Více

    ― Reklama ―

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Podzimní kampaň Tommy Hilfiger vzdává hold lásce. Její tváří se stal slavný pár

    Americký návrhář Tommy Hilfiger si pro představení své podzimní kolekce pozval tentokrát na pomoc mladý, a světu velmi dobře známý, pár. V nejnovější kampani se proto bok po boku objevil herec Patrick Schwarzenegger, syn Arnolda Schwarzeneggera, a modelka Abby Champion. „Představují power couple další generace,“ okomentoval designér svou volbu.

    Zvolil si pak opravdu výstižně, jelikož pár je v současnosti zasnoubený. Láska obou partnerů tak vyzařuje i ze samotných fotografií, představujících „novou éru preppy stylu“. „Při focení kampaně jsme se cítili pohodlně, uvolněné a klasicky,“ popsal svou zkušenost Schwarzenegger. „Jsem zvyklá na práci po celém světě, a tak bylo focení v New Yorku jako návrat domů,“ dodala Champion.

    Kenzo sní o cestě do vesmíru. Jeho podzimní kampaň připomíná módní sci-fi svět

    Svou fascinaci vesmírem prozradila japonsko-francouzská značka Kenzo už ve své ready-to-wear kolekci pro letošní podzim a zimu. Nyní ji ovšem podtrhla také nejnovější kampaní. Kreativní ředitel Nigo totiž galaktické cestování chápe jako metaforu pro své cesty mezi Tokiem a Paříži. Využil proto španělskou vulkanickou krajinu Lanzarote, připomínající terén Marsu.

    Zdroj: Kenzo

    Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti další kampaní. Zaostřil na nadčasové cuff náramky

    Známý americký šperkařský dům Tiffany&Co. vzdává hold své ikonické návrhářce Else Peretti už od začátku letošního roku. Cílem dlouhodobého projektu je oslava „lásky, řemesla a dědictví“, ale také představení nové verze kolekce With Love, Since 1837. Jeho nejnovější část, a tedy kampaň, se soustředí na slavné a nadčasové náramky Bone cuff.

    Zdroj: Tiffany&Co.

    Converse využívá návratu y2k éry. Model Chuck 70 Wedge svěřil Isabel Marant

    Trendy nejen letošního roku definuje opětovná láska k počátku 21. století, tedy období známému jako y2k. Využít se ho proto rozhodla také značka Converse. Podzim totiž přivítá s upravenou verzí svých Chuck 70 Wedge. Spolupracovala na ní s návrhářkou Isabel Marant. „Jedná se o opravdu super ikonickou obuv, která vás nikdy neomrzí,“ vysvětlila návrhářka.

    @isabelmarant French fashion. Classic Chucks. The @converse ♬ son original – ISABEL MARANT

    Zdroje: WWD, DSCENE Magazine, CR Fashion Book, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Kenzo

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    - Reklama -

    Podzimní kampaň Tommy Hilfiger vzdává hold lásce. Její tváří se stal slavný pár

    Americký návrhář Tommy Hilfiger si pro představení své podzimní kolekce pozval tentokrát na pomoc mladý, a světu velmi dobře známý, pár. V nejnovější kampani se proto bok po boku objevil herec Patrick Schwarzenegger, syn Arnolda Schwarzeneggera, a modelka Abby Champion. „Představují power couple další generace,“ okomentoval designér svou volbu.

    Zvolil si pak opravdu výstižně, jelikož pár je v současnosti zasnoubený. Láska obou partnerů tak vyzařuje i ze samotných fotografií, představujících „novou éru preppy stylu“. „Při focení kampaně jsme se cítili pohodlně, uvolněné a klasicky,“ popsal svou zkušenost Schwarzenegger. „Jsem zvyklá na práci po celém světě, a tak bylo focení v New Yorku jako návrat domů,“ dodala Champion.

    Kenzo sní o cestě do vesmíru. Jeho podzimní kampaň připomíná módní sci-fi svět

    Svou fascinaci vesmírem prozradila japonsko-francouzská značka Kenzo už ve své ready-to-wear kolekci pro letošní podzim a zimu. Nyní ji ovšem podtrhla také nejnovější kampaní. Kreativní ředitel Nigo totiž galaktické cestování chápe jako metaforu pro své cesty mezi Tokiem a Paříži. Využil proto španělskou vulkanickou krajinu Lanzarote, připomínající terén Marsu.

