Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 162

    Opulentní rukávy na obrazovkách i přehlídkových molech. Dodejte outfitu wow efekt výraznými rukávy

    0
    Opulentní rukávy v retro podání Louis Vuitton.
    Opulentní rukávy v retro podání Louis Vuitton.

    Co letos spojuje módní domy Balenciaga, Carolina Herrera a Louis Vuitton? Zcela odlišné módní domy sdílí stejného společného jmenovatele, a to nápadité a velkolepé rukávy. V letošním roce je ve většině kolekcích věnována zvláštní pozornost různorodým stylům rukávů. Setkáváme se proto s nabíranými, objemnými i nadměrně dlouhými variantami.

    I když si to často neuvědomujeme, rukávy tvoří neodmyslitelnou součást jakéhokoliv looku. Jejich role v dokonalém vykreslení outfitu je v poslední době neocenitelná. Výrazné rukávy totiž přitahují velkou pozornost. V době, kdy konzumujeme kulturu a módní události převážně prostřednictvím telefonů, mohou být právě ony důvodem, proč vynikáme a odlišujeme se od okolí.

    Při ranním výběru oblečení jsou kousky s neobvyklými rukávy prvním oděvem, který ve spletitém arzenálu přeplněných šatníků upoutá pozornost. Zdá se, že právě tato chvíle letos ovlivnila většinu oděvních velikánů. Inspiraci pak můžete načerpat i při sledování filmu Poor Things, ve kterém herečka Emma Stone předvádí luxusní módní kreace, v popředí právě s honosnými rukávy. Ostatně, jak už jsme popsali dříve, filmový a módní svět se rádi propojují.

    Objem jako hlavní protagonista. Na látce nešetřil Louis Vuitton, ani Carolina Herrera

    Nicolas Ghesquière si v aktuální dámské kolekci Louis Vuitton pohrál s vrstvenými objemy, čímž vytvořil velice vzdušné modely. Vyhlížejí proto moderním pařížským šikem a zároveň čerpají inspiraci z vintage šatníků. Vliv retra se nejvíce projevuje na výběru použitých materiálů. Důkazem je komplet v oranžové barvě s nabíranými rukávy v oblasti loktů.

    Carolina Herrera se pro změnu v oblasti velkolepých rukávů opět ponořila do světa metropolitní elegance. Tylové rukávy křičí půvabem a podtrhnou osobnost každé sofistikované městské ženy. Jedná se navíc o v současnosti velice trendy materiál.

    Zdroj: Louis Vuitton, Carolina Herrera

    S velkým objemem rukávů přišel v kolekci pro jaro 2024 i módní dům Balenciaga. Ačkoliv je jeho podání oproti jiným značkám minimalistické a decentní, věříme, že ho oceníte primárně díky jeho nositelnosti. Výrazné rukávy disponují podobnými designovými akcenty jako předešlé módní domy, avšak s jednodušší estetikou. Snadněji se totiž kombinují a vrství.

    Zdroj: Balenciaga

    Průhlednou verzi objemných rukávů si oblíbila i Leonie Hanne. Tentokrát v podání značky J’amemme

    S průhlednými materiály rok 2024 nešetřil ani v oblasti opulentních rukávů. Například instagramová módní ikona Leonie Hanne na dovolené vynesla příjemně zelené šaty od ukrajinského módního domu J’amemme. Řasený materiál propracovaně napojuje na otevřená ramena a vytváří tak lehký „baloon efect“. Jedná se tedy o ideální outfit pro výjimečnější událost.

    V pánských kolekcích nasazujeme místo rukávů rukavice. Z jednoduchého outfitu je rázem umělecké dílo

    Na trend „rukávů“ přistoupila hlavně luxusní značka Dries Van Noten. Do svých pánských looků tak zařadila rukavice z několika materiálových variant, tedy od kožených až po úpletové.

    Jednolitá pletená kombinace se stejným svrškem působí neodolatelně, stejně jako ta s koženým tričkem. Ačkoliv se popisovaná outfitová složka lehce vymyká hlavnímu tématu článku, jsou rukavice skvělým pomocníkem. Lze je označit za takzvaného tahouna outfitu. Zároveň se jedná o pánskou alternativu objemných rukávů.

    Zdroj: Dries Van Noten

    S vážností tedy můžeme konstatovat, že objemné a jakýmkoliv způsobem nabírané rukávy jsou v roce 2024 oprávněně trendy. I když jsou některé ne snadno kombinovatelné a hůře se vrství, dají se s nimi vyčarovat opravdové divy. Vše pak záleží na stylizaci, která je v tomto případě nejdůležitější. Dbejte na to, že rukávy jsou velmi výrazné, proto vždy ostatní složky outfitu zachovejte minimalistické.

    Zdroje: YouTube, Instagram

    Svět módy se nadále proplétá s celebritami. Překypuje novými hvězdnými kampaněmi

    0
    Novou ambasadorkou módního domu Louis Vuitton se stala herečka Saoirse Ronan.
    Novou ambasadorkou módního domu Louis Vuitton se stala herečka Saoirse Ronan.

    Celebrity měly své místo ve světě módy od nepaměti. Zdá se ovšem, že se trend propojování luxusních značek a herců, sportovců nebo zpěváku čím dál prohlubuje. Není týden, který by nepřinesl novinku o novém ambasadorovi nebo čerstvě natočené kampani. Výjimkou není ani ten současný, odhalující více než jednu novou spolupráci.

    Módní dům Louis Vuitton nově zastoupí herečka Saoirse Ronan

    Luxusní francouzská značka Louis Vuitton například v úterý odhalila svou novou globální ambasadorku. Stala se jí úspěšná herečka Saoirse Ronan. Známá je především z filmů jako Little Women, Lady Bird, Brooklyn nebo Atonement. Za svou kariéru se ji podařilo získat čtyři nominace na Oscara a speciální zmínku v seznamu 10 nejlepších hereček 21. století z The New York Times.

