Více

    ― Reklama ―

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Gucci má nový parfém. Tváří Flora Gorgeous Gardenia Intense je opět Miley Cyrus

    Módní dům Gucci rozšiřuje svou řadu parfémů Flora. Vydal totiž parfém s názvem Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense, jehož propagace se opět ujala zpěvačka Miley Cyrus. Ta s módním domem spolupracuje již od roku 2021, kdy poprvé vyšla vůně Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Kampaň zachycuje slavnou zpěvačku v poli jemných květin, na pozadí Los Angeles.

    Zdroj: Gucci

    Bratz mají novou image. Panenky oblékly ikonické návrhy Jean Paul Gaultier

    Známé dětské panenky Bratz si polepšily. Odhalily totiž spolupráci s ikonickým francouzským módním domem Jean Paul Gaultier. Jeho návrhy v limitované edici, prodávané od 2. července, oblékla panenka Sasha. Jedním z modelů je slavná strukturovaná růžová róba, doplněná o řetízkový pásek. Tím druhým je pak klasická Gaultier kombinace námořnického a lehce punk módního stylu.

    Prada čelí kritice. Módní dům čerpal inspiraci z tradičních indických sandálů

    Italská společnost Prada se potýká s kritikou poté, co vydala svou nejnovější pánskou kolekci pro jaro a léto roku 2026. Jedním z návrhů jsou totiž pletené kožené sandály, které až příliš připomínají tradiční indickou obuv jménem Kolhapuri, jejíž výroba se traduje až do 12. století. Módní dům ovšem původně nevydal žádné oficiální prohlášení, ve kterém by svou inspiraci připouštěl.

    Zdroj: Prada

    Odsouhlasil ji až poté, co začal čelit silné kritice ze strany indických řemeslníků a lokálních politiků. „Naše společnost vždy oslavovala řemeslné zpracování, dědictví a designové tradice,“ prohlásil mluvčí značky. Prada je v současnosti v kontaktu se zástupci státu Maháráštra, ze kterého tradiční obuv pochází. Společnost pak dodala, že zatím není jisté, zda sandály čeká komerční výroba.

    Louis Vuitton doplul do Šanghaje. Odhalil pobočku ve tvaru lodi

    Módní dům Louis Vuitton šokoval svou novou pobočkou v Šanghaji. Jedná se totiž o budovu ve tvaru lodi jménem The Louis. Uvnitř ukrývá nejen luxusní obchod, ale také další služby a výstavní prostory. „Zosobňuje našeho ducha cestování,“ okomentoval koncept ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari. Loď má mimo jiné odkazovat na historii značky, jež původně vznikla jako výrobce kufrů.

    @mixedcoupleinchina LouisVuitton has just opened “TheLouis”, an immersive space in Shanghai in the format of… a cruise ship! 🛳 A travel-inspired landmark • Located on West Nanjing/Wujiang Road, in the heart of the Jing’an district, this 114.5m long and 30m high floating building takes the shape of a modern ship with the unmistakable MonogramLV as its external cladding. • The covered area is approximately 1,600m² distributed over three floors ℹ️ Useful information for visiting •Open to the public from June 28th •Opening hours 10:00–22:00 daily •Reservation Free entry, upon reservation via mini-program “MyLV” on WeChat #louisvuitton #lv #shanghai #china #cruiseship #louisvuittonaddict ♬ One Night in Dubai – Arash

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    - Reklama -

    Gucci má nový parfém. Tváří Flora Gorgeous Gardenia Intense je opět Miley Cyrus

    Módní dům Gucci rozšiřuje svou řadu parfémů Flora. Vydal totiž parfém s názvem Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense, jehož propagace se opět ujala zpěvačka Miley Cyrus. Ta s módním domem spolupracuje již od roku 2021, kdy poprvé vyšla vůně Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Kampaň zachycuje slavnou zpěvačku v poli jemných květin, na pozadí Los Angeles.

    Zdroj: Gucci

    Bratz mají novou image. Panenky oblékly ikonické návrhy Jean Paul Gaultier

    Známé dětské panenky Bratz si polepšily. Odhalily totiž spolupráci s ikonickým francouzským módním domem Jean Paul Gaultier. Jeho návrhy v limitované edici, prodávané od 2. července, oblékla panenka Sasha. Jedním z modelů je slavná strukturovaná růžová róba, doplněná o řetízkový pásek. Tím druhým je pak klasická Gaultier kombinace námořnického a lehce punk módního stylu.

    - Reklama -

    Prada čelí kritice. Módní dům čerpal inspiraci z tradičních indických sandálů

    Italská společnost Prada se potýká s kritikou poté, co vydala svou nejnovější pánskou kolekci pro jaro a léto roku 2026. Jedním z návrhů jsou totiž pletené kožené sandály, které až příliš připomínají tradiční indickou obuv jménem Kolhapuri, jejíž výroba se traduje až do 12. století. Módní dům ovšem původně nevydal žádné oficiální prohlášení, ve kterém by svou inspiraci připouštěl.

    Zdroj: Prada

    Odsouhlasil ji až poté, co začal čelit silné kritice ze strany indických řemeslníků a lokálních politiků. „Naše společnost vždy oslavovala řemeslné zpracování, dědictví a designové tradice,“ prohlásil mluvčí značky. Prada je v současnosti v kontaktu se zástupci státu Maháráštra, ze kterého tradiční obuv pochází. Společnost pak dodala, že zatím není jisté, zda sandály čeká komerční výroba.

    Louis Vuitton doplul do Šanghaje. Odhalil pobočku ve tvaru lodi

    Módní dům Louis Vuitton šokoval svou novou pobočkou v Šanghaji. Jedná se totiž o budovu ve tvaru lodi jménem The Louis. Uvnitř ukrývá nejen luxusní obchod, ale také další služby a výstavní prostory. „Zosobňuje našeho ducha cestování,“ okomentoval koncept ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari. Loď má mimo jiné odkazovat na historii značky, jež původně vznikla jako výrobce kufrů.

    @mixedcoupleinchina LouisVuitton has just opened “TheLouis”, an immersive space in Shanghai in the format of… a cruise ship! 🛳 A travel-inspired landmark • Located on West Nanjing/Wujiang Road, in the heart of the Jing’an district, this 114.5m long and 30m high floating building takes the shape of a modern ship with the unmistakable MonogramLV as its external cladding. • The covered area is approximately 1,600m² distributed over three floors ℹ️ Useful information for visiting •Open to the public from June 28th •Opening hours 10:00–22:00 daily •Reservation Free entry, upon reservation via mini-program “MyLV” on WeChat #louisvuitton #lv #shanghai #china #cruiseship #louisvuittonaddict ♬ One Night in Dubai – Arash

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―