Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní první pražský Mercedes-Benz Fashion Week překvapil návštěvníky mimo jiné sci-fi a vesmírnou tematikou. Zároveň jim ale nabídnul i klasické elegantní, minimalistické nebo geometrické návrhy. Zanechal proto za sebou především dojem rozmanitosti podtrhující současnou českou i slovenskou návrhářskou tvorbu. Redakce FashionUP pro vás shrnula nejzásadnější momenty nejdůležitější módní akce v Česku.

    Sobota 15/4

    Van Graaf Junior Talent 2023 / UPRUM

    Pražský FW konající se v sázkové hale dostihového závodiště Chuchle Arena odstartovala prestižní soutěž mladých talentů Van Graaf Junior Talent, které se zúčastnili čtyři studenti UMPRUM. Alexandra Gnidiaková představila kolekci nazvanou Srdíčko připomínající divadelní scénu. Štěpán Mareš se prezentoval kolekcí Kitty Boys v níž zkombinoval především růžovou a fialovou barvu. Zaujal ale především kabelkami s kočičími obličeji. Okázalé šaty a róby připomínající moderní pojetí na kousky z šatníku Marie Antoinetty zase předvedla Natálie Repkovská.

    Dokonalou krejčovinu některých finalistek nakonec zastínila kolekce Jana Smejkala, která propojovala konturující materiály. Vítěz získal šek na 50 tisíc korun a možnost pořádání přehlídky na MBPFW SS24. „Oděv pro mě vždy byl a bude formou vyjádření svých pocitů okolnímu světu. Štít či brnění proti vnějším problémům a zraku okolí. Dává mi vnitřní sílu a jistou formu sebedůvěry, která mě provází na každém kroku,“ popsal svůj vztah k módě návrhář.

    Foto: se svolením MBPFW – VAN GRAAF JUNIOR TALENT 2023

    Tobias Equipment

    Soutěž mladých návrhářů následovala téměř nadpozemská přehlídka Tobias Equipment. Návrhář Tobias Shubert ani tentokrát neopustil od svého rukopisu inspirovaného fantasy světem. Modelky i modelové „proměnění“ v elfy procházeli dřevěnou post-apokalyptickou branou v overalech, připomínajících uniformy bájných bojovníků. Přehlídky se zúčastnili především zástupci Gen Z. Jak vidno, Tobias tvoří hlavně mladistvou módu. Svědčilo o tom také obsazení publika z české influencerské scény. Looky totiž korespondovaly s letošními trendy, mezi které patří futurismus i mesh clothes.

    Foto: se svolením MBPFW – TOBIAS EQUIPMENT FW23

    Michael Kovacik by Erste Premier

    Michael Kováčik oslavil své desáté výročí tvorby návrhy odkazujícími na jeho předchozí práci. Tu vystihuje především takzvaný power dressing, tedy návrhářovo vlastní pojetí business fashion. Své nápady nechává vyniknout v rozevlátých košilích, kalhotech nebo sukních decentních barev. Přehlídka nám mimo jiné potvrdila fakt, že pánské sukně nezadržitelně pronikají také do české módy. Zvykne si na ně ale naše populace? Od letošní kolekce jsme čekali více emocí. Poněkud „obyčejné“ návrhy ale vyvážily perfektní střihy i materiály, které z kolekce učinily kvalitní nositelnou módu. Upřednostnili jsme proto pánské modely, jelikož byly o něco více odvážnější a progresivnější.

    Foto: se svolením MBPFW – MICHAEL KOVACIK FW23

    Neděle 16/4

    Technická univerzita v Liberci / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně: Ateliér design oděvu

    Své návrhy českému módnímu světu představili také studenti Technické univerzity v Liberci. Kolekce „Rostliny“ je zajímavá především použitými tkaninami. Vznikly totiž v univerzitních dílnách technikou sublimačního tisku, textilním sítotiskem a žakárským pletením.

    Foto: se svolením MBPFW – TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI FW23

    Studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zase představily kolekci zakořeněnou v historii módy. Formy, střihy a potisky jejich modelů totiž vycházely z lidových krojů, secesních kreseb květin i odkazů, které po sobě zanechali naši předci.

    Foto: se svolením MBPFW – Univerzita Tomáše Bati

    Pavol Dendis by Privée

    Udržitelnou kolekci, tvořenou z 90 procent dead-stock materiály, sympaticky popsal její autor Pavol Dendis: “Minimalizmus spojený s unisexom, výrazné kontrasty farieb a vzorov. Kolekcia CORE je pre mňa začiatkom novej vízie, na ktorú chcem upriamiť svoju tvorbu. Chcem sa uvoľniť a nechať moje ruky narábať s materiálom a strihom, bez zbytočného dekóru, ľudovosti a nostalgie,“ popsal. Zůstal proto věrný svému rukopisu, zároveň ale získal pocit, že návštěvníkům týdnu módy předal něco nového. Zaměřit se totiž rozhodl také na novou skupinu zákazníků. Kolekce pak působila velmi sexy a zároveň posh. Také „muchlané kozačky“ lookům dodávaly ten správný šmrnc.

