Více

    ― Reklama ―

    Poslední přehlídka návrhářky Stelly McCartney zdůraznila její už tak hlasité poselství. Skrze svou tvorbu totiž apelovala na módní svět, aby ho tím donutila vzdát se využívání peří. Designérka své úsilí posílila také partnerstvím s PETA a společným projektem, využívajícím slogan It’s about fucking time.

    Návrhářka Stella McCartney vytvořila svou kolekci pro nadcházející jaro a léto z 91 procent z udržitelných materiálů. Podtrhla tak svou dlouhodobou snahu učinit z módního průmyslu více přívětivější scénu pro životní prostředí i zvířata. Ve své poslední přehlídce se tentokrát zaměřila na peří. Zesílila tím svou snahu rozšířit konec jeho využívání také mezi ostatní světové módní domy.

    Zdroj: Stella McCartney

    Na hosty proto na jejich místech čekaly speciální noviny The Stella Times, popisující návrhářčinu environmentální snahu. Každý host rovněž dostal kšiltovku s nápisem About F-king Time. Jedná se odkaz na slogan, který designérka poprvé použila v roce 1999. Vynesla ho totiž na tílku při inauguraci svého otce, slavného zpěváka Paula McCartney, do Rock and Roll síně slávy.

    Nyní však McCartney nápis používá jako politický nástroj. Dává tak najevo frustraci se současnou módní scénou. Svůj názor nevyjádřila pouze pomocí načechraných topů, připomínajících peří, motivů zlatých ptáčků či dlouhých splývavých šatů. Na Newyorském týdnu módy rovněž vytvořila nový projekt s organizací People for the Ethical Treatment of Animals (PETA).

    Stella McCartney zasáhla i v New Yorku. Spolu s PETA brojí proti kůži

    Místo peří se návrhářka v New Yorku zaměřila na konec využívání kůže. S PETA tedy kromě kampaně It’s About Fucking Time vytvořila i projekt I’d Rather Go Naked, který kdysi zachytil nahé celebrity, podporující práva zvířat. Dle PETA totiž ročně kvůli kožedělnému průmyslu umírá až miliarda zvířat. Jejich kůže pak pochází hlavně z rozvojových zemí, kde neplatí tak přísná ochrana.

    @fashioncricket PETA, l'organizzazione animalista, si è imbucata, per l'ennesima volta, a una sfilata. #Dior #Peta #aninali #moda #fashion ♬ suono originale – Fashion cricket

    Organizace PETA o sobě letošní sezónu fashion weeků dala vědět více než jednou. Pozornost na sebe upoutala i na nedávné přehlídce Dior. Její aktivistka vstoupila na molo s nápisem hlásajícím Fuck Feathers, přičemž její outfit měl připomínat zkrvavenou kůži ptáků. Vedení PETA rozhodlo akci zorganizovat poté, co Lady Gaga na letošní olympiádě vynesla Dior šaty z pštrosího peří.

    Zdroje: WWD, PETA, Times Now News, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Stella McCartney zesílila svůj apel. It’s about fucking time, vzkazuje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Poslední přehlídka návrhářky Stelly McCartney zdůraznila její už tak hlasité poselství. Skrze svou tvorbu totiž apelovala na módní svět, aby ho tím donutila vzdát se využívání peří. Designérka své úsilí posílila také partnerstvím s PETA a společným projektem, využívajícím slogan It’s about fucking time.

    - Reklama -

    Návrhářka Stella McCartney vytvořila svou kolekci pro nadcházející jaro a léto z 91 procent z udržitelných materiálů. Podtrhla tak svou dlouhodobou snahu učinit z módního průmyslu více přívětivější scénu pro životní prostředí i zvířata. Ve své poslední přehlídce se tentokrát zaměřila na peří. Zesílila tím svou snahu rozšířit konec jeho využívání také mezi ostatní světové módní domy.

    Zdroj: Stella McCartney

    Na hosty proto na jejich místech čekaly speciální noviny The Stella Times, popisující návrhářčinu environmentální snahu. Každý host rovněž dostal kšiltovku s nápisem About F-king Time. Jedná se odkaz na slogan, který designérka poprvé použila v roce 1999. Vynesla ho totiž na tílku při inauguraci svého otce, slavného zpěváka Paula McCartney, do Rock and Roll síně slávy.

    - Reklama -

    Nyní však McCartney nápis používá jako politický nástroj. Dává tak najevo frustraci se současnou módní scénou. Svůj názor nevyjádřila pouze pomocí načechraných topů, připomínajících peří, motivů zlatých ptáčků či dlouhých splývavých šatů. Na Newyorském týdnu módy rovněž vytvořila nový projekt s organizací People for the Ethical Treatment of Animals (PETA).

    Stella McCartney zasáhla i v New Yorku. Spolu s PETA brojí proti kůži

    Místo peří se návrhářka v New Yorku zaměřila na konec využívání kůže. S PETA tedy kromě kampaně It’s About Fucking Time vytvořila i projekt I’d Rather Go Naked, který kdysi zachytil nahé celebrity, podporující práva zvířat. Dle PETA totiž ročně kvůli kožedělnému průmyslu umírá až miliarda zvířat. Jejich kůže pak pochází hlavně z rozvojových zemí, kde neplatí tak přísná ochrana.

    @fashioncricket PETA, l'organizzazione animalista, si è imbucata, per l'ennesima volta, a una sfilata. #Dior #Peta #aninali #moda #fashion ♬ suono originale – Fashion cricket

    Organizace PETA o sobě letošní sezónu fashion weeků dala vědět více než jednou. Pozornost na sebe upoutala i na nedávné přehlídce Dior. Její aktivistka vstoupila na molo s nápisem hlásajícím Fuck Feathers, přičemž její outfit měl připomínat zkrvavenou kůži ptáků. Vedení PETA rozhodlo akci zorganizovat poté, co Lady Gaga na letošní olympiádě vynesla Dior šaty z pštrosího peří.

    Zdroje: WWD, PETA, Times Now News, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trend „No-Makeup“ stále posiluje. Už nejde jen o přirozený vzhled, ale opravdu nahou tvář

    Když hvězda 90. let Pamela Anderson na podzim loňského roku dorazila na Pařížský fashion week, způsobila poprask. Měla na sobě zářivě žlutou róbu, na obličeji ale ani stopu make-upu. Její tvář byla doslova nahá. Radikální „No-Makeup“ přístup inspiruje také další celebrity. Nenalíčený vzhled čím dál častěji zaznamenávají i sociální sítě a přehlídková mola.

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Značka Elie Saab oslavila 45. výročí. Na hvězdnou akci dorazila i Celine Dion

    Známá libanonská značka Elie Saab oslavila významné narozeniny. Letošní 45. výročí se rozhodla oslavit řádně hvězdnou oslavou. Na velkolepou akci do Rijádu proto pozvala řadu supermodelek, hereček i zpěvaček. Dech beroucí haute couture show tak doplnila čísla od Celine Dion, Jennifer Lopez či Camily Cabello.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Stylové na mole i v ulicích. Naučte se okopírovat nenucený Model-Off-Duty look

    Modelky působí jako samostatný živočišný druh. Okouzlující a dech beroucí jsou nejen na přehlídkovém mole, přirozeně nádherné zůstávají i při obíhání pochůzek. Geny se nám obejít nepodaří, přesto si na jejich stylu můžeme všimnout určité šablony. Trend Model-Off-Duty tak přišel s jednotlivými kroky, se kterými stejného looku dosáhne každý.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―