Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Ikonická britská značka Burberry dlouhodobě čelila poklesu tržeb, a to zejména v klíčovém asijském regionu, kde zájem o její produkty dramaticky ochladl. Právě Asie, především pak čínský trh, představuje pro většinu luxusních módních domů zásadní zdroj příjmů i prestiže. Burberry navíc dlouho hledal identitu mezi tradiční britskou elegancí a snahou zaujmout mladší a globální publikum. Výsledkem byl rozkolísaný vizuál. Tyto časy jsou však dávno pryč.

    Burberry představuje british summer. Podobně jako další značky sází na autenticitu 

    Jedním z nejsilnějších tahů Burberry je aktuální vizuální identita. Instagram značky působí čerstvě, a mimořádně autenticky. Kombinace britské elegance, venkovské estetiky a citlivé práce s kostkami dělá z každého postu drobný moodboard. Vizuální jazyk Daniela Lee, kreativního ředitele značky, se nezaměřuje jen na produkt, ale i na emoci, atmosféru a kulturu. Burberry znovu mluví s mladou generací. Podobně jako například módní dům Jacquemus. 

    Zdroj: Burberry

    Letní kampaň značky, zasazená do prostředí tradičního britského hudebního festivalu Glastonbury, je dalším důkazem toho, že Burberry chápe dnešní publikum. Nejde o pozlátko, ale o přirozený zážitek. Video spoty zachycují britské léto s mladistvým nadhledem, kde se klasika potkává s momentem. Všechno je tak, jak jsme od Burberry zvyklí, ale s úplně novou energií.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu přichází Wu Lei. Asie je pro Burberry klíčová

    Ačkoliv se značka posouvá kupředu, neztrácí svou DNA. Typické prvky, jako je ikonická béžová barva, tartanový vzor nebo elegantní siluety, zůstávají přítomné, jen jsou podané v soudobém kontextu. Burberry nedělá radikální řez, ale organickou transformaci. Vědomě buduje kulturní kapitál značky, aniž by se zaprodával trendům. Marketing, který značka v současnosti prezentuje, je lidský, příjemný a přirozený. S lehkostí tak definuje novou formu luxusu.

    Čerstvým důkazem je nová tvář značky, talentovaný herec Wu Lei. Ve svých pětadvaceti letech má za sebou více než dvě dekády herecké kariéry. „Je potěšením přivítat Wu v rodině Burberry. Hraje od útlého věku a neustále se vyvíjí s každou další rolí,” uvedla značka na Instagramu. Burberry tak zapojením jednoho z nejpopulárnějších čínských herců jasně deklaruje svůj závazek k čínskému trhu, ale zároveň tím potvrzuje také svou širší mezinárodní vizi.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram


    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Ikonická britská značka Burberry dlouhodobě čelila poklesu tržeb, a to zejména v klíčovém asijském regionu, kde zájem o její produkty dramaticky ochladl. Právě Asie, především pak čínský trh, představuje pro většinu luxusních módních domů zásadní zdroj příjmů i prestiže. Burberry navíc dlouho hledal identitu mezi tradiční britskou elegancí a snahou zaujmout mladší a globální publikum. Výsledkem byl rozkolísaný vizuál. Tyto časy jsou však dávno pryč.

    Burberry představuje british summer. Podobně jako další značky sází na autenticitu 

    Jedním z nejsilnějších tahů Burberry je aktuální vizuální identita. Instagram značky působí čerstvě, a mimořádně autenticky. Kombinace britské elegance, venkovské estetiky a citlivé práce s kostkami dělá z každého postu drobný moodboard. Vizuální jazyk Daniela Lee, kreativního ředitele značky, se nezaměřuje jen na produkt, ale i na emoci, atmosféru a kulturu. Burberry znovu mluví s mladou generací. Podobně jako například módní dům Jacquemus. 

    Zdroj: Burberry

    Letní kampaň značky, zasazená do prostředí tradičního britského hudebního festivalu Glastonbury, je dalším důkazem toho, že Burberry chápe dnešní publikum. Nejde o pozlátko, ale o přirozený zážitek. Video spoty zachycují britské léto s mladistvým nadhledem, kde se klasika potkává s momentem. Všechno je tak, jak jsme od Burberry zvyklí, ale s úplně novou energií.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu přichází Wu Lei. Asie je pro Burberry klíčová

    Ačkoliv se značka posouvá kupředu, neztrácí svou DNA. Typické prvky, jako je ikonická béžová barva, tartanový vzor nebo elegantní siluety, zůstávají přítomné, jen jsou podané v soudobém kontextu. Burberry nedělá radikální řez, ale organickou transformaci. Vědomě buduje kulturní kapitál značky, aniž by se zaprodával trendům. Marketing, který značka v současnosti prezentuje, je lidský, příjemný a přirozený. S lehkostí tak definuje novou formu luxusu.

    Čerstvým důkazem je nová tvář značky, talentovaný herec Wu Lei. Ve svých pětadvaceti letech má za sebou více než dvě dekády herecké kariéry. „Je potěšením přivítat Wu v rodině Burberry. Hraje od útlého věku a neustále se vyvíjí s každou další rolí,” uvedla značka na Instagramu. Burberry tak zapojením jednoho z nejpopulárnějších čínských herců jasně deklaruje svůj závazek k čínskému trhu, ale zároveň tím potvrzuje také svou širší mezinárodní vizi.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram


    ― Reklama ―

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―