Více

    ― Reklama ―

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Letošní Newyorský týden módy, odhalující kolekce pro nadcházející jaro a léto, musí bojovat o pozornost více než kdy dříve. Svět totiž upírá zrak také na US Open nebo blížící se debatu mezi kandidáty na amerického prezidenta. Kromě toho je rozvrh fashion weeku nacpaný k prasknutí. Mezi nejvíce očekávané přehlídky patří ty od Ralph Lauren nebo Tommy Hilfiger.

    Také z těchto důvodů se módní dům Proenza Schouler rozhodl pro taktický manévr. Svou show totiž odhalil dva dny před oficiálním začátkem samotného fashion weeku. Kreativní duo stojící za značkou, tedy Jack McCollough a Lazaro Hernandez, se tak chytře vyhnulo konkurenčním přehlídkám. Návrháři navíc využili stále ještě poklidné atmosféry města.

    Proenza Schouler překvapila. Nechala minimalistickou kapitolu v minulosti

    Lokace přehlídky Proenza Schouler pak klidem přímo vyzařovala. Budova 1894 New York Mercantile Exchange totiž nabídla jednoduchý, avšak ohromný a ranním světlem nasycený prostor. Samotná kolekce už ovšem tak minimalistická nebyla. Návrháři značky učinili od svých posledních řad zásadní otočku a představili překvapivě výrazné návrhy.

    Zdroj: Proenza Schouler

    „Tentokrát jsme se snažili značku přebudovat a přinést jak staré, tak nové kódy,“ vysvětlil McCullough. „Tuhle sezónu se vracíme k věcem, které nás činí námi,“ dodal Hernandez. Proto se také kreativní duo odklonilo od své klasické tiché módy, ale přesto zachovalo hru s výjimečnými střihy, barvou, kůží a vzory, pro něho tak typickou.

    Kolekci pro jaro a léto 2025 tak vystihovaly námořnické prvky v podobě pruhovaných šatů, kabelek nebo topů, ale také sáček s výraznými knoflíky. Na pozadí jednoduché lokace vynikla také řada večerních šatů, vycházejících z řeckých splývavých střihů. Vědět o sobě daly také doplňky v podobě výrazných tote bags nebo sandálků s třásněmi.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    - Reklama -

    Letošní Newyorský týden módy, odhalující kolekce pro nadcházející jaro a léto, musí bojovat o pozornost více než kdy dříve. Svět totiž upírá zrak také na US Open nebo blížící se debatu mezi kandidáty na amerického prezidenta. Kromě toho je rozvrh fashion weeku nacpaný k prasknutí. Mezi nejvíce očekávané přehlídky patří ty od Ralph Lauren nebo Tommy Hilfiger.

    Také z těchto důvodů se módní dům Proenza Schouler rozhodl pro taktický manévr. Svou show totiž odhalil dva dny před oficiálním začátkem samotného fashion weeku. Kreativní duo stojící za značkou, tedy Jack McCollough a Lazaro Hernandez, se tak chytře vyhnulo konkurenčním přehlídkám. Návrháři navíc využili stále ještě poklidné atmosféry města.

    Proenza Schouler překvapila. Nechala minimalistickou kapitolu v minulosti

    Lokace přehlídky Proenza Schouler pak klidem přímo vyzařovala. Budova 1894 New York Mercantile Exchange totiž nabídla jednoduchý, avšak ohromný a ranním světlem nasycený prostor. Samotná kolekce už ovšem tak minimalistická nebyla. Návrháři značky učinili od svých posledních řad zásadní otočku a představili překvapivě výrazné návrhy.

    - Reklama -

    Zdroj: Proenza Schouler

    „Tentokrát jsme se snažili značku přebudovat a přinést jak staré, tak nové kódy,“ vysvětlil McCullough. „Tuhle sezónu se vracíme k věcem, které nás činí námi,“ dodal Hernandez. Proto se také kreativní duo odklonilo od své klasické tiché módy, ale přesto zachovalo hru s výjimečnými střihy, barvou, kůží a vzory, pro něho tak typickou.

    Kolekci pro jaro a léto 2025 tak vystihovaly námořnické prvky v podobě pruhovaných šatů, kabelek nebo topů, ale také sáček s výraznými knoflíky. Na pozadí jednoduché lokace vynikla také řada večerních šatů, vycházejících z řeckých splývavých střihů. Vědět o sobě daly také doplňky v podobě výrazných tote bags nebo sandálků s třásněmi.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Maximalismus má novou tvář. Seznamte se s trendy estetikou Boom Boom

    Opulentní maximalismus opět dobývá módní mola. Nedávné přehlídky dokázaly, že se po několikaleté nadvládě tichého luxusu prodral zase do popředí, a to v podobě takzvané Boom Boom estetiky. Zapomeňte ovšem na nevkusnou logománii, bohatství, ať už domnělé, či opravdové, dejte na odiv pomocí širokých ramen, kožešin nebo zářivých šperků.

