Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nakupování dárků je vždy výzva. A zejména tehdy, když nakupujete pro lidi, kteří mají všechno, ale i tak si ve vašich očích zaslouží být rozmazlovaní a hýčkaní. Právě jsme narazili na to věčně zapeklité dilema. Pokud odmítáte, aby od vás dotyčný dostal jen další dárek do počtu a neřešíte rozpočet, zvažte některý z níže uvedených tipů.

    Luxusní útěk

    Hmotné dárky nejsou jediný způsob, jak s milovanou osobou oslavit zvláštní příležitost. Zážitky jsou stále dobrý nápad, který jen tak z módy nevyjde. Ideálním dárkem může být víkendový pobyt. Čím lépe dotyčného znáte, tím snáz se mu trefíte do vkusu. Nemá nějaké vysněné místo, kam by se rád podíval? Milovníci jídla jistě ocení nějaký gurmánský pobyt v hotelu s michelinským kuchařem. Pro někoho bude ideální jóga retreat na Bali. Jestli tápete ve slepých kruzích, poohlédněte se po top destinacích či unikátních architektonických skvostech k pronájmu.

    Rozmazlování jako dárek

    Pokud máte ve svém životě výjimečnou, tvrdě pracující osobu, která zapomíná dělat také něco pro sebe, může být takový poukaz na rozmazlování ideální volba. Projděte klidně více míst, hlavně najděte takové, které nabízí řadu procedur péče o sebe a budou se příjemci líbit. Mohou to být masáže, manikúra, pedikúra či kosmetické ošetření. Nebo vše najednou. Je mnoho služeb, z nichž se dá vybírat.

    Foto: Pexels

    Značková kabelka

    Kabelka je zvláštní složka oděvu. Někdy se do ní vejde polovina kanceláře, jindy sotva mobilní telefon a rtěnka. Ale přesto si neumíme představit bez ní opustit dům. Existují kabelky, které nejsou jen obyčejné módní doplňky, jsou to ikony stylu. Máte po svém boku výjimečnou ženu? Pak si výjimečný dárek v podobě značkové kabelky zaslouží. Neberte to jen jako dárek, ale i investici. Pro případ, že byste s daným kusem šlápli mimo vkus, nezapomeňte si schovat účtenku.

    Šperk

    Šperky nabízí nepřeberné možnosti. A ty luxusní, z drahých kovů a kamenů nejsou něco, co bychom si pořizovali každý den. Může jít o drobný přívěsek s diamanty, perlové náušnice nebo prsten s drahokamy. Dárek v podobě luxusního šperku vždy potěší, takových není nikdy dost. Věnujte pozornost tomu, co daná osoba pravidelně nosí, v klenotnictví vám jistě také ochotně poradí.

    Vysoce kvalitní kosmetika

    Nejlepší kosmetika na trhu bývá drahá, ale je to jako s dalšími luxusními věcmi – dokud je nemáte, nepotřebujete je, ale pak už si bez nich nedokážete svůj život představit. Jako pozornost a při zvláštní příležitosti zvažte nákup vysoce kvalitní kosmetiky, o níž víte, že si ji obdarovaná osoba jednoduše zamiluje. Pečlivě se zaměřte i na ingredience, například pečující krém s včelím jedem, co může být víc královského?

    Foto: Unsplash

    Dárkové předplatné

    Může jít o předplatné kurzu, workshopu nebo členství v elitním klubu. Takový dárek nebude přinášet radost jen jednou, ale třeba celý rok. Při výběru se řiďte vlastní intuicí a znalostmi o dotyčném.

    Unikátní, speciální, vzácné

    Každý dárek je příležitost ukázat, jak moc nám na druhém záleží. A chce to dávku kreativity. Ponořte se hlouběji a zamyslete se nad věcmi, které jsou jedinečné, originální nebo dokonce vzácné. Takové mohou být opravdovým skvostem ve sbírce příjemce. Ještě osobnější je učiníte v případě, pokud dárek uzpůsobíte na míru, je-li to možné. Osobní dotek jim dodá punc exkluzivity.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    7 tipů na dárek pro ty, co mají všechno. Hýčkejte své blízké draze a blaze

    Nakupování dárků je vždy výzva. A zejména tehdy, když nakupujete pro lidi, kteří mají všechno, ale i tak si ve vašich očích zaslouží být rozmazlovaní a hýčkaní. Právě jsme narazili na to věčně zapeklité dilema. Pokud odmítáte, aby od vás dotyčný dostal jen další dárek do počtu a neřešíte rozpočet, zvažte některý z níže uvedených tipů.