    „Kariéru Saoirse už obdivuji několik let. Vždy mě uchvátí, jak dokáže zahrát své role. Kromě toho se za jejím talentem skrývá úžasná osobnost,“ okomentoval novinku kreativní ředitel značky Nicolas Ghesquiére. Herečka se pak přidá k dalším hvězdným ambasadorům značky, jako je Zendaya nebo zpěvák J-Hope z K-pop skupiny BTS.

    David Yurman odhalil první luxusní řadu šperků. Na pomoc si přizval Michaela B. Jordana

    Další značkou, která se pustila do nové hvězdné spolupráce, je společnost David Yurman. Její vedení se totiž rozhodlo vydat první luxusní řadu pánských šperků. Na pomoc si tak přirozeně pozvalo známou osobnost. Novým globálním ambasadorem David Yurman se tak stal herec Michael B. Jordan.

    „Michael je talentovaný umělec, který projevuje výjimečnou eleganci v každém projektu, do kterého se pustí. Nikdo by tuhle kolekci nevystihl lépe,“ vysvětlila firma svou volbu. Součástí kampaně je krátký film i série fotografií. Řada šperků pak obsahuje 30 kousků, včetně náhrdelníků, náramků, prstenů nebo manžetových knoflíčků.

    Do hloubky oceánu se kvůli Acqua di Giò ponořil herec Aaron Taylor-Johnson

    Známou hvězdu pak do své kampaně zařadila také italská značka Armani. Rozhodla se totiž vytvořit novou reklamu pro svůj ikonický parfém Aqua di Giò. I když jméno nového ambasadora zpočátku skrývala, je už nyní jasné, o koho se jedná. Nejnovější spolupráci totiž zahájila s hercem Aaron Taylor-Johnson.

    Známý herec se pak do kampaně pustil naplno. Podstoupil proto intenzivní trénink, aby se naučil nelehký, ovšem efektní skok do vody. „Potřebuji, aby to opravdu vypadalo, že se daná postava odhodlala svěřit osudu a spadnout do neznáma,“ vysvětlil Taylor-Johnson. Dodal rovněž, že stejným způsobem přistupuje i ke svým rolím, nikdy je tedy nedokáže „dělat jen napůl“.

    Calvin Klein vydal další hvězdnou kampaň. Tentokrát s oblečeným hercem Idris Elba

    Značka Calvin Klein nedávno rozvířila vody odvážnou kampaní, představující nového ambasadora a herce Jeremy Allen White. Pozornost na sebe upoutala především tím, že na fotkách i v krátkých videích pobíhal vysportovaný herec pouze ve spodním prádle. O něco jinou atmosféru pak přináší další jarní reklamní kampaň stejné značky.

    Rovněž se v ní objevil známý herec, a to Idris Elba. Světu ovšem nepředstavuje spodní prádlo, ale klasické kousky jarní kolekce, jako je dlouhý trenčkot, bomber nebo oblek. Známý herec se tak postavil po bok dalším hvězdným ambasadorům, jako je FKA twigs, Hailey Bieber, Jung Kook, Kid Cudi, Jennie nebo Brandon Flynn.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, HypeBeast, Instagram, YouTube

    Haute couture kolekce představily dramatický makeup. Využily peří, kamínky i mix barev

    0
    SImone Rocha na show Jean Paul Gaultier opět využila oblíbené kamínky.
    SImone Rocha na show Jean Paul Gaultier opět využila oblíbené kamínky.

    Dává smysl, že veškerá pozornost milovníků módy se při haute couture týdnu módy upírá na samotné kolekce. Show ovšem už dávno netvoří pouze jednotlivé kousky. Výsledný dojem totiž vyvolávají rovněž doplňky, styling vlasů i beauty looky. Nedávné přehlídky tak představily nejeden dramatický makeup. Hlavní roli hrálo peří, kamínky i široká paleta barev.

    Klíčovým makeup prvkem haute couture kolekcí se stalo peří. Řasenku nahradila jeho černá verze

    Dramatický efekt vytvořil například makeup módního domu Giambattista Valli. Makeup artistka Karin Westerlund totiž místo řasenky použila černé peří. Vysvětlila totiž, že jejím cílem bylo upoutat pozornost právě na oči. „Kolekce oslavuje krásu nedokončených věcí,“ popsala rovněž.

    Rozhodla se tedy, že podobný efekt vytvoří za pomocí kachního peří. Aplikovala ho přitom přímo na řasy, čímž vytvořila něco mezi oversized lookem umělých řas a 3D očními stíny. Rovněž se tedy jedná o nedokončený prvek, který není zcela ani jedno, ani druhé.

    Zdroj: Giambattista Valli

    Peří využila i značka Alexis Mabille. Poukázat chtěla na individualitu makeupu

    O něco jiný, ovšem stejně impozantní, look vytvořila módní značka Alexis Mabille. Inspirovala se ovšem o něco jiným aspektem, než předchozí značka. Zaměřila se totiž na ženský rituál chystání se předtím, než někam vyrazí. Zároveň tak chtěla vyzdvihnout individualitu jednotlivých žen.

    Každá z modelek tak měla o něco jiný makeup. Rovněž se pak skládal z černého peří, tentokrát ovšem kohoutího. Peří makeup artistky aplikovaly buď na vnější nebo vnitřní koutek očí, čímž vytvořily neobvyklou 3D oční linku.

