Více

    ― Reklama ―

    Módní svět přivítal začátkem týdne hned několik novinek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline přivítala jako novou globální ambasadorku. Dior zase zveřejnil novou kampaň pánské módy, inspirovanou květinami. Francouzský návrhář Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry snížil své odhadované zisky. Šanghaj pak přivítala světovou výstavu o Gabrielle Chanel.

    Revlon bude zastupovat herečka Madelyn Cline. Přidá se k Ashley Graham a Megan Thee Stallion

    Beauty firma Revlon začátkem týdne odhalila novou členku svého týmu globálních ambasadorů. Stala se jí herečka Madelyn Cline, která se proslavila především svou rolí v seriálu Outer Banks. Známá je ale také z filmu Glass Onion: A Knives Out Mystery. Přidá se tak k ostatním ambasadorkám, jako je Ashley Graham nebo Megan Thee Stallion. „Madelyn ztělesňuje naši misi, tím, že žije naplno,“ okomentovala novinku značka.

    Francie zná své olympijské uniformy. Stéphane Ashpool pojal francouzskou vlajku abstraktně

    Francouzský návrhář Stéphane Ashpool si dal za cíl splnit přání sportovců, kteří se zúčastní blížících se letních olympijských her. Vzkázali mu totiž, že si přejí vypadat „cool, elegantně a moderně“. Vlajku Francie proto pojal originálně a vytvořil její abstraktní podobu. Výsledkem jsou tedy uniformy, přes které se postupně prolínají odstíny modré, bílé a červené. Dostupné budou ve variantě pro 32 různých sportů, slavnostní ceremonie i potřebný odpočinek.

    Burberry snížil odhad svých zisků. První čtvrtletí luxusní značky spíše děsí

    Britská luxusní společnost pro změnu nesdílela příliš veselé novinky. Oznámila totiž, že musela upravit své odhady pro finanční rok 2024. Umístila ho tak mezi 410 a 460 milionů liber. Jedná se tedy o nižší hodnoty, než které uváděla v minulosti. Investiční banka RBC Capital Markets pak prohlásila, že by mohly zklamat také výsledky jiných luxusních značek, a to z posledního čtvrtletí roku 2023. Očekává proto také snížení zisků i v letošním prvním čtvrtletí.

    Dior květiny neopouští. Vydal jarní kampaň inspirovanou zahradami slavného návrháře

    Kreativní ředitel pánské módy Dior Kim Jones loni odhalil kolekci pro jaro a léto 2024, inspirovanou zahradami Christiana Diora. Modely proto nechal na začátku show „vyrůst“ z podlahy. Myšlenku květin ovšem zdá se neopustil ani letos. Módní dům totiž vydal kampaň plnou nejen květin, ale také pastelových barev, jako je modrá, zelená, žlutá, oranžová nebo růžová. Dalším klíčovým prvkem nových reklamních fotek je pak tvíd, objevující se nejen na kabátech, ale také trendy topech.

    Gabrielle Chanel dorazila do Šanghaje. Město přivítá exkluzivní světovou výstavu

    Mezinárodní výstava s názvem Fashion Manifesto se opět přesouvá. Tentokrát z Victoria & Albert muzea v Londýně doputovala do čínského města Šanghaj. V minulosti se už přitom podívala do Melbourne nebo Tokia. Jedná se o první retrospektivní exhibici o legendární návrhářce, která se kdy v Číně otevře. Soustředí se především na začátky kariéry Coco Chanel, ale také její ikonické módní kódy a návrhy měnící historii módního světa.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, News Beezer, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Madelyn Cline zastupuje Revlon, Burberry snížil odhad zisků a Francie zná své olympijské uniformy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět přivítal začátkem týdne hned několik novinek. Beauty značka Revlon oznámila, že herečku Madelyn Cline přivítala jako novou globální ambasadorku. Dior zase zveřejnil novou kampaň pánské módy, inspirovanou květinami. Francouzský návrhář Stéphane Ashpool odhalil olympijské uniformy a Burberry snížil své odhadované zisky. Šanghaj pak přivítala světovou výstavu o Gabrielle Chanel.

