Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nakupování rozkošných věcí pro děti je něco, co posouvá shopping therapy na novou úroveň. Miniaturní povaha těchto oděvů, od drobných botiček přes oblečky a mikrošaty až po kabátky, vám rozhodně zvedne náladu. A aby to bylo ještě o něco zajímavější, všechny velké módní domy vytvářejí dětské řady, které jsou naplněny stylem a nádechem jejich hlavní kolekce.

    Celosvětový trh s dětským oblečením zažil od pandemie obrovský nárůst a neustále vzkvétá. V roce 2022 byla jeho velikost oceněna na 187 miliard USD a do roku 2029 se očekává se nárůst na 297 miliard USD. To je rychlejší tempo než celého fashion průmyslu. Příčinou tohoto růstu jsou především sociální média. Některé celebrity a influenceři sdílejí obrázky svých dětí každý den, někdy i několikrát denně. A samozřejmě není vidět, že mají dvakrát stejný outfit!

    Dětské módní kousky boří stereotypy

    Růžová nebo modrá? Rozlučte se s barevnou dichotomií. Dětské oblečení je naštěstí čím dál tím více inkluzivnější a odklání se od stereotypů. Unisex oblečení je již léta oblíbené u dospělých a dětská móda ho konečně dohání.

    Kolekce pro novou generaci ekologických bojovníků

    Všichni rodiče si pro své děti přejí to nejlepší, v současnosti i v budoucnosti. Velké značky se jim v tom snaží pomoci. Nabízejí nádherné modely z organických tkanin, čímž děti nevystavují chemikáliím a touto eco-friendly cestou se snaží vytvářet i lepší budoucnost. Asi nejdále je v tomto módní dům Stella McCartney, průkopník etické módy. V jejich šatníku pro děti najdete cool, vědomé a pohodlné kousky z eticky získaných a ekologických materiálů. Trička vyrobená z čisté organické bavlny, svrchní oblečení z recyklovaných materiálů, veganské boty a doplňky.

    Luxusní módní značky pro malé človíčky

    Dior

    Proslulá značka Dior může být s vaší ratolestí od narození až do třinácti let. Seženete zde vše od kočárku a dupaček přes sportovní až po elegantní oblečení. Pro kolekci Baby Dior Spring 2023 Cordelia de Castellane snila o různých fascinujících vesmírech, obývaných hravou a radostnou elegancí. Každý kousek odráží neodolatelný Dior style. Na jejich jejich Instagramu najdete inspo ohledně outfitů, ale třeba i postup při ručním šití cute miniatur couture modelů.

    Gucci

    Jedna z předních luxusních značek na světě, Gucci, může Vaše dítě provázet od narození do dvanácti let. Nabízí širokou škálu konfekce a hravých doplňků. Najdete zde klasické krajkové šaty a vlněné bundy, ale i streetwearové zboží, jako je ikonická bunda a Fake/Not, sandály a tenisky Ace nebo kousky plné králíčků z aktuální kolekce k novému lunárnímu roku. Většinou se jedná o miniaturní verze z kolekce pro dospělé, ale značka nabízí i oblečení a doplňky specifické pro novorozence.

    Foto: Gucci

    Fendi

    Ikonický italský módní dům Fendi nabízí odvážnou a stylovou dětskou kolekci, která obsahuje mini verze nejoblíbenějších kousků značky. Dokonalý mix nadčasové elegance a trendovosti můžete pořídit od novorozenců až po čtrnáctileté teenegery. Najdete zde chic šaty a sukně, mikiny s kapucí, džíny a širokou škálu tenisek. Ikonický monogram FF lze spatřit na většině věcí. Své miminko můžete vozit, stejně jako Kylie Jenner, v kočárku Stormi.

    Foto: Fendi

    Dolce & Gabbana

    Dětská módní řada Dolce&Gabbana je opravdu bohatá a jediná svého druhu. Najdete zde od konfekce až po doplňky pro ratolesti od narození do dvanácti let. Oblečte vaše malé já do barokních šatů a sukní s typickými květinovými potisky domu. Pro teenegery zde najdete mikiny, tenisky a košile s květinovým potiskem nebo miniatury iconic kousků. Kolekce navíc obsahuje řadu barevných a hravých plavek.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Givenchy

    Značka Givenchy se sídlem v Paříži vzala nejikoničtější kousky své světově proslulé haute-couture řady a zmenšila je. Netřeba dodávat, že výsledkem je elegantní a stylová řada dětského oblečení, dokonalá směs streetwearu a vysoké módy. Najdete zde jednoduchá bavlněná trička a šaty s logem, pohodlné mikiny s kapucí a trendy tenisky. Vše v neutrální černé a bílé, doplněné charakteristickou červenou barvou značky. Opět nakoupíte jak pro novorozence, tak i pro dvanáctileté chlapce a dívky.

    Zdroje: Dior, Gucci, Givenchy, Fendi, Dolce & Gabbana, Instagram, Statista

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Malá velká inspirace. Nejstylovější dětské kolekce boří stereotypy

    ― Reklama ―

    Nakupování rozkošných věcí pro děti je něco, co posouvá shopping therapy na novou úroveň. Miniaturní povaha těchto oděvů, od drobných botiček přes oblečky a mikrošaty až po kabátky, vám rozhodně zvedne náladu. A aby to bylo ještě o něco zajímavější, všechny velké módní domy vytvářejí dětské řady, které jsou naplněny stylem a nádechem jejich hlavní kolekce.

