Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Při pomyšlení na samoopalovací přípravky se nám vybaví nerovnoměrné šmouhy, příliš oranžový tón nebo typický zápach. Kosmetický trh se však rychle vyvíjí a v současnosti tak nabízí široké spektrum výrobků, které vás nejen opálí, ale také se postarají o vaši pokožku. Je jen na vás, které z nich letos v létě vyzkoušíte.

    - Reklama -

    Držte se pomyslného samoopalovacího desatera

    Klíčem k úspěšnému samoopalování je výběr správného produktu podle vašeho gusta. Pokud jste na cestách a musíte svou beauty rutinu chytře sbalit do kufru, oceníte například multifunkční samoopalovací produkt, který lze použít i jako hydratační krém nebo konturovací tyčinku.

    Začátečnické obavy z křiklavě oranžové a nerovnoměrně opálené pokožky vám zase pomohou překonat zejména produkty vyvinuté speciálně pro postupné opalování. Po prvním použití získá vaše kůže velmi jemný a přirozený zlatavý pigment. Pokud toužíte po tmavších odstínech, můžete aplikaci opakovat.

    V případě, že ještě nemáte samoopalovací rutinu v malíčku, poohlédněte se po produktech, které obsahují takzvanou guide color. Přidaná barva zajistí rovnoměrné opálení. Při aplikaci bude totiž na pokožce dobře viditelná a umožní vám rozpoznat, které části těla jste již natřeli.

    - Reklama -

    Přirozené opálení v pohodlí domova ovšem vyžaduje nejen správné produkty, ale také náležitou přípravu. Nezapomeňte se alespoň 24 hodin před aplikací opálení oholit, dát si tělový peeling a nakrémovat pokožku. Rovněž se před pečlivě naplánovaným procesem vyvarujte používání deodorantu nebo parfému.

    Správná aplikace je alfa omega samoopalování

    Samotný postup nanášení se liší v závislosti na typu výrobku. V případě pěn nebo mlh budou vaším nejlepším přítelem aplikační rukavice. Tělová mléka stačí rozetřít dlaněmi. Začněte postupně, směrem od chodidel ke krku, a přípravek roztírejte rovnoměrnými krouživými pohyby.

    Pokud chcete vytoužený snědý odstín dopřát i svému obličeji, měli byste použít přípravek určený speciálně pro jeho jemnější pokožku. Obzvláště praktické jsou samoopalovací kapky nebo séra, které stačí smíchat s hydratačním krémem. Po aplikaci, ať už na tělo, nebo na obličej, si nezapomeňte důkladně umýt ruce. 

    - Reklama -

    Zdroj: TAN LUXE

    Od kapek až po samoopalovací ubrousky

    Najít ideálního pomocníka pro samoopalování nemusí být díky současné široké nabídce vůbec obtížné. Nadýchaná pěna Aero 1 Hour Express od značky Bondi Sands vám vykouzlí opálení doslova na počkání, a to za pouhou hodinu.

    Pokud se chcete zároveň osvěžit, sáhněte po mlze s vitaminem C od St. Tropez. Samoopalovací kapky pak můžete stejně jako na obličej použít i na tělo. Jednoduše přidejte k svému oblíbenému tělovému mléku několik kapek Body Drops od Isle of Paradise.

    Zdroj: Bondi Sands, St. Tropez, Isle of Paradise

    Ideálním a skutečně multifunkčním pomocníkem na cesty budou zase kapky Super Gloss od TAN LUXE. Kromě zářivé a sluncem políbené pleti bez použití bronzeru vám totiž poskytnou také ochranu před slunečními paprsky s SPF 30.

    Zdroj: TAN LUXE, Dolce Glow, Dr Dennis Gross

    Make-up, péče o pleť a bronzující účinky se pak snoubí v konturovací tyčince Dolce Glow, kterou lze při líčení použít bez nutnosti oplachování. Opálit se můžete také pomocí ubrousků na obličej s AHA a BHA kyselinami od Dr. Dennis Gross, stačí jimi přetřít obličej.

    Zdroje: Who What Wear, The Cut, Instagram

    Foto:Pexels

    Snědá pokožka v pohodlí domova. Samoopalování vám dodá zlatavý odstín ještě před dovolenou

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―