Více

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    S blížícím se teplejším počasím přichází i příležitost, jak posunout svůj styl na další úroveň. Hřejivé sluníčko nás totiž brzy donutí nasadit na oči sluneční brýle. Pro někoho obyčejný doplněk pak dokáže v outfitu učinit opravdový rozdíl. Stejně jako jiným módním sektorům, i jemu ale vládnou každý rok jiné trendy. Seznamte se s těmi současnými.

    Nebojte se návratu 90. let. Tvar „kočičích očí“ patří mezi klasiky

    Jak už na našem webu od začátku roku mnohokrát zaznělo, 90. léta 20. století jsou letos opět středem pozornosti. Inspirovat se jimi tedy můžete jak při skládání svého outfitu, výběru make-upu a účesu, tak i nákupu slunečních brýlí. I když do ikonického období spadá hned několik tvarů, tím populárním je v současnosti především ten „cat eye“.

    Zdroj: Marni, Celine

    Jedná se tedy o klasické sluneční brýle připomínající „kočičí oči“. Je samozřejmě jasné, že poměrně excentrický styl nebude sedět každému. Nemáte se ale čeho obávat, v nabídce je totiž také řada modelů, které „cat eye“ jen slabě napodobují. Takovým je například varianta od značek Marni nebo Celine.

    Na scénu se vrací i staré známé pilotky. Objevte jejich moderní verzi

    Další trend pravděpodobně vytvoří dva proti sobě stojící tábory. Pilotky jsou totiž stylem, který někteří milují a jiní nenávidí. Ať už je váš názor jakýkoli, musíte se smířit s tím, že letos na jaře a v létě uvidíte tento model opět mnohem častěji. Oblíbená je ovšem jeho nová a moderní podoba.

    Modelky a influencerky totiž volí spíše verzi pilotek s tlustými obroučkami. Čím výraznější nebo odlišnější, tím lepší. Vyhýbají se tedy o něco více klasické verzi z kovu. Pokud jste tedy přemýšleli nad tím, že oprášíte svůj starý model, doporučujeme se spíše porozhlédnout po novém kousku.

    Módní trendy ovládl gorpcore 2.0. Sportovní a technické sluneční brýle se derou do popředí

    Gorpcore je název experimentálního stylu, který propojuje trendy moderní kousky s outdoorovými prvky a technologií. Mnozí módní nadšenci pak od ledna předpovídají, že rok 2024 přivítal jeho novou variantu. Není proto divu, že se trendy staly také sportovní a technické brýle.

    Zdroj: Balenciaga, Courrèges

    Jedná se o kousky, které byste na první pohled čekali spíše na lyžařských sjezdovkách nebo cyklistické stezce. Čím dál častěji se ovšem objevují také v módním světě. Pokud se nechcete pouštět do poměrně výrazných modelů, typických například pro módní dům Balenciaga, zkuste decentnější verzi od Courrèges.

    Čím větší, tím lepší. Tichý luxus ustoupil oversized luxusním brýlím

    Poslední z trendů ovlivnil nejen modely slunečních brýlí, ale také těch dioptrických. Diktuje totiž co největší obroučky. Oversized by v nejlepším případě měly být co se týče velikosti, ale i tloušťky. Opět tedy platí, že více je lépe. Dávnou jsou totiž pryč dny populárního tichého luxusu.

    Zdroj: Celine, Loewe

    Letos je vaším cílem přesný opak. Tedy co nejvíce si pohrát s různými výraznými prvky a styly. Velké sluneční brýle přímo křičící luxus pak skvěle zapadají i do současného TikTok trendu s názvem mob wife. S podobným doplňkem se totiž budete cítit jako hlavní hvězda světově proslulého filmu.

    Zdroje: SSENSE, Who What Wear, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Přivítejte jaro s trendy slunečními brýlemi. Vynikne oversized i sportovní styl

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    S blížícím se teplejším počasím přichází i příležitost, jak posunout svůj styl na další úroveň. Hřejivé sluníčko nás totiž brzy donutí nasadit na oči sluneční brýle. Pro někoho obyčejný doplněk pak dokáže v outfitu učinit opravdový rozdíl. Stejně jako jiným módním sektorům, i jemu ale vládnou každý rok jiné trendy. Seznamte se s těmi současnými.

