Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 186

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    0
    belle epoque

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Švýcarská síť železnic je světový unikát. Můžete se doslova vydat od ledovců k palmám. Tento článek bude patřit vlaku Belle Epoque, který jezdí mezi městy Zweisimmen – Montreux jako součást trasy Golden Pass. Je to vlak jako žádný jiný, který si zaslouží pozornost každého, kdo touží obdivovat historii, design a přírodní skvosty.

    Elegance starých časů na kolejích

    Představte si dřevěné obložení, sametová křesla, vyřezávané detaily a prvotřídní služby. Vše ve stylu 20. let minulého století. Už zvenčí si můžete povšimnout nenápadného, ale díky modro žlutému barevnému schéma královsky vyhlížejícího vagonu.

    Hned jak nastoupíte, vašemu zraku neujdou jemné detaily interiéru. Ano, ty detaily z něj dělají skutečnou hvězdu na kolejích. Za každým sedadlem se nacházejí sítě na odložení cenností, stejně tak police nad hlavou jsou síťové. Nechybí háčky na tašky a kabáty. Dřevěné stolky se sklápějí a poskytují buď více, nebo méně prostoru. Náležitá pozornost byla věnována rovněž číslům sedadel a pozorováním dřevěného obložení na stropě by se dal strávit celičký den.

    Vlak sice staře vypadá, ale nechová se tak, proto jsou v Belle Epoque překvapivě i elektrické zásuvky, kde si můžete pohodlně nabít telefon či jiná zařízení. Jsou na poněkud zvláštním místě, pod horní policí, ale většina cestujících je v případě potřeby s radostí využije.

    Není to jen módní retro výlet, přestože na nás z každého centimetru dýchá éra, kdy elegance a styl šly ruku v ruce. Je to inspirace pro ty, kteří mají zálibu ve vintage konceptu nebo se rádi inspirují módními ikonami minulosti. Je to zážitek, kde každý aspekt, od interiéru až po jídelní služby, je navržen tak, aby hostům poskytl nezapomenutelnou zkušenost.

    Dostupný luxus

    Cena jízdenek někoho možná překvapí. První třída stojí 58 CHF a druhá 33 CHF bez místenky, s místenkou 42 CHF. Pokud máte zakoupenou jízdenku Swiss Pass, zahrnuje i tuto jízdu. Jestli hodláte po Švýcarsku jezdit vlaky hodně, určitě se vyplatí. Kdybyste měli Swiss Pass pro druhou třídu, lze v aplikaci za 25 CH přejít do první a v Belle Epoque se to určitě vyplatí.

    Rezervace předem není nutná, můžete prostě nastoupit, ale v hlavní sezoně vám ji doporučujeme, pro vícečlenné skupiny je dokonce povinná, jen počítejte s tím, že si za ni pár švýcarských franků připlatíte. Relativně nízká cena vás možná přiměje pochybovat, zda se opravdu jedná o něco zvláštního, ale jakmile nastoupíte, pochyby zmizí. Nejenže už jízda vlakem je sama o sobě velkolepá, ale ty úžasné výhledy k tomu.

    Foto: Petit Chapeau

    Z hor až k Ženevskému jezeru

    V době, kdy všichni neustále někam spěcháme, je Belle Epoque připomínkou, že pravý luxus je v čase, klidu a kráse. Vyjíždí ze Zweisimmenu pouze dvakrát denně, do Montreux jede zhruba dvě hodiny. Pak tu jezdí každou hodinu ostatní standardní vlaky Golden Pass Panorama. Nejjednodušší způsob jak zjistit, který z vlaků pojede ve verzi Belle Epoque, je otevřít na telefonu aplikaci SBB a zadat do jízdního řádu dvě zmíněné stanice. Zobrazí se seznam všech vlaků. Kliknutím na jednotlivé vlaky se dozvíte podrobnosti.

    Budete si možná připadat trochu jako hlavní hrdinové historického románu, kteří právě vyrazili za velkým dobrodružstvím. Trasa vede malebnou krajinou, která vypadá přesně tak, jak se od Švýcarska očekává. Během jízdy se promění před očima. Když už se blížíte do Montreux, částečně zasněžené horské masivy vystřídají palmy a téměř středomořská atmosféra. Půvabné lázeňské a jazzové městečko Montreux leží u Ženevského jezera, které je obklopené horami a bujnou vegetací. Kéž by cestování vlakem bylo vždy tak příjemné!

