Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vystoupení zpěvačky Chappell Roan na zářijovém předávání MTV Video Awards bylo dechberoucí. Kostým z kůže a kovových cvočků dokonale imitoval brnění, zároveň ale performerce umožňoval předvést žhavou taneční show. Sexy brnění má na svědomí designérka Zana Bayne, u které si áčkové celebrity podávají dveře.

    Pokud chcete poznat esenci zakladatelky stylu „Post Fetish“, návrhářky Zany Bayne, zaměřte se na kostým zpěvačky Chappell Roan na vystoupení v MTV. Designérka pro ni ručně namalovala celokožené brnění, a to do podoby kovu. Osázela jej navíc starožitnými mosaznými cvočky. Oděv působí strukturálně až sochařsky, podobně jako ostatní kousky, dokonale kombinující kůži a kov. Právě pro tento mix si Zanu Bayne zamilovaly zpěvačky všech věkových kategorií.

    Z laciného zboží vytvořila svébytnou kategorii. Samozřejmostí je dokonalý design

    Zana Bayne byla první, kdo „vytáhl“ v současnosti populární styl z temnoty sex shopů. Nyní už se jeho výrobě věnuje spousta návrhářů. Před 14 lety, kdy designérka začínala působit, patřilo vše, co bylo vyrobeno z kůže a obsahovalo kovové prvky, do stejné škatulky jako striktně fetišistické oblečení. Na skutečnou kvalitu nebo design se přitom kladl malý důraz. V tom byl přístup Zany Bayne revoluční a právě precizní zpracování materiálů se postupně stalo její poznávací značkou.

    Inspirace je jasná. Designérku nakopl noční život a pestré subkultury

    Návrhářka vyrostla v San Francisku, kde navštěvovala San Francisco Art Institute a získala titul v oboru konceptuálního umění. K práci s kůží Bayne inspiroval její zájem o gotickou hudební scénu a obdiv futuristického designu 60. let. V její tvorbě se odrazil také vliv nočního života a subkultur, které vedle sebe v San Francisku existovaly. Tehdy bylo dle jejích slov běžné jít jeden večer na drag show a druhý na punkový koncert. Klidné soulové večery pak střídaly divoké rave party.

    Ložnice plná kostýmu pro Lady Gaga. Talent nešel přehlédnout

    Vlastní značku rozjela Bayne ve svých „dvacítkách“ po přestěhování do New Yorku. Nejprve si jí všimli stylisté, kteří si od ní půjčovali kousky na focení nebo vystoupení klientů. Netrvalo však dlouho a talentovaná designérka začala dostávat vyšší zakázky. V roce 2011 si u ní Lady Gaga objednala oblečení pro své doprovodné tanečnice. Bayne se osvědčila, a nakonec oblékala i samotnou zpěvačku. Na toto období vzpomíná s humorem, na obrovské zakázce totiž pracovala sama ve své ložnici, kování stříkala na schodišti.

    Designérka mění zpěvačky v rebelky. Stačí k tomu pár doplňků

    Kromě vycházející hvězdy Chappell Roan, která na Bayne staví svou vizuální identitu, se designérka může pochlubit například spoluprací s Beyoncé, ale také Madonnou, Doja Cat, Arianou Grande nebo Olivií Rodrigo. Její tvorba původně vycházející z bondage už totiž nutně nemusí hrát na erotickou notu. Zejména mladé umělkyně přicházejí pro doplňky z dílny Zany Bayne se zakázkou „změnit se v rebelku“. A ona vždy splní úkol na jedničku.

    Zdroj: Zana Bayne

    Zdroje: Fashionista, Los Angeles Times, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Lucie Vavriková
    Lucie Vavrikováhttps://fashionup.cz/
    Lucie se ve svých textech věnuje módním jevům s analytickým přesahem, zkoumá estetiku aktuálních trendů, jejich symboliku i společenské souvislosti. Sleduje přehlídky, červené koberce i kostýmy v seriálech, ale nejvíc ji zajímá, co nám móda říká o světě, ve kterém žijeme. Je vystudovaná novinářka, začínala ve zpravodajské redakci, věnovala se zejména zdravotnickým a sociálním tématům.

