Více

    ― Reklama ―

    Návštěvníci Pařížského pánského týdne módy se mohou těšit na řadu show, prezentací, událostí i party. Nejočekávanější je ovšem hned první přehlídka týdne, kterou Pharrell Williams zahájí svou tvorbu v čele Louis Vuitton.

    Od úterý 20. do neděle 25. června uchvátí Paříž nejnovější pánské kolekce pro jaro 2024. Zároveň návštěvníky týdne módy čeká nespočet doprovodných akcí, otevírání nových poboček luxusních obchodů nebo stylové after-party. Očekávanou událost v úterý večer navíc zahájí jedna z nejdůležitějších přehlídek letošního roku. Stane se jí show Pharrell Williams, která zároveň představuje jeho premiéru v čele Louis Vuitton.

    V únoru letošního roku totiž značka oznámila, že slavný zpěvák v pozici kreativního ředitele nahradí Virgil Abloh. Společnost ovšem prozatím neprozradila, jakým směrem návrhy Williamse společnost posunou. Jedinou nápovědu nabízí barevné tašky Speedy, které se v červené, zelené a žluté objevily na první kampani nejnovější pánské řady Louis Vuitton. Nečekaně je představila těhotná zpěvačka Rihanna. Fotografii pak na svém Instagramu sdílel samotný Pharrell.

    Můžeme proto alespoň předpokládat, že na jeho přehlídku nenastoupí modelové v minimalistických outfitech nevýrazných barev. Přehlídka Louis Vuitton ovšem zdaleka není jedinou show, na kterou se milovníci módy v Paříži zaměří. Týden módy má totiž představit na 80 značek, 38 prezentací a 42 módních přehlídek. Ty pak v úterý doplní také kolektivní show od absolventů Institut Français de la Mode. Chybět tak nebudou ani ikonické značky jako Dior, Hermès, Givenchy, Loewe nebo Kenzo.

    Saint Laurent tentokrát Paříž vynechá, kolekci představil už v Berlíně

    Chybět bude na pánském týdnu módy z obvyklých účastníků pouze značka Maison Margiela, která se připravuje na dámskou verzi přehlídek. Společnost Saint Laurent zase svou pánskou kolekci předvedla už začátkem června v Berlíně. Místo nich se v Paříži objeví několik nových jmen. Patří mezi ně například Burc Akyol, tedy vítěz letošního LVMH ocenění. Návrhář a syn tureckého krejčího vystudoval prestižní Institut Français de la Mode a pracoval pro módní domy jako Dior nebo Balenciaga.

    Kromě něj svou kolekci na Pařížském pánském týdnu módy poprvé představí také značka Koché. Řadu módních show pak v neděli 25. června uzavře Ludovic de Saint Sernin. V pondělí milovníky módy čeká už jen speciální show Jacquemus pořádaná ve Versailles. Návštěvníci pánského týdne módy pak v jednotlivých dnech mohou po náročném programu zavítat také na luxusní after-shows organizované Kenzo, Louboutin, Acne Studios, Bluemarbel nebo Highsnobiety.

    Zdroj: Fashion Network, Fashionista, Wallpaper, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pařížskému pánskému týdnu módy bude vévodit Pharrell Williams v čele Louis Vuitton

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návštěvníci Pařížského pánského týdne módy se mohou těšit na řadu show, prezentací, událostí i party. Nejočekávanější je ovšem hned první přehlídka týdne, kterou Pharrell Williams zahájí svou tvorbu v čele Louis Vuitton.

    - Reklama -

    Od úterý 20. do neděle 25. června uchvátí Paříž nejnovější pánské kolekce pro jaro 2024. Zároveň návštěvníky týdne módy čeká nespočet doprovodných akcí, otevírání nových poboček luxusních obchodů nebo stylové after-party. Očekávanou událost v úterý večer navíc zahájí jedna z nejdůležitějších přehlídek letošního roku. Stane se jí show Pharrell Williams, která zároveň představuje jeho premiéru v čele Louis Vuitton.

    V únoru letošního roku totiž značka oznámila, že slavný zpěvák v pozici kreativního ředitele nahradí Virgil Abloh. Společnost ovšem prozatím neprozradila, jakým směrem návrhy Williamse společnost posunou. Jedinou nápovědu nabízí barevné tašky Speedy, které se v červené, zelené a žluté objevily na první kampani nejnovější pánské řady Louis Vuitton. Nečekaně je představila těhotná zpěvačka Rihanna. Fotografii pak na svém Instagramu sdílel samotný Pharrell.

    Můžeme proto alespoň předpokládat, že na jeho přehlídku nenastoupí modelové v minimalistických outfitech nevýrazných barev. Přehlídka Louis Vuitton ovšem zdaleka není jedinou show, na kterou se milovníci módy v Paříži zaměří. Týden módy má totiž představit na 80 značek, 38 prezentací a 42 módních přehlídek. Ty pak v úterý doplní také kolektivní show od absolventů Institut Français de la Mode. Chybět tak nebudou ani ikonické značky jako Dior, Hermès, Givenchy, Loewe nebo Kenzo.

    - Reklama -

    Saint Laurent tentokrát Paříž vynechá, kolekci představil už v Berlíně

    Chybět bude na pánském týdnu módy z obvyklých účastníků pouze značka Maison Margiela, která se připravuje na dámskou verzi přehlídek. Společnost Saint Laurent zase svou pánskou kolekci předvedla už začátkem června v Berlíně. Místo nich se v Paříži objeví několik nových jmen. Patří mezi ně například Burc Akyol, tedy vítěz letošního LVMH ocenění. Návrhář a syn tureckého krejčího vystudoval prestižní Institut Français de la Mode a pracoval pro módní domy jako Dior nebo Balenciaga.

