vybízí ke zdravému návyku pití vody. Na tu druhou ovšem mohou navádět k nakupování doplňků, které nejsou vždy tak úplně potřeba. Příkladem je i posedlost zcela běžnými kelímky na vodu, takzvanými Stanley Cup, která nedávno uživatele TikToku bezhlavě a zcela nesmyslně pohltila.

    Zdroje: WWD, Reader’s Digest, TikTok

    ― Reklama ―

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Halloweenské kostýmy mohou být i decentní. Proměňte se na elegantní strašidla

    Svátek všech svatých se blíží a s ním i množství tematických večírků. Pokud toužíte po originálním převleku, ale inspirace na halloweenské kostýmy vám připadá přitažená za vlasy, nezoufejte. V designerské tvorbě najdete kousky, které zvládnete snadno nakombinovat ve strašidelném stylu. Zároveň je ale vynosíte i v každodenních outfitech.

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Obujte kozačky na desítky způsobů. Nové kombinace oživí váš styl

    Kozačky patří mezi části šatníku, které nikdy nevyjdou z módy. Nejen, že jsou na nadcházející období ohromně praktické, vypadají navíc elegantně a pozvednou každý outfit. Čas od času může být ale zábava změnit zavedené způsoby oblékání a inspirovat se, jak jednoduché boty vynosit v trochu jiném stylu.

    Značka Victoria’s Secret potvrdila comeback. Po šesti letech odhalila ikonickou show

    Očekávané týdny módy sice dávno skončily, neznamená to však, že je všem show konec. V úterý to dokázala značka Victoria's Secret, která po šesti letech na módní scénu navrátila svou proslulou přehlídku. Oproti jejím starším sestrám byla o poznání inkluzivnější, a tak sklidila značný úspěch.

    Rozmazlete se domácím spa. Luxusní produkty vytvoří relax i v pohodlí domova

    Nevlídné počasí přímo vybízí ke zpříjemnění si času stráveného doma. Horká koupel, voňavé produkty a dokonale relaxační atmosféra tak může být přesně tím, co potřebujete. Naštěstí pro vás, vytvořit si domácí spa není nic těžkého. Ponořte se do luxusních lázeňských procedur, aniž byste vyšli ze dveří.

    Pánové mají na podzim jasno. Jejich garderoba připomíná dědečkův šatník

    Letošní podzim přináší pánům jasnou zprávu. Zapomeňte na minimalistické trendy a oversized streetwear střihy. Na scénu se vrací něco mnohem zábavnějšího, nostalgického a (přiznejme si to) trochu zvláštního. Styl eklektického dědečka si nachází cestu i k mladším ročníkům a mění způsob vnímání pánského stylu.

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―