Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Burberry propadl filmové lásce. Letošní letní kampaň věnoval romanci v Londýně

    Módní dům Burberry navzdory mrazu za okny upírá svou pozornost na ještě až příliš vzdálené léto. Kampaň pro letošní teplou sezónu ponořil do oparu lásky. Jejím hlavním motivem je totiž zachytit romantické chvíle v britské metropoli. Reklama proto nese název London in Love. Zároveň se jedná o pokračování projektu It’s always Burberry weather, propagujícího ikonické luxusní kabáty.

    Zdroj: Burberry

    V nejnovější kampani pak zazáří hned několik slavných osobností. Není se čemu divit, Burberry totiž rovněž hodlá zveřejnit sérii sedmi filmů, inspirovanou britskými romantickými komediemi z konce 90. let a začátku milénia. Slavný trenčkot proto oblékla také herečka Kate Winslet nebo herec Richard E Grant. Nechyběla ovšem ani slavná britská topmodelka Naomi Campbell.

    Lily Moss přebírá rodinnou štafetu. Stala se ambasadorkou značky DKNY

    Společnost DKNY mezitím zveřejnila jinou novinku. Za svou nejnovější ambasadorku si totiž vybrala Lily Moss, dceru topmodelky Kate Moss. Dvaadvacetiletá modelka se objeví v kampani, inspirované legendárními filmy, natočenými v New Yorku. Kromě toho přebírá rodinnou štafetu, jelikož její matka pro změnu zazáří v jarní kampani sesterské značky Donna Karan.

    Thom Browne rozevřel křídla. Úspěšně uzavřel Newyorský týden módy

    Poslední přehlídkou letošního prvního Newyorského týdne módy se stala ta z dílny Thom Browne. Návrhář rozhodně nezklamal a odhalil eklektickou kolekci, stále se ale držící pro něj tak typických kódů. Příkladem byly jeho ikonické šedé kostýmky, ovšem v novém „kabátku“. Návrhář si pak za motiv vybral ptactvo, znatelné i v nespočtu origami ptáků, vznášejících se nad hlavami modelek.

    Zdroj: Thom Browne

    Miu Miu oživil ikonickou kabelku Wander. Věnoval jí vlastní film

    Italská značka Miu Miu dosadila do hlavní role nejnovější kampaně kabelku Wander. S pomocí britské režisérky Joanny Hogg o ní natočila speciální snímek, vyprávějící celý její život. Její fanoušci tak získají možnost sledovat její narození, prožívání lidských emocí i konec života, obestřený otázkami o smrti a věčnosti. Film nese název Autobiografia di una Borsetta a odehrává se v Toskánsku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    - Reklama -

    Burberry propadl filmové lásce. Letošní letní kampaň věnoval romanci v Londýně

    Módní dům Burberry navzdory mrazu za okny upírá svou pozornost na ještě až příliš vzdálené léto. Kampaň pro letošní teplou sezónu ponořil do oparu lásky. Jejím hlavním motivem je totiž zachytit romantické chvíle v britské metropoli. Reklama proto nese název London in Love. Zároveň se jedná o pokračování projektu It’s always Burberry weather, propagujícího ikonické luxusní kabáty.

    Zdroj: Burberry

    V nejnovější kampani pak zazáří hned několik slavných osobností. Není se čemu divit, Burberry totiž rovněž hodlá zveřejnit sérii sedmi filmů, inspirovanou britskými romantickými komediemi z konce 90. let a začátku milénia. Slavný trenčkot proto oblékla také herečka Kate Winslet nebo herec Richard E Grant. Nechyběla ovšem ani slavná britská topmodelka Naomi Campbell.

    - Reklama -

    Lily Moss přebírá rodinnou štafetu. Stala se ambasadorkou značky DKNY

    Společnost DKNY mezitím zveřejnila jinou novinku. Za svou nejnovější ambasadorku si totiž vybrala Lily Moss, dceru topmodelky Kate Moss. Dvaadvacetiletá modelka se objeví v kampani, inspirované legendárními filmy, natočenými v New Yorku. Kromě toho přebírá rodinnou štafetu, jelikož její matka pro změnu zazáří v jarní kampani sesterské značky Donna Karan.

    Thom Browne rozevřel křídla. Úspěšně uzavřel Newyorský týden módy

    Poslední přehlídkou letošního prvního Newyorského týdne módy se stala ta z dílny Thom Browne. Návrhář rozhodně nezklamal a odhalil eklektickou kolekci, stále se ale držící pro něj tak typických kódů. Příkladem byly jeho ikonické šedé kostýmky, ovšem v novém „kabátku“. Návrhář si pak za motiv vybral ptactvo, znatelné i v nespočtu origami ptáků, vznášejících se nad hlavami modelek.

    Zdroj: Thom Browne

    Miu Miu oživil ikonickou kabelku Wander. Věnoval jí vlastní film

    Italská značka Miu Miu dosadila do hlavní role nejnovější kampaně kabelku Wander. S pomocí britské režisérky Joanny Hogg o ní natočila speciální snímek, vyprávějící celý její život. Její fanoušci tak získají možnost sledovat její narození, prožívání lidských emocí i konec života, obestřený otázkami o smrti a věčnosti. Film nese název Autobiografia di una Borsetta a odehrává se v Toskánsku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―