Pokračující Milánský týden pánské módy odhalil nejnovější kolekci z dílny Zegna. Módní dům se zaměřil na luxusní vlnu a vše, co pro módní svět znamená. Značka MSGM zase připomněla, jak vypadá „pravá“ party. LVMH Watch Week dorazil místo Los Angeles do New Yorku a Evropská unie chce navrhnout částečný zákaz „věčných chemikálií“.
Značka MSGM vyměnila runway za prezentaci. Návrhy odhalila na „skutečné“ party
Kreativní ředitel značky MSGM Massimo Giorgetti zvolil na Milánský týden pánské módy poněkud netradiční lokaci. Místo historických paláců totiž pozval návštěvníky do alternativního klubu, kde nejnovější návrhy představil pomocí prezentace. Nechal tak modely potulovat se mezi hosty. Jeho cílem bylo poukázat na odtrženost mladých, posedlých TikTokem, od „reálného světa“.
Evropská komise chce navrhnout zákaz „věčných chemikálií“. Nachází se i v kosmetice
Takzvané PFAS, látky známé jako „věčné chemikálie“, představují pro životní prostředí hrozbu. Nerozkládají se a mohou se tak nashromáždit v ekosystémech, pitné vodě či lidském těle. Evropská komise proto hodlá navrhnout jejich zákaz ve spotřebních výrobcích, s výjimkou nezbytného průmyslového využití. Látky se nachází například v kosmetice, ale také letadlech nebo větrných turbínách.
Módní dům Zegna vzdal hold nadčasové vlně. Podtrhl jí klasickou italskou eleganci
Na Milánský týden pánské módy dorazil rovněž módní dům Zegna. Ještě před začátkem přehlídky pak bylo jasné, jaké si tentokrát zvolil ústřední téma. Kolekce pro letošní podzim a zimu se totiž nesla v duchu vlny. Kreativní ředitel Alessandro Sartori tak dokonce nechal u vstupu na show vystavit nejjemnější vlnu na světě. Modelové navíc chodili po mole, připomínajícím zelené pastviny.
Obrovské obrazovky zase promítaly fotografie ovcí. Rovněž ze samotných návrhů bylo znát, že vlna tentokrát hraje hlavní roli. Sartori z ní pak vypracoval uvolněnější siluety, než mívá ve zvyku. Odkázat chtěl rovněž na atmosféru italského města Turín, nacházejícího se poblíž ředitelství luxusní značky. „Zachycuje naši honbu za něčím mimořádným,“ popsal dále vlnu designér.
LVMH Watch Week změnil plány. Místo Los Angeles dorazil do rušného New Yorku
Původně měl očekávaný LVMH Watch Week odstartovat v pondělí 20. ledna ve čtvrti Bel Air v Los Angeles. Kvůli požárům, které město nedávno zasáhly, ovšem změnil své plány. Místo toho v úterý dorazil do New Yorku, kde potrvá do středy. Následně hodlá pokračovat v Paříži, a to od 30. do 31. prosince. Mezi představené značky patří Tag Heuer, Hublot, Bulgari nebo třeba Daniel Roth.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube