Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku si začátkem roku našli nový styl, kterým se hodlají inspirovat. Rozšířili proto mezi sebou takzvanou Mob Wife Aesthetic. Jedná se o trend na hony vzdálený stále populárnímu quiet luxury nebo balletcore. Jeho cílem je upoutat na sebe co nejvíce pozornosti a náležitě si to užít. Klíčem je totiž stylizace do manželek proslulých mafiánů, ovšem bez provádění jakýchkoli zločinů.

    Nejnovější trend sociálních sítí s názvem Mob Wife Aesthetic se dá chápat především jako „counter movement“ quiet luxury stylu. Uživatele TikToku a Instagramu totiž láká především na to, že žádný luxus není příliš. Vystavovat můžete značkové kabelky, drahé lodičky i honosné kožichy. Jeho cílem je zejména napodobit postavy kultovních seriálů i filmů, které zpodobňovaly manželky úspěšných mafiánů.

    I když první video poukazující na nejnovější TikTok styl vzniklo už v říjnu, Mob Wife Aesthetic se trendem stala až začátkem letošního roku. Uživatelé sociálních sítí možná pocítili potřebu začít leden s něčím novým (a odvážným). Není proto divu, že #mobwifewinter má v současnosti na TikToku přes 25,7 milionu zhlédnutí. Stylizace do italsko-amerických zbohatlých manželek největších zločinců má zkrátka něco do sebe.

    Popularitu maximalistického stylu pak podporují také hvězdy jako zpěvačka Dua Lipa, modelka Kendall Jenner nebo herečka Sofia Vergara. Mezi hlavní ikony nejnovější estetiky ovšem patří zmíněné postavy ikonických filmů nebo seriálů. Příkladem je Carmela Soprano ze seriálu HBO s názvem Sopranos. Mezi další související snímky patří Casino, Goodfellas nebo Mob Wives. Spojení se „zločinem“ je pak rovněž hlavním argumentem kritiků nejnovějšího trendu.

    Připravte se na přepychové kožichy, rozcuchané vlasy a sluneční brýle do každého počasí

    Jak tedy look spadající do Mob Wife Aesthetic vytvořit? Základem je pořádný přepychový kožich. Je jedno, jestli vytáhnete ten po babičce, nebo si koupíte nový, klidně (nebo raději) umělý. Hlavní je, aby byl bohatý a křičel luxus. Pokud zvolíte variantu v hnědé nebo béžové barvě, doplňte ho o all black outfit. V nejlepším případě do looku zapracujte také nějaký kožený nebo koženkový kousek.

    Zdroj: Max Mara, The Frankie Shop

    Příkladem koženého prvku jsou široké černé kalhoty do pasu. Doplňte je o jednoduché, ale úzce padnoucí bílé tílko. Základem Mob Wife Aesthetic je totiž vypadat nenuceně, ovšem luxusně. Musíte vyvolávat dojem toho, že se moc nesnažíte, zároveň však moc dobře víte, že vypadáte lépe než všichni ostatní. Jednoduchý look pak dotáhnete velkými černými slunečními brýlemi, výraznými zlatými šperky a vysoce vyčesanými vlasy.

    Zdroj: COS, Abercrombie & Fitch

    Dalším prvkem, který ve vašem šatníku, uzpůsobeném nejnovějšímu trendu, nesmí chybět, jsou zvířecí potisky. Zvolte jednoduché střihy, abyste nechali vzor vyniknout. Příkladem je úzké body nebo šaty. Doplňte je o vysoké kozačky nebo boty na vysokých podpatcích. Pokud jde o makeup, nedržte se zpátky. Aplikujte výrazné stíny i bronzer a doplňte o co nejčernější a nejdelší řasy. Nebojte se ani opravdu silného krytí. Tenhle trend vám dovolí, co jen budete chtít.