    - Reklama -

    Luxusní útěk

    Hmotné dárky nejsou jediný způsob, jak s milovanou osobou oslavit zvláštní příležitost. Zážitky jsou stále dobrý nápad, který jen tak z módy nevyjde. Ideálním dárkem může být víkendový pobyt. Čím lépe dotyčného znáte, tím snáz se mu trefíte do vkusu. Nemá nějaké vysněné místo, kam by se rád podíval? Milovníci jídla jistě ocení nějaký gurmánský pobyt v hotelu s michelinským kuchařem. Pro někoho bude ideální jóga retreat na Bali. Jestli tápete ve slepých kruzích, poohlédněte se po top destinacích či unikátních architektonických skvostech k pronájmu.

    Rozmazlování jako dárek

    Pokud máte ve svém životě výjimečnou, tvrdě pracující osobu, která zapomíná dělat také něco pro sebe, může být takový poukaz na rozmazlování ideální volba. Projděte klidně více míst, hlavně najděte takové, které nabízí řadu procedur péče o sebe a budou se příjemci líbit. Mohou to být masáže, manikúra, pedikúra či kosmetické ošetření. Nebo vše najednou. Je mnoho služeb, z nichž se dá vybírat.

    Foto: Pexels

    - Reklama -

    Značková kabelka

    Kabelka je zvláštní složka oděvu. Někdy se do ní vejde polovina kanceláře, jindy sotva mobilní telefon a rtěnka. Ale přesto si neumíme představit bez ní opustit dům. Existují kabelky, které nejsou jen obyčejné módní doplňky, jsou to ikony stylu. Máte po svém boku výjimečnou ženu? Pak si výjimečný dárek v podobě značkové kabelky zaslouží. Neberte to jen jako dárek, ale i investici. Pro případ, že byste s daným kusem šlápli mimo vkus, nezapomeňte si schovat účtenku.

    Šperk

    Šperky nabízí nepřeberné možnosti. A ty luxusní, z drahých kovů a kamenů nejsou něco, co bychom si pořizovali každý den. Může jít o drobný přívěsek s diamanty, perlové náušnice nebo prsten s drahokamy. Dárek v podobě luxusního šperku vždy potěší, takových není nikdy dost. Věnujte pozornost tomu, co daná osoba pravidelně nosí, v klenotnictví vám jistě také ochotně poradí.

    Vysoce kvalitní kosmetika

    Nejlepší kosmetika na trhu bývá drahá, ale je to jako s dalšími luxusními věcmi – dokud je nemáte, nepotřebujete je, ale pak už si bez nich nedokážete svůj život představit. Jako pozornost a při zvláštní příležitosti zvažte nákup vysoce kvalitní kosmetiky, o níž víte, že si ji obdarovaná osoba jednoduše zamiluje. Pečlivě se zaměřte i na ingredience, například pečující krém s včelím jedem, co může být víc královského?

    Foto: Unsplash

    Dárkové předplatné

    Může jít o předplatné kurzu, workshopu nebo členství v elitním klubu. Takový dárek nebude přinášet radost jen jednou, ale třeba celý rok. Při výběru se řiďte vlastní intuicí a znalostmi o dotyčném.

    Unikátní, speciální, vzácné

    Každý dárek je příležitost ukázat, jak moc nám na druhém záleží. A chce to dávku kreativity. Ponořte se hlouběji a zamyslete se nad věcmi, které jsou jedinečné, originální nebo dokonce vzácné. Takové mohou být opravdovým skvostem ve sbírce příjemce. Ještě osobnější je učiníte v případě, pokud dárek uzpůsobíte na míru, je-li to možné. Osobní dotek jim dodá punc exkluzivity.

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―