    - Reklama -

    Zdroj: Kenzo

    Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti další kampaní. Zaostřil na nadčasové cuff náramky

    Známý americký šperkařský dům Tiffany&Co. vzdává hold své ikonické návrhářce Else Peretti už od začátku letošního roku. Cílem dlouhodobého projektu je oslava „lásky, řemesla a dědictví“, ale také představení nové verze kolekce With Love, Since 1837. Jeho nejnovější část, a tedy kampaň, se soustředí na slavné a nadčasové náramky Bone cuff.

    Zdroj: Tiffany&Co.

    Converse využívá návratu y2k éry. Model Chuck 70 Wedge svěřil Isabel Marant

    Trendy nejen letošního roku definuje opětovná láska k počátku 21. století, tedy období známému jako y2k. Využít se ho proto rozhodla také značka Converse. Podzim totiž přivítá s upravenou verzí svých Chuck 70 Wedge. Spolupracovala na ní s návrhářkou Isabel Marant. „Jedná se o opravdu super ikonickou obuv, která vás nikdy neomrzí,“ vysvětlila návrhářka.

    @isabelmarant French fashion. Classic Chucks. The @converse ♬ son original – ISABEL MARANT

    Zdroje: WWD, DSCENE Magazine, CR Fashion Book, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Bad Bunny oblékl Calvin Klein a Jacquemus vyráží do oblak

    I když návrhářka Donatella Versace opustila dosavadní pozici kreativní ředitelky Versace, rozhodně se nenudí. Stala se totiž předsedkyní poroty 2025 International Woolmark Prize. Calvin Klein pro změnu odhalil svého nejnovějšího ambasadora, hudebníka Bad Bunny. Havaianas zase hodlá zastupovat Gigi Hadid a Jacquemus vzlétl do oblak s Air France.

    Naskočte do sedel. Jezdecký styl míří do šatníků, ke kovbojům má ale daleko

    Jezdecký styl není ve světě módy novinkou. Například loni byl na přehlídkových molech často reprezentován hlavně kovbojskými modely. Třásně i westernové boty, to vše ještě stále najdete na stojanech v obchodech. Trend se ale plíživě transformuje do konzervativnějšího a na oko bohatšího stylu. Začíná sezóna takzvaného equestrian chic stylu.

    Kolekce Coperni FW25 byla opět extra. Herní sešlost proměnila v módní hřiště

    Značka Coperni to opět dokázala. Když už si myslíte, že Sebastien Meyer a Arnaud Vaillant nemohou překvapit, přijdou s něčím, co nejen šokuje, ale doslova posune hranice módního průmyslu. Po loňské show v Disneylandu se vrhli do světa gamingu a odhalili přehlídku, odrážející sen každého fanouška videoher. LAN party se proměnila v módní hřiště.

    Gucci putuje do Šanghaje. Věnuje speciální výstavu kabelce Bamboo 1947

    Luxusní kabelka Bamboo 1947 patří mezi jedny z nejvíce ikonických produktů Gucci. Módní dům se ji proto rozhodl uctít další výstavou v Šanghaji. Výběr lokace vychází z čínského chápání bambusu jako symbolu ctnosti a vytrvalosti. Italská značka kabelku v metropoli již jednou představila, a to před dvěma roky na exhibici Gucci Cosmos.

    Gucci vyrazil módní scéně dech. Jeho novým kreativním ředitelem je Demna Gvasalia

    Další ze světových návrhářů mění dosavadní pozici. Designér Demna Gvasalia nečekaně odstoupil z kreativního vedení Balenciaga. Místo toho se stane novým šéfem Gucci. Módní scéna spekulovala o hned několika jménech potencionálních nástupců Sabata de Sarno, ale Gvasalia mezi ně nepatřil. Její reakce na překvapivou novinku je proto smíšená.

    Pravým výhercem Oscarů je nude lip. Make-up z „devadesátek“ dobývá trendy

    Většina diváků uplynulého předávání cen Oscar soustředila svou pozornost na nominované filmy, herce a herečky. Beauty nadšenci však upnuli svou pozornost na slavnostní looky známých osobností. Neuniklo jim proto, že jasným výhercem se tentokrát stal nude lip. Na scénu se tedy opět navrací klasický a nadčasový look z 90. let minulého století.

