Více

    ― Reklama ―

    Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

    Na co jsme byli na módní scéně doposud zvyklí? Na uhlazené kampaně, ve kterých je každý prvek dokonale vyladěn. Tým stylistů, fotografů a osvětlovačů se podílí na jednom společném cíli. Tedy vytvořit esteticky bezchybnou vizi. Karta se ale nyní obrací. Módnímu světu najednou vládnou syrové a spontánní fotky, vypadající, jako by je pořídil kdokoliv s mobilním telefonem v ruce.

    Autenticita jako nové pojetí luxusu. Roli hrají i nízké náklady

    Návrhář Demna Gvasalia i módní dům Jacquemus pochopili, že dnešní publikum už neosloví nedosažitelný luxus v perfektním světle. Místo toho chtějí něco skutečného, přístupného, co působí opravdově. Fotografie pořízené na iPhone mají unikátní blízkost, která přitahuje pozornost. Divák má proto pocit, že je součástí procesu, jako by stál hned vedle návrháře, když stiskl tlačítko spouště.

    Zdroj: Jacquemus

    Dalším zásadním faktorem měnících se marketingových strategií jsou lákající nízké náklady. Co může být efektivnější než návrhář s telefonem v ruce? Žádné velké produkce, žádné hodiny v postprodukci. Jen kreativita a schopnost vidět krásu i v jednoduchosti. Tento přístup tak není jen zajímavý, ale rovněž geniálně praktický.

    A proč lidé tento trend tolik milují? Protože rezonuje s jejich každodenním životem. iPhone se stal nástrojem každého z nás, a když ho používají také přední návrháři, posiluje to dojem, že i luxus dokáže být dosažitelný. Roli hraje rovněž síla sociálních sítí. Fotky pořízené telefonem vypadají přirozeně i na Instagramu, kde většina z nás hledá inspiraci.

    Kouzlo spočívá v jednoduchosti. Stane se z těchto kampaní masivní trend?

    Domy Balenciaga i Jacquemus dokazují, že k vytvoření ikonických snímků není potřeba celý tým profesionálů. Stačí jen telefon, nápad a odvaha vybočit ze zajetých kolejí. S iPhonem si pohrává také fotograf Juergen Teller, který přes něj nafotil kampaň pro Loewe. Nyní se s jeho prací můžete setkat také u Balenciaga.

    Zdroj: Loewe

    V budoucnosti se proto zcela určitě můžeme těšit na více podobných módních kampaní. Díky zmíněným inovativním designérům se totiž z focení na telefon stává nový standard, který redefinuje pravidla módní prezentace. Technologie, autenticita a přístupnost se spojují a přetvářejí to, co považujeme za luxus.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    iPhone jako nepostradatelná pomůcka módní tvorby. Jacquemus nafotil kolekci pomocí telefonu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

    - Reklama -

    Na co jsme byli na módní scéně doposud zvyklí? Na uhlazené kampaně, ve kterých je každý prvek dokonale vyladěn. Tým stylistů, fotografů a osvětlovačů se podílí na jednom společném cíli. Tedy vytvořit esteticky bezchybnou vizi. Karta se ale nyní obrací. Módnímu světu najednou vládnou syrové a spontánní fotky, vypadající, jako by je pořídil kdokoliv s mobilním telefonem v ruce.

    Autenticita jako nové pojetí luxusu. Roli hrají i nízké náklady

    Návrhář Demna Gvasalia i módní dům Jacquemus pochopili, že dnešní publikum už neosloví nedosažitelný luxus v perfektním světle. Místo toho chtějí něco skutečného, přístupného, co působí opravdově. Fotografie pořízené na iPhone mají unikátní blízkost, která přitahuje pozornost. Divák má proto pocit, že je součástí procesu, jako by stál hned vedle návrháře, když stiskl tlačítko spouště.

    Zdroj: Jacquemus

    - Reklama -

    Dalším zásadním faktorem měnících se marketingových strategií jsou lákající nízké náklady. Co může být efektivnější než návrhář s telefonem v ruce? Žádné velké produkce, žádné hodiny v postprodukci. Jen kreativita a schopnost vidět krásu i v jednoduchosti. Tento přístup tak není jen zajímavý, ale rovněž geniálně praktický.

    A proč lidé tento trend tolik milují? Protože rezonuje s jejich každodenním životem. iPhone se stal nástrojem každého z nás, a když ho používají také přední návrháři, posiluje to dojem, že i luxus dokáže být dosažitelný. Roli hraje rovněž síla sociálních sítí. Fotky pořízené telefonem vypadají přirozeně i na Instagramu, kde většina z nás hledá inspiraci.

    Kouzlo spočívá v jednoduchosti. Stane se z těchto kampaní masivní trend?

    Domy Balenciaga i Jacquemus dokazují, že k vytvoření ikonických snímků není potřeba celý tým profesionálů. Stačí jen telefon, nápad a odvaha vybočit ze zajetých kolejí. S iPhonem si pohrává také fotograf Juergen Teller, který přes něj nafotil kampaň pro Loewe. Nyní se s jeho prací můžete setkat také u Balenciaga.