    Zdroj: Alexis Mabille

    Simone Rocha neopustila svou tradici. Show Jean Paul Gaultier ponořila do třpytivých kamínků

    Dalším dramatickým lookem uplynulých haute couture přehlídek se stal makeup přehlídky Jean Paul Gaultier. Tentokrát se o kolekci postarala hostující návrhářka Simone Rocha. Na show předvedla nejen dokonalé skloubení vlastního stylu a DNA Gaultiera, ale také svůj oblíbený makeup look.

    Už dříve totiž na své modelky aplikovala třpytivé kamínky. Tentokrát ovšem překonala sebe sama. Některé z modelek měly totiž místo obočí, ale také kolem očí umístěné černé a stříbrné kamínky připomínající luxusní drahé šperky. V několika případech se pak objevily i místo rudé rtěnky.

    S širokou paletou barev si pohrál Armani. Zvýraznil ji silnou černou řasenkou

    Ohromující, i když poměrně jednoduchý, makeup pak představily i modelky přehlídky Armani Privé. Jejich impozantní outfity totiž doplňovaly poměrně silné oční stíny. Jednalo se o kombinaci různých odstínů, z poměrně široké palety barev. Jejich mix pak ještě o něco více zdůraznila silná vrstva černé řasenky.

    Zdroj: Armani Privé

    Klasickému kouzlu stříbra propadla Julie de Libran. Nabídla okouzlující oční stíny

    Nejnovější haute couture přehlídky rovněž prokázaly, že metalické odlesky ještě skupinu současných trendů neopustily. Místo oblečení nebo doplňků je ovšem značka Julie de Libran použila na kouzelné makeup looky. Modelkám totiž aplikovala stříbrné oční stíny.

    Společně je vytvořily makeup umělkyně Cami Arnaud a Isabella Kryla. Očních stínů pak dosáhly rozmazáním několika odstínů od známé beauty značky Sisley. Rozhodly se propojit stříbrné, světle modré a pastelově zlaté tóny. Dosáhly tak nejen zvýraznění očí, ale i zmíněného dramatického efektu.

    Zdroje: WWD, Fashion Times, Instagram, YouTube

    Když se móda setká s geometrií. Rok 2024 spojuje přesné linie, křivky a asymetrii

    0
    Limitovaná edice geometricky vyladěných kabelek Prada.
    Limitovaná edice geometricky vyladěných kabelek Prada.

    Geometrie ovládá módní svět od jeho počátků. V podstatě se jedná o nejzákladnější formu inspirace, ze které čerpají všichni designéři. Jinými slovy, geometrická přesnost je nejen předním požadavkem módních zákazníků, je rovněž stavebním kamenem luxusních kousků. Letošní rok pak přináší směs linií, křivek i asymetrie.

    Ať už se zaměříme na typicky geometrické kousky, jako jsou kabelky, nebo prozkoumáme avantgardní modely, zjistíme, že nás tento matematický obor doprovází takřka všude. Letos však pozorujeme více než základní tvary. Designéři je totiž prolínají s asymetrií i atypickými grafickými potisky. V kombinaci obou aspektů následně vznikají umělecká díla, kterých se nemůžeme nabažit.

    Junya Watanabe jako král geometrických tvarů. Kolekce pro jaro a léto doslova řeže pohledem

    Junya Watanabe vytvořil ve své nejnovější kolekci prezentované letos v Paříži nezapomenutelnou fúzi androgynie a základních tvarů. Geometrie je v ní přetavena do podoby špičatých ramen, ostrých linií a trojúhelníkových tvarů, vytvářejících dojem, že kolekce doslova řeže a píchá při prvním pohledu. Junyova mistrovská díla, představovaná každou sezónu, nás zcela pohlcují.

    Materiálová inovace je pak pro japonského designéra typická. Jeho nejnovější kolekce proto hravě experimentuje s lesklou kůží, temným denimem s lemováním, nylonem nebo neoprenem, využívaným jako doplněk. Zřetelně se zde odráží vliv asijského módního vnímání, které je často extravagantní, nekonvenční a opět se opírá o principy geometrie.

    Coperni dává průchod geometrii pomocí symetrie. Zakládá si na minimalismu a zrcadlovém efektu

    Značka Coperni se letos rozhodla vstoupit do vlny futurismu prostřednictvím precizně symetrických tvarů. Její šaty a topy jsou navrženy tak, že vypadají, jako by byly vykresleny pouze na jedné polovině papíru a následně přesně otisknuty na druhou stranu. Výsledkem je dojem geometrické symetrie. Přesnost se tak stává klíčovým prvkem, který kolekci propůjčuje jedinečný charakter.

    V tomto designu nenajdeme žádné rušivé prvky. Naopak, geometrická preciznost hraje hlavní roli při vyjádření originality. Avantgardní modely v této kolekci dosahují vyváženého výsledku, a to právě díky minimalistickým materiálům a barvám. Na rozdíl od prvního zmíněného designéra tak nepůsobí chaoticky, ale představují organizovanost a geometrickou harmonii.

    Zdroj: Coperni

    V geometrii si nejvíce libuje svět kabelek. Prada si potrpí na trojúhelnících a The Attico na lichoběžnících

    Trojúhelníky se zdají být jakýmsi domovem v módním království značky Prada. Jejich emblematické logo mluví za vše. Nelze přehlédnout, že známý italský módní gigant preferuje právě tento geometrický tvar. Aktuálně se taková záliba projevuje například ve speciální edici kabelek Galleria.

    Kombinace několika grafických designů s padnoucími barvami a jednoduchými geometrickými vzory vytváří podpisový estetický prvek této značky. Navíc se díky barvám nejnovější modely kabelek skvěle kombinují s barevným oblečením.

