Více

    ― Reklama ―

    Pařížský fashion week je za námi. Proto nezbývá než se ponořit do další série týdnů módy pod drobnohledem. Módní žízeň ukojila přehlídková mola značek Balenciaga, Dior nebo Dries Van Noten. Opět ale nesmíme zapomenout na módní domy, které se netěší tak velké popularitě jako zmínění velikáni. Avšak potlesk si zaslouží naprosto stejný.

    Jedním slovem atypické. Módní dům Sacai opět předvedl avantgardní outerwear

    Jak už je u značky Sacai zvykem, dočkali jsme se velmi atraktivní nabídky bund, sak i středně dlouhých kabátů. Letos nás nejvíce zaujala materiálová kompozice a tvar jednotlivých blejzrů. Opticky oddělené rukávy jsou opravdu fascinující, a to i v chic kostkovaném vzoru.

    Zdroj: Sacai

    Klasické vzory, jako jsou kostky či pruhy, přitom často bývají ošemetné. Ne vždy se zadaří vymyslet je tak, aby vypadaly vkusně. Právě tahle značka toho ovšem docílila. Rok 2024 navíc patří opulentním rukávům. A jak lze vidět, i Sacai nás v jejich trendu utvrdil. Kombinace velkých kapes, nabíraných rukávů i návleků na nohy pak působí neodolatelně.

    Marine Serre sází na jemné řasení. Zachovává ikonický potisk a nebojí se ani motivu hadí kůže

    Přehlídkové molo Marine Serre pohltily velmi výrazné barvy. Ať už se jednalo o odstíny červené nebo fialové, kompozice barev mezi sebou příjemně rezonovala. Hlavní zprávou, kterou jsme si ale z přehlídky vzali, bylo jemné řasení. Skvěle ozvláštnilo texturu celého oděvu a maximálně korespondovalo s výraznými půlměsíčky, které módní dům zasadil, kam se dalo.

    Zdroj: Marine Serre

    Motiv hadí kůže pak umocnil hned několik modelů v řadě. Při prvním pohledu nás jeho mix s ikonickými půlměsíčky vylekal. Po detailnějším prohlédnutí ale zjišťujeme, že hadí kůže je jediná, která doslova syčí podobnou ostrostí jako klasický signature print značky. Výběr zvířecího vzoru tedy dopadl na výbornou.

    Lesní archiv, který je třeba detailně prozkoumat. Značka Ann Demeulemeester, jako by se vrátila z expedice pohádkovými hvozdy

    Náš obdiv si Ann Demeulemeester na Pařížském týdnu módy zasloužila díky ukázkovému vrstvení naprosto rozdílných materiálů. Všimněte si precizní kombinace saténových šatů, vlněného kabátu a přírodně vyhlížejícího kožešinového přehozu. Dokonalý kabát v cherry chocolate odstínu zase jemně souzní s fluffy atypickou košilí.

    Zdroj: Ann Demeulemeester

    Výběr barevné palety opět reflektuje oblibu zemitých odstínů, se kterými nikdy nic nezkazíte. Za největší mistrovský kousek pak rozhodně uznáváme look na poslední fotografii. Neformální oblek je znovu precizně navrstven. Okořenily ho ale navíc kožené boots s kravatou ze stejného materiálu.

    Kolekce chránící před nepředvídatelnými podmínkami. Heliot Emil čerpá inspiraci z motosportu

    Designér Heliot Emil propojuje módní oděv s praktickou stránkou. Jeho nejnovější kolekce má za úkol chránit svého nositele před nepříznivými podmínkami, které ho mohou potkat úplně kdekoliv. O neotřelou přitažlivost se pak stará nádech motosportu, který se projevuje drsnými prvky i materiály.

    Svrchní oděvy navíc disponují asymetrickými částmi, které ve podzimním i zimním větru elegantně poletují. Tím se kolekce velmi zjemňuje a vyrovnává balanc mezi surovostí, kterou zapříčiňují především boty s velice výraznými hranatými špičkami.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    PFW pod drobnohledem. Hlavní město módy opouští tichý luxus a vrací se do minulosti

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pařížský fashion week je za námi. Proto nezbývá než se ponořit do další série týdnů módy pod drobnohledem. Módní žízeň ukojila přehlídková mola značek Balenciaga, Dior nebo Dries Van Noten. Opět ale nesmíme zapomenout na módní domy, které se netěší tak velké popularitě jako zmínění velikáni. Avšak potlesk si zaslouží naprosto stejný.

    - Reklama -

    Jedním slovem atypické. Módní dům Sacai opět předvedl avantgardní outerwear

    Jak už je u značky Sacai zvykem, dočkali jsme se velmi atraktivní nabídky bund, sak i středně dlouhých kabátů. Letos nás nejvíce zaujala materiálová kompozice a tvar jednotlivých blejzrů. Opticky oddělené rukávy jsou opravdu fascinující, a to i v chic kostkovaném vzoru.