    Zdroje: Petit Chapeau, Grounded Life Travel, Švýcarské železnice

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    0
    Show Dries Van Noten v Paříži překvapila, umně kombinovala klasické kousky s eklektickým stylem.
    Show Dries Van Noten v Paříži překvapila, umně kombinovala klasické kousky s eklektickým stylem.

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    Značka Marni představila kolekci nasycenou barvami, nezvyklými texturami i květinovými vzory

    Kreativní ředitel Marni Francesco Risso se při vytváření nejnovější kolekce nechal inspirovat květinami. Do jednotlivých návrhů proto vetkal nejen jejich pestré barvy, ale přizpůsobil jim také textury. Na molu se proto objevily i šaty s třpytivými napodobeninami jarních květů. Kromě toho Risso do přehlídky zakomponoval své klasické vzory, tedy proužky a kostky. Umístil je například na dlouhé trenčkoty nebo krátké mini šaty. V Paříži pak společnost svou show prezentovala poprvé.

    Pestrosti se nebál ani Rahul Mishra. Jeho kolekce zachytila vzduch, oheň, zemi a vodu

    Podobně barevnou kolekci odhalil také indický návrhář Rahul Mishra. Zářivými návrhy chtěl odkázat především na řemeslné tradice své země. Zároveň ale do návrhů zakomponoval svůj projekt s názvem Afew. Jedná se o akronym čtyř elementů, tedy vzduchu, ohně, země a vody. Návrhům ovšem nechyběl ani návrhářův tradiční rukopis, tedy různé výšivky, volánky nebo třpytivé kamínky. Jednalo se navíc o jeho první ready-to-wear řadu od roku 2020, kdy od konceptu kvůli světové pandemii odstoupil.

    Dries Van Noted dokázal, že jednoduchost nudit nemusí. Odhalil nečekanou eklektickou kolekci

    Belgický návrhář Dries Van Noten ve své jarní kolekci učinil z jednoduchých a klasických návrhů nové a trendy kousky. Rozhodl se je totiž obnovit pomocí eklektického přístupu. „Prozkoumali jsme věci, které jsou, co se týče materiálu, dost jednoduché – chino kalhoty, džíny, rugby košile. Proměnili jsme je ale v něco překrouceného a lepšího,“ okomentoval svůj nápad Van Noten. Ve svých návrzích rovněž už tradičně propojil maskulinní a ženské prvky.

    Zdroj: Reuters

    Dlouhý trenčkot například doplnil o volnou midi sukni s nízkým pasem a pruhovanou podprsenkou. Krátké šortky zase umně zkombinoval s oversized sakem. Kromě toho představil Van Noten elegantní košilové pruhované šaty nebo „rugby“ pruhované košile se sukněmi posetými flitry. Inspirovat se nechal také dalšími sportovními prvky, které převzal z tenisu nebo kriketu. V některých návrzích pak jasně odkazoval také na koupací kostýmky ze začátku 20. století.

    Značka Courrèges zahalila své modelky do minimalismu. Nabídla asymetrické a elegantní kousky

    Návštěvníky přehlídky Courrèges čekalo na konci černého tunelu, kterým se k molu vcházelo, minimalistické překvapení. Prostory show byly totiž zářivě bílé a na zemi byl rozsetý písek stejné barvy. Atmosféra tak odrážela samotnou kolekci. Ta totiž obsahovala především minimalistické, asymetrické a elegantní kousky. Až na pár výjimek byly návrhy extra krátkého střihu a vyhotovené v bílé, béžové nebo šedé barvě.