    Kromě něj svou kolekci na Pařížském pánském týdnu módy poprvé představí také značka Koché. Řadu módních show pak v neděli 25. června uzavře Ludovic de Saint Sernin. V pondělí milovníky módy čeká už jen speciální show Jacquemus pořádaná ve Versailles. Návštěvníci pánského týdne módy pak v jednotlivých dnech mohou po náročném programu zavítat také na luxusní after-shows organizované Kenzo, Louboutin, Acne Studios, Bluemarbel nebo Highsnobiety.

    Zdroj: Fashion Network, Fashionista, Wallpaper, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Skandinávská móda ukrývá klíč ke stylové zimě. Dánky umí zůstat v teple s grácií

    Promyšlené outfitové kombinace často v zimě trpí na úkor tepla a pohodlí. Dlouhé rozjímání před skříní ve finále nahradí ten nejteplejší svetr a neladící bunda, jen aby hlavně nepropustila studený vítr či nedej bože sníh. Dánky však toto prokletí naprosto popírají, a to nenucenou kombinací elegance a praktičnosti.

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebe objevování, míní Karolína Černá z Sheio

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    Buďte o krok napřed. S fashion YouTube kanály získáte titul módního experta

    Scrollování na Instagramu může kromě estetického potěšení přinést i povědomí o nejnovějším módním dění. Jen těžko se na něm však dozvíte hlubší myšlenky nebo poodkryjete složitější koncepty. Pro prohloubení módního vzdělání jsou ideální spíše trendy komentátorské YouTube kanály, specializující se na rozlišná témata.

    Jedna svatba, čtyři outfity od hvězdných návrhářů. Millie Bobby Brown zveřejnila fotky ze dne D

    Herecká superstar si vzala svého přítele Jakea Bongioviho už v květnu na tajné svatbě v Toskánsku. Od té doby všichni s napětím čekali, kdy konečně ukáže fotky z obřadu. Jak bude dvacetiletá Millie vypadat v tradičních bílých šatech? Teď už víme, že úchvatně. Svými čtyřmi modely je rozhodně inspirací pro ostatní nevěsty: dokázala spojit luxusní look s lehce rebelským stylem.

    Darujte svému pracovnímu stolu proměnu. Upraví ho TikTok trend desk scaping

    Práce z domova začíná být od času světové pandemie čím dál častější. Není proto divu, že si sociální síť TikTok zamilovala trend s názvem desk scaping. Jedná se o popis upraveného pracovního prostředí, vylepšujícího nejen interiér, ale také vaše zdraví. Stačí přitom jen pár nepatrných změn.

    Lekce ukázkového minimalismu. Skandinávské značky dbají na jednoduchost a udržitelnost

    Ať už jde o pocit útulnosti a pohody, známý jako hygge, nebo o posezení u kávy, tedy fika, severské národy jsou zdrojem neustálé inspirace. Módní svět však upoutal zejména jejich pověstný minimalistický styl. Pokud jej chcete zařadit do svého šatníku, neměly by vám uniknout značky jako Holzweiler nebo Ganni.

    Místo videí láká na nákupy. Na TikToku seženete trendy krém i zubní pastu

    Obchod platformy TikTok je stejně chaotický jako její část, produkující krátká zábavná videa. Stejně jako ona totiž vytváří náhodné a často nesmyslné trendy. Mezi nejčastěji prodávané produkty letošního srpna tak kromě krému na krk patří i zubní pasta nebo elektrický holicí strojek. Své místo si ale vybojovala také řada vlasových pomocníků.

    Odhalte svého vnitřního andílka. Oblékněte spodní prádlo jako z show Victoria’s Secret

    Světem módy momentálně rezonuje dozvuk přehlídky Victoria's Secret. Po šesti letech si tato očekávaná show opět našla místo v našich životech. Modelky kromě dechberoucího make-upu a postav předvedly i elegantní spodní prádlo. Inspirujte se jimi a pořiďte si do šatníku kousky, které vám zvednou sebevědomí a rozzáří den.

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Módní novinky v kostce: Loewe překvapil hravou kampaní a Tommy Hilfiger vítá Jisoo

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L'Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    Ušetřete si nepříjemné zklamání. Jak nekupovat kousky, přinášející nechtěné výčitky

    Snad ještě horší než prázdný šatník je ten, přeplněný kousky, jež nikdy nespatří světlo světa. Nejde přitom vůbec o ojedinělý úkaz. Nákup lákavého a často levného oblečení, které brzy skončí na dně skříně, je prohřešek téměř každého z nás. Je však na čase s touto závislostí, přinášející pouze zklamání a výčitky, skoncovat.

    Značky Miu Miu, Chloé a Bottega Veneta ovládly jarní trendy. Úspěch slaví i tvorba influencerů

    Od zářijových týdnů módy uběhl dostatek času. Firma Tagwalk proto zanalyzovala, které z show nejvíce zaujaly a jaké trendy definují jaro a léto příštího roku. Mezi top značky zařadila Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta. Průzkum z dílny Billion Dollar Boy zase odhalil rostoucí oblibu produktů známých influencerů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―