    - Reklama -

    Nebojte se návratu 90. let. Tvar „kočičích očí“ patří mezi klasiky

    Jak už na našem webu od začátku roku mnohokrát zaznělo, 90. léta 20. století jsou letos opět středem pozornosti. Inspirovat se jimi tedy můžete jak při skládání svého outfitu, výběru make-upu a účesu, tak i nákupu slunečních brýlí. I když do ikonického období spadá hned několik tvarů, tím populárním je v současnosti především ten „cat eye“.

    Zdroj: Marni, Celine

    Jedná se tedy o klasické sluneční brýle připomínající „kočičí oči“. Je samozřejmě jasné, že poměrně excentrický styl nebude sedět každému. Nemáte se ale čeho obávat, v nabídce je totiž také řada modelů, které „cat eye“ jen slabě napodobují. Takovým je například varianta od značek Marni nebo Celine.

    - Reklama -

    Na scénu se vrací i staré známé pilotky. Objevte jejich moderní verzi

    Další trend pravděpodobně vytvoří dva proti sobě stojící tábory. Pilotky jsou totiž stylem, který někteří milují a jiní nenávidí. Ať už je váš názor jakýkoli, musíte se smířit s tím, že letos na jaře a v létě uvidíte tento model opět mnohem častěji. Oblíbená je ovšem jeho nová a moderní podoba.

    Modelky a influencerky totiž volí spíše verzi pilotek s tlustými obroučkami. Čím výraznější nebo odlišnější, tím lepší. Vyhýbají se tedy o něco více klasické verzi z kovu. Pokud jste tedy přemýšleli nad tím, že oprášíte svůj starý model, doporučujeme se spíše porozhlédnout po novém kousku.

    Módní trendy ovládl gorpcore 2.0. Sportovní a technické sluneční brýle se derou do popředí

    Gorpcore je název experimentálního stylu, který propojuje trendy moderní kousky s outdoorovými prvky a technologií. Mnozí módní nadšenci pak od ledna předpovídají, že rok 2024 přivítal jeho novou variantu. Není proto divu, že se trendy staly také sportovní a technické brýle.

    Zdroj: Balenciaga, Courrèges

    Jedná se o kousky, které byste na první pohled čekali spíše na lyžařských sjezdovkách nebo cyklistické stezce. Čím dál častěji se ovšem objevují také v módním světě. Pokud se nechcete pouštět do poměrně výrazných modelů, typických například pro módní dům Balenciaga, zkuste decentnější verzi od Courrèges.

    Čím větší, tím lepší. Tichý luxus ustoupil oversized luxusním brýlím

    Poslední z trendů ovlivnil nejen modely slunečních brýlí, ale také těch dioptrických. Diktuje totiž co největší obroučky. Oversized by v nejlepším případě měly být co se týče velikosti, ale i tloušťky. Opět tedy platí, že více je lépe. Dávnou jsou totiž pryč dny populárního tichého luxusu.

    Zdroj: Celine, Loewe

    Letos je vaším cílem přesný opak. Tedy co nejvíce si pohrát s různými výraznými prvky a styly. Velké sluneční brýle přímo křičící luxus pak skvěle zapadají i do současného TikTok trendu s názvem mob wife. S podobným doplňkem se totiž budete cítit jako hlavní hvězda světově proslulého filmu.

    Zdroje: SSENSE, Who What Wear, Instagram

    ― Reklama ―

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Luxusní školní pomůcky pro malé i velké. Zatoužíte díky nim po návratu do lavic

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Podzim patří výrazným kabelkám. Své místo si vybojoval animal print, přívěsky i burgundy

    I když současné trendy definuje přechod od maximalistického brat summer k více rezervovanému "demure" podzimu, neplatí to stejné pro kabelky. V nadcházejících chladnějších měsících tak můžete své outfity s čistým svědomím oživit výraznými kousky. Zabodujete například se zvířecím vzorem, burgundy odstínem nebo nečekanými detaily.