    Zdroj: Loewe

    V budoucnosti se proto zcela určitě můžeme těšit na více podobných módních kampaní. Díky zmíněným inovativním designérům se totiž z focení na telefon stává nový standard, který redefinuje pravidla módní prezentace. Technologie, autenticita a přístupnost se spojují a přetvářejí to, co považujeme za luxus.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Ralph Lauren vrací na scénu romantismus. Vtisknul mu moderní nádech

    Kolekcí z dílny Ralph Lauren pro letošní podzim prostoupil moderní romantismus. Zřejmé to bylo i ze samotného názvu kolekce, The Modern Romantics, která nabídla nespočet volánů, na zem sahajících rozevlátých šatů, krajkových detailů a vypasovaných semišových sak. Známý návrhář opět dokázal, že umí vytvořit nezapomenutelný zážitek.

    Zapomenutý brand Desigual v novém kabátě. Umně cílí na generaci Z

    Kdysi to byl vizuální chaos. Značka Desigual stála na rohu ulice módy a křičela všechno najednou. Barevné potisky, hippie výšivky, asijské mandaly nebo nápisy všude a ke všemu. Všichni jsme ji slyšeli. Někteří z nás ji dokonce nosili. Ale dnes? Dnes známý brand přišel, odložil megafon a začal šeptat přesně tak, jak to má generace Z ráda.

    Dvoufázové čištění pleti. Revoluce ve skincare, nebo zbytečný krok?

    Dvoufázové čištění pleti si mezi beauty nadšenci získalo opravdu kultovní status. První krok představuje olejový cleanser na rozpuštění SPF a make-upu. Druhý krok zase zbaví pleť nečistot a zbytků předchozího produktu. Zatímco jedni tvrdí, že jde o klíč ke zdravé pleti, jiní varují, že může narušit ochrannou bariéru. Kde je tedy pravda?

    Štěstí ukryté v outfitu. Odemkněte sílu dopamine dressing

    Již Miranda z ikonického filmu filmu Ďábel nosí Pradu ukázala na příkladu blankytně modrého svetru důležitost barev v módním světě. Jejich význam však sahá daleko za hranice estetičnosti. Důkazem je takzvaný dopamine dressing, tedy tvorba outfitů vyvolávajících příjemné pocity. V potaz pak musíte vzít jak barvu, tak styl a texturu.

    Kožešiny shodily nepříjemné stigma. Comeback jim zařídila generace Z

    Objevit se na veřejnosti v pravé kožešině je v módním světě už dlouhá léta tabu. Mnoho módních společností proto oficiálně upustilo od jejich využívání. Uplynulá sezóna týdnů módy však navrátila kožešiny zpět do světla reflektorů. Na oblibě rostou především díky generaci Z, která se zamilovala do jejich vintage verzí, umožňujících "morální propustku".

    Jak na znovuobjevený trend skinny jeans? Jediný styling tip je soudnost

    Ať chceme, nebo ne, skinny jeans jsou zpět na scéně. Po letech dominance volných střihů se módní kyvadlo znovu přehouplo a přiléhavé siluety se vracejí do hry. Ale zatímco široké nohavice sluší téměř všem, skinny jeans jsou zrádné. Dokážou vynést outfit do nebes, nebo naopak nemilosrdně odhalit to, co by mělo zůstat skryté.

    Jean Paul Gaultier má po pěti letech vedení. Do nové éry ho vpustí Duran Lantink

    Nizozemského návrháře Durana Lantink čeká nová životní kapitola. Stal se totiž novým kreativním ředitelem módního domu Jean Paul Gaultier a zároveň prvním nástupcem stejnojmenného návrháře. Ten opustil svou značku před pěti lety, od té doby jeho haute couture kolekce navrhovali různí designéři. Ikonickou značku tak čeká nová a o dost stabilnější éra.

    Vyzrajte na letošní jaro. Investujte do pěti nadčasových kousků

    Jarní outfity dokáží kolikrát zamotat hlavu. Neustále měnící se trendy i stejně proměnlivé počasí vedou k nekončícím vnitřním debatám o tom, do kterých kousků se opravdu vyplatí investovat. Ukončete vnitřní boj a přidejte letos na jaře do svého šatníku pět nesmrtelných kousků, se kterými vyzrajete na ranní nerozhodné postávání před zrcadlem.

    Balanc mezi sexy a elegantním. Office siren přináší do kanceláří čerstvý závan

    Sofistikovaná, elegantní, ale přesto s nádechem smyslnosti. Ženy vplouvající do kanceláře vyzařující tyto přívlastky perfektně splňují všechny body aktuálního office siren trendu. Jejich oblečení ctí pravidla etikety, ale stejně zůstává neodolatelným. Pokud vám je taková estetika blízká, zakomponujte její prvky do svých pracovních outfitů.

    Móda v kostce: Londýn přivítal výstavu Cartier a Coperni odhalil řadu Disney

    Módní nadšenci upřeli svou pozornost na Londýn. Tamní muzeum Victoria & Albert totiž o víkendu přivítalo exkluzivní výstavu Cartier. Paříž se mezitím chystá na vlastní exhibici, která představí život návrháře Ricka Owens. Módní dům Coperni zveřejnil svou virální Disney kolekci a značka MM6 zase připravuje novou spolupráci se Salomon.

    Čtyři tipy na hybridní účesy. Podrží vás na józe, u bazénu i při procházce městem

    S přicházejícím jarem jde často ruku v ruce rovněž touha experimentovat. Klasické drdoly nebo culíky zkrátka občas neplní dostatečně líbivou funkci, vymyslet úplně novou kreaci ale může být příliš složité. Inspirujte se jarními účesy, k jejichž provedení potřebujete jen trochu cviku, či jednoduchou a šikovnou pomůcku.

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem "Christy Cut". Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―