Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nakupování rozkošných věcí pro děti je něco, co posouvá shopping therapy na novou úroveň. Miniaturní povaha těchto oděvů, od drobných botiček přes oblečky a mikrošaty až po kabátky, vám rozhodně zvedne náladu. A aby to bylo ještě o něco zajímavější, všechny velké módní domy vytvářejí dětské řady, které jsou naplněny stylem a nádechem jejich hlavní kolekce.

    Celosvětový trh s dětským oblečením zažil od pandemie obrovský nárůst a neustále vzkvétá. V roce 2022 byla jeho velikost oceněna na 187 miliard USD a do roku 2029 se očekává se nárůst na 297 miliard USD. To je rychlejší tempo než celého fashion průmyslu. Příčinou tohoto růstu jsou především sociální média. Některé celebrity a influenceři sdílejí obrázky svých dětí každý den, někdy i několikrát denně. A samozřejmě není vidět, že mají dvakrát stejný outfit!

    Dětské módní kousky boří stereotypy

    Růžová nebo modrá? Rozlučte se s barevnou dichotomií. Dětské oblečení je naštěstí čím dál tím více inkluzivnější a odklání se od stereotypů. Unisex oblečení je již léta oblíbené u dospělých a dětská móda ho konečně dohání.

    Kolekce pro novou generaci ekologických bojovníků

    Všichni rodiče si pro své děti přejí to nejlepší, v současnosti i v budoucnosti. Velké značky se jim v tom snaží pomoci. Nabízejí nádherné modely z organických tkanin, čímž děti nevystavují chemikáliím a touto eco-friendly cestou se snaží vytvářet i lepší budoucnost. Asi nejdále je v tomto módní dům Stella McCartney, průkopník etické módy. V jejich šatníku pro děti najdete cool, vědomé a pohodlné kousky z eticky získaných a ekologických materiálů. Trička vyrobená z čisté organické bavlny, svrchní oblečení z recyklovaných materiálů, veganské boty a doplňky.

    Luxusní módní značky pro malé človíčky

    Dior

    Proslulá značka Dior může být s vaší ratolestí od narození až do třinácti let. Seženete zde vše od kočárku a dupaček přes sportovní až po elegantní oblečení. Pro kolekci Baby Dior Spring 2023 Cordelia de Castellane snila o různých fascinujících vesmírech, obývaných hravou a radostnou elegancí. Každý kousek odráží neodolatelný Dior style. Na jejich jejich Instagramu najdete inspo ohledně outfitů, ale třeba i postup při ručním šití cute miniatur couture modelů.

    Gucci

    Jedna z předních luxusních značek na světě, Gucci, může Vaše dítě provázet od narození do dvanácti let. Nabízí širokou škálu konfekce a hravých doplňků. Najdete zde klasické krajkové šaty a vlněné bundy, ale i streetwearové zboží, jako je ikonická bunda a Fake/Not, sandály a tenisky Ace nebo kousky plné králíčků z aktuální kolekce k novému lunárnímu roku. Většinou se jedná o miniaturní verze z kolekce pro dospělé, ale značka nabízí i oblečení a doplňky specifické pro novorozence.

    Foto: Gucci

    Fendi

    Ikonický italský módní dům Fendi nabízí odvážnou a stylovou dětskou kolekci, která obsahuje mini verze nejoblíbenějších kousků značky. Dokonalý mix nadčasové elegance a trendovosti můžete pořídit od novorozenců až po čtrnáctileté teenegery. Najdete zde chic šaty a sukně, mikiny s kapucí, džíny a širokou škálu tenisek. Ikonický monogram FF lze spatřit na většině věcí. Své miminko můžete vozit, stejně jako Kylie Jenner, v kočárku Stormi.

