Více

    ― Reklama ―

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrhář Ralph Lauren představí svůj první animovaný film. Jeho studio vytvořilo příběh ikonického maskota americké značky, medvídka Polo Bear. Trailer šestiminutového snímku s názvem Polo Bear Chronicles: Operation Black Tie prozrazuje mnohá dobrodružství preppy chlupáče. Vydat se má do svého letního sídla, na zápas póla, let helikoptérou, ale také dechberoucí luxusní galavečer.

    Značka hodlá krátký film zveřejnit ve čtvrtek. Jeho hlavní zápletkou bude pokus medvídka vyřešit záhadnou krádež uměleckého díla, a to spolu se svým nerozlučitelným parťákem, holubem. Pro Polo Bear se jedná o velký debut, od svého stvoření se totiž objevoval pouze jako plochá ilustrace. Americký módní dům ho aplikoval na trička, svetry, kravaty, hodinky, tašky nebo hrníčky.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Objevil se také v úspěšných reklamních kampaních, a to v různorodých provedeních. Zákazníky zaujal jako Martini Bear, Safari Bear nebo například Collegiate Bear. Roztomilý medvídek, ztělesňující životní styl reflektující zákazníky známé značky, má tak již nyní věrné fanoušky. Zůstává tedy otázkou, zda bude krátký snímek představovat jeho jediné animované vystoupení.

    Polo Bear má více než 20 let. Jeho vznik inspirovala záliba bratra Ralpha Lauren

    Polo Bear přitom dělá společnost Ralph Lauren již od roku 1991. Inspirací pro jeho vytvoření byl dárek, který návrhář obdržel rok předtím. Jeho bratr Jerry totiž miloval klasické medvídky z dílny hračkáře Richarda Steiff. S oblibou je proto sbíral, a tak se jeho kolegové jednoho dne rozhodli věnovat mu chlupáče, který se mu podobal. Stejný dárek následně obdržel rovněž známý designér.

    Ralph Lauren proto neváhal a za rok vytvořil spolu se samotným Richardem Steiff vlastní značkovou variantu medvídka, takzvaného Preppy Bear. Jeho šatník odrážel nabídku samotné společnosti, mezi jeho looky proto nechyběly nažehlené košile, pletené vesty nebo prošívané svetry. Jednalo se o okamžitý úspěch, a tak návrhář s variacemi nynějšího Polo Bear bez váhání pokračoval.

    Zdroje: WWD, HypeBeast, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    - Reklama -

    Návrhář Ralph Lauren představí svůj první animovaný film. Jeho studio vytvořilo příběh ikonického maskota americké značky, medvídka Polo Bear. Trailer šestiminutového snímku s názvem Polo Bear Chronicles: Operation Black Tie prozrazuje mnohá dobrodružství preppy chlupáče. Vydat se má do svého letního sídla, na zápas póla, let helikoptérou, ale také dechberoucí luxusní galavečer.

    Značka hodlá krátký film zveřejnit ve čtvrtek. Jeho hlavní zápletkou bude pokus medvídka vyřešit záhadnou krádež uměleckého díla, a to spolu se svým nerozlučitelným parťákem, holubem. Pro Polo Bear se jedná o velký debut, od svého stvoření se totiž objevoval pouze jako plochá ilustrace. Americký módní dům ho aplikoval na trička, svetry, kravaty, hodinky, tašky nebo hrníčky.

    Zdroj: Ralph Lauren

    - Reklama -

    Objevil se také v úspěšných reklamních kampaních, a to v různorodých provedeních. Zákazníky zaujal jako Martini Bear, Safari Bear nebo například Collegiate Bear. Roztomilý medvídek, ztělesňující životní styl reflektující zákazníky známé značky, má tak již nyní věrné fanoušky. Zůstává tedy otázkou, zda bude krátký snímek představovat jeho jediné animované vystoupení.

    Polo Bear má více než 20 let. Jeho vznik inspirovala záliba bratra Ralpha Lauren

    Polo Bear přitom dělá společnost Ralph Lauren již od roku 1991. Inspirací pro jeho vytvoření byl dárek, který návrhář obdržel rok předtím. Jeho bratr Jerry totiž miloval klasické medvídky z dílny hračkáře Richarda Steiff. S oblibou je proto sbíral, a tak se jeho kolegové jednoho dne rozhodli věnovat mu chlupáče, který se mu podobal. Stejný dárek následně obdržel rovněž známý designér.

    Ralph Lauren proto neváhal a za rok vytvořil spolu se samotným Richardem Steiff vlastní značkovou variantu medvídka, takzvaného Preppy Bear. Jeho šatník odrážel nabídku samotné společnosti, mezi jeho looky proto nechyběly nažehlené košile, pletené vesty nebo prošívané svetry. Jednalo se o okamžitý úspěch, a tak návrhář s variacemi nynějšího Polo Bear bez váhání pokračoval.

    Zdroje: WWD, HypeBeast, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―