    Zdroj: Prada

    Ve světě The Attico vám zase stačí jediný pohled na ikonické kabelky, vytvořené ve tvaru atypického lichoběžníku, abyste okamžitě vnímali výraznou geometrii. I přes zaoblené hrany těchto kabelek zůstává zachován silný geometrický prvek.

    Kabelky se zaobleným a zároveň ostrým tvarem dokáží dokonale doplnit jak geometricky propracovaný outfit, tak i ten zcela nenápadný. Jejich kontrast však v plné kráse vynikne až ve spojení s jednoduchým outfitem, kdy zvýrazníte velký cit pro tyto linie.

    Zdroj: The Attico

    Poslední královnou v oblasti geometrických kabelek se v poslední době stala The Sara Tote Bag od značky Khaite. Kabelka exceluje díky ostrým liniím, které pevně udržují svůj tvar. S bravurní elegancí tak prolamují outfit, aniž by přidávaly výrazné nebo příliš ostré linie. V nabídce jsou různé barevné varianty, materiály i velikosti. Naší favoritkou je zelená varianta z broušené kůže.

    Zdroj: Khaite

    Geometrické a symetrické modely nejsou pouze trendy, ale spíše klíčové prvky, které dodávají každému outfitu šmrnc a preciznost. V dnešní době představují geometricky řešené kousky cestu k vytvoření sofistikovaného vzhledu. Každá část oblečení přitom vyzařuje moderní eleganci a jistou míru drsnosti, která je občas zapotřebí. 

    Zdroje: Instagram

    Jacquemus zazářil na jihu Francie. V Les Sculptures zkombinoval eleganci se surrealismem

    0
    Jacquemus v Provence představil nejnovější show Les Sculptures.
    Jacquemus v Provence představil nejnovější show Les Sculptures.

    Jak už je zvykem, návrhář Simon Porte Jacquemus odhalil svou nejnovější kolekci mimo oficiální kalendář týdnů módy. V pondělí ji představil na jihu Francie v malebném městečku Saint-Paul-de-Vence. Show s názvem Les Sculptures využívala jak minimalistické elegantní prvky, tak surrealismus ovlivněný uměleckými díly rozestavěnými podél mola.

    Nejnovější show módního domu Jacquemus byla plná nejen elegantních a surrealistických kousků, ale také známých osobností. Návrhář Simon Porte Jacquemus totiž opět úspěšně uspořádal přehlídku, na kterou se celebrity sjely i přes to, že se konala mimo oficiální kalendář týdnů módy. Není divu, značka je totiž tentokrát pohostila v malebném městečku Saint-Paul-de-Vence na jihu Francie.

    Na očekávanou show tak dorazila i herečka Julia Roberts nebo modelka Kylie Jenner se svou pětiletou dcerou Stormi. Přehlídka se konala v Nadaci Maeght, která ukrývá díla od umělců, jako je Alberto Giacometti, Henry Moore, Joan Miró, Alexander Calder nebo Paul Jenkins. Jejich tvorbou pak byla částečně inspirovaná i samotná kolekce s názvem Les Sculptures.

    Jednotlivé kousky totiž kombinovaly jednoduchou eleganci se surrealistickými prvky. Návrhy pak Jacquemus vyhotovil v jednoduché paletě barev. Využil především černou, bílou, červenou a světle žlutou. Jejich monotónnost ovšem sem tam protnul leopardí vzor. Samotný návrhář pak odmítnul tvrzení, že by se jeho tvorba měla označit za quiet luxury. „Jsme pop luxury,“ vysvětlil.

    Zdroj: Jacquemus

    Pop luxury vytvořil Jacquemus pomocí asymetrických šatů i surrealistických topů

    Mezi samotné návrhy pak patřila například řada asymetrických šatů. Jednoduché střihy tak zdobil pouze jeden rukáv se širokým ramenem, nebo průstřih místo výstřihu. Zajímavým kouskem byl také kašmírový top, který napodoboval luxusní svetr. Do jeho rukávů byste ovšem ruce nedostali. Návrhář je totiž nechal na topu uvázat do ledabylého uzlu. Jedinečné pak byly také jednotlivé doplňky.

    Zdroj: Jacquemus

    Největší pozornost si získaly například surrealistické boty, které vrstvily dva podpatky na sebe. Populární se jistě stane také „chlupatá“ kabelka s jednoduchým, ale výrazným zlatým kruhem. Jak už bývá zvykem, část kousků z přehlídky bylo možné zakoupit okamžitě poté, co skončila. Skupinka VIP hostů, včetně modelek Gigi Hadid a Emily Ratajkowski, se zase po zakončení show shromáždila v luxusním statku na slavnostní večeři.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Fashion Times, Jacquemus, Instagram, YouTube

    Nová stálice pánského šatníku. Sukně definují styl moderního muže

    0
    Do pánských sukní se pustila i značka Balenciaga.
    Do pánských sukní se pustila i značka Balenciaga.

    V dnešní proměnlivé a odvážné době se pánská móda nechává unášet novými vlnami. Jednou z těch nejrevolučnějších je začlenění sukní i do pánské šatny. Zatímco mnozí stále váhají před přijetím tohoto módního kroku, módní domy letos jasně vyhlásily, že pánské sukně nejsou jen krátkodobým výstřelkem. Představují zásadní posun ve světě pánského oblékání.

    Pánské sukně jsou výzvou k přehodnocení tradic, kreativnímu experimentování a odvážným vyjádřením individuality. Designy, které se objevily v kolekcích renomovaných módních domů, jasně ukazují, že sukně pro muže nejsou pouze o estetice. Jedná se také o odhodlání zahodit předsudky a vytvořit nový standard pro mužský šatník.

