Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Další den očekávaného Pařížského týdne módy nabídl kontrastující kolekce. Na jedné straně stál pestrobarevný mix módního domu Dries Van Noten. Jeho kombinace různých odstínů i materiálu tak skvěle kontrastovala s jednoduššími kolekcemi značek Courrèges a Balmain. Zaměřily se totiž spíše na minimalistické střihy a neutrální tóny.

    - Reklama -

    Dries Van Noten vládne materiálům pevnou rukou. Znamenitě je propojil do pestrobarevného celku

    Překvapivou, ovšem velice úspěšnou kolekci, odhalila ve středu na Pařížském týdnu módy značka Dries Van Noten. Návrhář totiž prokázal znamenitou schopnost. Umí totiž pevnou rukou vládnout všemožným materiálům, střihům i barvám. Návštěvníkům tak představil různorodé kombinace, které ovšem téměř zázrakem pokaždé zafungovaly. „Žena, odvážná dost na to, ostříhat si vlastní ofinu,“ popsal Van Noten.

    Zdroj: Reuters

    Návrhář svým vyjádřením odkázal na typ ženy, který měly jeho návrhy evokovat. Není tedy divu, že téměř všem modelkám spadala do očí dlouhý ofina. Mezi nejvíce podařené kombinace pak patřily oversized svetry, přehozené přes pastelové košile nebo lesklé kabátky, zkombinované s dlouhými šortkami a vysokými kozačkami. Nutno ovšem dodat, že Van Noten přiznal, že outfity měnil do poslední chvíle.

    - Reklama -

    Balmain propadl moři béžové. Oslavit chtěl nadčasovou eleganci i francouzskou kulturu

    Protikladem výše popsané kolekce se stala tvorba módního domu Balmain. Jeho kreativní ředitel Olivier Rousteing se totiž rozhodl ponořit ji především do odstínů béžové. Barvu aplikoval především na elegantní trenčkoty se širokými rameny, doplněnými o nezvyklé detaily. Knoflíky a patenty mnohých z nich totiž připomínaly šnečí ulity. Mezi kousky vynikly také symboly ovoce, jako jsou hrozny, jablko nebo jahody.

    Návrhář chtěl drobnými doplňky odkázat především na svou milovanou francouzskou kulturu. Vzpomínal tím také na své rodné město v Bordeaux. I proto nesly mnohé outfity detaily hroznů, připomínající tamní vinařství. Kostkovaný vzor měl zase evokovat pikniky na francouzském venkově. Výsledkem se pak stala zcela nadčasová a elegantní kolekce.

    Courrèges oslnil stylovým minimalismem. Značka nabídla dramatickou a dech beroucí kolekci

    Jednoduchou tvorbu odhalil také módní dům Courrèges. Přesto se návrháři Nicolasu Di Felice podařilo s ní návštěvníkům vyrazit dech. Převedl totiž kolekci plnou dramatických, splývavých a ostře střižených návrhů. Některé z outfitů tak svým moderním stylem téměř připomínaly modely, které mnohé celebrity předvedly při nedávné premiéře pokračování snímku Duna.

    - Reklama -

    Zdroj: Courrèges

    Skvělým detailem se stala také kapsa, kterou Di Felice umístil téměř na všechny ze svých návrhů. Nacházely se totiž uprostřed jednotlivých kousků, místo na jejich stranách. Módní dům Courrèges proto po skončení přehlídky zaslouženě sklidil ovace ve stoje. „Chtěl jsem vytvořit dojem lidského doteku, něco, co ujišťuje a objímá,“ vysvětlil pak podle The Fashion Network návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    PFW: Různorodý mix Dries Van Noten kontrastoval s dech beroucí jednoduchostí Courrèges a Balmain

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―