Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Návštěvníci Pařížského pánského týdne módy se mohou těšit na řadu show, prezentací, událostí i party. Nejočekávanější je ovšem hned první přehlídka týdne, kterou Pharrell Williams zahájí svou tvorbu v čele Louis Vuitton.

    Od úterý 20. do neděle 25. června uchvátí Paříž nejnovější pánské kolekce pro jaro 2024. Zároveň návštěvníky týdne módy čeká nespočet doprovodných akcí, otevírání nových poboček luxusních obchodů nebo stylové after-party. Očekávanou událost v úterý večer navíc zahájí jedna z nejdůležitějších přehlídek letošního roku. Stane se jí show Pharrell Williams, která zároveň představuje jeho premiéru v čele Louis Vuitton.

    V únoru letošního roku totiž značka oznámila, že slavný zpěvák v pozici kreativního ředitele nahradí Virgil Abloh. Společnost ovšem prozatím neprozradila, jakým směrem návrhy Williamse společnost posunou. Jedinou nápovědu nabízí barevné tašky Speedy, které se v červené, zelené a žluté objevily na první kampani nejnovější pánské řady Louis Vuitton. Nečekaně je představila těhotná zpěvačka Rihanna. Fotografii pak na svém Instagramu sdílel samotný Pharrell.

    Můžeme proto alespoň předpokládat, že na jeho přehlídku nenastoupí modelové v minimalistických outfitech nevýrazných barev. Přehlídka Louis Vuitton ovšem zdaleka není jedinou show, na kterou se milovníci módy v Paříži zaměří. Týden módy má totiž představit na 80 značek, 38 prezentací a 42 módních přehlídek. Ty pak v úterý doplní také kolektivní show od absolventů Institut Français de la Mode. Chybět tak nebudou ani ikonické značky jako Dior, Hermès, Givenchy, Loewe nebo Kenzo.

    Saint Laurent tentokrát Paříž vynechá, kolekci představil už v Berlíně

    Chybět bude na pánském týdnu módy z obvyklých účastníků pouze značka Maison Margiela, která se připravuje na dámskou verzi přehlídek. Společnost Saint Laurent zase svou pánskou kolekci předvedla už začátkem června v Berlíně. Místo nich se v Paříži objeví několik nových jmen. Patří mezi ně například Burc Akyol, tedy vítěz letošního LVMH ocenění. Návrhář a syn tureckého krejčího vystudoval prestižní Institut Français de la Mode a pracoval pro módní domy jako Dior nebo Balenciaga.

    Kromě něj svou kolekci na Pařížském pánském týdnu módy poprvé představí také značka Koché. Řadu módních show pak v neděli 25. června uzavře Ludovic de Saint Sernin. V pondělí milovníky módy čeká už jen speciální show Jacquemus pořádaná ve Versailles. Návštěvníci pánského týdne módy pak v jednotlivých dnech mohou po náročném programu zavítat také na luxusní after-shows organizované Kenzo, Louboutin, Acne Studios, Bluemarbel nebo Highsnobiety.

    Zdroj: Fashion Network, Fashionista, Wallpaper, Instagram, YouTube

    Pařížskému pánskému týdnu módy bude vévodit Pharrell Williams v čele Louis Vuitton

    Snová symbolika střídá bujnou fantazii. Unikněte do snu nestárnoucího surrealismu

    Surrealismus představuje v módě útěk do vesmírně vzdálené dimenze, ve které se setkávají sny, fantazie a svět hlubokých myšlenek. Ovšem od začátku uměleckého směru jsme se značně posunuli. Pomyslná druhá vlna surrealismu vychází ze stejných faktorů, ale je prolnuta realistickým vyobrazením nejrůznějších vzorů. V módě se surrealismus stává synonymem pro populární Schiaparelli a nečekaně ovlivňuje i řadu dalších značek.

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.

    Svět parfémů holduje vanilce a citrusům. Podtrhněte svou osobnost pomocí neotřelých kombinací

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s "unsexy" produkty.