Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nejnovější analýza poukazuje na to, že by módní dům Hermès mohl zastoupit Louis Vuitton na pozici největší značky luxusního průmyslu. Metropolitní muzeum umění v New Yorku pak odhalilo detaily o chystané výstavě Sleeping Beauties. Na TikTok se zase vrací maximalistický make-up a Dior představil v New Yorku novou kolekci.

    Výstava Sleeping Beauties v Met zapůsobí na všechny smysly

    Spolu s květnem se blíží očekávaný ples Met Gala a související odhalení další výstavy, připravené Metropolitním muzeem v New Yorku. Organizátoři proto už nyní odhalili nové detaily o tom, jak bude vypadat. Návštěvníci se mohou těšit na 250 looků a doplňků i multi-smyslový zážitek. Budou mít totiž možnost osahat si napodobeniny historických výšivek nebo se nadechnout aroma luxusních květinových potisků.

    Dior dorazil do New Yorku. Maria Grazia Chiuri nabídla podzimní mix pánských a dámských prvků

    Kreativní ředitelka módního domu Dior představila v pondělí v Brooklynu svou letošní pre-fall kolekci. Náhled jsme do ní sice získali už dříve, nyní měla ovšem první šanci objevit se na runway. Slavná návrhářka chtěla navíc událostí oslavit svůj blízký vztah, ale i ten ikonické francouzské značky, k New Yorku. Samotná módní přehlídka se pak stala mixem hned několika konceptů.

    Zdroj: Reuters

    Spojovala například minulost a přítomnost, a to pomocí uměleckých instalací. Některé byly totiž inspirované historickými feministickými díly, zatímco jiné pocházely ze současných studií. Samotné návrhy pak umně kombinovaly dámské a pánské módní prvky. Na show dorazila také řada celebrit, jako jsou například herečky Anya Taylor Joy, Charlize Theron nebo Rosamund Pike.

    Hermès šlape Louis Vuitton na paty. Může se stát největší značkou luxusního průmyslu

    Módní dům Hermès má podle nejnovější analýzy firmy Citigroup Inc. nakročeno k tomu, nahradit značku Louis Vuitton v její pozici v luxusním průmyslu. V současnosti je totiž považována za jeho největší společnost. Zisky Hermès ovšem stabilně narůstají a značka by tak měla v roce 2027 dosáhnout důležitého milníku, tedy příjmů v hodnotě 20 miliard eur. Louis Vuitton ho překročil už v roce 2022.

    TikTok opět pohltil maximalistický make-up. Jeho uživatelé propagují neobvyklé metody

    Na sociální síti TikTok jsou opět oblíbená videa uživatelů, kteří zastávají takzvaný maximalistický make-up. Jedná se o postup líčení, využívající nadstandardní množství tvářenky, korektoru, pudru, make-upu nebo dalších produktů. Mezi v současnosti oblíbená videa patří i ta od Rachel Carlisle. Propaguje totiž metodu, při které si pod make-up rozetře velké množství sytě růžové nebo červené tvářenky.

    @rachelmadisoncarlisle someone get the beauty influencers to try plz #makeup #makeuptips #makeuproutine @Jeffree Star @Mikayla Nogueira @monet mcmichael 🤍 @Whitney Simmons @Alix Earle @James Charles @patrick ta @Darcy McQueeny ♬ original sound – Rachel Carlisle

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Dior odhalil novou kolekci v New Yorku a Hermès dohání Louis Vuitton

    ― Reklama ―

    Nejnovější analýza poukazuje na to, že by módní dům Hermès mohl zastoupit Louis Vuitton na pozici největší značky luxusního průmyslu. Metropolitní muzeum umění v New Yorku pak odhalilo detaily o chystané výstavě Sleeping Beauties. Na TikTok se zase vrací maximalistický make-up a Dior představil v New Yorku novou kolekci.

    Výstava Sleeping Beauties v Met zapůsobí na všechny smysly

    Spolu s květnem se blíží očekávaný ples Met Gala a související odhalení další výstavy, připravené Metropolitním muzeem v New Yorku. Organizátoři proto už nyní odhalili nové detaily o tom, jak bude vypadat. Návštěvníci se mohou těšit na 250 looků a doplňků i multi-smyslový zážitek. Budou mít totiž možnost osahat si napodobeniny historických výšivek nebo se nadechnout aroma luxusních květinových potisků.

    Dior dorazil do New Yorku. Maria Grazia Chiuri nabídla podzimní mix pánských a dámských prvků

    Kreativní ředitelka módního domu Dior představila v pondělí v Brooklynu svou letošní pre-fall kolekci. Náhled jsme do ní sice získali už dříve, nyní měla ovšem první šanci objevit se na runway. Slavná návrhářka chtěla navíc událostí oslavit svůj blízký vztah, ale i ten ikonické francouzské značky, k New Yorku. Samotná módní přehlídka se pak stala mixem hned několika konceptů.

    Zdroj: Reuters

    Spojovala například minulost a přítomnost, a to pomocí uměleckých instalací. Některé byly totiž inspirované historickými feministickými díly, zatímco jiné pocházely ze současných studií. Samotné návrhy pak umně kombinovaly dámské a pánské módní prvky. Na show dorazila také řada celebrit, jako jsou například herečky Anya Taylor Joy, Charlize Theron nebo Rosamund Pike.

    Hermès šlape Louis Vuitton na paty. Může se stát největší značkou luxusního průmyslu

    Módní dům Hermès má podle nejnovější analýzy firmy Citigroup Inc. nakročeno k tomu, nahradit značku Louis Vuitton v její pozici v luxusním průmyslu. V současnosti je totiž považována za jeho největší společnost. Zisky Hermès ovšem stabilně narůstají a značka by tak měla v roce 2027 dosáhnout důležitého milníku, tedy příjmů v hodnotě 20 miliard eur. Louis Vuitton ho překročil už v roce 2022.

    TikTok opět pohltil maximalistický make-up. Jeho uživatelé propagují neobvyklé metody

    Na sociální síti TikTok jsou opět oblíbená videa uživatelů, kteří zastávají takzvaný maximalistický make-up. Jedná se o postup líčení, využívající nadstandardní množství tvářenky, korektoru, pudru, make-upu nebo dalších produktů. Mezi v současnosti oblíbená videa patří i ta od Rachel Carlisle. Propaguje totiž metodu, při které si pod make-up rozetře velké množství sytě růžové nebo červené tvářenky.

    @rachelmadisoncarlisle someone get the beauty influencers to try plz #makeup #makeuptips #makeuproutine @Jeffree Star @Mikayla Nogueira @monet mcmichael 🤍 @Whitney Simmons @Alix Earle @James Charles @patrick ta @Darcy McQueeny ♬ original sound – Rachel Carlisle

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―