Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Už začátkem léta si módní domy sbalily kufry a vyrazily na nadcházející letní měsíce do luxusních odpočinkových destinací. Ke jménům, jako je Dior, Jacquemus nebo Gucci se však nyní přidávají další značky. Navštívit tak můžete také speciální pop-upy z dílen Prada, Givenchy, Alberta Ferretti, Off-White nebo Dolce&Gabbana.

    - Reklama -

    Kdysi jedinečné luxusní akce se nyní mění v tradiční letní události. Čím dál více módních značek totiž odjíždí do klasických letních destinací, aby v nich přes prázdniny zviditelnily svá jména. Takzvané pop-upy, tedy speciální krátkodobé bary, pláže nebo butiky, se tak stávají novou normou. Hned začátkem léta je proto na písčitých plážích a v historických centrech malebných městeček otevřela hrstka slavných značek.

    Zdroj: Jacquemus

    Například Missoni zavítal na Sicílii, Chanel na Mykonos, Dior do Turecka, Jacquemus do St. Tropez a Gucci na proslulé Cote d’Azur. Nyní se k nim ovšem přidala další slavná jména, rovněž lákající na své vlastní unikátní koncepty. Givenchy tak vyrazil na Sardínii, a to do rezortu Porto Cervo, nacházejícím se na Smaragdovém pobřeží. Na speciální pop-up od značky Prada zase letos narazíte na Baleárských ostrovech.

    - Reklama -

    Alberta Ferretti odstartovala léto hvězdnou party. Otevřela personalizovaný klub u bazénu

    Pozornost na sebe však strhla především Alberta Ferretti. Italská značka si totiž za letošní destinaci vybrala pohádkový ostrov Mallorca. Ujala se na něm přetvoření luxusního bazénového klubu Bombón v hotelu Gran Meliá De Mar. Letos totiž slaví své 60. výročí. Na hvězdnou party, kterou módní dům klub oficiálně otevřel, dorazila také řada známých osobností.

    Zahanbit se nenechala ani značka Off-White. Připravila i speciální kolekci

    Módní společnost Off-White si pro změnu vybrala jiný z proslulých Baleárských ostrovů. Zamířila totiž na prosluněnou Ibizu. Její dočasný pop-up najdete na populární pláži Cala Jondal, kam zamířila už loni. Užít si budete moct speciálních lehátek, slunečníků i plážových ručníků. Vybrat si budete moct také ze speciální řady, nabízející plavky, trička, tote bags nebo sluneční brýle.

    Zdroj: Off-White

    - Reklama -

    St. Tropez přivítal další módní dům. Zajděte si na party u Dolce&Gabbana

    Speciální letní pop-up v neposlední řadě přichystala také společnost Dolce&Gabbana. Letos se opět navrátila do Saint-Tropez, kde dle svého gusta vyzdobila klub Casa Amor, nacházející se na pláži Pampelonne. Ujala se také přilehlé luxusní restaurace, vedené špičkovým šéfkuchařem Zouhair. Čeká vás proto nejen luxusní design v podobě vyzdobených stolů a pohovek, ale také nezapomenutelný gastronomický zážitek.

    @chiaraferri This is your sign to go to St Tropez this summer 🤩✨💫🍹🍾☀️🍸 #sttropez #casaamor #dolcegabbana #sainttropez #sttropezlifestyle ♬ (It Goes Like) Nanana – Edit – Peggy Gou

    Zdroje: The Fashion Network, Grazia, Condé Nast Traveller, Instagram, TikTok

    Módní značky využily letní sezóny. Lákají zákazníky na luxusní pop-upy

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―