Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jižní Korea – místo, kde sídlí nejvlivnější módní scéna v celé Asii. Avantgardní komplety, oversized střihy, dokonalé vrstvení, individualita a sebevědomí. To jsou hlavní pilíře korejské módy. V poslední době se asijské módní scéně dostává uznání na mezinárodním měřítku. Ovlivňuje ji totiž oblíbená K-popová scéna i jihokorejské celebrity. A co z K-fashion dělá tak neodolatelný styl? Umění kombinovat tradiční prvky s evropskými trendy!

    Podle webu Pymnts je Jižní Korea největším odběratelem luxusní módy na světě. Nelze ji tedy nechat bez povšimnutí. Záplavu virálních videí týkajících se korejské kosmetiky v průběhu let zaregistroval snad každý, nicméně s její oblibou postupně vzrůstá i poptávka po korejské módě. Objevte s námi ty nejzajímavější korejské módní velikány a nechte se unést vlnou nejkreativnějších asijských looků!

    Wooyoungmi miluje nízké pasy a oversized střihy

    Módní dům letos slavil své dvacáté výročí od uvedení na trh. Kreativní ředitelka Youngmi Woo v aktuální kolekci hlásá návrat ke svým kořenům. Všechny modely mají podle jejích slov připomínat korejského „cool kluka“ z přelomu tisíciletí. Dominují tu především oversized střihy a nízké pasy. Všechny kousky jsou unisex, tedy pro všechna pohlaví. Značku nejrychleji pořídíte na Farfetch.

    Foto: Wooyoungmi

    YCH prochází denimovou obsesí

    Korejská značka YCH založená v Soulu si letos libuje v atypických střizích. Používá klasické materiály, ale nebojí se je vrstvit či různě kombinovat. Designérka Choon Ho Yoon se zaměřuje pouze na dámskou módu, do které prolíná feministickou náladu a snaží se přenést ryze mužské prvky do nositelné dámské módy.

    Foto: YCH

    Tornádo hvězdných kolaborací má na kontě Gentle Monster

    Králem mezi slunečními brýlemi se stává Gentle Monster. Brand specializující se na stylové eyewear vznikl v roce 2011. A to pod taktovkou designéra Hankook Kim, který svůj podnikatelský plán vymyslel již na dětském táboře. Seznámil se tam totiž s pozdějším investorem. Ani jeden nečekal, že v dospělosti budou vlastnit tak trendy, celebritami opředený, label. Aktuálně se Gentle Monster pyšní kolaborací se zpěvákem KUN.

    Foto: Gentle Monster

    Další kolaborace právě probíhá s francouzským módním domem Maison Margiela. Brýle pořídíte spíše v neutrálních barvách, od černé po tlumeně žluté. Futuristický vzhled doplňují decentní loga domu Margiela.

    Foto: Gentle Monster

    Výherkyně první sezóny netflixového pořadu Next In Fashion – Minju Kim

    Designérka Minju Kim – synonymum módní extáze. Korejka má vystudovaný Samsung Design Institut i Královskou akademii výtvarného umění v Antverpách. Čemuž také její tvorba odpovídá, potvrdil to i již zmíněný netflixový pořad, který bezkonkurenčně vyhrála. Stejně jako H&M Awards. Její extravagantní až utopické modely naprosto zbožňujeme. V aktuální kolekci s názvem FAIRY`S WISH se objevují potisky květin, které návrhům dodávají nádech éterické krásy. Siluety kopírují vílí křídla.

    Foto: Minjukim

    U WE11-DONE vládne punk a impresionismus

    Provokace, anarchistická rebelie a lehká perverze. Tak lze charakterizovat celou letní kolekci. Modely oslavují impresionismus v kombinaci s punkem. Klíčovými prvky se staly PVC sukně, kožené odnímatelné rukávy nebo zdobené silonky. Brand si samozřejmě oblíbila i Billie Eilish, která jakoby vypadla přímo z runwaye.