    Zdroje: Fashionista, Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube, Reuters

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    0

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první It bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Peekaboo

    Druhé místo v žebříčku úspěšnosti rozhodně patří kabelce Peekaboo. Poprvé se na molu objevila v roce 2009. Ve Fendi je považována za ikonu domu a podle Silvie Venturini Fendi sahá daleko za hranice designu. Kabelka má lichoběžníkový tvar a po vizuální stránce má společné prvky například s kabelkou Kelly od Hermès. Aktuálně jsou v nabídce velikosti petite, mini, small a medium. K dispozici je dokonce i verze nano v béžové nebo bílé barvě, kterou lze připojit jako přívěsek k jejím větším verzím. Je vyrobena z měkké kůže a jedinečnost jí dodávají kožená poutka v horní části po obou bocích, která se zapínají na cvočky. Uzavírá se otočným kovovým zlatým zámkem na obou stranách. Kabelka má rukojeť, ale také odnímatelný popruh. Má přizpůsobitelnou vnitřní kapsu a dvě hlavní přihrádky jsou uprostřed odděleny přepážkou. Samozřejmě je k dispozici ve všech možných barevných variantách, s výšivkou, v provedení z proplétané kůže nebo ve verzi ze pštrosí a ještěrčí kůže. Nejnovějším přírůstkem do této řady je fuchsiová barva. Základní černá ve velikosti medium stojí 119 tisíc korun.

    Zdroj: Fendi

    Verdikt?

    Model Fendi Peekaboo je díky své siluetě moderní klasikou, která nikdy nezklame. V investiční rovině bude její cena vzhledem k statusu nesmrtelné ikony neustále stoupat. Díky svým větším rozměrům je skvělou volbou do práce, kdy potřebujete více místa například na dokumenty nebo notebook a zároveň chcete vypadat elegantně a více formálně. Výhodou je také popruh, který umožňuje nošení cross-body, ale pro nás má nošení v ruce prostě jiné kouzlo. Ve své kolekci ji mají například Meghan Markle, Priyanka Chopra nebo Jasmine Tookes.

    Zdroj: Fendi

    Fendi First

    Kabelka Fendi First se objevila poměrně nedávno, konkrétně ji pro dům vytvořil v roce 2021 Kim Jones. Má skutečně nezaměnitelný asymetrický tvar zakončený uzávěrem s písmenem F. Uvnitř má jednu hlavní přihrádku podšitou látkou s monogramem. Prodává se ve třech velikostech – mini, midi a medium. Neobyčejně stylová je v ruce, když ji nosíte na způsob pouch. Je k ní ovšem k dispozici také připínací popruh. Je možná trochu hravější a kromě širokého výběru barev má i své speciální verze se střapci z rafiového lýka nebo norkové kožešiny. Černá kožená verze ve velikosti medium vás vyjde na 76 500 korun.

    Zdroj: Fendi

    Verdikt?

    Fendi First je momentálně jednou z nejvkusnějších kabelek na trhu. Její zajímavý design je dostatečně poutavý, ale zároveň se drží v mezích stylového minimalismu. Nápaditým detailem je motiv ve tvaru písmene F. Kabelka se může zdát malá, ale vejde se do ní překvapivě hodně. Verze midi nebo mini jsou dobrým společníkem na párty. Kabelka se mihla na Instagramu Kelsey Merritt, ale také Chiary Ferragni a nechyběla ani na nedávné přehlídce Fendi pro sezónu jaro/léto 2024.

    Zdroj: Fendi

    Zdroje: Fendi, LVMH, Editorialist, Instagram

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    0
    Maria Grazia Chiuri opět vytvořila dech beroucí přehlídku komentující postavení ženy ve společnosti.
    Maria Grazia Chiuri opět vytvořila dech beroucí přehlídku komentující postavení ženy ve společnosti.

    Maria Grazia Chiuri představila další „rebelskou“ přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Pestrobarevné prostory poslední Dior show návštěvníkům ani trochu nenapověděly, co mohou od jarní kolekce očekávat. Kreativní ředitelka luxusní značky do haly u pařížských zahrad Tuileries nechala umístit instalaci Eleny Bellantoni. Italská umělkyně se rozhodla růžovo-žlutou podlahu sladit s křiklavou video prezentací, která zobrazovala různé feministické slogany. Za úkol měly oponovat takzvanému „male gaze“.

    Podobnou message pak nesly samotné návrhy. Maria Grazia Chiuri se totiž opět rozhodla svým fanouškům přinést „rebelskou“ přehlídku. Tentokrát se inspirovala především světem čarodějnictví. Není tak překvapením, že většinu kolekce navrhla v černé barvě. Vytvořit totiž chtěla kritiku trvající maskulinní dominance současné společnosti. Mezi „čarodějné“ prvky patřily roztřepené rukávy, roztrhaná krajka nebo choker náhrdelníky se symboly měsíce a slunce.

