Více

    ― Reklama ―

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Nenáviděla jsem, když se každoročně na přelomu července a srpna objevily billboardy s nápisy jako: Hola, hola, škola volá či Zpátky do školy. Jako by se mi někdo snažil ukrást zbytek prázdnin. Nejlepší na tomto čase byl alespoň nákup nových školních pomůcek. Ah, ta vůně zbrusu nových tužek a nepopsaných stránek sešitů.

    Je zvláštní, jak nám malé drobnosti dokáží zpříjemnit jinak možná ne tak vyhledávané nadcházející období. A to nejen těm malým z nás, ale i těm velkým. Koneckonců, nikdy dřív nebylo tak důležité, aby naše pracovní koutky působily úchvatně. Když přihlédneme k tomu, že čím dál více lidí pracuje z domova.

    Na učebnice, sešity nebo na cennosti. Batoh nenahradí ani luxusní kabelka

    Kabelka je nenahraditelná, ovšem na učebnice, sešity, notebook a další pomůcky je zkrátka vhodnější batoh. Naštěstí má hodně luxusních značek přinejmenším jeden takový kousek ve svém sortimentu, ať už je to Gucci, Burberry nebo Chloé.

    Zdroj: Farfetch

    Obzvlášť u vytržení jsme z batohu Dolce & Gabbana Kids posetého velkými květy. Vaše holčičky si jej zamilují. Batohy seženete v mnoha provedeních, pro ratolesti do školy, na vysokou nebo elegantní do města na pochůzky. Najděte ten svůj.

    Pouzdro na psací potřeby není jen obal. Slouží i jako motivace

    Tužky a pera se nemůžou jen tak povalovat. Potřebujete samozřejmě penál nebo přinejmenším pouzdro. Cartier je jméno, které si již dlouho spojujeme s luxusem. Vyrábí opulentní kousky, navíc kvalitně zpracované. Možná tak máte doma pár náušnic nebo hodinky, ale už jste prozkoumali jejich řadu psacích potřeb? Kožené pouzdro na tužky Must de Cartier je rozhodně dostatečná motivace k další práci.

    Zdroj: Cartier, Net-a-Porter

    Jako náplň mu bude náramně slušet například kuličkové pero Caran d’Ache. Jejich elegantní zpracování vás přesvědčí o návratu k psaní rukou. Často je navíc různými motivačními „guru“ doporučované. Hravé a veselé duše pak z podzimní deprese vytáhne penál All Over Stickers, za nímž stojí Anya Hindmarch.

    Zapište si to. K organizaci vás přinutí dechberoucí Paříž

    Je něco krásnějšího než podzimní Paříž? Pokud do ní v nadcházejících měsících zrovna nemáte cestu, nevadí. Set dvou Dior notýsků z řady Plan de Paris vás vezme do Paříže kdykoliv, když si budete zrovna potřebovat něco zapsat. Okouzlující motiv graficky stínované mapy Paříže pak zdobí také mnohé další luxusní předměty, od tašky až po lahev na vodu.

    Zdroj: Dior

    Anglická krása na papíře. Zachytit se ji povedlo značce Cambridge Imprint

    Krása se často skrývá v detailech. A barvách. To už dávno pochopila společnost Cambridge Imprint, která je známá svými krásnými výraznými vzory a veselými odstíny. V jejím sortimentu najdete všelijaké psací potřeby, kombinují přímočarost, pečlivost a osobitý anglický cit. Není pochyb, že vám její kousky vykouzlí úsměv na rtech, ať už půjde o obyčejnou tužku, nebo desky na umělecké portfolio.

    Zdroj: Cambridge Imprint

    Mějte o všem přehled. Najdete ho ukrytý v luxusním koženém diáři

    Když přijde na řadu agenda, pravděpodobně vám na mysl přijde klasika Moleskine nebo Smythson. Existuje však ještě jedna velmi elegantní značka, která si zaslouží pozornost. Společnost Aspinal of London založil v roce 2001 původem anglický podnikatel Ian Burton, zatímco její hlavní návrhářkou je jeho manželka Maria Dykalo.

    Zdroj: Smythson, Aspinal of London

    Pravděpodobně si tak zamilujete i jejich kabelky či peněženky. Pro luxusní kožené diáře si ovšem postupně vypěstujete slabost. Na první pohled se jedná o precizní práci. Diáře jsou pak k dispozici v klasických, ale také odvážných tónech.