    Denimu stále vládnou rifle. Džínovinu však letos obléknete od hlavy až k patě

    Nadčasovou látkou vhodnou do téměř každého šatníku je bez pochyby denim. Materiál původně zamýšlený pro kovboje a dělníky dnes zaplňuje věšáky obchodů v nejrůznějších střizích a barvách. Dávno přitom nezůstává jen u riflí, probojoval se i do dalších oblastí módy. Letošní trendy jsou denim experimentům nakloněny, nenechte si je proto ujít.

    Proč znát Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje se skulpturami

    ​​Issey Miyake je již dávno symbolem nekonvenčního přístupu k módě, ve kterém se technologie střetávají s uměním a tradiční řemeslo s budoucností. Japonský návrhář změnil vnímání oděvu ze statického na dynamický prvek plný formy a experimentu. Dokazuje to i nejnovější řada, která zkoumá vztah těla s oděvem ve formě sochařských kreací.

    Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

    Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    Milovníci módy ocenili tradici. Report Tagwalk odhalil úspěch Fendi a Burberry

    Většina pozornosti módní scény se uplynulé týdny módy upírala na značky zažívající změny ve vedení. Report společnosti Tagwalk, sledující nejvíce vyhledávané přehlídky svých uživatelů, ale zjistil, že se módním domům vyplatil také důraz na tradici. Mezi pět nejčastěji hledaných shows patřily i ty od Fendi nebo Burberry, zdůrazňující jejich DNA.

    Podzim podle Paříže. Týden módy odkryl trendy letošní chladné sezóny

    I když hlavních měst módy existuje hned několik, dá se Paříž považovat za jejich neoficiální královnu. Není proto divu, že se zrak módních nadšenců obrátil k jejímu nedávnému týdnu módy. Na základě něj totiž předpovídají trendy definující letošní chladné období. Podzim přivítá extra nízké pasy, široká ramena, výrazné doplňky i divoké zvířecí vzory.

    Módní dům Versace dal sbohem ikoně. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Další z proslulých módních domů mění své kreativní vedení. Tentokrát se ovšem jedná o odchod opravdové ikony. Italskou značku Versace už totiž nadále nepovede sestra jejího zakladatele Donatella Versace. Po téměř třech dekádách ji v její pozici nahradí návrhář Dario Vitale. I když jeho jméno zná jen málokdo, má za sebou úspěšnou kariéru u Miu Miu.

    Je Demna Gvasalia pro Gucci tím pravým ořechovým? Reakce jsou rozporuplné

    Módní svět zaznamenal významnou změnu. Demna Gvasalia, známý zkráceně jako Demna, byl jmenován novým kreativním ředitelem Gucci. Krok vyvolal rozporuplné reakce mezi investory, módními odborníky i veřejností. Zatímco někteří očekávají revoluci, jiní se obávají, že Demnův kontroverzní přístup naruší ikonickou identitu značky. 

    Móda v kostce: Bad Bunny oblékl Calvin Klein a Jacquemus vyráží do oblak

    I když návrhářka Donatella Versace opustila dosavadní pozici kreativní ředitelky Versace, rozhodně se nenudí. Stala se totiž předsedkyní poroty 2025 International Woolmark Prize. Calvin Klein pro změnu odhalil svého nejnovějšího ambasadora, hudebníka Bad Bunny. Havaianas zase hodlá zastupovat Gigi Hadid a Jacquemus vzlétl do oblak s Air France.

    Kolekce Coperni FW25 byla opět extra. Herní sešlost proměnila v módní hřiště

    Značka Coperni to opět dokázala. Když už si myslíte, že Sebastien Meyer a Arnaud Vaillant nemohou překvapit, přijdou s něčím, co nejen šokuje, ale doslova posune hranice módního průmyslu. Po loňské show v Disneylandu se vrhli do světa gamingu a odhalili přehlídku, odrážející sen každého fanouška videoher. LAN party se proměnila v módní hřiště.

    Gucci putuje do Šanghaje. Věnuje speciální výstavu kabelce Bamboo 1947

    Luxusní kabelka Bamboo 1947 patří mezi jedny z nejvíce ikonických produktů Gucci. Módní dům se ji proto rozhodl uctít další výstavou v Šanghaji. Výběr lokace vychází z čínského chápání bambusu jako symbolu ctnosti a vytrvalosti. Italská značka kabelku v metropoli již jednou představila, a to před dvěma roky na exhibici Gucci Cosmos.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―