Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s „unsexy“ produkty.

    Každého z nás trápí beauty problémy, které nehodláme s okolním světem jen tak sdílet. Kvůli zažitým předsudkům máme totiž pocit, že se jedná o něco nepřitažlivého, co nás v očích ostatních učiní méně „sexy“. Přesně takové situaci se ovšem v současnosti snaží zabránit nejnovější TikTok trend. Uživatelé známé sociální sítě se totiž rozhodli propagovat nejen populární a estetické produkty.

    Zdroj: Head & Shoulders, CeraVe

    Pod #UnsexyProducts proto nyní najdete řadu videí, ve kterých beauty nadšenci sdílejí své tipy na zcela „obyčejné“ pomocníky. Jedná se o produkty, které by většinová společnost označila za „unsexy“. Nejsou trendy, třpytivé, nepropaguje je známá celebrita. Přesto fungují a jsou zcela běžně dostupné. Ve většině případech navíc řeší intimní problémy, jako jsou zarostlé chloupky nebo zažloutlé zuby.

    Zdroj: Dove, Cetaphil

    Nejnovější TikTok trend vychází z myšlenky, že beauty rutina by neměla být přitažlivá pro ostatní, ale sloužit primárně našim individuálním potřebám. Normalizuje tedy realističtější a „normální“ skin care rutinu. Jak se zdá, přesně na tu uživatelé známé sociální sítě čekali. Zmíněný #UnsexyProducts totiž v posledním měsíci na TikToku dosáhl na více než 42,5 milionu zobrazení.

    Ne všechny produkty musí být sexy. Ve výsledku totiž udělají sexy vás

    Doporučení „unsexy“ produktů pak usiluje o zlepšení celé řady problémů. Mezi oblíbené pomocníky se tak mohou řadit krémy proti vyrážce nebo různé řešení akné, zarostlých chloupků a opruzenin. Je přitom jedno, že podobné lahvičky nezkrášlí vaši poličku v koupelně. Jak totiž tvůrci populárních videí prohlašují, „podobné unsexy položky vám pomohou stát se více sexy“.

    @taylorbosmann unsexy products that just WORK 🤌🏻🫧🧴 #unsexyproducts #fyp #productrecommendations #skincare #skincareproducts #foryou @First Aid Beauty @Triple Paste @CeraVe @Megababe ♬ original sound – tay

    Mezi nejčastěji doporučované produkty se pak řadí například čisticí gel na obličej značky Cetaphil. Vyhovovat má podle autorů populárních videí všem typům pleti. Podobné chvály se dočkala také mast značky CeraVe, která si má poradit s každým problémem vaší pokožky. Oblíbenými stálicemi jsou také mýdla od Dove nebo šampony Head & Shoulders.

    Zdroje: WWD, Hypebae, Cosmetics Design Europe, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s „unsexy“ produkty.

    - Reklama -

    Každého z nás trápí beauty problémy, které nehodláme s okolním světem jen tak sdílet. Kvůli zažitým předsudkům máme totiž pocit, že se jedná o něco nepřitažlivého, co nás v očích ostatních učiní méně „sexy“. Přesně takové situaci se ovšem v současnosti snaží zabránit nejnovější TikTok trend. Uživatelé známé sociální sítě se totiž rozhodli propagovat nejen populární a estetické produkty.

    Zdroj: Head & Shoulders, CeraVe

    Pod #UnsexyProducts proto nyní najdete řadu videí, ve kterých beauty nadšenci sdílejí své tipy na zcela „obyčejné“ pomocníky. Jedná se o produkty, které by většinová společnost označila za „unsexy“. Nejsou trendy, třpytivé, nepropaguje je známá celebrita. Přesto fungují a jsou zcela běžně dostupné. Ve většině případech navíc řeší intimní problémy, jako jsou zarostlé chloupky nebo zažloutlé zuby.

    - Reklama -

    Zdroj: Dove, Cetaphil

    Nejnovější TikTok trend vychází z myšlenky, že beauty rutina by neměla být přitažlivá pro ostatní, ale sloužit primárně našim individuálním potřebám. Normalizuje tedy realističtější a „normální“ skin care rutinu. Jak se zdá, přesně na tu uživatelé známé sociální sítě čekali. Zmíněný #UnsexyProducts totiž v posledním měsíci na TikToku dosáhl na více než 42,5 milionu zobrazení.

    Ne všechny produkty musí být sexy. Ve výsledku totiž udělají sexy vás

    Doporučení „unsexy“ produktů pak usiluje o zlepšení celé řady problémů. Mezi oblíbené pomocníky se tak mohou řadit krémy proti vyrážce nebo různé řešení akné, zarostlých chloupků a opruzenin. Je přitom jedno, že podobné lahvičky nezkrášlí vaši poličku v koupelně. Jak totiž tvůrci populárních videí prohlašují, „podobné unsexy položky vám pomohou stát se více sexy“.

    @taylorbosmann unsexy products that just WORK 🤌🏻🫧🧴 #unsexyproducts #fyp #productrecommendations #skincare #skincareproducts #foryou @First Aid Beauty @Triple Paste @CeraVe @Megababe ♬ original sound – tay

    Mezi nejčastěji doporučované produkty se pak řadí například čisticí gel na obličej značky Cetaphil. Vyhovovat má podle autorů populárních videí všem typům pleti. Podobné chvály se dočkala také mast značky CeraVe, která si má poradit s každým problémem vaší pokožky. Oblíbenými stálicemi jsou také mýdla od Dove nebo šampony Head & Shoulders.

    Zdroje: WWD, Hypebae, Cosmetics Design Europe, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní dům Hermès odhalil své vrstvy. V Šanghaji oslovil moderní ženu

    Luxusní značka Hermès poprvé překročila hranice Číny. Koncem minulého týdne odhalila v Šanghaji druhou kapitolu své kolekce pro letošní podzim a zimu. Na rozdíl od její první části, která se držela spíše klasické jezdecké estetiky a francouzské elegance, nabídla doslova vícevrstvou variaci moderní ženy, jež je každý den připravená na vše.

    Trendy dorazily na pláž. Zaplaví ji puntíky i hravé doplňky

    Čím dál teplejší a sluncem prosycené dny mluví jasně. Léto je za rohem. Spolu s ním na módní scénu dorazily trendy kousky na pláž. Ať už na dovolenou balíte, nebo prozatím jen hledáte inspiraci pro nadcházející prázdniny, letošní výběr osloví každého z vás. Do popředí se vedraly háčkováné prvky, průhledné materiály, vintage puntíky i hravé doplňky.

    Dvacet sedm perel, miliony dolarů. Znáte nejdražší Cartier náhrdelník?

    Jsou šperky, které zdobí. A pak jsou ty, jež jsou podpisem historie šperkařských domů. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu mezi ně rozhodně patří. V roce 1933 ho Barbara Hutton, tehdy nejbohatší mladá žena Ameriky, dostala jako svatební dar. Cartier vytvořil 27 perel a minimalistické zapínání z rubínů, zlata a diamantů. Jemná, a přitom sebevědomá kombinace, nesoucí noblesu Číny, ale i francouzský půvab.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―