    Své místo v oblasti pánských sukní utvrdil hlavně Thom Browne. Prosazuje skvěle padnoucí střihy i klasický vzhled

    Americký designér Thom Browne je momentálně největším průkopníkem pánských sukní. Jeho značka je jedna z prvních velkých společností, která sekci sukní zařadila i do běžné nabídky. Stejně jako u ní vyhledáte běžné pánské kalhoty, naleznete v její nabídce i sukně.

    Inspiraci čerpá mimo jiné z historických kiltů, které tuto oblast pánské módy značně formují. Podobně jako u dámských kolekcí, i zde si designér pohrává s různými délkami. Setkáte se tu proto jak s dlouhými, tak kratšími verzemi.

    Nepotkáte ovšem žádnou streetwear variantu. Thom Browne se soustředí primárně na formální a ležérní střihy. Volí proto excelentně střižené linie, které dokonale lahodí se siluetami postav. Kromě sukní stojí za zmínku i hojný výběr pokrývek hlavy nebo grafických potisků. Oba prvky se totiž v následujících sezónách stanou velice trendy.

    Zdroj: Thom Brown

    U Thoma ještě malý moment zůstaneme. Několik looků z jeho nedávné přehlídky pro podzim 2024 totiž obsahuje úžasnou kombinaci sukně s kalhotami. Jde o combo, se kterým se setkáváme už řadu let. Nejčastěji však ve více streetwear duchu. Thom Browne ale právě předvedl kolekci, která jasně praví, že sukně k dokonalosti dotáhne i formálnější outfit.

    Zdroj: Thom Browne

    Podobnou kombinaci, na rozdíl od Thoma Browne s přiléhavými sukněmi, vytvořil i módní dům Alexander McQueen. Ten se však rozhodl pro maxi sukni. U podobného střihu ale dbejte na výšku. Pokud nedosahujete modelových rozměrů, vyneste ji spíše s vysokými platformami nebo kovbojkami.

    Nápaditější modely nabízí Moschino. Kromě klasiky pořídíte i kraťasy se „sukňovým efektem“

    Na poptávku po pánských sukních zareagoval i svět značky Moschino. Nedisponuje stejnou nabídkou jako Thom Browne, na své si zde přijdou primárně milovníci alternativnějšího vzhledu. Kostky a atypický střih ze sukně dělají skvělého parťáka pro vytvoření originálnější formy outfitu. Pro menší odvážlivce je tu skvělá alternativa v podání kraťasů, které vytváří efekt podobný sukni.

    Zdroj: Moschino

    Streetstylovým králem pánských sukní se stává rapper ASAP Rocky. Ikonický look předvedl po boku Rihanny

    ASAP Rocky se v minulosti objevil hned v několika sukních. Nejznámější look však vynesl na Met Gala po boku Rihanny. Jeho styling byl naprosto dokonalý hned v několika směrech. Barevné propojení všech kousků mezi sebou korespondovalo, směs Gucci pásků pak vytvořila pomyslnou třešničku na dortu. Sako a kravata se zase postaraly o formální šarm.

    @billboard The moment we’ve all been waiting for: #Rihanna and #ASAPRocky close out the 2023 #MetGala carpet ♥️ #metgala2023 #redcarpet #firstmondayinmay ♬ original sound – billboard

    Na konec je tedy nutné říct, že sukně není pouze výhradou žen. Po několika letech, kdy si módní kousek oblíbily celebrity, influenceři i módní nadšenci, nachází sukně své místo i v mužském šatníku. Zdůrazňujeme, že móda nemá žádné pohlaví, avšak je nezbytné připomenout konzervativnějším pánům, že nošení sukně je plně relevantní a aktuální.

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Tenhle trend raději vynechejte. Co stojí za nejnovějším objevem TikToku #rawmilk

    0
    TikTok je v současnosti posedlý novým trendem, a to #rawmilk.
    TikTok je v současnosti posedlý novým trendem, a to #rawmilk.

    Uživatelé sociální sítě TikTok moc rádi propadají různým wellness trendům. Ať už jde o mocktail vylepšující spánek, nebo masku ze lněných semínek. Většina z podobně populárních metod je ovšem neškodná. To stejné ovšem nelze říct o v současnosti trendy #rawmilk. Syrové mléko se tak těší čím dál větší oblibě, a to navzdory varování odborníků.

    Když jsme v minulosti reportovali o TikTok wellness trendech, činili jsme tak s jistou nadsázkou. Vysvětlili jsme, jaká „tajemství“ se mají skrývat za zdánlivě zázračnými metodami, a proč vlastně neublíží je vyzkoušet. I když s největší pravděpodobností nefungují, nebo ne o moc víc než jiné, osvědčené a bezpečné produkty. Naposledy jsme reportovali například o populárním Sleepy Girl Mocktail.

    Stejně však nelze přistoupit k současnému trendu s názvem #rawmilk. Ano, klasická debata o syrovém versus pasterizovaném mléku je zpět. Tentokrát se však z on-line fór dostala až na sociální síť TikTok. Dává tedy smysl, že okamžitě nabrala obrovských rozměrů. Není tak divu, že #rawmilk získal na TikToku na 195 milionů zhlédnutí. Populární jsou především videa, ve kterých influenceři poukazují na výhody syrového mléka.

    Podle nich má totiž nabízet více proteinu a živin, na rozdíl od toho pasterizovaného. Někteří také tvrdí, že má být vhodnější pro lidi s intolerancí laktózy. Na druhou stranu se ovšem staví většina vědců a lékařů. Pasterizace totiž syrové mléko zbavuje nebezpečných bakterií a plísní. Také z toho důvodu je syrové mléko v některých státech ilegální. Rovněž ho nenajdete v obchodech, k zakoupení je pouze přímo u farmářů.