    Foto: Fendi

    Dolce & Gabbana

    Dětská módní řada Dolce&Gabbana je opravdu bohatá a jediná svého druhu. Najdete zde od konfekce až po doplňky pro ratolesti od narození do dvanácti let. Oblečte vaše malé já do barokních šatů a sukní s typickými květinovými potisky domu. Pro teenegery zde najdete mikiny, tenisky a košile s květinovým potiskem nebo miniatury iconic kousků. Kolekce navíc obsahuje řadu barevných a hravých plavek.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Givenchy

    Značka Givenchy se sídlem v Paříži vzala nejikoničtější kousky své světově proslulé haute-couture řady a zmenšila je. Netřeba dodávat, že výsledkem je elegantní a stylová řada dětského oblečení, dokonalá směs streetwearu a vysoké módy. Najdete zde jednoduchá bavlněná trička a šaty s logem, pohodlné mikiny s kapucí a trendy tenisky. Vše v neutrální černé a bílé, doplněné charakteristickou červenou barvou značky. Opět nakoupíte jak pro novorozence, tak i pro dvanáctileté chlapce a dívky.

    Zdroje: Dior, Gucci, Givenchy, Fendi, Dolce & Gabbana, Instagram, Statista

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Malá velká inspirace. Nejstylovější dětské kolekce boří stereotypy

    ― Reklama ―

    Nakupování rozkošných věcí pro děti je něco, co posouvá shopping therapy na novou úroveň. Miniaturní povaha těchto oděvů, od drobných botiček přes oblečky a mikrošaty až po kabátky, vám rozhodně zvedne náladu. A aby to bylo ještě o něco zajímavější, všechny velké módní domy vytvářejí dětské řady, které jsou naplněny stylem a nádechem jejich hlavní kolekce.

    Celosvětový trh s dětským oblečením zažil od pandemie obrovský nárůst a neustále vzkvétá. V roce 2022 byla jeho velikost oceněna na 187 miliard USD a do roku 2029 se očekává se nárůst na 297 miliard USD. To je rychlejší tempo než celého fashion průmyslu. Příčinou tohoto růstu jsou především sociální média. Některé celebrity a influenceři sdílejí obrázky svých dětí každý den, někdy i několikrát denně. A samozřejmě není vidět, že mají dvakrát stejný outfit!

    Dětské módní kousky boří stereotypy

    Růžová nebo modrá? Rozlučte se s barevnou dichotomií. Dětské oblečení je naštěstí čím dál tím více inkluzivnější a odklání se od stereotypů. Unisex oblečení je již léta oblíbené u dospělých a dětská móda ho konečně dohání.

    Kolekce pro novou generaci ekologických bojovníků

    Všichni rodiče si pro své děti přejí to nejlepší, v současnosti i v budoucnosti. Velké značky se jim v tom snaží pomoci. Nabízejí nádherné modely z organických tkanin, čímž děti nevystavují chemikáliím a touto eco-friendly cestou se snaží vytvářet i lepší budoucnost. Asi nejdále je v tomto módní dům Stella McCartney, průkopník etické módy. V jejich šatníku pro děti najdete cool, vědomé a pohodlné kousky z eticky získaných a ekologických materiálů. Trička vyrobená z čisté organické bavlny, svrchní oblečení z recyklovaných materiálů, veganské boty a doplňky.

    Luxusní módní značky pro malé človíčky

    Dior

    Proslulá značka Dior může být s vaší ratolestí od narození až do třinácti let. Seženete zde vše od kočárku a dupaček přes sportovní až po elegantní oblečení. Pro kolekci Baby Dior Spring 2023 Cordelia de Castellane snila o různých fascinujících vesmírech, obývaných hravou a radostnou elegancí. Každý kousek odráží neodolatelný Dior style. Na jejich jejich Instagramu najdete inspo ohledně outfitů, ale třeba i postup při ručním šití cute miniatur couture modelů.