    Zdroj: Reuters

    Čarodějnou atmosféru vyvolával například také dlouhý kabát se vzorem připomínajícím pavučinu. Při bližším pohledu si ovšem návštěvníci show mohli povšimnout, že se jedná o archivní mapu Paříže. Mezi další „kouzelné“ motivy patřily vzory známé jako mille-fleurs nebo toile de jouy, které se v návrzích Chiuri objevily už dříve. Outfity tmavých odstínů pak perfektně doplnil make-up modelek. Střed jejich rtů totiž zvýrazňovala černá tužka na oči.

    Dědictví Dior uctila Maria Grazia Chiuri pomocí moderní verze šatů Abandon z roku 1948

    „Projekt měl vystihnout myšlenku ženy jako čarodějnice, ale zároveň znázornit tuhle ideu více ironickým způsobem,“ okomentovala show italská návrhářka. Doplnila rovněž, že chtěla kolekcí poukázat na trvající stereotypy. Kromě tmavých návrhů pak fanoušky Dior oslnily také více „tradiční“ návrhy, zahrnující přepásané Bar kabátky nebo kožené bundy doplněné o polo-průsvitné sukně. Nádech dávných dob vytvořily také krajkové šaty a sukně v béžových odstínech.

    Zdroj: Reuters

    Klíčovými prvky kolekce byly také kousky inspirované šaty Abandon z roku 1948. Jedná se o ikonický návrh proslavený střihem spadajícím na jedno rameno. Jarní kolekce Dior pak vyvolala pozdvižení také díky celebritám, které se objevily v první řadě. Patřily mezi ně například herečky Jennifer Lawrence, Charlize Theron, Anya Taylor-Joy nebo Jenna Ortega, která je rovněž ambasadorkou luxusní značky. Mezi další hvězdy patřil ale také herec Robert Pattinson.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, W Magazine, Reuters, YouTube

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    0

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.

    I když se nejedná o žádného influencerského nováčka, jsme si téměř jistí, že ho stále neznáte. A to musíte napravit! Marvin vyniká hned v několika odvětvích. Nejen že dokonale kombinuje extravagantní kousky a móda mu koluje v krvi. Oceňujeme ho i za zpracování videí. V každém z nich totiž oceníte mistrovské střihy, což je to, co máme rádi – kvalitní obsah.

    The Futurist Signature Collection – Mycoutiq

    Marvin si libuje v nošení atypických, futuristických a avantgardních modelů. A to v různých cenových relacích. Spatříte u něj jak designérské klenoty, tak i kousky z běžných a průměrných řetězců. Vypozorovali jsme u něj i značnou oblibu asijských návrhářů. Pokud stále hledáte značku v tomto stylu, stačí si kliknout na odkaz v instagramovém biu. Najdete tam totiž brand, který se zaměřuje na jeho osobitý styl. Zaujaly nás například výrazné bundy s volány, atypické džíny i zajímavě střižené mikiny.

    Foto: MYCOUTIQ

    Na svém TikTok profilu ho sleduje přes dva miliony fanoušků a mezi jejich nejoblíbenější content patří videa s outfitovými kompilacemi, obohacenými o crazy soundy a efekty. Nejčastěji se zabývá tvorbou Y2K looků. Nezapomíná však i na klasické outfity. Inspiruje se například filmovými postavami, fotkami z dětství či oblíbeným GRWM – Get Ready With Me. Videa s připravováním looku pro různé příležitosti mívají nejvíce zhlédnutí.

    @futurist__

    Some of these were just too underrated!😤

    ♬ VILLAIN (Anime Aspect) – scraizis

    Zdroj: TikTok, Instagram, FamousBirthdays

    Vyvážené tělo, duše a mysl. Jak vypadají ty nejvyhlášenější ájurvédské pobyty?

    0

    Inspirace ájurvédou a uplatňování jejích principů v každodenním životě je u nás stále častější. Pro mnohé se tato starobylá indická medicína stává formou relaxace, regenerace nebo návratu k sobě samému při uspěchaném a rychlém životním stylu. Po celém světě existuje mnoho lokalit, kde se harmonie těla, mysli a duše stává nejvyšší prioritou. Pojďte se s námi podívat, jak to vypadá v nejlepších ájurvédských destinacích.