    Pasterizace mléka hodnotu živin, ani proteinu nesnižuje. Potlačuje ale riziko závažných zdravotních problémů

    Popularita #rawmilk pak souvisí s jiným v současnosti populárním trendem. Lidé si totiž začínají uvědomovat negativní dopady ultra zpracovaných potravin a snaží se jim vyhýbat. Za stejné nebezpečí pak považují také pasterizaci. Metoda vytvořená na konci 19. století ovšem znamená pouze zahřátí tekutin za účelem odstranění už zmíněných bakterií nebo plísní. Také z toho důvodu vědce a lékaře nejnovější trend syrového mléka tak děsí.

    @𝔟𝔩𝔬𝔬𝔡𝔣𝔩𝔬𝔴𝔢𝔯 #stitch with @Gabby🤍 a child’s life is NEVER worth the risk. drink whatever you want but you have a duty to protect your child. #science #stem #foodsafety #foodpoisoning #microbiology #rawmilk #rawmilktruth #hemolyticuremicsyndrome #kidneyfailure #medicine #healthandwellness #medlabscience ♬ original sound – morticia 🥀

    Není rovněž dokázáno, že by pasterizace snižovala nutriční hodnotu mléka, ani množství proteinu. Vysvětluje to například meta-analýza z vědeckého žurnálu Journal of Food Protection, která analyzovala na 40 studií. Stejný výsledek pak předložila také studie z American Journal of Food Technology nebo Jornal of Nutrition. Vědci také nenalezli žádný důkaz proto, že by mělo být syrové mléko lepší pro lidi s intolerancí laktózy.

    Naopak bylo v historii už několikrát dokázáno, že mléko obsahuje bakterie, které mohou vést k závažným infekcím. Mezi jejich dopady patří zvracení, průjem, dehydratace, bolest hlavy a žaludku, horečka nebo nevolnost. V některých případech pak mohou vést až k hospitalizaci. Samozřejmě se může stát, že se zrovna napijete syrového mléka, které žádné bakterie obsahovat nebude. Vědci však opakovaně zdůrazňují, že rizika spojená s #rawmilk za nejnovější trend opravdu nestojí.

    Zdroje: WWD, Esquire, The Guardian, X, TikTok

    Módní novinky v kostce: Akcie LVMH dosáhly nového rekordu a Millie Bobby Brown slaví vlastní kolekci oblečení

    0
    Herečka Millie Bobby Brown vydává vlastní řadu oblečení.
    Herečka Millie Bobby Brown vydává vlastní řadu oblečení.

    Pondělí s sebou přináší čerstvé zprávy ze světa módy. Herečka Millie Bobby Brown přidá do svého portfolia produktů kolekci oblečení. Značky VeeCollective a Goop představí novou wellness tašku a Longchamp vítá jaro s novou kampaní. Kreativní ředitel Schiaparelli Daniel Roseberry slaví ocenění za svou kreativitu a vlastníci pařížských akcií se zase radují z nového rekordu.

    Goop nabídne nový wellness produkt. Spolupracuje s berlínskou značkou VeeCollective

    Společnosti Goop a VeeCollective spojily síly a společně vytvořily novou wellness tašku. K zakoupení je od soboty, a to v pastelově růžové barvě. Taška obsahuje také odnímatelný sáček a popruh na rameno s logem Goop. Vyrobená je ze stoprocentně recyklovatelných materiálů, a to včetně nití a výplně. Exkluzivní produkt ovšem značky vyrobily pouze v limitované edici, dostupných je tedy pouze 500 kousků.

    Zdroj: VeeCollective

    Pařížské akcie dosáhly nového rekordu. Vděčí za to koncernu LVMH

    Uplynulý pátek znamenal pro Paříž velký den. Tamní burza se totiž uzavřela na rekordních hodnotách. Důvodem je nárůst akcií koncernu LVMH, za který může vděčit svým rekordním ročním ziskům. Akcie luxusní firmy tak vzrostly o 12,8 procenta. „Evropské indexy jsou na vzestupu. Francouzští maloobchodníci v odvětí luxusu se vyhřívají v záři desetiprocentního zisku LVMH,“ vysvětlil pak tržní analytik společnosti Scope Markets Joshua Mahony.

    Millie Bobby Brown odhalila nový business. Vydávat bude vlastní kolekci oblečení

    Koncem minulého týdne jsme na našem Instagramu reportovali o nejnovějším oznámení herečky Millie Bobby Brown. Rozhodla se totiž vydávat kromě svých beauty produktů také kolekci oblečení. Zatím ovšem není dostupná k zakoupení, zapsat se můžete pouze na čekací listinu. „Vytvořila jsem řadu oblečení, protože jsem měla pocit, že na současném trhu není nic, co by bylo vytvořené přesně pro mě nebo mé přátele,“ vysvětlila herečka.

    Schiaparelli oslavuje svého kreativního ředitele. Roseberry získal prestižní ocenění

    Návrhář a kreativní ředitel Schiaparelli Daniel Roseberry získal cenu s názvem 2024 Neiman Marcus Award. Ocenění vyzdvihuje jeho kreativní dopad na módní průmysl a uznává jeho „bezkonkurenční kreativitu a řemeslo spojující umění s módou“. Roseberry totiž bravurně zvládnul skloubit svůj vlastní talent s DNA značky Schiaparelli, a tedy jejími surrealistickými a neobvyklými prvky.

