Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Luxusní značky využily symbolu letošního nového lunárního roku. Ponese se ve znamení králíka představujícího mír, klid, smíření a štěstí. Návrháři proto do speciálních kolekcí ukryli jeho podobizny. Probíhá se třeba po svetrech, ukrývá v kabelkách nebo vykukuje z hedvábných šál.

    Čínský nový rok připadá letos na 22. leden. Na místo tygra, který představoval loňský rok, nastoupí nové znamení zvěrokruhu, králík. Podle čínské tradice znázorňuje energetické a prosperující zvíře, které je ze všech znamení nejšťastnější. Symbol králíka rovněž znamená, že bude nový čínský rok plný míru, klidu, smíření předchozích konfliktů a radosti. Veselou předpověď se proto rozhodly oslavit také luxusní módní značky po celém světě.

    Ve svých speciálních kolekcích návrháři nechali králíka pobíhat po svetrech, kalhotách, i šálách. V jejich tvaru vytvořili také kabelky nebo boty. Oslovit tím chtějí především čínské zákazníky. Ti totiž v současnosti slaví nejen nadcházející nový lunární rok, ale také rozvolnění dlouhotrvajících pandemických opatření. Znovu tak budou moct nejen cestovat, ale také objevovat zahraniční módní kolekce.

    Symbol prosperity a štěstí vyzdvihla značka Gucci pestrými a hravými vzory

    Italská společnost Gucci vyzdvihla prosperitu a štěstí, které má rok králíka představovat. Kolekci nazvanou Rok králíka proto vyobrazila na pozadí pestrých lučních květin znázorňujících nejen nový začátek, ale také nadcházející jaro. Obojí pak propojila v hedvábných šatech posetých barevnými vzory, kvalitních svetrech nebo unikátních kabelkách. Extravagantní vzory a potisky vyzdvihnou také dlouhé sukně zkombinované s lehkými rozevlátými košilemi.

    Značka ve speciální kolekci nabídla živé a radostné potisky, které jsou ale i nadále v souladu se současnými trendy. Zároveň se přitom nezapomněla držet i vlastní italské tradice. Například klasickou řadu tašek Diana ozvláštnila ručně malovanými pestrobarevnými pruhy. Podobně „obnovila“ také populární kabelku Horsebit 1955 vyrobenou z tvídu, luxusní kůže a kovových doplňků.

    Módní značky představily v kolekcích i známé animované králíky

    Společnosti Burberry, Moschino, Moncler nebo Mulberry zvolily hravé motivy snažící se navrátit jejich zákazníky do dětství. Firma Mulberry do své kolekce zapojila známou nizozemskou postavičku králíčka Miffy. Na kabelkách a doplňcích ho vyobrazila v pro něj typických barvách, jako je oranžová, modrá nebo zelená. Speciální kolekci představila společnost v sérii fotografií zachycujících modelky hrající na schovávanou v čínském městě Šanghaj.

    Jasné barvy a hravé potisky kolekce znázorňují radostného a dobrodružného ducha králíčka Miffy,“ okomentovala návrhy firma.

    Tohoto králíčka využila v nové kolekci také společnost Tommy Hilfiger. Značka se rozhodla zákazníkům hravost předat umístěním Miffyho na své typické vyšívané svetry, oboustranné bundy nebo bílé košile. Nezapomněla ale ani na doplňky, a tak králíčka najdete i na modro-červených ponožkách nebo obdobně stylizované beanie.

    Návrháři Moschino zase zvolili známou pop-kulturní postavičku Bugs Bunny. Jeho uši koukají z kožených kabelek, fousky přesahují černé lodičky a podobizna vykukuje na bundách, kalhotách i sukních.

    Společnost Givenchy králíka Oswalda ukázala již koncem minulého roku při spolupráci s Disney. Tato spolupráce je oslavou 100. výročí vzniku Walt Disney Company a rok králíka na nic skvěle navazuje.

    Tuto oblíbenou postavičku z Looney Tunes si zvolila rovněž značka Boss.

    Eleganci a krásu králíka vyzdvihla značka Ferragamo pomocí netradičního designu

    O něco méně hravou kolekci představila společnost Ferragamo. Její kreativní ředitel Maximilian Davis na hedvábné šály, košile, sukně i trička umístil vyfotografované rudě červené oko králíka. Viděl v něm totiž především symbol pro eleganci, krásu a soucit. Radostnou atmosféru obklopující rok králíka zachytil také pomocí návrhů elegantního bílého králíka pobíhajícího mezi bambusovými listy a broskvoněmi. Takový potisk umístil například na luxusní hedvábnou košili.

    Dior se zaměřil na muže

    Francouzský módní dům Dior motiv králíka zahrnul do své nové speciální pánské kolekce. Jeho bílý obrys umístil především na rudě červené návrhy svetrů, ladících setů košil a kalhot nebo kraťasů i ledvinek. Kontrastními barvami značka opět vyobrazila zmiňovanou hravost a živost, která je s novým rokem spojovaná.

    Foto: Dior

    Plyšové hračky inspirovaly Tory Burch

    Speciální kolekci s králíkem nabídla i společnost Tory Burch. Představila svetry s ikony králíčků, kabelky i sneakers připomínající plyšové hračky. Použila opět kontrast mezi bílou a červenou, zářivě modrou nebo sytě hnědou barvou.

    Zdroj: WWD, L’Officiel, Harbour City, Dior, Instagram

    Do nového lunárního roku vkročí hravě a symbolicky. Módní značky představily kolekce plné králíků

    Kozačky a černé punčocháče: Neporazitelná trendy kombinace na zimu

    Vymanit se z koloběhu zimního oblékání může být obtížné. Někdy se zdá, že jedinou možností pro chladné počasí jsou kalhoty, ale opak je pravdou. V tomto období můžete své outfity povýšit na jinou úroveň díky vysokým kozačkám a punčocháčům. Ukážeme vám, jak vytvořit dechberoucí look právě pomocí těchto dvou kousků.

    Pradasphere II pohltila Šanghaj. Návštěvníky láká na to nejlepší z luxusního světa Prada

    Čím dál více luxusních značek cílí na trh v Číně. Jednou z nich je italská společnost Prada, která ve čtvrtek v Šanghaji zahájila exkluzivní výstavu Pradasphere II. Nabízí jedinečný zážitek, který návštěvníky vtáhne do jinak nedosažitelného světa slavného módního domu. Na vlastní oči tak spatří nejen slavné oblečení, ale také architekturu, sport a umění.

    Přehlídka Chanel Métiers d’art vzdala hold Manchesteru. Vyzdvihla jeho historii i hudební ikony

    Velkolepá show Métiers d'art letos provázala značku Chanel s průmyslovou i hudební historií Manchesteru. Kreativní ředitelka Virginie Viard vzdala hold hvězdám jako Joy Division, New Order, The Smiths nebo Oasis. Pochmurné britské město pak rozzářila kolekcí v jasných barvách červené, zelené nebo oranžové. Zpracovala je především do kousků s nádechem 60. let minulého století.

    Ponořte se o svátcích do zaslouženého beauty spánku. Odměňte se luxusním povlečením, vyživující kosmetikou nebo relaxující vůní

    Kromě přeplněného svátečního stolu a kouzelných pohádek se všichni celý rok těšíme na svátky ještě z dalšího důvodu. Nemůžeme se dočkat vytouženého odpočinku a klidu. Podobný relax zaručí především kvalitní spánek. Odměňte se proto letošní vánoční sezónu luxusním povlečením, hedvábnou maskou na oči, pořádnou matrací nebo nočními séry a aromatickými oleji.