Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Společnost Rebag vydala statistiky týkající se vyhledávání módních společností za měsíc březen. Dle nejnovějších dat zatoužili milovníci módy především po kabelkách Chanel. Méně chtěné byly naopak produkty Louis Vuitton nebo Gucci.

    Kabelky značky Chanel byly v březnu letošního roku jasným hitem. Například model Classic Flap vyhledávali zákazníci o téměř 30 procent více. Zvedla se také poptávka po tašce Gabrielle, a to o skoro 55 procent. Více chtěná byla také kabelka Chanel Mini, po které se fanoušci módy sháněli o 46 procent častěji než dříve. Takové statistiky ukázala nejnovější data společnosti Rebag sledující chování zákazníků v módním světě.

    Dle ní se tak v uplynulém měsíci jednoznačně dařilo nejlépe společnosti Chanel. O něco méně úspěšné byly ovšem ostatní módní domy. Například produkty Gucci zákazníci hledali o 55 procent méně častěji. Ještě hůře na tom byla firma Louis Vuitton, jejiž vyhledávání se propadlo o téměř 80 procent. Lehce utrpěla také společnost Hermès, po které se milovníci módy sháněli o 22 procent méně. Přesto se ale zvýšilo jejich vyhledávání kabelky Birkin.

    Firma Rebag pak zvládla z vyhledávání spotřebitelů vypozorovat také nejnovější trendy. Mezi nejoblíbenější doplňky dle ní patří náušnice a popruhy na kabelky. Zákazníci se také odvracejí od minimalismu a jednoduchosti. Místo toho si zamilovali ostré a výrazné barvy, oversized tašky, výrazné šperky nebo různé třpytky. Za statement piece považují také originální čelenky. Mezi nejoblíbenější typ obuvi patří klasické bílé tenisky a boty s klínovým podpatkem.

    Módnímu průmyslu se po konci světové pandemie daří, prodej z druhé ruky ale omezuje inflace

    Koncem března pak data ohledně současného stavu módního průmyslu zveřejnila také společnost Luxurynsight. Ta prokázala, že se v uplynulém roce výrazně zvedla aktivita jak v prodeji módních kousků, tak kožených výrobků, parfémů, šperků, hodinek nebo kosmetiky. Důvodem je pokračující obnova ekonomiky po útlumu způsobeném světovou pandemií. Vzrostl také počet nových produktů, spoluprací nebo limitovaných edicí. Módní společnosti se také oproti roku 2021 mnohem více zaměřily na koncept pop-up obchodů.

    Kromě toho se zvýšil také počet různých událostí a kampaní, které módní firmy pořádají ve snaze propagovat své produkty. Zajímavá jsou pak také čísla poukazující na chování zákazníků při nákupu luxusních produktů „z druhé ruky“. Kvůli trvající inflaci, zvyšující se nezaměstnanosti a zdražování cen se poptávka po nich snížila. Milovníci módy už nejsou ochotní koupit si nepoškozené produkty nejznámějších značek ani ze second hand obchodů. Místo toho se obracejí k těm, které mají nějakou závadu a jsou proto levnější.

    Zdroj: Fashion Network, Rebag, Luxurynsight, CNN, Twitter, Instagram

    Poptávka po Chanel v březnu vzrostla. Klesla naopak u značek jako Gucci nebo Louis Vuitton

    Přehlídková dráha vedle té letištní. Letošní Airport Chic spojuje komfort s elegancí

    Počet hodin strávených na letišti se v létě automaticky zvyšuje. Stejně tak roste teplota i stres z toho, zda-li jsme do zavazadel shromáždili vše, co budeme potřebovat. Proto je nutné cítit se pohodlně a stylově zároveň. Airport Chic letos vyžaduje vestičky, maxi šaty a sukně, ale i klidně i legíny. Nestresujte se nepohodlím a připravte svůj letištní look včas.

    Met Gala 2024: Zendaya vynesla dva looky, zabodovaly ovšem i písečné šaty zpěvačky Tyly

    Pro módní svět svátek, pro ostatní všední den. Pověstné první květnové pondělí opět patřilo prestižní události Met Gala. Benefiční galavečer zahájil novou výstavu Costume Institute, Sleeping Beauties: Reawakening Fashion. Samotné téma výstavy doplňoval dresscode večera, Zahrada času, inspirovaný stejnojmennou povídkou.

    Odměňte se v létě stoprocentním luxusem. Ubytujte se jen pár metrů od dechberoucí pláže

    Vysněná luxusní dovolená se odráží nejen v lokaci, ale také ubytování, které si vyberete. Špičkou vytouženého odpočinku u moře jsou proto dechberoucí resorty, umístěné přímo na pláži. Kromě skvělého výhledu ale nabízejí mnohem více, od jedinečného designu po michelinské restaurace až po wellness a spa.

    Denim z Nîmes: Ikonická džínovina vznikla náhodou. Dnes obléká všechny společenské vrstvy

    Dalo by se říct, že ho nosí každý. Znáte snad někoho, kdo by neměl denim ve svém šatníku? Vynález džínoviny a americká značka Levi Strauss jsou pro mnohé možná jedno a totéž. Denim má ale ještě jeden příběh, který začíná ve Francii.