    Longchamp vítá jaro. Značka vydala kampaň z dílny Elaine Constantine

    Svou jarní kampaň chtěla letos značka Longchamp definovat vším, co je ročnímu období tak vlastní. Jejími klíčovými prvky jsou proto zářivé barvy. Na pomoc si navíc přizvala fotografku Elaine Constantine. Ta se rozhodla modelky umístit do estetického prostředí pařížského precizního Lycée Henri IV. Výsledné fotografie proto nemají pouze radostnou jarní, ale také veselou studentskou atmosféru.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, VeeCollective, Instagram, YouTube

    Mužská krása na vzestupu. Vytvořte si vlastní skincare rutinu pro perfektní vzhled

    0
    Mužská krása na vzestupu. Vytvořte si svojí skincare rutinu pro perfektní vzhled
    Mužská krása na vzestupu. Vytvořte si svojí skincare rutinu pro perfektní vzhled

    Pánská péče o pleť byla vždy téma, které se příliš neřešilo. V průběhu posledních dvou let však začíná být kladen důraz na to, že péče o pleť je důležitá jak pro ženy, tak pro muže. Možná jste si všimli pánských celebrit, které rovněž zdůrazňují starání se o svou pleť. Myslíte si, že David Beckham vypadá tak dobře bez pomocníků? Nikoli, i on má vlastní rutinu, podle které se řídí. Inspirujte se a sestavte si vlastní rutinu.

    HORACE a FOREO v roli nepostradatelných přátel. Zahoďte vodu po holení a pořiďte si praktické duo

    Vyčištění obličeje je nezbytné každé ráno i večer. Pokud tak neučiníte, může dojít k ucpání pórů a vzniku akné nebo hrubé pokožky. Smíchejte menší množství čistícího gelu, ideálně hluboce čistícího, jako je například Purifying Face Cleanser od značky HORACE, s vodou a důkladně vyčistěte celý obličej, včetně vousů.

    Je-li vám nepříjemné požívat ruce, můžete využít dokonalého pomocníka. FOREO LUNA 3 MEN vysílá pulzy přes měkké, ale silné silikonové štětiny, vyrobené pro intenzivnější čištění a efektivní výsledek. Zbaví vás veškerého mazu a nečistot jak na pleti, tak ve vousech. Zároveň připraví pokožku na holení. Zabraňuje podráždění a pálení při holení i zarůstání chloupků.

    Zdroj: HORACE, FOREO

    Začněte den s Shiseido a ukončete s The Nue Co. Péče, která vám bude přát dobré ráno i dobrou noc

    Sérum je nezbytností, pokud chcete výrazně zlepšit povrch pleti. Mužská pokožka se od té ženské liší svou schopností chránit se před vnitřními a vnějšími útočníky. Značka Shiseido renovovala své ULTIMUNE POWER INFUSING SERUM, které patří mezi jejich nejlepší séra na obličej, vytvořené speciálně pro muže.

    Jsou rovněž snadno vstřebatelné, ale zároveň vysoce vyživující. Co můžete očekávat? Pleť bez vrásek a získání silnější elasticity. Sérum dokonce zvyšuje účinnost ostatních produktů, které používáte.

    Zdroj: Shiseido, The Nue Co

    Nezapomeňte začlenit do své rutiny i noční sérum od značky The Nue Co. Značka nabízí celou řadu produktů na péči o pleť, které napomáhají k relaxaci a kvalitnímu spánku. Jedním z účinných sér je THE PILL, které zajišťuje exfoliaci a projasnění během noci.

    Obsahuje kofein, výtažek z kořenů lékořice a AHA kyseliny, které zaručují odstranění otoků. Zanechává proto pleť hladkou a svěží. Aplikujte pouze dvě pumpičky před spaním před hydratačním krémem. Po probuzení se budete cítit osvěžení jako nikdy předtím.

    Hydratovat a chránit. Pořiďte si dva nejdůležitější produkty pro zdravě vypadající pleť.

    Nejdůležitějšími prvky pro dosažení dokonalé a pevné pleti jsou správný hydratační krém a krém s ochranou SPF. Bez užívání krému pleť začne vysychat, což může vést k výraznějším vráskám, ztrátě pružnosti a síly.

    Pro intenzivní hydrataci si pořiďte produkt jako je MULTI PURPOSE MOISTURIZER od značky SUPPLY, který obsahuje bambucké máslo, aloe vera a výtažek ze zeleného čaje. Je vhodný i po holení, má zklidňující účinky a působí jako antioxidant.

    Zdroj: Supply, Clinique

    O důležitosti používání krému s ochranným faktorem jsme už dříve psali v předchozím článku. Značka Clinique For Men nabízí HYDRATANT SPF 21. Jedná se o unikátní krém s ochranným faktorem, který je vhodný dokonce i pro večerní používání. Poskytuje ochranu proti nečistotám a UVA záření.

    Jeho lehká textura se pak okamžitě vstřebává do pokožky, aniž by zanechala mastný film. S klidem jej můžete používat několikrát denně. Jako odměnu získáte nejen ideální ochranu, ale i úchvatně vypadající pleť.

    La Mer pro dokonalou hydrataci a Blu Atlas jako prestižní péče. Osvěžte svou pleť inovativními maskami

    Hledáte masku, která je ALL IN ONE? Hydratační masky od značky La Mer s jejich treatment mlékem jsou opravdu kouzelné. Jediná maska udělá po dlouhém dni vše za vás. Projasní, zpevní, a navíc exfoliuje. Poskytuje tak pleti bohatou péči a řeší veškeré nedokonalosti, včetně hroší kůže. Nejlépe funguje při relaxaci s bublinkami, tak se uvolněte a užijte si večer.

    Zdroj: La Mer, Blu Atlas

    Další variantou je maska v kalíšku na pravidelné užívání. Blu Atlas je označována za nejprestiznejší značku v kategorii pánské péče o pleť. Mezi jejich neskutečné produkty patří hluboce čistící maska s kaolinovým jílem PURIFYING FACE MASK. Její složení je plné ingrediencí, které vytahují nečistoty a dodávají živiny a vlhkost, aby zlepšily tón pleti. Nechte působit po dobu 10-20 minut a spláchněte teplou vodou.

