Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Není žádným tajemstvím, že vlastnit kabelku Dior je určitým symbolem exkluzivního statusu, který často přesahuje samotnou módu. Pro mnohé se proto francouzský dům stává počáteční zastávkou při hledání první investice do světa luxusu. Jasnou volbou se zdá být ikona jménem Lady Dior, nicméně značka pravidelně přichází také s novinkami nebo aktualizovanými verzemi klasických modelů, které jsou možná o něco méně masově populární, ale stejně oslnivé.

    Miss Dior

    Miss Dior je čerstvou novinkou minulého měsíce. Dům ji uvedl během pařížského týdne módy, a to přímo v den přehlídky. Momentálně na jejich internetových stránkách probíhá exkluzivní online pre-launch. Jedná se o větší sestru Miss Dior Mini a zatím je dostupná v černé, bílé a růžové barvě. Má nestárnoucí obdélníkový tvar a je vyrobena z jehněčí kůže s použitím ikonického prošívaného vzoru Cannage. Má klopu obohacenou o kultovní D.I.O.R. přívěsek. Uvnitř ukrývá dvě hlavní přihrádky a kapsu na zip. Výrazným prvkem je také kožená horní rukojeť, kterou lze při nošení doplnit odnímatelným řetízkovým popruhem s koženou částí. Kabelka vás v současném předprodejním období vyjde na 86 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Verdikt?

    Myslíme si, že časem se Miss Dior stane nedílnou součástí kabelkové síně slávy! Kombinace jednoduchého obdélníkového tvaru a designových prvků převzatých od legendární Lady Dior z ní činí snadno nadčasový a na první pohled zamilovatelný kousek. Nabízí také plnohodnotné funkční využití díky rukojeti a odnímatelnému popruhu. Poslouží vám jako kabelka přes rameno, cross-body i do ruky. Má dostatečně velký vnitřní prostor pro všechny nezbytnosti. Zatím jsme ji zahlédli hlavně na nedávné Dior přehlídce pro jaro/léto 2024 u francouzské influencerky Leny Mahfouf nebo u Jisoo z Blackpink.

    Saddle Bag

    Saddle Bag, poprvé uvedená na přehlídce jaro/léto 2000 pod tehdejší taktovkou Johna Galliano, je stále relevantní součástí kabelkové selekce Dior. Pomyslný oficiální souhlas stát se it-bag své doby jí nedal nikdo jiný než Carrie Bradshaw ve třetí sérii seriálu Sex ve městě. Má atypický a jedinečný zaoblený tvar připomínající koňské sedlo. Skvěle padne do ruky nebo na rameno díky hlavnímu koženému řemínku zakončenému po obou stranách písmeny CD. K němu můžeme přidat ještě jeden, který je tenký, nastavitelný a odnímatelný. Dominantou je rovněž visící písmeno D. Kabelka se uzavírá magnetickým páskem a uvnitř má jednu hlavní přihrádku a kapsu na zip. Má mnoho barevných a materiálových variant. Samozřejmostí jsou provedení z telecí kůže, kromě toho najdete i interpretace s legendárními vyšívanými motivy Dior Oblique, Petites Fleurs nebo Plan de Paris. U některých se nabízí také možnost personalizace v podobě přidání iniciál nebo libovolného textu zdarma. Online je k dispozici klasická a mini verze. Černá v základní velikosti stojí 96 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Verdikt?

    Málokteré modely mají takovou moderní relevanci jako 23 let stará Saddle Bag. Pomalu se stává sběratelským artiklem a na některých re-sell platformách lze najít různé starší speciální edice s cenovkou převyšující 220 tisíc korun. Její ikonický tvar je rozpoznatelný již z dálky. Můžete sáhnout po modernějších verzích, které jsou každou sezónu aktualizovány, nebo si najít originální model z éry Y2K. Během její více než dvacetileté existence jsme ji spatřili všude, avšak nedávno se objevila v ruce Kim Kardashian nebo Romee Strijd.

    Zdroje: Dior, Who What Wear, PurseBlog, Instagram, Farfetch, Vestiaire Collective

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    It-bags jako investice: Které modely od Dior se vyplatí?

