Více

    ― Reklama ―

    Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

    Na co jsme byli na módní scéně doposud zvyklí? Na uhlazené kampaně, ve kterých je každý prvek dokonale vyladěn. Tým stylistů, fotografů a osvětlovačů se podílí na jednom společném cíli. Tedy vytvořit esteticky bezchybnou vizi. Karta se ale nyní obrací. Módnímu světu najednou vládnou syrové a spontánní fotky, vypadající, jako by je pořídil kdokoliv s mobilním telefonem v ruce.

    Autenticita jako nové pojetí luxusu. Roli hrají i nízké náklady

    Návrhář Demna Gvasalia i módní dům Jacquemus pochopili, že dnešní publikum už neosloví nedosažitelný luxus v perfektním světle. Místo toho chtějí něco skutečného, přístupného, co působí opravdově. Fotografie pořízené na iPhone mají unikátní blízkost, která přitahuje pozornost. Divák má proto pocit, že je součástí procesu, jako by stál hned vedle návrháře, když stiskl tlačítko spouště.

    Zdroj: Jacquemus

    Dalším zásadním faktorem měnících se marketingových strategií jsou lákající nízké náklady. Co může být efektivnější než návrhář s telefonem v ruce? Žádné velké produkce, žádné hodiny v postprodukci. Jen kreativita a schopnost vidět krásu i v jednoduchosti. Tento přístup tak není jen zajímavý, ale rovněž geniálně praktický.

    A proč lidé tento trend tolik milují? Protože rezonuje s jejich každodenním životem. iPhone se stal nástrojem každého z nás, a když ho používají také přední návrháři, posiluje to dojem, že i luxus dokáže být dosažitelný. Roli hraje rovněž síla sociálních sítí. Fotky pořízené telefonem vypadají přirozeně i na Instagramu, kde většina z nás hledá inspiraci.

    Kouzlo spočívá v jednoduchosti. Stane se z těchto kampaní masivní trend?

    Domy Balenciaga i Jacquemus dokazují, že k vytvoření ikonických snímků není potřeba celý tým profesionálů. Stačí jen telefon, nápad a odvaha vybočit ze zajetých kolejí. S iPhonem si pohrává také fotograf Juergen Teller, který přes něj nafotil kampaň pro Loewe. Nyní se s jeho prací můžete setkat také u Balenciaga.

    Zdroj: Loewe

    V budoucnosti se proto zcela určitě můžeme těšit na více podobných módních kampaní. Díky zmíněným inovativním designérům se totiž z focení na telefon stává nový standard, který redefinuje pravidla módní prezentace. Technologie, autenticita a přístupnost se spojují a přetvářejí to, co považujeme za luxus.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    iPhone jako nepostradatelná pomůcka módní tvorby. Jacquemus nafotil kolekci pomocí telefonu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

    - Reklama -

    Na co jsme byli na módní scéně doposud zvyklí? Na uhlazené kampaně, ve kterých je každý prvek dokonale vyladěn. Tým stylistů, fotografů a osvětlovačů se podílí na jednom společném cíli. Tedy vytvořit esteticky bezchybnou vizi. Karta se ale nyní obrací. Módnímu světu najednou vládnou syrové a spontánní fotky, vypadající, jako by je pořídil kdokoliv s mobilním telefonem v ruce.

    Autenticita jako nové pojetí luxusu. Roli hrají i nízké náklady

    Návrhář Demna Gvasalia i módní dům Jacquemus pochopili, že dnešní publikum už neosloví nedosažitelný luxus v perfektním světle. Místo toho chtějí něco skutečného, přístupného, co působí opravdově. Fotografie pořízené na iPhone mají unikátní blízkost, která přitahuje pozornost. Divák má proto pocit, že je součástí procesu, jako by stál hned vedle návrháře, když stiskl tlačítko spouště.

    Zdroj: Jacquemus

    - Reklama -

    Dalším zásadním faktorem měnících se marketingových strategií jsou lákající nízké náklady. Co může být efektivnější než návrhář s telefonem v ruce? Žádné velké produkce, žádné hodiny v postprodukci. Jen kreativita a schopnost vidět krásu i v jednoduchosti. Tento přístup tak není jen zajímavý, ale rovněž geniálně praktický.

