Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Také již ztrácíte přehled o nejnovějších kosmetických trendech, přičemž každý další zní ještě chutněji než ten předchozí? Svět krásy momentálně žije v opojném oparu trendů inspirovaných potravinami nebo jídlem. Odstartovala to Hailey Bieber v roce 2022 svou manikúrou à la glazovaný donut a v současné době zažívají popularitu pojmy jako matcha-latté make-up nebo chai-latté nehty. Přinášíme vám přehled těch nejoblíbenějších a nejchutnějších, které jsou na podzim jako stvořené!

    Medové rty

    Tento trend je rozhodně nejsladší ze všech! Vznikl na TikToku a jeho hlavním cílem je vykouzlit na rtech krásný zlatavý a medový odstín. Skvělé je, že celý proces zabere jen pár minut a stačí k němu tři produkty. Barvu tekutého zlata získáte díky zlatému očnímu stínu. Ten aplikujete na horní okraj rtů, do oblasti tzv. Amorova luku, a do samotného středu. Poté rty obtáhnete tužkou v neutrálních odstínech, které se podobají přirozené barvě vašich rtů. Třešničkou na dortu je lesk na rty nebo olejíček.

    Zdroj: Mac Cosmetics, Nars Cosmetics, Gisou

    Chai-latté manikúra

    Tato svěží manikúra z první řady newyorského týdne módy vznikla překvapivě daleko za hranicemi TikToku. Tentokrát se na vlnu „jedlých“ trendů naladila Jennifer Lopez. V rámci příprav na přehlídku značky Coach jí hvězdný manikér Tom Bachik vytvořil na nehtech neutrální odstín s velmi decentním světle fialovým nádechem. Stačilo do instagramového příspěvku dát popisek „Chai Latte Chic“ a nový trend byl na světě. Celý look můžete dokonale napodobit. Bachik použil produkty od značky Aprés Nail. Základem jsou jejich press-on nehty ve tvaru Maisie Stilleto, pak už stačí jen smíchat odstíny Chai Latte a Sebastian’s Spots. Samozřejmě nezapomeňte nehty důkladně připravit a ošetřit.

    Zdroj: Aprés Nail

    Barva na vlasy v odstínu skořicového sušenkového másla

    V polovině srpna Hailey Bieber debutovala s novou podzimní barvou vlasů. O její profesionální provedení se postaral hvězdný kolorista Matt Rez, mezi jehož klientky patří Adele, Florence Pugh nebo Kendall Jenner. Pro Bieber namíchal speciální odstín skutečně inspirovaný sušenkovým máslem a karamelovými tóny s měděnými odlesky. Neexistuje tedy přesně jedna jediná barva, kterou by bylo možné použít pro napodobení. Rez však doporučuje požádat v salonu o melíry a přechody, které jsou o odstín nebo dva světlejší než barva u kořínků. Na barevné paletě je vhodné volit tmavě zlaté a světle hnědé odstíny se špetkou měděných odlesků.

    Latté make-up

    Od poloviny léta vládne světu líčení inspirované kávovým nápojem. Na svědomí ho má samozřejmě Hailey Bieber. Díky bronzeru jako jednomu z klíčových prvků je na léto ideální. Tím to však ještě nekončí. Teplé hnědé a zlatavé tóny jsou bezpochyby spojeny i s podzimním obdobím, díky čemuž má tento look potenciál stát se vedoucím trendem i v nadcházející sezóně. Návod na latté make-up spolu s konkrétními produkty jsme sepsali během léta.

    Zdroje: Allure, Glamour, Highsnobiety, Byrdie

    Podzimní beauty trendy inspirované jídlem: Když krása získává příchuť

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.