    Ananda in the Himalayas

    Luxusní wellness středisko Ananda se nachází v Indii. Leží na úpatí majestátních Himálají s výhledem na posvátnou řeku Gangu. Dvakrát zaslouženě získalo ocenění Condé Nast Traveller za nejlepší světové spa. Spojení ájurvédy, hinduistické spirituality, jógové meditace, orientálních a mezinárodních wellness terapií tvoří dokonalý základ pro speciálně vytvořené pobytové programy. Ty mohou trvat 5,7,14 nebo 21 nocí a zaměřují se na detoxikaci a očistu, revitalizaci a imunitu, mentální zdraví a duševní vyrovnanost, chronická onemocnění nebo hormonální rovnováhu. Součástí balíčku je individuální zdravá strava, odborné konzultace, každodenní jóga, fitness, meditace, ájurvédské léčebné procedury, kurzy vaření a výstup na horu Kunjapuri a svatyni.

    Zdroj: Ananda in the Himalayas

    Ayurveda Parkschlösschen

    Za holistickým odpočinkem nemusíte nutně jezdit do Indie. Zhruba dvě hodiny cesty od Frankfurtu, v srdci přírody a vinic, se nachází resort Parkschlösschen, jeden z prvních svého druhu v Evropě. Vznikl v 90. letech a od té doby zasvětil do tajů zdraví podle ájurvédy více než 30 tisíc hostů. Jejich crème de la crème léčbou je Panchakarma. Pod tímto zajímavým názvem se skrývá klasická hloubková detoxikační kúra, která je nabízena v různých délkách. Ta nejdelší trvá až 34 nocí. Mimo jiné si můžete zarezervovat také antistresovou kúru, jógový retreat nebo krátký ájurvédský pobyt na 2 nebo 4 noci, který vám umožní nahlédnout do světa této komplexní celostní medicíny a rozhodnout se, zda je to to pravé pro vás.

    Zdroj: Ayurveda Parkschlösschen

    Amanbagh

    Jedinečný zážitek nabízí svým hostům také celosvětový řetězec luxusních hotelů Aman. Resort se nachází v indickém Rádžasthánu, který je přirozeným domovem tygrů. Zejména ve svých hotelových lokalitách v Indii nabízí hostům individuální několikadenní program navržený po konzultaci s certifikovaným ájurvédským lékařem. Součástí pobytu je samozřejmě nutriční jídelníček složený z pokrmů z jejich vlastní organické zahrady, každodenní dvouapůlhodinové procedury, meditace a jóga. Den začínáte v sedm hodin ráno ájurvédskými doplňky stravy a končíte v osm hodin večer večeří přizpůsobenou vašim potřebám. Celý komplex působí noblesním, zdobným dojmem a je v něm cítit vliv indického královského dědictví a palácové architektury.

    Zdroje: Destination Deluxe, Magazine Compare Retreats, Ananda in Himalayas, Ayurveda Parkschlösschen, Amanbagh

    Módní novinky v kostce: Victoria Beckham objevuje parfémy, Pařížský týden módy vítá nováčky a Dior otevírá výstavu o ikonickém parfému

    0
    Victoria Beckham oznámila, že při Pařížském týdnu módy vydá svůj první parfém.
    Victoria Beckham oznámila, že při Pařížském týdnu módy vydá svůj první parfém.

    Pozornost módního světa se ve středu přesunula z Milána na Paříž. Město totiž zahájilo přehlídkami a prezentacemi nabitý týden módy. Na vlastní módní dny se mezitím připravuje i Šanghaj. Kromě toho pozornost milovníků módy získalo oznámení Victoria Beckham. Nově se hodlá zaměřit na parfémy. Pozornost jim věnuje také Dior, jelikož zahajuje výstavu inspirovanou vůní J’Adore. Pharrell Williams zase odhalil nové produkty řady Humanrace.

    Victoria Beckham objevuje svět parfémů. První produkty odhalí na Pařížském týdnu módy

    Módní značka návrhářky Victoria Beckham už v současnosti nabízí několik kosmetických nebo make-up produktů. Nyní se ovšem dle nejnovějšího oznámení hodlá zaměřit také na parfémy. Detaily ovšem společnost kromě prvních fotografií kampaně prozatím nezveřejnila. První produkty chce ale odhalit při příležitosti Pařížského týdne módy. Od 29. září totiž v pařížské pobočce otevře na pět dní parfémový pop-up.