    Za dechberoucími přehlídkovými moly stojí Alexandre de Betak. Vytváří aktuální módní dějiště

    V zákulisí nejpůsobivějších módních přehlídek, určujících směr globálního módního průmyslu, stojí Alexandre de Betak. Jedná se o tvůrce a vizionáře, jehož vliv sahá daleko za hranice přehlídkových mol. Připravuje totiž nejvíce esteticky atraktivní prostředí pro prezentaci světových designérských kolekcí.

    Uplynulé čtvrtletí přálo Guess, Cucinelli i Gap. Na očekávané výsledky nedosáhl Birkenstock

    Společně s koncem léta zveřejňují známé značky své výsledky z uplynulých měsíců. Pozitivními čísly se tak díky vysokým prodejům nebo příjmům mohou pochlubit módní společnosti Guess, Cucinelli nebo také Gap. Naopak firma Birkenstock nedosáhl na své předpokládané zisky. Na vině je ovšem hlavně její současná expanze.

    Benátky zaplavily celebrity. Odstartují filmový festival i dech beroucí módní podívanou

    Žádný filmový festival by se neobešel bez červeného koberce, na kterém slavné osobnosti kromě svého nejnovějšího snímku představují i exkluzivní módní kreace. Výjimkou není ani ve středu startující festival v Benátkách, na němž se v minulosti objevily jedny z nejvíce ikonických looků.

    Popová scéna má novou hvězdu. Generace Z si zamilovala excentrické oblečení a hudbu Chappell Roan

    Letošní léto bezpochyby patří ženám popu. Světově proslulá jména jako Charli XCX nebo Sabrina Carpenter dominují hitparádám i sociálním sítím. Na výsluní se však dostal i nový hvězdný talent. Zpěvačka Chappell Roan přinesla na hudební scénu svěží závan nespoutanosti a nostalgických tanečních skladeb v duchu 80. let minulého století.

    Módní novinky v kostce: Burberry vycestoval do Lake District a Jimmy Choo do 90. let

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria's Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    I mistr tesař se někdy utne. Podzimní RTW kolekce módního domu Dior schytává kritiku

    Christian Dior je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasový styl. Letošní podzimní ready-to-wear kolekce, kterou má pod taktovkou Maria Grazia Chiuri, však ukázala, že i největší módní domy mohou mít slabší chvilky. Kolekce, jež měla sloužit jako pocta tradičním prvkům Dioru, čelí silné kritice jak ze strany veřejnosti, tak módních nadšenců.

    Obchody, do kterých má móda vstup zakázán. Korporátní merch jako vrchol nevkusu

    Módní slávu zažijí často kousky, u kterých bychom to čekali nejméně. Stejně tomu bylo i u merche obchodů, jako je IKEA, Lidl nebo KFC. I když svou největší slávu nevkusné korporátní kolekce zažily už před několika lety, módní scénu ještě zcela neopustily. Je však na čase dát jim sbohem.

    Módní svět vítá podzimní kolekce. V jejich čele opět stojí Jeremy Allen White pro Calvin Klein

    Na podzim se značky tradičně chystají za pomoci nových kampaní. Například Gucci odhalil kolekci brýlí, zatímco Balmain představil osm nových parfémů pod názvem Les Eternels de Balmain. Módní scénu zaujal i nový koncept Hugo Boss v čele s Davidem Beckham. Největší pozornost na sebe však opět upoutal herec Jeremy Allen White v reklamě pro Calvin Klein.

    Oslaví značky šťastné a veselé? Jaké trendy definují nadcházející vánoční sezónu

    Analytici odhadují, že letošní Vánoce nebudou ve Spojených státech amerických pro značky tak veselé, jak by si přály. Zákazníci totiž mají dle jejich odhadů utrácet jen o něco více než jindy. Pro své nákupy mají ovšem mnohem častěji využívat telefony. Firmy pak budou o jejich pozornost bojovat skrze sociální sítě a e-maily.

    Trendy šnečí sliz střídá propolis. Pomůže vám zahojit akné i tvrdohlavé jizvy

    Při slově propolis si možná vybavíte tinkturu na zánět dásní, mast na hojení ran nebo pastilky proti bolesti v krku. V poslední době se ovšem vzácná přísada právem dostává také na poličky skincare labužníků. Díky svému složení, nabitému vitamíny a antioxidanty, je ideálním prvním pomocníkem při akné, jizvách či poškozené kožní bariéře.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―