Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Všimli jste si někdy při sledování Ďábel nosí Pradu, že Miranda Priestly přichází v úvodu filmu do redakce časopisu Runway s šedou Prada kabelkou, což nám jasně naznačuje, od čeho je odvozen název filmu a kdo bude oním zmíněným ďáblem? Model Spazzolato lze dnes sehnat pouze na re-sell platformách, ale značka má stále bohaté kabelkové portfolio. Prozradíme vám, jak si z něj vybrat to nejlepší.

    Prada Galleria

    Prada Galleria se od svého uvedení v roce 2007 drží na metaforickém Olympu a může si směle připsat status nejslavnější kabelky tohoto domu. Jedná se o design z dílny Miuccie Prada a její název historicky odkazuje na milánskou Gallerii Viktora Emanuela II., kde sídlil i vůbec první butik Prada. Má klasický obdélníkový tvar se dvěma koženými rukojeťmi a elegantní vzhled doplňují promyšlené detaily, jako je ikonické trojúhelníkové logo, kožená klíčenka a poutko na spojení rukojetí. Po stranách má dvě přihrádky na zip, kromě toho ještě jednu mezi nimi. Dostanete k ní také odnímatelný popruh. Klasická verze je vyrobena z kůže Saffiano, kterou si nechal patentovat zakladatel značky Mario Prada. Na objednávku jsou k dispozici také verze z krokodýlí, ještěří, pythoní a pštrosí kůže. Vybírat si můžete z velikostí mini, small, medium a large. Barevná paleta je velmi pestrá, ale v současné době je v centru pozornosti limitovaná veselá edice v umělecké kolaboraci s Alexem Da Corte. Ta největší v základní verzi Saffiano stojí 100 tisíc Kč.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Prada má dobrý důvod tuto ikonu neustále reinterpretovat a oživovat – věří v její skutečnou nesmrtelnost. Její jednoduchý a praktický tvar z ní dělá kabelku, kterou by měla mít ve své nezbytné výbavě každá žena. Její větší velikosti se hodí do práce nebo do školy, menší jsou vhodné na schůzky. Tváří nejnovější kampaně Galleria je Scarlet Johansson. Kromě toho jsme ji zahlédli také na Instagramu Elsy Hosk a Karlie Kloss.

    Prada Arqué

    Kabelka Arqué je svěží podzimní novinkou, kterou jsme rovněž zařadili na náš říjnový nákupní seznam. Má trendy a moderní tvar půlměsíce a je vyrobena z kůže. Doplňuje ji nastavitelný kožený popruh, ke kterému můžete přidat ještě jeden, delší. Je zdobená zlatými detaily a neunikne vám ani typické trojúhelníkové logo. Uvnitř se nachází jedna přihrádka. Momentálně ji lze zakoupit v základní černé, bílé a hnědé barvě. Pokud budete hledat dostatečně usilovně, můžete online najít i aktuálně vyprodaný odstín taupe. Na výběr je zatím pouze jedna velikost, nicméně v bílé je k dispozici i mini verze. Na výběr je také hybrid v černé barvě, který kombinuje ikonický Prada nylon s kůží. Myslíme si, že barevná a velikostní škála se bude postupem sezón a s rostoucí oblibou určitě rozšiřovat. Černá kožená Prada Arqué může být vaše za 52 tisíc korun.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Při prvním pohledu na model Arqué vás ohromí řemeslné, designové mistrovství a nepřehlédnutelný luxus. Jedná se o crème de la crème trendy kabelek ve tvaru půlměsíce. Vejde se do ní vše, co potřebujete na procházky po městě nebo večeře s přáteli. Viděli jsme ji na Sophii Richie Grainge, Emmě Watson nebo Gigi Hadid během milánského týdne módy. Dobrým společníkem je i pro Emily Ratajkowski. V září si ji vzala na US Open i na přehlídky newyorského týdne módy.

    Zdroje: Prada, Who What Wear, PurseBlog, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It bags jako investice: Které modely od Prada se vyplatí?