    Parfémům se věnuje i značka Dior. V Paříži odhalila výstavu o ikonické vůni J’Adore

    Společně se začátkem Pařížského týdne módy odstartovala také výstava s názvem Dior J’Adore! Jak napovídá název, zaměřuje se především na příběh nejvíce ikonického parfému známé značky. Jedná se ale také o zachycení dědictví luxusního módního domu. I když byl parfém poprvé vydaný roku 1999, jeho zlatá barva provázela společnost už od jejího počátku. „Zlatá se jako třpytivá nit táhne naší historií,“ vysvětlil mluvčí Dior.

    Pařížský týden módy představí nejen tradiční módní ikony, ale i devět nováčků

    Móda bude Paříž doprovázet od středy 25. září do úterý 3. října. Fanoušci módy se tak mohou těšit na představení 108 značek, 68 přehlídek a 41 prezentací. Mezi ikonické účastníky Pařížského týdne módy se pak poprvé přidá devět tvůrců. Patří mezi ně například návrhář Peter Do, který se proslavil především v New Yorku. Do hlavního francouzského města se také poprvé podívá italská značka Marni. Své do té doby tradiční místo v Miláně ale opustila už před rokem.

    Pharrell Williams neztrácí čas. Jeho kosmetická řada Humanrace vydá dva nové produkty

    I když slavný americký zpěvák a raper v současnosti vede pánskou módu Louis Vuitton a připravuje se na vydání nové knihy, udělá si čas i na svou kosmetickou řadu. Jeho značka Humanrace totiž připravuje dva nové produkty. Oba jsou přitom založené na gelu. Přesněji se jedná o nový cleanser a krém. „Jde o to nabídnout možnost co nejvíce lidem,“ vysvětlil Williams. Doplnit totiž chtěl už existující produkty, založené na jiné bázi.

    Na týden módy se připravuje také Šanghaj. Letos velkoměsto navštíví i Stella McCartney

    Od 8. října se pozornost módního světa na devět dní přesune na Šanghaj. Město totiž rovněž uvítá další ročník týdne módy. Jarní kolekci na něm představí okolo 100 značek. Mezi jeho účastníky patří například společnosti jako Tommy Zhong, Staffonly, Mark Gong, Oude Waag nebo The World Is Your Oyster. Zvláštním hostem bude tentokrát Stella McCartney, která ve městě zopakuje svou show z Paříže. Ve stejný den rovněž zahájí výstavu s názvem Budoucnost módy.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Dokonalý make-up bez řádné přípravy neexistuje. Objevte ohromující produkty, které změní váš vzhled!

    0

    Snažíte se o perfektní základ make-upu, ale vaše pleť vypadá vysušeně, šupinatě a má „cakey“ efekt? To se může stát kvůli nedostatečné přípravě pleti před aplikací make-upu nebo používáním nesprávných produktů. Klíčovým krokem k nádhernému make-upu je správná péče o pleť. Proto vám nyní ukážeme vhodné produkty a správný postup, který byste měli zahrnout do své denní rutiny. A to nejen pro dokonalý vzhled make-upu, ale také pro zdravou a krásnou pleť.

    Jako první krok je důležité začít s čištěním obličeje pomocí čistícího gelu, přizpůsobeným vašemu typu pleti. Pokud jste již provedli čištění obličeje, můžete vyzkoušet čistící tampónky One Step Original značky COSRX. Obsahují tonikum, které pomáhá regulovat přebytečnou mastnotu, rozjasňuje pleť a podporuje její regeneraci. Strana s hrubším povrchem jemně exfoliuje pokožku, zatímco druhá strana s hladkým povrchem dokáže důkladně vyčistit pleť a zvládne i citlivou a zarudlou pokožku.

    Foto: COSRX

    Chceme, aby naše pleť zářila krásou a byla plně hydratovaná. Pro druhý krok péče o pleť doporučujeme kapičky Watermelon Glow Niacinamide Dewy Drops od značky Glow Recipe. Sérum nejen hydratuje, ale přinese vaší pokožce i nádherný metalický lesk, který ji rozjasní. Lehká textura efektivně snižuje viditelnost hyperpigmentace a navíc příjemně voní. Produkt je ideální i pro mastnou pleť.