    Zdroj: Sacai

    Klasické vzory, jako jsou kostky či pruhy, přitom často bývají ošemetné. Ne vždy se zadaří vymyslet je tak, aby vypadaly vkusně. Právě tahle značka toho ovšem docílila. Rok 2024 navíc patří opulentním rukávům. A jak lze vidět, i Sacai nás v jejich trendu utvrdil. Kombinace velkých kapes, nabíraných rukávů i návleků na nohy pak působí neodolatelně.

    - Reklama -

    Marine Serre sází na jemné řasení. Zachovává ikonický potisk a nebojí se ani motivu hadí kůže

    Přehlídkové molo Marine Serre pohltily velmi výrazné barvy. Ať už se jednalo o odstíny červené nebo fialové, kompozice barev mezi sebou příjemně rezonovala. Hlavní zprávou, kterou jsme si ale z přehlídky vzali, bylo jemné řasení. Skvěle ozvláštnilo texturu celého oděvu a maximálně korespondovalo s výraznými půlměsíčky, které módní dům zasadil, kam se dalo.

    Zdroj: Marine Serre

    Motiv hadí kůže pak umocnil hned několik modelů v řadě. Při prvním pohledu nás jeho mix s ikonickými půlměsíčky vylekal. Po detailnějším prohlédnutí ale zjišťujeme, že hadí kůže je jediná, která doslova syčí podobnou ostrostí jako klasický signature print značky. Výběr zvířecího vzoru tedy dopadl na výbornou.

    Lesní archiv, který je třeba detailně prozkoumat. Značka Ann Demeulemeester, jako by se vrátila z expedice pohádkovými hvozdy

    Náš obdiv si Ann Demeulemeester na Pařížském týdnu módy zasloužila díky ukázkovému vrstvení naprosto rozdílných materiálů. Všimněte si precizní kombinace saténových šatů, vlněného kabátu a přírodně vyhlížejícího kožešinového přehozu. Dokonalý kabát v cherry chocolate odstínu zase jemně souzní s fluffy atypickou košilí.

    Zdroj: Ann Demeulemeester

    Výběr barevné palety opět reflektuje oblibu zemitých odstínů, se kterými nikdy nic nezkazíte. Za největší mistrovský kousek pak rozhodně uznáváme look na poslední fotografii. Neformální oblek je znovu precizně navrstven. Okořenily ho ale navíc kožené boots s kravatou ze stejného materiálu.

    Kolekce chránící před nepředvídatelnými podmínkami. Heliot Emil čerpá inspiraci z motosportu

    Designér Heliot Emil propojuje módní oděv s praktickou stránkou. Jeho nejnovější kolekce má za úkol chránit svého nositele před nepříznivými podmínkami, které ho mohou potkat úplně kdekoliv. O neotřelou přitažlivost se pak stará nádech motosportu, který se projevuje drsnými prvky i materiály.

    Svrchní oděvy navíc disponují asymetrickými částmi, které ve podzimním i zimním větru elegantně poletují. Tím se kolekce velmi zjemňuje a vyrovnává balanc mezi surovostí, kterou zapříčiňují především boty s velice výraznými hranatými špičkami.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Sofia Coppola natočila první dokument. Kameru namířila na Marca Jacobs

    Slavná režisérka Sofia Coppola proniká hlouběji do světa módy. Minulý týden prozradila, že na blížícím se filmovém festivalu v Benátkách odhalí svůj první dokument s názvem Marc by Sofia. Sledovat má nejen život a kariéru slavného návrháře Marca Jacobs, ale také jejich dlouhodobé přátelství a trvající spolupráci jak na poli módy, tak filmu.

    Červen zná své favority. CreatorIQ odhalil nejvíce virální make-up značky

    Sociální sítě představují pro módní a beauty značky významný zdroj pozornosti. Právě tu změřila platforma CreatorIQ, která vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up společností za měsíc červen. Své výpočty zakládala na jejich EMV, neboli získané mediální hodnotě. Mezi nejpopulárnější brandy patří Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Millie Bobby Brown čelí kritice. Média nepochopila, že už není dítě

    Herečku Millie Bobby Brown zná většina internetu jako roztomilou postavu Eleven ze seriálu Stranger Things. Jednadvacetiletá hvězda proto nedávno schytala kritiku ze strany tisku. Novináři ji totiž označili za příliš starou na svůj věk. Zdá se, že ještě nepochopili, že i slavné ženy mají právo na to vyrůst a co víc, učinit tak dle vlastních pravidel.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―