    Není žádným tajemstvím, že vlastnit kabelku Dior je určitým symbolem exkluzivního statusu, který často přesahuje samotnou módu. Pro mnohé se proto francouzský dům stává počáteční zastávkou při hledání první investice do světa luxusu. Jasnou volbou se zdá být ikona jménem Lady Dior, nicméně značka pravidelně přichází také s novinkami nebo aktualizovanými verzemi klasických modelů, které jsou možná o něco méně masově populární, ale stejně oslnivé.

    - Reklama -

    Miss Dior

    Miss Dior je čerstvou novinkou minulého měsíce. Dům ji uvedl během pařížského týdne módy, a to přímo v den přehlídky. Momentálně na jejich internetových stránkách probíhá exkluzivní online pre-launch. Jedná se o větší sestru Miss Dior Mini a zatím je dostupná v černé, bílé a růžové barvě. Má nestárnoucí obdélníkový tvar a je vyrobena z jehněčí kůže s použitím ikonického prošívaného vzoru Cannage. Má klopu obohacenou o kultovní D.I.O.R. přívěsek. Uvnitř ukrývá dvě hlavní přihrádky a kapsu na zip. Výrazným prvkem je také kožená horní rukojeť, kterou lze při nošení doplnit odnímatelným řetízkovým popruhem s koženou částí. Kabelka vás v současném předprodejním období vyjde na 86 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Verdikt?

    Myslíme si, že časem se Miss Dior stane nedílnou součástí kabelkové síně slávy! Kombinace jednoduchého obdélníkového tvaru a designových prvků převzatých od legendární Lady Dior z ní činí snadno nadčasový a na první pohled zamilovatelný kousek. Nabízí také plnohodnotné funkční využití díky rukojeti a odnímatelnému popruhu. Poslouží vám jako kabelka přes rameno, cross-body i do ruky. Má dostatečně velký vnitřní prostor pro všechny nezbytnosti. Zatím jsme ji zahlédli hlavně na nedávné Dior přehlídce pro jaro/léto 2024 u francouzské influencerky Leny Mahfouf nebo u Jisoo z Blackpink.

    - Reklama -

    Saddle Bag

    Saddle Bag, poprvé uvedená na přehlídce jaro/léto 2000 pod tehdejší taktovkou Johna Galliano, je stále relevantní součástí kabelkové selekce Dior. Pomyslný oficiální souhlas stát se it-bag své doby jí nedal nikdo jiný než Carrie Bradshaw ve třetí sérii seriálu Sex ve městě. Má atypický a jedinečný zaoblený tvar připomínající koňské sedlo. Skvěle padne do ruky nebo na rameno díky hlavnímu koženému řemínku zakončenému po obou stranách písmeny CD. K němu můžeme přidat ještě jeden, který je tenký, nastavitelný a odnímatelný. Dominantou je rovněž visící písmeno D. Kabelka se uzavírá magnetickým páskem a uvnitř má jednu hlavní přihrádku a kapsu na zip. Má mnoho barevných a materiálových variant. Samozřejmostí jsou provedení z telecí kůže, kromě toho najdete i interpretace s legendárními vyšívanými motivy Dior Oblique, Petites Fleurs nebo Plan de Paris. U některých se nabízí také možnost personalizace v podobě přidání iniciál nebo libovolného textu zdarma. Online je k dispozici klasická a mini verze. Černá v základní velikosti stojí 96 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Verdikt?

    Málokteré modely mají takovou moderní relevanci jako 23 let stará Saddle Bag. Pomalu se stává sběratelským artiklem a na některých re-sell platformách lze najít různé starší speciální edice s cenovkou převyšující 220 tisíc korun. Její ikonický tvar je rozpoznatelný již z dálky. Můžete sáhnout po modernějších verzích, které jsou každou sezónu aktualizovány, nebo si najít originální model z éry Y2K. Během její více než dvacetileté existence jsme ji spatřili všude, avšak nedávno se objevila v ruce Kim Kardashian nebo Romee Strijd.

    Zdroje: Dior, Who What Wear, PurseBlog, Instagram, Farfetch, Vestiaire Collective

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―