    Romantické rande i přátelské posezení. Vyrazte na piknik se stylovou výbavou

    Kdo by neměl rád piknik? Posezení v přírodě, slunečné počasí, výborné jídlo a minimum přípravy. Místo, na kterém nakrájené kousky ovoce, lahev prosecca a oplatky vypadají jako královská hostina. S jarem se blíží období hodování venku, vybavte se proto s předstihem a buďte připraveni na letošní piknikovou sezónu se vším všudy.

    Móda v kostce: Lily Collins oblékla Calvin Klein a Vivienne Westwood míří do Indie

    I když série týdnů módy skončila, čeká módní svět řada lákavých novinek. Jimmy Choo oblékl kabelky Bon Bon za pomocí Swarovski do luxusního kabátu. Zpěvačky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla září ve festivalové kampani H&M. Tváří jarní kolekce Calvin Klein se zase stala herečka Lily Collins. Vivienne Westwood se pak poprvé vydá do Indie.

    Louis Vuitton zahájil novou beauty éru. Vkročí do ní s legendární Pat McGrath

    Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.

    Brutalismus zahlcuje TikTok. Seznamte se s jeho přírodnější variantou

    Brutalismus není pro každého. V lidech vyvolává extrémní reakce. Buď ho zbožňujete pro jeho surovou krásu, nebo ho považujete za chladný a nehostinný. Právě v tom tkví jeho síla. Kdysi spojován s komunistickými sídlišti a monumentálními státními stavbami, dnes se však stává volbou pro ty, hledající v designu autenticitu, charakter a univerzální estetiku.

    Paříž dala sbohem fashion weeku. Do finále ho dovedl Chanel a Miu Miu

    Módní nadšenci se v úterý s lítostí rozloučili s Pařížským týdnem módy. V hořkosladkém finále ho ovšem uvítaly hned dvě vysoce očekávané přehlídky. Módní dům Chanel totiž odhalil poslední řadu vytvořenou bez kreativního ředitele. Návrhářka Miuccia Prada zase už tradičně předvedla další ze svých nezapomenutelných kolekcí pro Miu Miu.

    Módní runway má novou královnu. Letošním přehlídkám vládne Mona Tougaard

    Módní scénu dobývá už několik let, letos se však s nejvyšší pravděpodobností stane její královnou. Modelka Mona Tougaard obráží módní mola a na uplynulých týdnech módy nechyběla na těch nejdůležitějších přehlídkách. S vrozenou nenuceností uzavřela třeba show pro Schiaparelli nebo Versace. Postupně tak šplhá na úplný vrchol.

    Valentino na rozcestí. Osloví Alessandro Michele svou vizí věrné zákaznice?

    Alessandro Michele se po svém odchodu z Gucci pevnou rukou chopil kormidla u Valentino. Jeho druhá kolekce pro ikonickou značku zanechala diváky v naprostém údivu. Nejen kvůli návrhům, ale rovněž zvolenému místu přehlídky. Místo tradičního a sofistikovaného pojetí se show odehrála v surrealisticky stylizované veřejné umývárně. Bylo to odvážné? Ano. Bylo to Valentino? To už je jiná otázka.

    Na pařížských runwayích zazářil Louis Vuitton i Gabriela Hearst. Loewe zůstal v pozadí

    Pařížský fashion week pomalu míří do finále. V pondělí tak stihl svou kolekci představit i módní dům Louis Vuitton. Show umístěná na fiktivním nádraží se stala jednou z nejlepších z dílny Nicolase Ghesquière. Úspěch se svými politickými návrhy získala i Gabriela Hearst. Na bočních kolejích ovšem zůstal Loewe se svou prezentací.

    Tichá voda břehy mele. Sexy outfit nemusí být se správnými kousky laciný

    Mezi módními příležitostmi se vždycky najde taková, na kterou se žena zatouží obléct svůdněji než jindy. Nezáleží přitom, jestli se jedná o luxusní večeři, společenský večírek nebo sólo rande. Dokonce i každodenní outfity mohou působit sexy dojmem. Důležité je vědět, kde je hranice mezi sexy a vyzývavým a jak zůstat na té správné straně.

    Pařížský týden módy vrcholí. Očekávané kolekce odhalil Valentino i Givenchy

    Paříž zažila s probíhajícím týdnem módy rušný víkend. Stala se totiž svědkem hned několika vysoce očekávaných přehlídek. Například návrhářka Sarah Burton odhalila svou debutovou kolekci pro módní dům Givenchy. Zrak módních nadšenců ale netrpělivě sledoval i designéra Alessandra Michele, který je ve vedení Valentino stále ještě nováčkem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―