    Hydratované rty jsou sexy. Věnujte jim péči, kterou potřebují

    Překvapte svou partnerku na Valentýn se šťavnatými rty, kterým bude těžké odolat. LUX BALM od značky Fenty Skin suverénně vládne v kategorii produktů na rty. Pánové, pokud vás ještě nepřesvědčila ikonická kampaň s rapperem A$AP ROCKY, poslechněte nás.

    Balzám intenzivně hydratuje, a to díky unikátní směsi hydratačních másel a olejů. Obsahuje ale také výtažek z barbadoské třešně, bohatý na antioxidanty pro oživení zanedbaných rtů. S ikonickým balením, které se vejde do kapsy, stačí aplikovat několikrát denně.

    Zdroje: HORACE, FOREO, Shiseido, The Nue Co, Supply, Clinique, La Mer, Blu Atlas, Fenty Skin, Instagram

    Dopřejte svým pejskům stejný luxus jako sobě. Na zvířecí společníky myslí i nejznámější módní domy

    0
    Na domácí mazlíčky myslí i módní dům Hermès.
    Na domácí mazlíčky myslí i módní dům Hermès.

    Svět luxusu proniká opravdu do všech odvětví. Snadno tak přepychem můžete obklopit i své milované zvířecí společníky. Řada známých módních domů totiž pravidelně vydává kolekce určené pro domácí mazlíčky. Pejsky pak můžete obdařit stylovým obojkem, svetříkem i pláštěm do deště. Darovat jim můžete ale také designovou postýlku nebo misky. Cestovat s vámi pak mohou v trendy značkových taškách.

    Slaďte psí outfit se svými šperky nebo outfitem. Pomůže značka Burberry i Tiffany & Co.

    Začít můžete s luxusní psí výbavou u toho nejjednoduššího, tedy obojku. Jeho vlastní verzi vydává v současnosti téměř každá luxusní značka. Nás ovšem zaujaly především dva velice klasické modely. Společnost Burberry totiž na psí obojek zkopírovala svůj ikonický vzor, k nalezení tradičně spíše na kabátech nebo kabelkách. Se svým pejskem tak můžete snadno ladit. Obojek od Tiffany & Co. je zase jako stvořený pro milovníky luxusních šperků i filmu Snídaně u Tiffanyho.

    Zdroj: Burberry, Tiffany & Co.

    Na vycházku jedině stylově. S modely od Miu Miu nebo Louboutin jednoznačně zabodujete

    Začněte se svým pejsek chodit na stylové vycházky. Opět vám s tím pomohou jedny z nejluxusnějších značek světa. Například společnost Miu Miu nabízí jednoduchý postroj v pastelové růžové barvě. Pouze nenápadně vyšité logo pak prozradí jeho přepychový původ. Naopak model od značky Christian Louboutin luxusem přímo křičí. Místo červeného podpatku nabízí jiný twist, a to červenou podšívku koženého postroje.

    Zdroj: Miu Miu, Christian Louboutin

    Do špatného počasí jedině s Versace. V zimě zase zahřeje Prada

    V luxusní psí výbavě samozřejmě nesmí chybět ani trendy oblečky. Ovšem nemusí jít o přehnaně růžové nebo mini modely, vhodné pouze pro menší plemena. Naopak, značky jako Prada nebo Versace nabízí decentní a slušivé varianty. První zmíněný módní dům vytvořil svetřík se svým logem, který je ovšem poměrně jednoduchý a jeho tmavý odstín na sebe neupoutá příliš pozornosti. U společnosti Versace zase najdete decentní pláštík do deště, padnoucí i větším plemenům.

    Zdroj: Prada, Versace

    Po vydatné procházce je třeba řádného relaxu. Nadělte ho se značkovým pelíškem

    Zapomínat nesmíme ani na luxusní odpočinek. Zaručit ho svému zvířecímu příteli můžete například pomocí pohodlných a luxusních pelíšků. Opravdu „over the top“ verzi nabízí nikdo jiný než italská módní značka Gucci. Pejsek si v ní bude náležitě připadat jako střed vesmíru. O něco více klasický, ale designový model pak nabízí společnost Karl Lagerfeld.

    Zdroj: Gucci, Karl Lagerfeld

    Hodovat musí pejsek jedině královsky. Minimalistickou i extrémně luxusní verzi nabízí Hermès a Gucci

    Opomenout nelze ani hodovací doplňky. S těmi stráví pejsek spoustu času, zároveň jde ale rovněž o dekoraci, která může zásadně změnit design vaší kuchyně nebo obývacího pokoje. Vyberte si proto designovou misku, na níž se rádi budete dívat i vy. Minimalisté ocení jednoduchý dřevěný model s kovovými vyjímacími miskami od Hermès. Fanoušci opulentního luxusního stylu si zase zamilují verzi Gucci.

    Zdroj: Hermès, Gucci

    Za designerské psí tašky se stydět nebudete. Modely od Dior a Louis Vuitton nahradí i kabelku

    Posledním základním prvkem stylové psí výbavy je cestovní taška. Malé pejsky je často potřeba přenášet, a není nic horšího než stará a oškubaná taška, na kterou se nechcete ani podívat. Přesný opak zažijete s variantami od módního domu Dior nebo Louis Vuitton. Obě využívají loga ikonických značek i kvalitní materiály. Doprovázet tak budou moct pejska na všechna jeho dobrodružství.

    Zdroj: Dior, Louis Vuitton

    Zdroje: Luxebook