Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Módní dům Karl Lagerfeld má novou tvář. Kampaň pro letošní podzim a zimu odhalila nečekaného hosta, tedy světově známou podnikatelku a influencerku Paris Hilton. Na černobílých fotografiích z dílny Chrise Colls zachycuje esenci značky spojující eleganci, sofistikovanost a dramatickou nadčasovost. Po jejím boku tentokrát stojí španělský model a herec Jon Kortajarena.

    „Karl rozhodně odjakživa ovlivňoval mou módu,“ okomentovala dle serveru WWD Hilton kampaň s názvem From Paris With Love. „Milovala jsem, že když jsem s ním mluvila, i v místnosti plné lidí, vždy mě přinutil cítit se, že jsem tam v tu chvíli pouze já,“ doplnila. Dle ní je proto nejnovější kampaň jeho stejnojmenné značky nejen o módě, ale především oslavě designérova vlivu.

    Zdroj: Karl Lagerfeld

    Také proto se stala právě čtyřiačtyřicetiletá influencerka hvězdou nejnovější kampaně společnosti Karl Lagerfeld. „Paris je globální ikonou a podnikatelkou, někdo, kdo chápe kulturní moc obrazů a znovuobjevení. Ona a Karl oba definovali ikonické éry, a to svými vlastními jedinečnými způsoby,“ vysvětlil dle Glamour ředitel značky Pier Paolo Righi. Paris a Karl tak měli mnoho společného.

    Fotografiemi kampaň s Paris Hilton nekončí. Součástí je i speciální akce

    Globální kampaň pak doplňuje rovněž událost naplánovaná na 1. října, která je tedy také součástí očekávaného Pařížského týdne módy. Značka Karl Lagerfeld vydá rovněž poupravené interview z roku 2011, v němž slavný návrhář vedl rozhovor sám se sebou. Tentokrát se ale ve videu objeví i Hilton a odpoví na některé z otázek. Stát by se měla také součástí kampaně pro jaro 2026.

    @revista_hola #ParisHilton también tenía que estar 💕 #METGala #galamet #galamet2023 #metgala2023 #ModaEnTiktok ♬ sonido original – La_Review

    Pouto mezi Paris Hilton a Karlem Lagerfeld pak není žádnou novinkou. Možná i proto se poprvé objevila na Met Gala právě v roce 2023, kdy tehdejší výstava patřila právě ikonickému návrháři a nesla název Karl Lagerfeld: A Line of Beauty. Světová influencerka pak o sobě nedávno dala vědět rovněž díky nové skin care řadě Parívie nebo své již 30. vůni s názvem Iconic.

    Zdroje: WWD, Glamour, Luxferity, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    - Reklama -

    Módní dům Karl Lagerfeld má novou tvář. Kampaň pro letošní podzim a zimu odhalila nečekaného hosta, tedy světově známou podnikatelku a influencerku Paris Hilton. Na černobílých fotografiích z dílny Chrise Colls zachycuje esenci značky spojující eleganci, sofistikovanost a dramatickou nadčasovost. Po jejím boku tentokrát stojí španělský model a herec Jon Kortajarena.

    „Karl rozhodně odjakživa ovlivňoval mou módu,“ okomentovala dle serveru WWD Hilton kampaň s názvem From Paris With Love. „Milovala jsem, že když jsem s ním mluvila, i v místnosti plné lidí, vždy mě přinutil cítit se, že jsem tam v tu chvíli pouze já,“ doplnila. Dle ní je proto nejnovější kampaň jeho stejnojmenné značky nejen o módě, ale především oslavě designérova vlivu.

    Zdroj: Karl Lagerfeld

    - Reklama -

    Také proto se stala právě čtyřiačtyřicetiletá influencerka hvězdou nejnovější kampaně společnosti Karl Lagerfeld. „Paris je globální ikonou a podnikatelkou, někdo, kdo chápe kulturní moc obrazů a znovuobjevení. Ona a Karl oba definovali ikonické éry, a to svými vlastními jedinečnými způsoby,“ vysvětlil dle Glamour ředitel značky Pier Paolo Righi. Paris a Karl tak měli mnoho společného.

    Fotografiemi kampaň s Paris Hilton nekončí. Součástí je i speciální akce

    Globální kampaň pak doplňuje rovněž událost naplánovaná na 1. října, která je tedy také součástí očekávaného Pařížského týdne módy. Značka Karl Lagerfeld vydá rovněž poupravené interview z roku 2011, v němž slavný návrhář vedl rozhovor sám se sebou. Tentokrát se ale ve videu objeví i Hilton a odpoví na některé z otázek. Stát by se měla také součástí kampaně pro jaro 2026.

    @revista_hola #ParisHilton también tenía que estar 💕 #METGala #galamet #galamet2023 #metgala2023 #ModaEnTiktok ♬ sonido original – La_Review

    Pouto mezi Paris Hilton a Karlem Lagerfeld pak není žádnou novinkou. Možná i proto se poprvé objevila na Met Gala právě v roce 2023, kdy tehdejší výstava patřila právě ikonickému návrháři a nesla název Karl Lagerfeld: A Line of Beauty. Světová influencerka pak o sobě nedávno dala vědět rovněž díky nové skin care řadě Parívie nebo své již 30. vůni s názvem Iconic.

    Zdroje: WWD, Glamour, Luxferity, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―