Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vystoupení zpěvačky Chappell Roan na zářijovém předávání MTV Video Awards bylo dechberoucí. Kostým z kůže a kovových cvočků dokonale imitoval brnění, zároveň ale performerce umožňoval předvést žhavou taneční show. Sexy brnění má na svědomí designérka Zana Bayne, u které si áčkové celebrity podávají dveře.

    Pokud chcete poznat esenci zakladatelky stylu „Post Fetish“, návrhářky Zany Bayne, zaměřte se na kostým zpěvačky Chappell Roan na vystoupení v MTV. Designérka pro ni ručně namalovala celokožené brnění, a to do podoby kovu. Osázela jej navíc starožitnými mosaznými cvočky. Oděv působí strukturálně až sochařsky, podobně jako ostatní kousky, dokonale kombinující kůži a kov. Právě pro tento mix si Zanu Bayne zamilovaly zpěvačky všech věkových kategorií.

    Z laciného zboží vytvořila svébytnou kategorii. Samozřejmostí je dokonalý design

    Zana Bayne byla první, kdo „vytáhl“ v současnosti populární styl z temnoty sex shopů. Nyní už se jeho výrobě věnuje spousta návrhářů. Před 14 lety, kdy designérka začínala působit, patřilo vše, co bylo vyrobeno z kůže a obsahovalo kovové prvky, do stejné škatulky jako striktně fetišistické oblečení. Na skutečnou kvalitu nebo design se přitom kladl malý důraz. V tom byl přístup Zany Bayne revoluční a právě precizní zpracování materiálů se postupně stalo její poznávací značkou.

    Inspirace je jasná. Designérku nakopl noční život a pestré subkultury

    Návrhářka vyrostla v San Francisku, kde navštěvovala San Francisco Art Institute a získala titul v oboru konceptuálního umění. K práci s kůží Bayne inspiroval její zájem o gotickou hudební scénu a obdiv futuristického designu 60. let. V její tvorbě se odrazil také vliv nočního života a subkultur, které vedle sebe v San Francisku existovaly. Tehdy bylo dle jejích slov běžné jít jeden večer na drag show a druhý na punkový koncert. Klidné soulové večery pak střídaly divoké rave party.

    Ložnice plná kostýmu pro Lady Gaga. Talent nešel přehlédnout

    Vlastní značku rozjela Bayne ve svých „dvacítkách“ po přestěhování do New Yorku. Nejprve si jí všimli stylisté, kteří si od ní půjčovali kousky na focení nebo vystoupení klientů. Netrvalo však dlouho a talentovaná designérka začala dostávat vyšší zakázky. V roce 2011 si u ní Lady Gaga objednala oblečení pro své doprovodné tanečnice. Bayne se osvědčila, a nakonec oblékala i samotnou zpěvačku. Na toto období vzpomíná s humorem, na obrovské zakázce totiž pracovala sama ve své ložnici, kování stříkala na schodišti.

    Designérka mění zpěvačky v rebelky. Stačí k tomu pár doplňků

    Kromě vycházející hvězdy Chappell Roan, která na Bayne staví svou vizuální identitu, se designérka může pochlubit například spoluprací s Beyoncé, ale také Madonnou, Doja Cat, Arianou Grande nebo Olivií Rodrigo. Její tvorba původně vycházející z bondage už totiž nutně nemusí hrát na erotickou notu. Zejména mladé umělkyně přicházejí pro doplňky z dílny Zany Bayne se zakázkou „změnit se v rebelku“. A ona vždy splní úkol na jedničku.

    Zdroj: Zana Bayne

    Zdroje: Fashionista, Los Angeles Times, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Lucie Vavriková
    Lucie Vavrikováhttps://fashionup.cz/
    Lucie se ve svých textech věnuje módním jevům s analytickým přesahem, zkoumá estetiku aktuálních trendů, jejich symboliku i společenské souvislosti. Sleduje přehlídky, červené koberce i kostýmy v seriálech, ale nejvíc ji zajímá, co nám móda říká o světě, ve kterém žijeme. Je vystudovaná novinářka, začínala ve zpravodajské redakci, věnovala se zejména zdravotnickým a sociálním tématům.