    - Reklama -

    Revlon bude zastupovat herečka Madelyn Cline. Přidá se k Ashley Graham a Megan Thee Stallion

    Beauty firma Revlon začátkem týdne odhalila novou členku svého týmu globálních ambasadorů. Stala se jí herečka Madelyn Cline, která se proslavila především svou rolí v seriálu Outer Banks. Známá je ale také z filmu Glass Onion: A Knives Out Mystery. Přidá se tak k ostatním ambasadorkám, jako je Ashley Graham nebo Megan Thee Stallion. „Madelyn ztělesňuje naši misi, tím, že žije naplno,“ okomentovala novinku značka.

    Francie zná své olympijské uniformy. Stéphane Ashpool pojal francouzskou vlajku abstraktně

    Francouzský návrhář Stéphane Ashpool si dal za cíl splnit přání sportovců, kteří se zúčastní blížících se letních olympijských her. Vzkázali mu totiž, že si přejí vypadat „cool, elegantně a moderně“. Vlajku Francie proto pojal originálně a vytvořil její abstraktní podobu. Výsledkem jsou tedy uniformy, přes které se postupně prolínají odstíny modré, bílé a červené. Dostupné budou ve variantě pro 32 různých sportů, slavnostní ceremonie i potřebný odpočinek.

    Burberry snížil odhad svých zisků. První čtvrtletí luxusní značky spíše děsí

    Britská luxusní společnost pro změnu nesdílela příliš veselé novinky. Oznámila totiž, že musela upravit své odhady pro finanční rok 2024. Umístila ho tak mezi 410 a 460 milionů liber. Jedná se tedy o nižší hodnoty, než které uváděla v minulosti. Investiční banka RBC Capital Markets pak prohlásila, že by mohly zklamat také výsledky jiných luxusních značek, a to z posledního čtvrtletí roku 2023. Očekává proto také snížení zisků i v letošním prvním čtvrtletí.

    - Reklama -

    Dior květiny neopouští. Vydal jarní kampaň inspirovanou zahradami slavného návrháře

    Kreativní ředitel pánské módy Dior Kim Jones loni odhalil kolekci pro jaro a léto 2024, inspirovanou zahradami Christiana Diora. Modely proto nechal na začátku show „vyrůst“ z podlahy. Myšlenku květin ovšem zdá se neopustil ani letos. Módní dům totiž vydal kampaň plnou nejen květin, ale také pastelových barev, jako je modrá, zelená, žlutá, oranžová nebo růžová. Dalším klíčovým prvkem nových reklamních fotek je pak tvíd, objevující se nejen na kabátech, ale také trendy topech.

    Gabrielle Chanel dorazila do Šanghaje. Město přivítá exkluzivní světovou výstavu

    Mezinárodní výstava s názvem Fashion Manifesto se opět přesouvá. Tentokrát z Victoria & Albert muzea v Londýně doputovala do čínského města Šanghaj. V minulosti se už přitom podívala do Melbourne nebo Tokia. Jedná se o první retrospektivní exhibici o legendární návrhářce, která se kdy v Číně otevře. Soustředí se především na začátky kariéry Coco Chanel, ale také její ikonické módní kódy a návrhy měnící historii módního světa.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, News Beezer, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Pařížský týden módy vyráží dech. Svá díla odhalil Balmain, Ganni či Rabanne

    Ulice Paříže nadále zaplňují nejen originální street style kreace, ale i dech beroucí módní přehlídky. Úspěšnou kolekci představil například módní dům Balmain, překračující hranice beauty světa. Premiéru zažila ve francouzské metropoli dánská značka Ganni a Rabanne potvrdil své místo mezi návrhářskými špičkami.

    Žlutá barva konečně dostává více prostoru. Vyhrávají pískové a máslové tóny

    Žlutá barva, často přehlížená ve prospěch bezpečnějších neutrálních odstínů, se nyní stává středem pozornosti. Designéři napříč módními domy začali využívat její jemnější tóny, jako je máslová a písková. Posun je patrný zejména v kolekcích pro podzim 2024 a jaro 2025, ve kterých žlutá konečně našla své místo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―