    A proč lidé tento trend tolik milují? Protože rezonuje s jejich každodenním životem. iPhone se stal nástrojem každého z nás, a když ho používají také přední návrháři, posiluje to dojem, že i luxus dokáže být dosažitelný. Roli hraje rovněž síla sociálních sítí. Fotky pořízené telefonem vypadají přirozeně i na Instagramu, kde většina z nás hledá inspiraci.

    Kouzlo spočívá v jednoduchosti. Stane se z těchto kampaní masivní trend?

    Domy Balenciaga i Jacquemus dokazují, že k vytvoření ikonických snímků není potřeba celý tým profesionálů. Stačí jen telefon, nápad a odvaha vybočit ze zajetých kolejí. S iPhonem si pohrává také fotograf Juergen Teller, který přes něj nafotil kampaň pro Loewe. Nyní se s jeho prací můžete setkat také u Balenciaga.

    Zdroj: Loewe

    V budoucnosti se proto zcela určitě můžeme těšit na více podobných módních kampaní. Díky zmíněným inovativním designérům se totiž z focení na telefon stává nový standard, který redefinuje pravidla módní prezentace. Technologie, autenticita a přístupnost se spojují a přetvářejí to, co považujeme za luxus.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Haute couture týden vrcholí. Na mola nastoupil Valentino, Jean Paul Gaultier i Elie Saab

    Dechberoucí haute couture týden v Paříži pomalu spěje ke svému konci. Ve středu se tak návštěvníci mohli těšit na jedny z nejočekávanějších kolekcí sezóny. Návrhář Alessandro Michele představil svůj debut vysoké módy u Valentino. Řady Jean Paul Gaultier se tentokrát ujal Ludovic de Saint Sernin a Elie Saab nabídl tradičně okouzlující návrhy.

    Triumfální návrat kožešiny do pánské módy. Zahájení sezóny v Miláně mluví jasně

    Kožešiny jsou zpět. A to s veškerou grácií, kterou módní svět dokáže nabídnout. Mola na pánském fashion weeku v Miláně pro letošní podzim a zimu přinesla několik ikonických "opening looků", jasně naznačujících, že kožešina není relikvií minulosti, ani vintage butiků. Naopak, stává se symbolem moderního luxusu a zasahuje do nadcházejících trendů.

    Haute couture přehlídky poctily významná výročí. Slavil módní dům Armani Privé i Chanel

    Další den exkluzivního Paris haute couture week představil hned dvě přehlídky, oslavující významné události. Módní dům Armani Privé poctil svou dechberoucí kolekcí 20 let působení na poli pařížské vysoké módy. Podobný důvod k oslavám měla také značka Chanel, ta ovšem vzdala hold 110. výročí své přítomnosti v luxusním světě haute couture.

    Vyšperkujte si začátek roku. Letos doplňkům kralují staronové trendy

    Stejně jako každou jinou část módního odvětví, i šperky ovlivňují neustále se proměňující trendy. Letošnímu roku prozatím dominují staronové doplňky, jež popularitu ochutnaly už v uplynulém roce. Na scénu se rovněž vrací oblíbené kousky ze začátku milénia, jako dlouhé řetízky či mix různých kovů, ovšem v lehce modernizované podobě.

    Vyzrajte na dlouhé lety. Bez beauty pomocníků na palubu nevstupujte

    Zimní období neznamená pouze dovolené na horách a dlouho očekávané lyžování. Pro mnohé představuje také vytoužený útěk do dalekých teplých krajů. Cesta do luxusních destinací se však bohužel neobejde bez často nepohodlných dálkových letů. Připravte se na ně se správně zabalenou kosmetickou taštičkou, ukrývající ty nejlepší pomocníky.

    Spojení kontroverze a kreativity. Kanye West a Goša Rubčinskij uvedli novou kolekci YZY

    Ruský designér Goša Rubčinskij, kdysi enfant terrible módní scény, nyní triumfálně vchází do popředí jako šéf designu YZY. Po téměř roce od svého jmenování představil kolekci, navazující na úspěšný březnový drop. Řada však vzbuzuje kontroverzi, a to kvůli nápisům v cyrilici. Kvalita produktů navíc dle uživatelů sociálních sítí značně pokulhává.

    Paříž pohltil podzim. Jeho letošní módní verzi uvedl Lemaire, Acne Studios i The Row

    Pařížský týden módy pokračuje a spolu s ním začíná nabírat obrysy i letošní podzim. Například módní dům Lemaire odhalil řadu plnou energetického sebevědomí. Návrhářské sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opět umně skloubilo maskulinní a dámské prvky a značka Acne Studios si tentokrát pohrála s typickými mužskými archetypy.