    Celosvětový trh s dětským oblečením zažil od pandemie obrovský nárůst a neustále vzkvétá. V roce 2022 byla jeho velikost oceněna na 187 miliard USD a do roku 2029 se očekává se nárůst na 297 miliard USD. To je rychlejší tempo než celého fashion průmyslu. Příčinou tohoto růstu jsou především sociální média. Některé celebrity a influenceři sdílejí obrázky svých dětí každý den, někdy i několikrát denně. A samozřejmě není vidět, že mají dvakrát stejný outfit!

    Dětské módní kousky boří stereotypy

    Růžová nebo modrá? Rozlučte se s barevnou dichotomií. Dětské oblečení je naštěstí čím dál tím více inkluzivnější a odklání se od stereotypů. Unisex oblečení je již léta oblíbené u dospělých a dětská móda ho konečně dohání.

    Kolekce pro novou generaci ekologických bojovníků

    Všichni rodiče si pro své děti přejí to nejlepší, v současnosti i v budoucnosti. Velké značky se jim v tom snaží pomoci. Nabízejí nádherné modely z organických tkanin, čímž děti nevystavují chemikáliím a touto eco-friendly cestou se snaží vytvářet i lepší budoucnost. Asi nejdále je v tomto módní dům Stella McCartney, průkopník etické módy. V jejich šatníku pro děti najdete cool, vědomé a pohodlné kousky z eticky získaných a ekologických materiálů. Trička vyrobená z čisté organické bavlny, svrchní oblečení z recyklovaných materiálů, veganské boty a doplňky.

    Luxusní módní značky pro malé človíčky

    Dior

    Proslulá značka Dior může být s vaší ratolestí od narození až do třinácti let. Seženete zde vše od kočárku a dupaček přes sportovní až po elegantní oblečení. Pro kolekci Baby Dior Spring 2023 Cordelia de Castellane snila o různých fascinujících vesmírech, obývaných hravou a radostnou elegancí. Každý kousek odráží neodolatelný Dior style. Na jejich jejich Instagramu najdete inspo ohledně outfitů, ale třeba i postup při ručním šití cute miniatur couture modelů.

    Gucci

    Jedna z předních luxusních značek na světě, Gucci, může Vaše dítě provázet od narození do dvanácti let. Nabízí širokou škálu konfekce a hravých doplňků. Najdete zde klasické krajkové šaty a vlněné bundy, ale i streetwearové zboží, jako je ikonická bunda a Fake/Not, sandály a tenisky Ace nebo kousky plné králíčků z aktuální kolekce k novému lunárnímu roku. Většinou se jedná o miniaturní verze z kolekce pro dospělé, ale značka nabízí i oblečení a doplňky specifické pro novorozence.

    Foto: Gucci

    Fendi

    Ikonický italský módní dům Fendi nabízí odvážnou a stylovou dětskou kolekci, která obsahuje mini verze nejoblíbenějších kousků značky. Dokonalý mix nadčasové elegance a trendovosti můžete pořídit od novorozenců až po čtrnáctileté teenegery. Najdete zde chic šaty a sukně, mikiny s kapucí, džíny a širokou škálu tenisek. Ikonický monogram FF lze spatřit na většině věcí. Své miminko můžete vozit, stejně jako Kylie Jenner, v kočárku Stormi.

    Foto: Fendi

    Dolce & Gabbana

    Dětská módní řada Dolce&Gabbana je opravdu bohatá a jediná svého druhu. Najdete zde od konfekce až po doplňky pro ratolesti od narození do dvanácti let. Oblečte vaše malé já do barokních šatů a sukní s typickými květinovými potisky domu. Pro teenegery zde najdete mikiny, tenisky a košile s květinovým potiskem nebo miniatury iconic kousků. Kolekce navíc obsahuje řadu barevných a hravých plavek.

    Zdroj: Dolce & Gabbana

    Givenchy

    Značka Givenchy se sídlem v Paříži vzala nejikoničtější kousky své světově proslulé haute-couture řady a zmenšila je. Netřeba dodávat, že výsledkem je elegantní a stylová řada dětského oblečení, dokonalá směs streetwearu a vysoké módy. Najdete zde jednoduchá bavlněná trička a šaty s logem, pohodlné mikiny s kapucí a trendy tenisky. Vše v neutrální černé a bílé, doplněné charakteristickou červenou barvou značky. Opět nakoupíte jak pro novorozence, tak i pro dvanáctileté chlapce a dívky.

    Zdroje: Dior, Gucci, Givenchy, Fendi, Dolce & Gabbana, Instagram, Statista

    ― Reklama ―

    Kabelky Hermès stojí v čele sekundárního trhu. Na trůnu letos vystřídaly Goyard

    Hermès se v roce 2025 znovu usazuje na prvním místě žebříčku hodnoty luxusních kabelek, který tradičně sestavuje společnost Rebag. Po loňském prvenství značky Goyard se pařížský módní dům vrací do čela hodnocení sledujícího, jak si luxusní kabelky a vybrané doplňky vedou na sekundárním trhu. Tedy jak dobře si dokážou udržet, případně navýšit svou cenu při dalším prodeji. Výsledky vycházejí z milionů transakcí a dlouhodobě sbíraných dat. Hermès tak znovu potvrzuje svou roli referenčního bodu luxusu s investičním přesahem.

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―