Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Všimli jste si někdy při sledování Ďábel nosí Pradu, že Miranda Priestly přichází v úvodu filmu do redakce časopisu Runway s šedou Prada kabelkou, což nám jasně naznačuje, od čeho je odvozen název filmu a kdo bude oním zmíněným ďáblem? Model Spazzolato lze dnes sehnat pouze na re-sell platformách, ale značka má stále bohaté kabelkové portfolio. Prozradíme vám, jak si z něj vybrat to nejlepší.

    Prada Galleria

    Prada Galleria se od svého uvedení v roce 2007 drží na metaforickém Olympu a může si směle připsat status nejslavnější kabelky tohoto domu. Jedná se o design z dílny Miuccie Prada a její název historicky odkazuje na milánskou Gallerii Viktora Emanuela II., kde sídlil i vůbec první butik Prada. Má klasický obdélníkový tvar se dvěma koženými rukojeťmi a elegantní vzhled doplňují promyšlené detaily, jako je ikonické trojúhelníkové logo, kožená klíčenka a poutko na spojení rukojetí. Po stranách má dvě přihrádky na zip, kromě toho ještě jednu mezi nimi. Dostanete k ní také odnímatelný popruh. Klasická verze je vyrobena z kůže Saffiano, kterou si nechal patentovat zakladatel značky Mario Prada. Na objednávku jsou k dispozici také verze z krokodýlí, ještěří, pythoní a pštrosí kůže. Vybírat si můžete z velikostí mini, small, medium a large. Barevná paleta je velmi pestrá, ale v současné době je v centru pozornosti limitovaná veselá edice v umělecké kolaboraci s Alexem Da Corte. Ta největší v základní verzi Saffiano stojí 100 tisíc Kč.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Prada má dobrý důvod tuto ikonu neustále reinterpretovat a oživovat – věří v její skutečnou nesmrtelnost. Její jednoduchý a praktický tvar z ní dělá kabelku, kterou by měla mít ve své nezbytné výbavě každá žena. Její větší velikosti se hodí do práce nebo do školy, menší jsou vhodné na schůzky. Tváří nejnovější kampaně Galleria je Scarlet Johansson. Kromě toho jsme ji zahlédli také na Instagramu Elsy Hosk a Karlie Kloss.

    Prada Arqué

    Kabelka Arqué je svěží podzimní novinkou, kterou jsme rovněž zařadili na náš říjnový nákupní seznam. Má trendy a moderní tvar půlměsíce a je vyrobena z kůže. Doplňuje ji nastavitelný kožený popruh, ke kterému můžete přidat ještě jeden, delší. Je zdobená zlatými detaily a neunikne vám ani typické trojúhelníkové logo. Uvnitř se nachází jedna přihrádka. Momentálně ji lze zakoupit v základní černé, bílé a hnědé barvě. Pokud budete hledat dostatečně usilovně, můžete online najít i aktuálně vyprodaný odstín taupe. Na výběr je zatím pouze jedna velikost, nicméně v bílé je k dispozici i mini verze. Na výběr je také hybrid v černé barvě, který kombinuje ikonický Prada nylon s kůží. Myslíme si, že barevná a velikostní škála se bude postupem sezón a s rostoucí oblibou určitě rozšiřovat. Černá kožená Prada Arqué může být vaše za 52 tisíc korun.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Při prvním pohledu na model Arqué vás ohromí řemeslné, designové mistrovství a nepřehlédnutelný luxus. Jedná se o crème de la crème trendy kabelek ve tvaru půlměsíce. Vejde se do ní vše, co potřebujete na procházky po městě nebo večeře s přáteli. Viděli jsme ji na Sophii Richie Grainge, Emmě Watson nebo Gigi Hadid během milánského týdne módy. Dobrým společníkem je i pro Emily Ratajkowski. V září si ji vzala na US Open i na přehlídky newyorského týdne módy.

    Zdroje: Prada, Who What Wear, PurseBlog, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Prada se vyplatí?