    @mikaylatoninato I was honestly made for this #mobwife #mobwifeaesthetic #cleangirl #cleangirlaesthetic #mobwifewinter #style #styletips ♬ original sound – mikayla

    Zdroje: Today, Glamour, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pronikněte do tajů Mob Wife Aesthetic. TikTok si našel nový trend roku 2024

    Uživatelé TikToku si začátkem roku našli nový styl, kterým se hodlají inspirovat. Rozšířili proto mezi sebou takzvanou Mob Wife Aesthetic. Jedná se o trend na hony vzdálený stále populárnímu quiet luxury nebo balletcore. Jeho cílem je upoutat na sebe co nejvíce pozornosti a náležitě si to užít. Klíčem je totiž stylizace do manželek proslulých mafiánů, ovšem bez provádění jakýchkoli zločinů.

    Nejnovější trend sociálních sítí s názvem Mob Wife Aesthetic se dá chápat především jako „counter movement“ quiet luxury stylu. Uživatele TikToku a Instagramu totiž láká především na to, že žádný luxus není příliš. Vystavovat můžete značkové kabelky, drahé lodičky i honosné kožichy. Jeho cílem je zejména napodobit postavy kultovních seriálů i filmů, které zpodobňovaly manželky úspěšných mafiánů.

    I když první video poukazující na nejnovější TikTok styl vzniklo už v říjnu, Mob Wife Aesthetic se trendem stala až začátkem letošního roku. Uživatelé sociálních sítí možná pocítili potřebu začít leden s něčím novým (a odvážným). Není proto divu, že #mobwifewinter má v současnosti na TikToku přes 25,7 milionu zhlédnutí. Stylizace do italsko-amerických zbohatlých manželek největších zločinců má zkrátka něco do sebe.

    Popularitu maximalistického stylu pak podporují také hvězdy jako zpěvačka Dua Lipa, modelka Kendall Jenner nebo herečka Sofia Vergara. Mezi hlavní ikony nejnovější estetiky ovšem patří zmíněné postavy ikonických filmů nebo seriálů. Příkladem je Carmela Soprano ze seriálu HBO s názvem Sopranos. Mezi další související snímky patří Casino, Goodfellas nebo Mob Wives. Spojení se „zločinem“ je pak rovněž hlavním argumentem kritiků nejnovějšího trendu.

    Připravte se na přepychové kožichy, rozcuchané vlasy a sluneční brýle do každého počasí

    Jak tedy look spadající do Mob Wife Aesthetic vytvořit? Základem je pořádný přepychový kožich. Je jedno, jestli vytáhnete ten po babičce, nebo si koupíte nový, klidně (nebo raději) umělý. Hlavní je, aby byl bohatý a křičel luxus. Pokud zvolíte variantu v hnědé nebo béžové barvě, doplňte ho o all black outfit. V nejlepším případě do looku zapracujte také nějaký kožený nebo koženkový kousek.

    Zdroj: Max Mara, The Frankie Shop

    Příkladem koženého prvku jsou široké černé kalhoty do pasu. Doplňte je o jednoduché, ale úzce padnoucí bílé tílko. Základem Mob Wife Aesthetic je totiž vypadat nenuceně, ovšem luxusně. Musíte vyvolávat dojem toho, že se moc nesnažíte, zároveň však moc dobře víte, že vypadáte lépe než všichni ostatní. Jednoduchý look pak dotáhnete velkými černými slunečními brýlemi, výraznými zlatými šperky a vysoce vyčesanými vlasy.

    Zdroj: COS, Abercrombie & Fitch

    Dalším prvkem, který ve vašem šatníku, uzpůsobeném nejnovějšímu trendu, nesmí chybět, jsou zvířecí potisky. Zvolte jednoduché střihy, abyste nechali vzor vyniknout. Příkladem je úzké body nebo šaty. Doplňte je o vysoké kozačky nebo boty na vysokých podpatcích. Pokud jde o makeup, nedržte se zpátky. Aplikujte výrazné stíny i bronzer a doplňte o co nejčernější a nejdelší řasy. Nebojte se ani opravdu silného krytí. Tenhle trend vám dovolí, co jen budete chtít.

    @mikaylatoninato I was honestly made for this #mobwife #mobwifeaesthetic #cleangirl #cleangirlaesthetic #mobwifewinter #style #styletips ♬ original sound – mikayla

    Zdroje: Today, Glamour, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―