    Zdroje: Harrods, The English Home, Farfetch, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Luxusní školní pomůcky pro malé i velké. Zatoužíte díky nim po návratu do lavic

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    - Reklama -

    Nenáviděla jsem, když se každoročně na přelomu července a srpna objevily billboardy s nápisy jako: Hola, hola, škola volá či Zpátky do školy. Jako by se mi někdo snažil ukrást zbytek prázdnin. Nejlepší na tomto čase byl alespoň nákup nových školních pomůcek. Ah, ta vůně zbrusu nových tužek a nepopsaných stránek sešitů.

    Je zvláštní, jak nám malé drobnosti dokáží zpříjemnit jinak možná ne tak vyhledávané nadcházející období. A to nejen těm malým z nás, ale i těm velkým. Koneckonců, nikdy dřív nebylo tak důležité, aby naše pracovní koutky působily úchvatně. Když přihlédneme k tomu, že čím dál více lidí pracuje z domova.

    Na učebnice, sešity nebo na cennosti. Batoh nenahradí ani luxusní kabelka

    Kabelka je nenahraditelná, ovšem na učebnice, sešity, notebook a další pomůcky je zkrátka vhodnější batoh. Naštěstí má hodně luxusních značek přinejmenším jeden takový kousek ve svém sortimentu, ať už je to Gucci, Burberry nebo Chloé.

    - Reklama -

    Zdroj: Farfetch

    Obzvlášť u vytržení jsme z batohu Dolce & Gabbana Kids posetého velkými květy. Vaše holčičky si jej zamilují. Batohy seženete v mnoha provedeních, pro ratolesti do školy, na vysokou nebo elegantní do města na pochůzky. Najděte ten svůj.

    Pouzdro na psací potřeby není jen obal. Slouží i jako motivace

    Tužky a pera se nemůžou jen tak povalovat. Potřebujete samozřejmě penál nebo přinejmenším pouzdro. Cartier je jméno, které si již dlouho spojujeme s luxusem. Vyrábí opulentní kousky, navíc kvalitně zpracované. Možná tak máte doma pár náušnic nebo hodinky, ale už jste prozkoumali jejich řadu psacích potřeb? Kožené pouzdro na tužky Must de Cartier je rozhodně dostatečná motivace k další práci.

    Zdroj: Cartier, Net-a-Porter

    Jako náplň mu bude náramně slušet například kuličkové pero Caran d’Ache. Jejich elegantní zpracování vás přesvědčí o návratu k psaní rukou. Často je navíc různými motivačními „guru“ doporučované. Hravé a veselé duše pak z podzimní deprese vytáhne penál All Over Stickers, za nímž stojí Anya Hindmarch.

    Zapište si to. K organizaci vás přinutí dechberoucí Paříž

    Je něco krásnějšího než podzimní Paříž? Pokud do ní v nadcházejících měsících zrovna nemáte cestu, nevadí. Set dvou Dior notýsků z řady Plan de Paris vás vezme do Paříže kdykoliv, když si budete zrovna potřebovat něco zapsat. Okouzlující motiv graficky stínované mapy Paříže pak zdobí také mnohé další luxusní předměty, od tašky až po lahev na vodu.

    Zdroj: Dior

    Anglická krása na papíře. Zachytit se ji povedlo značce Cambridge Imprint

    Krása se často skrývá v detailech. A barvách. To už dávno pochopila společnost Cambridge Imprint, která je známá svými krásnými výraznými vzory a veselými odstíny. V jejím sortimentu najdete všelijaké psací potřeby, kombinují přímočarost, pečlivost a osobitý anglický cit. Není pochyb, že vám její kousky vykouzlí úsměv na rtech, ať už půjde o obyčejnou tužku, nebo desky na umělecké portfolio.

    Zdroj: Cambridge Imprint

    Mějte o všem přehled. Najdete ho ukrytý v luxusním koženém diáři

    Když přijde na řadu agenda, pravděpodobně vám na mysl přijde klasika Moleskine nebo Smythson. Existuje však ještě jedna velmi elegantní značka, která si zaslouží pozornost. Společnost Aspinal of London založil v roce 2001 původem anglický podnikatel Ian Burton, zatímco její hlavní návrhářkou je jeho manželka Maria Dykalo.

    Zdroj: Smythson, Aspinal of London

    Pravděpodobně si tak zamilujete i jejich kabelky či peněženky. Pro luxusní kožené diáře si ovšem postupně vypěstujete slabost. Na první pohled se jedná o precizní práci. Diáře jsou pak k dispozici v klasických, ale také odvážných tónech.

    Zdroje: Harrods, The English Home, Farfetch, Instagram

    ― Reklama ―

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―