    Foto: WE11-DONE

    Zdroj: Wikipedie, BOF, Farfetch, Instagram, society-a.com, pymnts.com

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Jižní Korea jako módní hřiště pro odvážné! Vítejte na místě, kde se setkávají tradice s avantgardou

    ― Reklama ―

    Jižní Korea – místo, kde sídlí nejvlivnější módní scéna v celé Asii. Avantgardní komplety, oversized střihy, dokonalé vrstvení, individualita a sebevědomí. To jsou hlavní pilíře korejské módy. V poslední době se asijské módní scéně dostává uznání na mezinárodním měřítku. Ovlivňuje ji totiž oblíbená K-popová scéna i jihokorejské celebrity. A co z K-fashion dělá tak neodolatelný styl? Umění kombinovat tradiční prvky s evropskými trendy!

    Podle webu Pymnts je Jižní Korea největším odběratelem luxusní módy na světě. Nelze ji tedy nechat bez povšimnutí. Záplavu virálních videí týkajících se korejské kosmetiky v průběhu let zaregistroval snad každý, nicméně s její oblibou postupně vzrůstá i poptávka po korejské módě. Objevte s námi ty nejzajímavější korejské módní velikány a nechte se unést vlnou nejkreativnějších asijských looků!

    Wooyoungmi miluje nízké pasy a oversized střihy

    Módní dům letos slavil své dvacáté výročí od uvedení na trh. Kreativní ředitelka Youngmi Woo v aktuální kolekci hlásá návrat ke svým kořenům. Všechny modely mají podle jejích slov připomínat korejského „cool kluka“ z přelomu tisíciletí. Dominují tu především oversized střihy a nízké pasy. Všechny kousky jsou unisex, tedy pro všechna pohlaví. Značku nejrychleji pořídíte na Farfetch.

    Foto: Wooyoungmi

    YCH prochází denimovou obsesí

    Korejská značka YCH založená v Soulu si letos libuje v atypických střizích. Používá klasické materiály, ale nebojí se je vrstvit či různě kombinovat. Designérka Choon Ho Yoon se zaměřuje pouze na dámskou módu, do které prolíná feministickou náladu a snaží se přenést ryze mužské prvky do nositelné dámské módy.

    Foto: YCH

    Tornádo hvězdných kolaborací má na kontě Gentle Monster

    Králem mezi slunečními brýlemi se stává Gentle Monster. Brand specializující se na stylové eyewear vznikl v roce 2011. A to pod taktovkou designéra Hankook Kim, který svůj podnikatelský plán vymyslel již na dětském táboře. Seznámil se tam totiž s pozdějším investorem. Ani jeden nečekal, že v dospělosti budou vlastnit tak trendy, celebritami opředený, label. Aktuálně se Gentle Monster pyšní kolaborací se zpěvákem KUN.

    Foto: Gentle Monster

    Další kolaborace právě probíhá s francouzským módním domem Maison Margiela. Brýle pořídíte spíše v neutrálních barvách, od černé po tlumeně žluté. Futuristický vzhled doplňují decentní loga domu Margiela.

    Foto: Gentle Monster

    Výherkyně první sezóny netflixového pořadu Next In Fashion – Minju Kim

    Designérka Minju Kim – synonymum módní extáze. Korejka má vystudovaný Samsung Design Institut i Královskou akademii výtvarného umění v Antverpách. Čemuž také její tvorba odpovídá, potvrdil to i již zmíněný netflixový pořad, který bezkonkurenčně vyhrála. Stejně jako H&M Awards. Její extravagantní až utopické modely naprosto zbožňujeme. V aktuální kolekci s názvem FAIRY`S WISH se objevují potisky květin, které návrhům dodávají nádech éterické krásy. Siluety kopírují vílí křídla.

    Foto: Minjukim

    U WE11-DONE vládne punk a impresionismus

    Provokace, anarchistická rebelie a lehká perverze. Tak lze charakterizovat celou letní kolekci. Modely oslavují impresionismus v kombinaci s punkem. Klíčovými prvky se staly PVC sukně, kožené odnímatelné rukávy nebo zdobené silonky. Brand si samozřejmě oblíbila i Billie Eilish, která jakoby vypadla přímo z runwaye.

    Foto: WE11-DONE

    Zdroj: Wikipedie, BOF, Farfetch, Instagram, society-a.com, pymnts.com

    ― Reklama ―

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―