    Všimli jste si někdy při sledování Ďábel nosí Pradu, že Miranda Priestly přichází v úvodu filmu do redakce časopisu Runway s šedou Prada kabelkou, což nám jasně naznačuje, od čeho je odvozen název filmu a kdo bude oním zmíněným ďáblem? Model Spazzolato lze dnes sehnat pouze na re-sell platformách, ale značka má stále bohaté kabelkové portfolio. Prozradíme vám, jak si z něj vybrat to nejlepší.

    Prada Galleria

    Prada Galleria se od svého uvedení v roce 2007 drží na metaforickém Olympu a může si směle připsat status nejslavnější kabelky tohoto domu. Jedná se o design z dílny Miuccie Prada a její název historicky odkazuje na milánskou Gallerii Viktora Emanuela II., kde sídlil i vůbec první butik Prada. Má klasický obdélníkový tvar se dvěma koženými rukojeťmi a elegantní vzhled doplňují promyšlené detaily, jako je ikonické trojúhelníkové logo, kožená klíčenka a poutko na spojení rukojetí. Po stranách má dvě přihrádky na zip, kromě toho ještě jednu mezi nimi. Dostanete k ní také odnímatelný popruh. Klasická verze je vyrobena z kůže Saffiano, kterou si nechal patentovat zakladatel značky Mario Prada. Na objednávku jsou k dispozici také verze z krokodýlí, ještěří, pythoní a pštrosí kůže. Vybírat si můžete z velikostí mini, small, medium a large. Barevná paleta je velmi pestrá, ale v současné době je v centru pozornosti limitovaná veselá edice v umělecké kolaboraci s Alexem Da Corte. Ta největší v základní verzi Saffiano stojí 100 tisíc Kč.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Prada má dobrý důvod tuto ikonu neustále reinterpretovat a oživovat – věří v její skutečnou nesmrtelnost. Její jednoduchý a praktický tvar z ní dělá kabelku, kterou by měla mít ve své nezbytné výbavě každá žena. Její větší velikosti se hodí do práce nebo do školy, menší jsou vhodné na schůzky. Tváří nejnovější kampaně Galleria je Scarlet Johansson. Kromě toho jsme ji zahlédli také na Instagramu Elsy Hosk a Karlie Kloss.

    Prada Arqué

    Kabelka Arqué je svěží podzimní novinkou, kterou jsme rovněž zařadili na náš říjnový nákupní seznam. Má trendy a moderní tvar půlměsíce a je vyrobena z kůže. Doplňuje ji nastavitelný kožený popruh, ke kterému můžete přidat ještě jeden, delší. Je zdobená zlatými detaily a neunikne vám ani typické trojúhelníkové logo. Uvnitř se nachází jedna přihrádka. Momentálně ji lze zakoupit v základní černé, bílé a hnědé barvě. Pokud budete hledat dostatečně usilovně, můžete online najít i aktuálně vyprodaný odstín taupe. Na výběr je zatím pouze jedna velikost, nicméně v bílé je k dispozici i mini verze. Na výběr je také hybrid v černé barvě, který kombinuje ikonický Prada nylon s kůží. Myslíme si, že barevná a velikostní škála se bude postupem sezón a s rostoucí oblibou určitě rozšiřovat. Černá kožená Prada Arqué může být vaše za 52 tisíc korun.

    Zdroj: Prada

    Verdikt?

    Při prvním pohledu na model Arqué vás ohromí řemeslné, designové mistrovství a nepřehlédnutelný luxus. Jedná se o crème de la crème trendy kabelek ve tvaru půlměsíce. Vejde se do ní vše, co potřebujete na procházky po městě nebo večeře s přáteli. Viděli jsme ji na Sophii Richie Grainge, Emmě Watson nebo Gigi Hadid během milánského týdne módy. Dobrým společníkem je i pro Emily Ratajkowski. V září si ji vzala na US Open i na přehlídky newyorského týdne módy.

    Zdroje: Prada, Who What Wear, PurseBlog, Instagram

    ― Reklama ―

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―