Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Na podzim se značky tradičně chystají za pomoci nových kampaní. Například Gucci odhalil kolekci brýlí, zatímco Balmain představil osm nových parfémů pod názvem Les Eternels de Balmain. Módní scénu zaujal i nový koncept Hugo Boss v čele s Davidem Beckham. Největší pozornost na sebe však opět upoutal herec Jeremy Allen White v reklamě pro Calvin Klein.

    Hugo Boss připravil hvězdnou kampaň. Zazáří v ní David Beckham i Naomi Campbell

    Podzim a zimu u Hugo Boss jasně definuje sláva. Značka si totiž pro tvorbu svých nadcházejících kampaní pozvala hned několik hvězd. V jejich čele stojí fotbalista David Beckham, který se společností letos v květnu uzavřel několikaleté globální partnerství. Po jeho boku se ovšem objeví také supermodelky Naomi Campbell či Gisele Bündchen, ale také třeba jihokorejský herec Lee Jong-Suk.

    Balmain sloučil pařížské dědictví s moderní dobou. Výsledkem jsou parfémy Les Eternels

    Módní dům Balmain zase podzim vítá pomocí nové kolekce nadčasových parfémů. Řada osmi unisex vůní se společným názvem Les Eternels de Balmain totiž slučuje pařížské dědictví návrháře Pierre Balmain a moderního vkusu současného kreativního ředitele Oliviera Rousteing. „Chci reprezentovat všechny krásy světa a přivítat všechny bez výjimek,“ popsal pak novou řadu známý designér.

    Zdroj: Balmain

    Gucci vyhlíží podzim skrze nové obroučky. Odhalil novou kolekci brýlí

    Novinku si pro milovníky módy nachystal také italský módní dům Gucci. Zveřejnil totiž letošní podzimní kolekci brýlí, vytvořenou kreativním ředitelem Sabatem de Sarno. Definuje ji především výrazný zlatý ikonický Gucci monogram, zdobící jejich obroučky. Tím ovšem podobnosti končí, brýle se totiž chlubí různorodými styly. Vybrat si tak můžete z klasických cat eye, obdélníkových nebo výrazných hranatých tvarů.

    Zdroj: Gucci

    Jeremy Allen White se vrací na módní scénu. Calvin Klein ho opět povolal do služby

    Jarní Calvin Klein kampaň v hlavní roli s hercem Jeremym Allenem White se všem módním nadšencům zapsala hluboko do paměti. Stala se totiž virální, a to především díky fotografiím, na kterých známý herec propagoval známé spodní prádlo. Není tedy divu, že si ho společnost opět zavolala na pomoc. Obsadila ho totiž také do nejnovější podzimní kampaně, zveřejněné v úterý.

    Herec se v ní tentokrát objevuje nikoli v New Yorku, ale poblíž sluncem blyštícího se bazénu. Na sobě pak představí nejen klasické spodní prádlo, ale také denim wear, jako jsou džíny 90s Straight a Slim Fit nebo klasická džínová vesta. „Estetika Calvin Klein byla vždy nadčasová a je proto skvělé, že jsem se ke značce mohl opět vrátil,“ okomentoval své pocity herec dle Fashion Network.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní svět vítá podzimní kolekce. V jejich čele opět stojí Jeremy Allen White pro Calvin Klein

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Na podzim se značky tradičně chystají za pomoci nových kampaní. Například Gucci odhalil kolekci brýlí, zatímco Balmain představil osm nových parfémů pod názvem Les Eternels de Balmain. Módní scénu zaujal i nový koncept Hugo Boss v čele s Davidem Beckham. Největší pozornost na sebe však opět upoutal herec Jeremy Allen White v reklamě pro Calvin Klein.

    - Reklama -

    Hugo Boss připravil hvězdnou kampaň. Zazáří v ní David Beckham i Naomi Campbell

    Podzim a zimu u Hugo Boss jasně definuje sláva. Značka si totiž pro tvorbu svých nadcházejících kampaní pozvala hned několik hvězd. V jejich čele stojí fotbalista David Beckham, který se společností letos v květnu uzavřel několikaleté globální partnerství. Po jeho boku se ovšem objeví také supermodelky Naomi Campbell či Gisele Bündchen, ale také třeba jihokorejský herec Lee Jong-Suk.

    Balmain sloučil pařížské dědictví s moderní dobou. Výsledkem jsou parfémy Les Eternels

    Módní dům Balmain zase podzim vítá pomocí nové kolekce nadčasových parfémů. Řada osmi unisex vůní se společným názvem Les Eternels de Balmain totiž slučuje pařížské dědictví návrháře Pierre Balmain a moderního vkusu současného kreativního ředitele Oliviera Rousteing. „Chci reprezentovat všechny krásy světa a přivítat všechny bez výjimek,“ popsal pak novou řadu známý designér.

    Zdroj: Balmain

    - Reklama -

    Gucci vyhlíží podzim skrze nové obroučky. Odhalil novou kolekci brýlí

    Novinku si pro milovníky módy nachystal také italský módní dům Gucci. Zveřejnil totiž letošní podzimní kolekci brýlí, vytvořenou kreativním ředitelem Sabatem de Sarno. Definuje ji především výrazný zlatý ikonický Gucci monogram, zdobící jejich obroučky. Tím ovšem podobnosti končí, brýle se totiž chlubí různorodými styly. Vybrat si tak můžete z klasických cat eye, obdélníkových nebo výrazných hranatých tvarů.

    Zdroj: Gucci

    Jeremy Allen White se vrací na módní scénu. Calvin Klein ho opět povolal do služby

    Jarní Calvin Klein kampaň v hlavní roli s hercem Jeremym Allenem White se všem módním nadšencům zapsala hluboko do paměti. Stala se totiž virální, a to především díky fotografiím, na kterých známý herec propagoval známé spodní prádlo. Není tedy divu, že si ho společnost opět zavolala na pomoc. Obsadila ho totiž také do nejnovější podzimní kampaně, zveřejněné v úterý.

    Herec se v ní tentokrát objevuje nikoli v New Yorku, ale poblíž sluncem blyštícího se bazénu. Na sobě pak představí nejen klasické spodní prádlo, ale také denim wear, jako jsou džíny 90s Straight a Slim Fit nebo klasická džínová vesta. „Estetika Calvin Klein byla vždy nadčasová a je proto skvělé, že jsem se ke značce mohl opět vrátil,“ okomentoval své pocity herec dle Fashion Network.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Londýn zatáhl oponu. Show stihly představit módní domy Burberry, Erdem nebo KNWLS

    I když Londýnský fashion week skončil, milovníci módy nesmutní. Své dveře totiž očekávaným přehlídkám zároveň otevírá Miláno. Navíc jim britská metropole nabídla uspokojivý dárek na rozloučenou, tedy nejnovější kolekce z dílen Burberry, Erdem či KNWLS.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―