    Poté použijte sérum s hlemýždím mucinem značky COSRX. Advanced Snail 96 Mucin Power essence je “must have“ k docílení úchvatného vzhledu. Essence vyhladí jakékoliv linky i póry s hrubší texturou a udrží vlhkost uvnitř pokožky. Nemějte obavy z lepivé textury, ta je klíčem k docílení perfektního make-upu a během chvíle se vstřebá.

    Foto: Glow Recipe, COSRX

    Výběr nejideálnějšího krému dokáže být velice náročný úkol, zejména vzhledem k obrovskému množství produktů na kosmetickém trhu. Brilantní Charlotte’s Magic Cream od značky Charlotte Tilbury je jedním z nejznámějších produktů v kosmetickém světě. Byl vytvořen britskou make-up artistkou Charlotte Tilbury, která se díky svým luxusním produktům stala mezinárodně uznávanou osobností ve světě krásy. Směs peptidů společně s Vitaminem C a E zpevní a rozjasní mdlou pleť. Lehká textura krásně přilne na pokožku a udrží make-up na místě po celý den. Kate Moss, Gigi Hadid a spousta dalších celebrit sdílejí tento produkt na sociálních sítích, dokonce i Khloé Kardashian ho označila za “opravdové kouzlo“.

    Foto: Charlotte Tilbury

    Nesmíme zapomenout na SPF krém! Naším favoritem je zaručeně Hydra Vizor Invisible značky Fenty Skin. Rihanna přišla na trh s celou řadou péče o pleť, mezi níž patří i neviditelný, nedrolící krém s SPF 30. ‚All in one‘ krém s velkou řadou výhod – snižuje vzhled tmavých skvrn a chrání před znečistěním. Okamžitě se vstřebá, vyhladí a s časem vyléčí póry a tmavé skvrny. Pořádně hydratuje, ale nikdy nezmastí. Co víc si přát?

    Zdroj: Youtube

    Zdroj: COSRX, Glow Recipe, Charlotte Tilbury, Fenty Skin, Youtube, IPSY

    Padesát odstínů hnědé: Přivítejte nejžhavější barvu podzimu

    0

    Hnědá barva – jedna z nejžhavějších barev podzimu. Tato dozajista nenápadná, avšak elegantní barva se stala podzimním symbolem „quiet luxury“, který se neohání výraznými logy či výraznými vzory, ale svou subtilní elegancí zaujme na první pohled každého. Hnědá vytváří dojem exkluzivity a noblesy, což je na podzim velice žádoucí. Někteří designéři hnědé dokonce zasvětili kolekci. Hnědé outfity tak spojují vkus, luxus a přírodní krásu dohromady, což je přesně to, co se stává hitem tohoto podzimu.

    Tato neutrální barva zároveň nabízí širokou škálu odstínů, od teplých až po chladné, což umožňuje každému najít ten správný odstín, který mu nejvíce sedí. Bez ohledu na to, zda se jedná o elegantní kabát, pohodlný svetr nebo stylovou tašku, hnědý outfit působí sofistikovaně a zároveň vytváří dojem bezstarostného trendy vzhledu.

    Poznejte dokonalou harmonii mezi ženskostí a zemitou hnědou

    Kolekce Fall-Winter 2023/24 módního domu Alberta Feretti letos přichází na trh s neodolatelnou paletou hnědé. Používá satén, kvalitní kůži i samet. Tento mix materiálů v hnědé barvě jakoby byl určený pro sebevědomou a nezávislou ženu. Během chvíle vytvoříte draze vyhlížející look bez použití jakýchkoliv nadbytečných prvků. Zvláštní „expensive taste“ outfit vytvoříte tak, že použijete všechny složky ve stejném odstínu. K čemuž je tato kolekce přizpůsobená. Jednolitost pak vyřešíte například jiným odstínem kabátu.

    Foto: Alberta Feretti

    Luxusní kousky představilo i Chloé

    Značka Chloé nás zaujala svými úžasnými šaty. Kůže dodává šatům luxusní nádech a výjimečnou trvanlivost. Ramínkové šaty na druhé fotce lze také příjemně vrstvit. Ať už s jednoduchým trenchcoatem, tak i s výrazným kožichem. Jak je z runway looků vidno, správný šmrnc dodáte s kabelkou v jiném odstínu hnědé.