    Všimli jste si někdy při sledování Ďábel nosí Pradu, že Miranda Priestly přichází v úvodu filmu do redakce časopisu Runway s šedou Prada kabelkou, což nám jasně naznačuje, od čeho je odvozen název filmu a kdo bude oním zmíněným ďáblem? Model Spazzolato lze dnes sehnat pouze na re-sell platformách, ale značka má stále bohaté kabelkové portfolio. Prozradíme vám, jak si z něj vybrat to nejlepší.

    - Reklama -

    Prada Galleria

    Prada Galleria se od svého uvedení v roce 2007 drží na metaforickém Olympu a může si směle připsat status nejslavnější kabelky tohoto domu. Jedná se o design z dílny Miuccie Prada a její název historicky odkazuje na milánskou Gallerii Viktora Emanuela II., kde sídlil i vůbec první butik Prada. Má klasický obdélníkový tvar se dvěma koženými rukojeťmi a elegantní vzhled doplňují promyšlené detaily, jako je ikonické trojúhelníkové logo, kožená klíčenka a poutko na spojení rukojetí. Po stranách má dvě přihrádky na zip, kromě toho ještě jednu mezi nimi. Dostanete k ní také odnímatelný popruh. Klasická verze je vyrobena z kůže Saffiano, kterou si nechal patentovat zakladatel značky Mario Prada. Na objednávku jsou k dispozici také verze z krokodýlí, ještěří, pythoní a pštrosí kůže. Vybírat si můžete z velikostí mini, small, medium a large. Barevná paleta je velmi pestrá, ale v současné době je v centru pozornosti limitovaná veselá edice v umělecké kolaboraci s Alexem Da Corte. Ta největší v základní verzi Saffiano stojí 100 tisíc Kč.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Prada má dobrý důvod tuto ikonu neustále reinterpretovat a oživovat – věří v její skutečnou nesmrtelnost. Její jednoduchý a praktický tvar z ní dělá kabelku, kterou by měla mít ve své nezbytné výbavě každá žena. Její větší velikosti se hodí do práce nebo do školy, menší jsou vhodné na schůzky. Tváří nejnovější kampaně Galleria je Scarlet Johansson. Kromě toho jsme ji zahlédli také na Instagramu Elsy Hosk a Karlie Kloss.

    - Reklama -

    Prada Arqué

    Kabelka Arqué je svěží podzimní novinkou, kterou jsme rovněž zařadili na náš říjnový nákupní seznam. Má trendy a moderní tvar půlměsíce a je vyrobena z kůže. Doplňuje ji nastavitelný kožený popruh, ke kterému můžete přidat ještě jeden, delší. Je zdobená zlatými detaily a neunikne vám ani typické trojúhelníkové logo. Uvnitř se nachází jedna přihrádka. Momentálně ji lze zakoupit v základní černé, bílé a hnědé barvě. Pokud budete hledat dostatečně usilovně, můžete online najít i aktuálně vyprodaný odstín taupe. Na výběr je zatím pouze jedna velikost, nicméně v bílé je k dispozici i mini verze. Na výběr je také hybrid v černé barvě, který kombinuje ikonický Prada nylon s kůží. Myslíme si, že barevná a velikostní škála se bude postupem sezón a s rostoucí oblibou určitě rozšiřovat. Černá kožená Prada Arqué může být vaše za 52 tisíc korun.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Při prvním pohledu na model Arqué vás ohromí řemeslné, designové mistrovství a nepřehlédnutelný luxus. Jedná se o crème de la crème trendy kabelek ve tvaru půlměsíce. Vejde se do ní vše, co potřebujete na procházky po městě nebo večeře s přáteli. Viděli jsme ji na Sophii Richie Grainge, Emmě Watson nebo Gigi Hadid během milánského týdne módy. Dobrým společníkem je i pro Emily Ratajkowski. V září si ji vzala na US Open i na přehlídky newyorského týdne módy.

    Zdroje: Prada, Who What Wear, PurseBlog, Instagram

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―