    Gucci

    Jedna z předních luxusních značek na světě, Gucci, může Vaše dítě provázet od narození do dvanácti let. Nabízí širokou škálu konfekce a hravých doplňků. Najdete zde klasické krajkové šaty a vlněné bundy, ale i streetwearové zboží, jako je ikonická bunda a Fake/Not, sandály a tenisky Ace nebo kousky plné králíčků z aktuální kolekce k novému lunárnímu roku. Většinou se jedná o miniaturní verze z kolekce pro dospělé, ale značka nabízí i oblečení a doplňky specifické pro novorozence.

    Foto: Gucci

    Fendi

    Ikonický italský módní dům Fendi nabízí odvážnou a stylovou dětskou kolekci, která obsahuje mini verze nejoblíbenějších kousků značky. Dokonalý mix nadčasové elegance a trendovosti můžete pořídit od novorozenců až po čtrnáctileté teenegery. Najdete zde chic šaty a sukně, mikiny s kapucí, džíny a širokou škálu tenisek. Ikonický monogram FF lze spatřit na většině věcí. Své miminko můžete vozit, stejně jako Kylie Jenner, v kočárku Stormi.

    Foto: Fendi

    Dolce & Gabbana

    Dětská módní řada Dolce&Gabbana je opravdu bohatá a jediná svého druhu. Najdete zde od konfekce až po doplňky pro ratolesti od narození do dvanácti let. Oblečte vaše malé já do barokních šatů a sukní s typickými květinovými potisky domu. Pro teenegery zde najdete mikiny, tenisky a košile s květinovým potiskem nebo miniatury iconic kousků. Kolekce navíc obsahuje řadu barevných a hravých plavek.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Givenchy

    Značka Givenchy se sídlem v Paříži vzala nejikoničtější kousky své světově proslulé haute-couture řady a zmenšila je. Netřeba dodávat, že výsledkem je elegantní a stylová řada dětského oblečení, dokonalá směs streetwearu a vysoké módy. Najdete zde jednoduchá bavlněná trička a šaty s logem, pohodlné mikiny s kapucí a trendy tenisky. Vše v neutrální černé a bílé, doplněné charakteristickou červenou barvou značky. Opět nakoupíte jak pro novorozence, tak i pro dvanáctileté chlapce a dívky.

    Zdroje: Dior, Gucci, Givenchy, Fendi, Dolce & Gabbana, Instagram, Statista

    ― Reklama ―

    Po stopách ikon: Legendární značka Bang & Olufsen slaví 100 let

    Značka, jejíž telefon darovala Andy Sachs svému příteli ve filmu Ďábel nosí Pradu, patří k těm, které se vryly do paměti skrze obraz, zvuk i design. Bang & Olufsen provází moderní kulturu paradoxně tiše, s jistotou a vizuální lehkostí. Dánský původ se zde potkává s mezinárodním jazykem designu. Zvuk získává podobu objektu, jenž přirozeně patří do prostoru. Na 100 let existence poskytuje bohatý archiv tvarů, materiálů a myšlenek.

    Lednová haute couture sezóna nabývá obrysů. Představí na 29 značek

    Již pár týdnů po začátku roku nás čeká jedna z nejsledovanějších událostí módního světa. Haute couture fashion week totiž patří mezi nejprestižnější akce francouzského hlavního města módy. Paříž tentokrát představí na 29 značek, včetně dvou debutů, na které mnozí z nás čekají se zatajeným dechem. Oficiální kalendář navíc přivítá dva couturiérské nováčky.

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Evropská unie brojí proti greenwashingu. Původ produktů prozradí digitální pasy

    Módní kousky čeká nový originální doplněk. Nejedná se o výšivky, korálky ani potisk, místo toho se mohou těšit na vlastní digitální pas. Evropská unie pokračuje ve svém boji proti greenwashingu. Již dříve představila koncept, na jehož základě by mělo být možné zkontrolovat původ produktu a "zelená" prohlášení značek. První pasy by mohly začít platit již v roce 2027.

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―