    ― Reklama ―

    Díky ní jsou nákupy v sex shopech minulostí. Designérka Zana Bayne obléká Madonnu i Chappell Roan

    Vystoupení zpěvačky Chappell Roan na zářijovém předávání MTV Video Awards bylo dechberoucí. Kostým z kůže a kovových cvočků dokonale imitoval brnění, zároveň ale performerce umožňoval předvést žhavou taneční show. Sexy brnění má na svědomí designérka Zana Bayne, u které si áčkové celebrity podávají dveře.

    - Reklama -

    Pokud chcete poznat esenci zakladatelky stylu „Post Fetish“, návrhářky Zany Bayne, zaměřte se na kostým zpěvačky Chappell Roan na vystoupení v MTV. Designérka pro ni ručně namalovala celokožené brnění, a to do podoby kovu. Osázela jej navíc starožitnými mosaznými cvočky. Oděv působí strukturálně až sochařsky, podobně jako ostatní kousky, dokonale kombinující kůži a kov. Právě pro tento mix si Zanu Bayne zamilovaly zpěvačky všech věkových kategorií.

    Z laciného zboží vytvořila svébytnou kategorii. Samozřejmostí je dokonalý design

    Zana Bayne byla první, kdo „vytáhl“ v současnosti populární styl z temnoty sex shopů. Nyní už se jeho výrobě věnuje spousta návrhářů. Před 14 lety, kdy designérka začínala působit, patřilo vše, co bylo vyrobeno z kůže a obsahovalo kovové prvky, do stejné škatulky jako striktně fetišistické oblečení. Na skutečnou kvalitu nebo design se přitom kladl malý důraz. V tom byl přístup Zany Bayne revoluční a právě precizní zpracování materiálů se postupně stalo její poznávací značkou.

    Inspirace je jasná. Designérku nakopl noční život a pestré subkultury

    Návrhářka vyrostla v San Francisku, kde navštěvovala San Francisco Art Institute a získala titul v oboru konceptuálního umění. K práci s kůží Bayne inspiroval její zájem o gotickou hudební scénu a obdiv futuristického designu 60. let. V její tvorbě se odrazil také vliv nočního života a subkultur, které vedle sebe v San Francisku existovaly. Tehdy bylo dle jejích slov běžné jít jeden večer na drag show a druhý na punkový koncert. Klidné soulové večery pak střídaly divoké rave party.

    - Reklama -

    Ložnice plná kostýmu pro Lady Gaga. Talent nešel přehlédnout

    Vlastní značku rozjela Bayne ve svých „dvacítkách“ po přestěhování do New Yorku. Nejprve si jí všimli stylisté, kteří si od ní půjčovali kousky na focení nebo vystoupení klientů. Netrvalo však dlouho a talentovaná designérka začala dostávat vyšší zakázky. V roce 2011 si u ní Lady Gaga objednala oblečení pro své doprovodné tanečnice. Bayne se osvědčila, a nakonec oblékala i samotnou zpěvačku. Na toto období vzpomíná s humorem, na obrovské zakázce totiž pracovala sama ve své ložnici, kování stříkala na schodišti.

    Designérka mění zpěvačky v rebelky. Stačí k tomu pár doplňků

    Kromě vycházející hvězdy Chappell Roan, která na Bayne staví svou vizuální identitu, se designérka může pochlubit například spoluprací s Beyoncé, ale také Madonnou, Doja Cat, Arianou Grande nebo Olivií Rodrigo. Její tvorba původně vycházející z bondage už totiž nutně nemusí hrát na erotickou notu. Zejména mladé umělkyně přicházejí pro doplňky z dílny Zany Bayne se zakázkou „změnit se v rebelku“. A ona vždy splní úkol na jedničku.

    Zdroj: Zana Bayne

    Zdroje: Fashionista, Los Angeles Times, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―