    ― Reklama ―

    Díky ní jsou nákupy v sex shopech minulostí. Designérka Zana Bayne obléká Madonnu i Chappell Roan

    Vystoupení zpěvačky Chappell Roan na zářijovém předávání MTV Video Awards bylo dechberoucí. Kostým z kůže a kovových cvočků dokonale imitoval brnění, zároveň ale performerce umožňoval předvést žhavou taneční show. Sexy brnění má na svědomí designérka Zana Bayne, u které si áčkové celebrity podávají dveře.

    Pokud chcete poznat esenci zakladatelky stylu „Post Fetish“, návrhářky Zany Bayne, zaměřte se na kostým zpěvačky Chappell Roan na vystoupení v MTV. Designérka pro ni ručně namalovala celokožené brnění, a to do podoby kovu. Osázela jej navíc starožitnými mosaznými cvočky. Oděv působí strukturálně až sochařsky, podobně jako ostatní kousky, dokonale kombinující kůži a kov. Právě pro tento mix si Zanu Bayne zamilovaly zpěvačky všech věkových kategorií.

    Z laciného zboží vytvořila svébytnou kategorii. Samozřejmostí je dokonalý design

    Zana Bayne byla první, kdo „vytáhl“ v současnosti populární styl z temnoty sex shopů. Nyní už se jeho výrobě věnuje spousta návrhářů. Před 14 lety, kdy designérka začínala působit, patřilo vše, co bylo vyrobeno z kůže a obsahovalo kovové prvky, do stejné škatulky jako striktně fetišistické oblečení. Na skutečnou kvalitu nebo design se přitom kladl malý důraz. V tom byl přístup Zany Bayne revoluční a právě precizní zpracování materiálů se postupně stalo její poznávací značkou.

    Inspirace je jasná. Designérku nakopl noční život a pestré subkultury

    Návrhářka vyrostla v San Francisku, kde navštěvovala San Francisco Art Institute a získala titul v oboru konceptuálního umění. K práci s kůží Bayne inspiroval její zájem o gotickou hudební scénu a obdiv futuristického designu 60. let. V její tvorbě se odrazil také vliv nočního života a subkultur, které vedle sebe v San Francisku existovaly. Tehdy bylo dle jejích slov běžné jít jeden večer na drag show a druhý na punkový koncert. Klidné soulové večery pak střídaly divoké rave party.

    Ložnice plná kostýmu pro Lady Gaga. Talent nešel přehlédnout

    Vlastní značku rozjela Bayne ve svých „dvacítkách“ po přestěhování do New Yorku. Nejprve si jí všimli stylisté, kteří si od ní půjčovali kousky na focení nebo vystoupení klientů. Netrvalo však dlouho a talentovaná designérka začala dostávat vyšší zakázky. V roce 2011 si u ní Lady Gaga objednala oblečení pro své doprovodné tanečnice. Bayne se osvědčila, a nakonec oblékala i samotnou zpěvačku. Na toto období vzpomíná s humorem, na obrovské zakázce totiž pracovala sama ve své ložnici, kování stříkala na schodišti.

    Designérka mění zpěvačky v rebelky. Stačí k tomu pár doplňků

    Kromě vycházející hvězdy Chappell Roan, která na Bayne staví svou vizuální identitu, se designérka může pochlubit například spoluprací s Beyoncé, ale také Madonnou, Doja Cat, Arianou Grande nebo Olivií Rodrigo. Její tvorba původně vycházející z bondage už totiž nutně nemusí hrát na erotickou notu. Zejména mladé umělkyně přicházejí pro doplňky z dílny Zany Bayne se zakázkou „změnit se v rebelku“. A ona vždy splní úkol na jedničku.

    Zdroj: Zana Bayne

    Zdroje: Fashionista, Los Angeles Times, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―