Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Už dříve společnost SKIMS šokovala svět kolekcí podprsenek s viditelnými bradavkami. Ty se stejně jako letošní „fury faux pas“ úspěšně prodávaly. Dalším bizarním kouskem byla face shapewear, která měla formovat čelist nositele do trendy definovaného a ostrého tvaru. Otázka je, zda si Kim Kardashian výstřelky neprotiřečí. Dokonalý tvar obličeje a kalhotky s ochlupením, pod kterými je ale klient naprosto vyholený? Jaký je potom smysl takové kolekce?

    Zdroj: SKIMS

    SKIMS a přirozenost à la Kardashian. Módní revoluce, nebo další iluze?

    SKIMS kolekci The Ultimate Bush představuje nekvalitním záběrem připomínajícím vysílání v 80. letech v odstínech hnědé a béžové, zaměřeným na tři krásné modelky. Před rozkrokem si drží cedulky s otazníky. Propagace Faux Hair Micro String Thong se odehrává jako televizní soutěž v minulém století. Redaktor Chuck Douglas nás s nadsázkou vítá v představení jménem Does the Carpet Match the Drapes?

    Název je vtipnou narážkou na to, zda má žena stejnou barvu vlasů a ochlupení „tam dole“, jak sám říká moderátor. Soutěž spočívá v tom, že publikum tipuje barvu ochlupení jedné z modelek a hned při první se zmýlí. Modelka Heather má na sobě nejnovější tanga od SKIMS a přestože jsou schválně rozostřené, jde stále vidět, že mají výrazně zrzavou barvu. Publikum následně lapá po dechu šokem. 

    Instagramový reel působí jako satira, která si dělá legraci z toho, jakým způsobem se dříve mluvilo o ženské sexualitě a tělesnosti a zároveň je přesnou otázkou toho, jakým způsobem SKIMS přitahuje pozornost. Pomocí kontroverze a vtipu. Ale jedná se o humor? Na jednu stranu zesměšňuje zastaralé pohledy na ženské tělo a propaguje přirozenost, na druhou ji využívá ve vlastní prospěch a k marketingovému efektu. 

    Kim Kardashian a její paradox. Propaguje autenticitu, sama ztělesňuje umělý ideál

    Nejnovějším projektem si tvář značky SKIMS Kim Kardashian výrazně protiřečí. Ona sama na sociálních sítích a ve veřejném světě vystupuje jako symbol dokonale upraveného vzhledu. Po mnoho let si vytváří neprůstřelnou masku bez jediné chybičky, díky níž podstoupila řadu estetických zákroků a úprav postavy i obličeje. Proto je v současnosti trnem oku části veřejnosti.

    Nebyl by pro uvádění podobně kontroverzního tématu lepší někdo jiný (například Pamela Anderson, která se na Met Gala ukázala bez make-upu)? SKIMS otevírá dobrý projekt, o kterém chce veřejnost slyšet a za normalizování chlupů a bradavek u žen bojuje také spoustu jiných vlivných osob. Otázkou ale zůstává, jestli právě hlas Kim Kardashian dolehne s přirozeným ochlupením co nejdál. 

    @skims

    Just Dropped: The Ultimate Bush.

    ♬ original sound – SKIMS

    Zdroje: People, Instagram, The Independent, Unilad, TikTok


     


    Autor článku:
    Ester Štěchová
    Ester Štěchováhttps://fashionup.cz/
    Ester se ve svých článcích zaměřuje především na témata týkající se feminismu. Láká ji ale také kultura, myšlenky a žhavé trendy gen Z, umění a fotografování. Psaní se věnovala už od mladého věku, její texty publikovali ve školním časopisu a s povídkami vyhrála několik soutěží v literárním světě. Momentálně studuje na Fakultě humanitních studií na Karlově univerzitě se specializací na psychologii. Miluje literaturu, jak tu klasickou a vážnou, tak oddychovou a fantasy. Její vášní je psaní a v budoucnu by ráda debutovala se svou vlastní knihou. Přestože se nepovažuje za žádného experta, všude sebou tahá starý foťák na film a skrz něj se snaží zachytit každodenní příběhy života.

    ― Reklama ―

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Už dříve společnost SKIMS šokovala svět kolekcí podprsenek s viditelnými bradavkami. Ty se stejně jako letošní „fury faux pas“ úspěšně prodávaly. Dalším bizarním kouskem byla face shapewear, která měla formovat čelist nositele do trendy definovaného a ostrého tvaru. Otázka je, zda si Kim Kardashian výstřelky neprotiřečí. Dokonalý tvar obličeje a kalhotky s ochlupením, pod kterými je ale klient naprosto vyholený? Jaký je potom smysl takové kolekce?

    Zdroj: SKIMS

    SKIMS a přirozenost à la Kardashian. Módní revoluce, nebo další iluze?

    SKIMS kolekci The Ultimate Bush představuje nekvalitním záběrem připomínajícím vysílání v 80. letech v odstínech hnědé a béžové, zaměřeným na tři krásné modelky. Před rozkrokem si drží cedulky s otazníky. Propagace Faux Hair Micro String Thong se odehrává jako televizní soutěž v minulém století. Redaktor Chuck Douglas nás s nadsázkou vítá v představení jménem Does the Carpet Match the Drapes?

    Název je vtipnou narážkou na to, zda má žena stejnou barvu vlasů a ochlupení „tam dole“, jak sám říká moderátor. Soutěž spočívá v tom, že publikum tipuje barvu ochlupení jedné z modelek a hned při první se zmýlí. Modelka Heather má na sobě nejnovější tanga od SKIMS a přestože jsou schválně rozostřené, jde stále vidět, že mají výrazně zrzavou barvu. Publikum následně lapá po dechu šokem. 

    Instagramový reel působí jako satira, která si dělá legraci z toho, jakým způsobem se dříve mluvilo o ženské sexualitě a tělesnosti a zároveň je přesnou otázkou toho, jakým způsobem SKIMS přitahuje pozornost. Pomocí kontroverze a vtipu. Ale jedná se o humor? Na jednu stranu zesměšňuje zastaralé pohledy na ženské tělo a propaguje přirozenost, na druhou ji využívá ve vlastní prospěch a k marketingovému efektu. 

    Kim Kardashian a její paradox. Propaguje autenticitu, sama ztělesňuje umělý ideál

    Nejnovějším projektem si tvář značky SKIMS Kim Kardashian výrazně protiřečí. Ona sama na sociálních sítích a ve veřejném světě vystupuje jako symbol dokonale upraveného vzhledu. Po mnoho let si vytváří neprůstřelnou masku bez jediné chybičky, díky níž podstoupila řadu estetických zákroků a úprav postavy i obličeje. Proto je v současnosti trnem oku části veřejnosti.

    Nebyl by pro uvádění podobně kontroverzního tématu lepší někdo jiný (například Pamela Anderson, která se na Met Gala ukázala bez make-upu)? SKIMS otevírá dobrý projekt, o kterém chce veřejnost slyšet a za normalizování chlupů a bradavek u žen bojuje také spoustu jiných vlivných osob. Otázkou ale zůstává, jestli právě hlas Kim Kardashian dolehne s přirozeným ochlupením co nejdál. 

    @skims

    Just Dropped: The Ultimate Bush.

    ♬ original sound – SKIMS

    Zdroje: People, Instagram, The Independent, Unilad, TikTok


     


    ― Reklama ―

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―