Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Pařížský haute couture týden módy přinesl další novinky. Své kolekce totiž odhalily značky jako Jean Paul Gaultier nebo Valentino. Obě pak na svou tvorbu získaly skvělé ohlasy. Nové události se však odehrávají i mimo Paříž. Společnosti Schwarzkopf a Pandora odhalily nejnovější ambasadory. Firma Laurel Road pak zveřejnila čerstvé statistiky týkající se nakupovacích návyků generace Z a mileniálů.

    Schwarzkopf odstartoval rok 2024 s novou ambasadorkou. Stala se jí Sofía Vergara

    Společnost Schwarzkopf rozšířila své portfolio globálních ambasadorů. Odhalila totiž, že do jejich řad přijala herečku a producentku Sofíu Vergara. Jedná se zároveň o součást jejího plánu učinit z roku 2024 „rok blondýn“. Herečka proto získá hlavní roli v nové kampani, jejíž spuštění je naplánováno na březen. Krok známé značky pak souzní se současným trendem, který letos do popředí staví medové blond odstíny.

    Nové ambasadorky přivítala také Pandora. Využila je pro kampaň Be Love

    Značka šperků Pandora už se chystá na blížící se Valentýn. Odhalila proto kampaň s názvem Be Love. Příležitost využila také pro zveřejnění svých nejnovějších ambasadorek. Staly se jimi sestry a umělkyně Chloe a Halle Bailey, ale také spisovatelka Selma Blair. „Naše šperky jsou nástrojem pro sdílení společných momentů, zájmů a snů, které milujeme,“ okomentovala kampaň šéfka marketingu Pandora Mary Carmen Gasco-Buisson.

    Zákazníci generace Z i mileniálové chtějí žít současností. Odráží to i jejich nakupovací návyky

    Firma Laurel Road odhalila nejnovější report týkající se nakupovacích zvyků generace Z i mileniálů. Vyplývá z nich, že navzdory negativní ekonomické i politické situaci chtějí jejich zástupci stále nakupovat. Takzvaný doom spending má odrážet fakt, že si zákazníci přejí nemyslet na špatné vyhlídky a místo toho žít současností. Utrácejí proto nyní a méně šetří na budoucí výdaje. Popsala to šéfka marketingu u Laurel Road Kaitlin Walsh-Epstein.

    Valentino se vrací ke kořenům haute couture. Vzdal hold módě 50. a 60. let

    Podobně jako Dior, také Valentino se ve své nejnovější haute couture kolekci rozhodl vrátit do minulosti. Jedná se pravděpodobně o vliv nejnovějších seriálů The New Look nebo Cristóbal Balenciaga, které vypráví začátky nejznámějších módních domů. Siluety 50. a 60. let minulého století jsou tak čím dál populárnější. „Lidé už v současnosti nerozumí rozdílu mezi ready-to-wear a haute couture,“ vysvětlil pak myšlenku za svými návrhy návrhář Pierpaolo Picciolo.

    Zdroj: Valentino

    Simone Rocha uchopila DNA Jean Paul Gaultier s precizností a originalitou. Vložila do něj svůj romantismus

    Velký úspěch sklidila také nejnovější haute couture kolekce módního domu Jean Paul Gaultier. Tentokrát se jí chopila irská návrhářka Simone Rocha. V posledních letech se totiž v čele známé značky střídají hostující návrháři, například Haider Ackermann, Julien Dossena nebo Glenn Martens. Simone Rocha se pak podařilo perfektně propojit DNA společnosti se svým vlastním stylem, tedy smyslem pro romantismus i nostalgii.

    Zdroje: The Tease, The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Pandora i Schwarzkopf slaví nové ambasadory a Valentino a Jean Paul Gaultier sklízí úspěch

    Najděte o prázdninách své nové já. Vyberte si z trendy letních estetik

    Letošní letní trendy nabízejí jedinečnou příležitost. Dělí se totiž do rozdílných specifických stylů, nabízejících možnost najít o prázdninách své nové já. Jen díky pár kouskům se z vás může stát preppy sportovec, postava z Westernu, boho víla nebo business casual girl boss.

    Missoni prostupuje hlouběji do světa pánské módy. Značí to jeho návrat na Pitti Uomo

    Známá italská značka Missoni se rozhodla přepracovat svůj přístup k pánské módě. Hodlá jí totiž do budoucna věnovat mnohem větší pozornost. Vytvořila proto svěží a uvolněnou kolekci pro jaro a léto 2025. Návrhy představila na jedné z hlavních událostí pánské módy, tedy Pitti Uomo ve Florencii.

    Vyměňte moře za jezera. Vychutnejte si utajený luxus i ničím nerušenou přírodu

    Uzměte si pro sebe letos v létě kousek luxusního ráje. Vyměňte přeplněné pláže u moře za poklidné břehy dech beroucích jezer. Čekat na vás budou romantické loďky, prvotřídní kuchyně i poklidná příroda s jedinečnými výhledy. Vyberte si, u jakého vodního zrcadla si o prázdninách konečně vydechnete.

    Módní novinky v kostce: Calvin Klein vstupuje do nové éry a Paris Hilton spolupracuje s Absolut

    Společnost Calvin Klein prochází změnami, které ji opět dovedou až na runway. Značka Pharrella Williams Humanrace zase vytvoří speciální produkty společně s Dover Street Parfums Market. Novou spolupráci oslavuje také Paris Hilton, a to s výrobcem vodky Absolut. Velkou novinkou je rovněž nová nákupní platforma luxusního zboží Mile.