    Foto: Chloé

    Cherry chocolate

    Jak již název napovídá, jde o hnědou, která v sobě nese červený až rudě rubínový podtext. Zároveň se tak nejvíce přibližuje k těm nejtmavším hnědým odstínům. Tuto smyslnou a sexy barvu letos předvedl dům Barndon Maxwell, který její luxusní dojem vložil do kůže. Vznikly tak vesmírně elegantní a sexy looky kombinující eleganci s lehce „spicy“ nádechem.

    Foto: Brandon Maxwell

    S jakými barvami hnědou kombinovat?

    Pokud se rozhodnete, že dnes není ten den, kdy vynést celohnědý outfit, budete muset čelit nelehké situaci. Hnědou totiž nezkombinujete tak snadno jako jiné barvy. Příkladem vám ale může být aktuální kolekce Tory Burch, která hnědou s ostatními barvami mixuje na výbornou. Skvěle vypadají základní odstíny klasických barev. Typicky červená i modrá sednou k jakémukoliv odstínu hnědé.

    Foto: Tory Burch

    Šest trendů, které doporučujeme si zapamatovat z týdnů módy pro příští sezónu jaro/léto

    0

    Tradiční a velkolepé týdny módy se pomalu chýlí ke konci a my už na základě přehlídek začínáme načrtávat estetickou představu pro následující jaro a léto. Každá ze značek nabídla trochu jiný pohled, ale v mnoha případech se v kolekcích objevily podobné prvky, které jsou na nejlepší cestě stát se velkými trendy pro novou sezónu. Pojďte se s námi podívat, jaké klíčové poznatky si lze odnést z New Yorku, Londýna a Milána.

    Monochromatický černý look

    Ani po několika sezónách návrháře černá barva zjevně neomrzela a my se tomu nedivíme. Je skutečně univerzální a hraje do karet trendům monochromatičnosti od hlavy až k patě, minimalismu a nenápadnému luxusu. Skvěle se také snoubí s estetikou business core a krejčovským zpracováním na míru šitých a elegantnějších outfitů, které se dostávají do popředí.

    Zdroj: Prada, Versace, Burberry

    Kalhoty nejsou potřeba!

    Poprvé se tato filozofie bez nohavic objevila ve velkém stylu na přehlídce Miu Miu pár sezón zpátky. Kendall Jenner se k ní několikrát přihlásila a nyní se opět vrací. U Miu Miu měla tehdy typický a důmyslný svérázný nádech, ale tentokrát se nese v duchu sex-appealu. Nejnovější přehlídka Dolce & Gabbana je toho dokonalým příkladem.

    Zdroj: Dolce & Gabbana, Carolina Herrera, Versace

    Průsvitné materiály

    Již zmíněný duch sex-appealu se přenáší i do průsvitných materiálů, často v kombinaci s přiléhavými, křivky zdůrazňujícími siluetami, které jsou inspirovány 90. léty. Průsvitné materiály také nejsou výdobytkem pouze této sezóny, návrháři je do svých kolekcí hojně zařazují již delší dobu.

    Zdroj: Altuzarra, Missoni, Bluemarine

    Svršek pouze na jedno odhalené rameno

    Mnoho značek vneslo trochu hravosti i do experimentování s rukávy. Odhalená ramena jsou in, a to na více způsobů! Zahlédli jsme topy na ramínka se srdcovým a hranatým výstřihem nebo topy, které jsou zcela bez ramínek. Vynikly však zejména svršky s jedním odhaleným ramenem.

    Zdroj: Fendi, Tory Burch, Etro

    Denim, denim… a znovu denim

    Denim si stále drží titul jednoho z nejžhavějších trendů a mnoho návrhářů ho stále používá k materiálnímu ozvláštnění a pozvednutí outfitu. Na přehlídkových molech jsme mohli vidět celé jednobarevné džínové looky, které nezůstaly jen u kalhot nebo bund.

    Zdroj: Dion Lee, GCDS, Ralph Lauren

    Bandeau top

    Na přehlídkových molech se opět objevuje oblíbený trend ze 70. let, který byl později oživen v době Y2K. Známý také jako tube top, stačí přidat kalhoty s nízkým pasem a jste zpět v čase na začátku milénia.

    Zdroj: Versace, Mowalola, Diesel

    Zdroje: Glamour, Evening Standard, Fashion United