    Letošní rok nosí statement brýle. Funkční doplněk oceníte i v zimě

    Maximalismus plíživě nastupoval na scénu už v uplynulém roce. Letos ovšem, alespoň ve světě slunečních brýlí, dorazil v plné parádě. Trendy obroučky se totiž ponesou v duchu výraznosti. Nezáleží na tom, zda zaujmete oversized tvarem, futuristickými odlesky či transparentními skly. Nebojte se proto nasadit statement brýle i v zimním období.

    Proti astmatu i za dobrou náladou. Sauny v luxusních resortech dokáží zázraky

    Do sauny vkročil alespoň jednou snad každý z nás. Finský způsob trávení času si našel příznivce po celém světě a trh reagoval na poptávku více než svižně. Lákavý wellness tak najdete v každém větším městě. Pokud si však toužíte dopřát řádnou dávku luxusu, vyberte si z evropských špiček. Nezapomeňte ale na zásady správného saunování.

    Louis Vuitton ovládá streetwear. Jeho současnou verzi představil Pharrell Williams a Nigo

    Přehlídka Louis Vuitton odstartovala v úterý Pařížský týden pánské módy. Kreativní ředitel Pharrell Williams tentokrát spojil síly se svým dlouholetým přítelem a designérem Nigo. Společně vytvořili čerstvou interpretaci streetwear. Kolekci protkali odkazy nejen na vlastní ikonickou tvorbu, ale rovněž archiv slavného francouzského domu.

    Celebrity dobývají i svět podnikání. Nebojí se piva, ani suplementů

    Mezi koníčky slavných osobností už dlouho patří zakládání vlastních značek. Řada z nich brzy upadne, jiné se ale dostanou do širšího povědomí. Hity se staly například počiny jako Fenty, Rhode, Rare Beauty nebo SKIMS. S novým brandem i produkty nyní zkouší štěstí hvězdy jako Tom Holland, Blake Lively, Ashley Tisdale či Kourtney Kardashian.

    Zablokovaný TikTok otřásl během pár hodin světem. Možná je čas přehodnotit priority

    Spojené státy americké avizovaly možné zablokování sociální sítě TikTok kvůli obavám z čínské špionáže. Varování se stalo pravdou a tvůrci začali v posledních hodinách ve velkém odhalovat lži za svým obsahem. Spousta uživatelů byla navíc připravená na vyplnění nově získaného času užitečnějšími aktivitami. Budou toho ale schopni i nyní?

    Móda v kostce: Zegna poctil vlnu a LVMH Watch Week putuje do New Yorku

    Pokračující Milánský týden pánské módy odhalil nejnovější kolekci z dílny Zegna. Módní dům se zaměřil na luxusní vlnu a vše, co pro módní svět znamená. Značka MSGM zase připomněla, jak vypadá "pravá" party. LVMH Watch Week dorazil místo Los Angeles do New Yorku a Evropská unie chce navrhnout částečný zákaz "věčných chemikálií".

    Hra na kočku a myš. Kostýmy snímku Babygirl reflektují strhující proměnu

    Populární snímek Babygirl nechává diváky neustále hádat. Kdo z hlavních postav má v daný moment navrch? Komu patří skutečná kontrola? Dynamický vztah mezi úspěšnou CEO Romy a jejím stážistou Samuelem zachytily i bravurně zvolené kostýmy. Reflektují nejen zřejmé sociální statusy postav, ale také jejich skryté opravdové já.

    Maraton týdnů módy začíná. Milán přivítal pánské kolekce Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval. Milán pohostil první módní přehlídky letošního roku, věnované pánským kolekcím. Módní dům Prada představil vlastní uvolněnou a eklektickou představu...

    V noci ošklivá, ráno krásná. Morning shed pobláznil milovníky beauty triků

    I když se beauty trend s názvem morning shed poprvé zrodil loni v létě, sociální sítě TikTok se drží i v novém roce. Jedná se o proceduru, která slibuje noční proměnu. Diktuje totiž použití řady produktů a pomocníků, ve kterých beauty nadšenci stráví noc, byť poměrně "oškliví". Ráno je však dle jejich vlastních slov přivítá nová a "krásnější" verze.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―