    Foto: se svolením MBPFW – PAVOL DENDIS FW23

    adidas Originals

    Druhý přehlídkový den zakončila velkolepá show adidas Originals. Značka se návštěvníkům MBPFW představila poprvé, což bylo znát také na tom, že sál doslova praskal ve švech. Na přehlídce nechyběl crazy cat walk, hudební a taneční performance nebo modelky a modelové vycházející z řad diváků. To vše potvrzuje, že club Originals je kreativní vibe a spojení talentů a umělců z různých kultur a subkultur, kteří společně vytvářejí něco unikátního.

    Značka tak oslavuje originálního a inspirativního ducha, jenž odráží pocit sounáležitosti i sebevyjádření napříč subkulturami i módou. Společnost v tomto stylu předvedla netradiční spojení high a street fashion a představila originální looky doplněné o vintage kousky inspirovanými čtyřmi siluetami ikonických tenisek. Tentokrát však byly stylizované zcela jinak, v duchu nostalgie a trendů budoucnosti.

    Foto: se svolením MBPFW – ADIDAS ORIGINALS FW23

    Pondělí 17/4

    Vavrova / Afka

    Pocit haute couture modelů letošního #mbpfw vdechla divákům runway Vavrova / Afka. Tyl i jiné vytříbené materiály zkombinovala značka na výbornou. Její základní DNA je totiž žena ve své plné síle a kráse. Také show se proto nesla v podobném duchu. Byla tedy elegantní, nadčasová, vyzdvihující dámskou módu, i ženu samotnou.

    Foto: se svolením MBPFW – VAVROVA FW23

    Vendula Niklová vystupující pod značkou Afka rovněž potvrdila svůj rukopis, který zachycuje pohodlí a variabilitu oděvu. Sympatickým faktem bylo také to, že každý kousek z kolekce byl zhotoven z dead-stock, avšak vysoce kvalitních starších materiálů. Případně návrhářka použila nové látky s přísně certifikovanou sociální i ekologickou udržitelností.

    Foto: se svolením MBPFW – AFKA FW23

    Božidara / Denisa Dovala

    Česká královna vlny Božidara se svými ručně pletenými modely ukázala, že dává přednost esenciálnímu přístupu. Zdánlivě proto nedbá, zda budete její dílo hodnotit jako konvenční. Přikládáním hedvábí k vlně se tak snažila dosáhnout splývavých celků a prosadit tu nejkvalitnější a nejněžnější formu těchto delikátních spojení. Právě splývavost z modelů dělala jednoduché, ale zároveň výrazné looky.

    Foto: se svolením MBPFW – BOZIDARA FW23

    Denisa Dovalová je známá tím, že se pomocí potisků pokouší vytvořit v látce hluboký prostor. Kolekce, kterou představila, byla tentokrát inspirovaná hvězdnými konstelacemi. Spatřit mohli diváci zejména šaty, za zmínku ale stojí exkluzivní kašmírové kabáty, které celou vesmírnou kolekci uzemnily.

    Foto: se svolením MBPFW – DENISA DOVALA FW23

    Úterý 18/4

    Boris Král

    Celý MBPFW pak korunoval Boris Král pomocí noblesních modelů pro speciální příležitosti. Kolekci inspirovanou zejména módními fotografiemi a ilustracemi z poloviny minulého století představil v pražském hotelu Andaz. Na modelech s prvorepublikovým nádechem sofistikovanosti a elegance nechal vyniknout svůj rukopis v práci se siluetou a objemem modelů. Štrasové aplikace kouskům dodaly nečekané oživení.

    Zdroj: Instagram, Mercedez-Benz Prague Fashion Week

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    MBPFW nezklamal svou různorodostí. Návštěvníky vtáhnul do světa sci-fi, minimalismu i emancipující elegance

    ― Reklama ―

    Letošní první pražský Mercedes-Benz Fashion Week překvapil návštěvníky mimo jiné sci-fi a vesmírnou tematikou. Zároveň jim ale nabídnul i klasické elegantní, minimalistické nebo geometrické návrhy. Zanechal proto za sebou především dojem rozmanitosti podtrhující současnou českou i slovenskou návrhářskou tvorbu. Redakce FashionUP pro vás shrnula nejzásadnější momenty nejdůležitější módní akce v Česku.

    Sobota 15/4

    Van Graaf Junior Talent 2023 / UPRUM

    Pražský FW konající se v sázkové hale dostihového závodiště Chuchle Arena odstartovala prestižní soutěž mladých talentů Van Graaf Junior Talent, které se zúčastnili čtyři studenti UMPRUM. Alexandra Gnidiaková představila kolekci nazvanou Srdíčko připomínající divadelní scénu. Štěpán Mareš se prezentoval kolekcí Kitty Boys v níž zkombinoval především růžovou a fialovou barvu. Zaujal ale především kabelkami s kočičími obličeji. Okázalé šaty a róby připomínající moderní pojetí na kousky z šatníku Marie Antoinetty zase předvedla Natálie Repkovská.

    Dokonalou krejčovinu některých finalistek nakonec zastínila kolekce Jana Smejkala, která propojovala konturující materiály. Vítěz získal šek na 50 tisíc korun a možnost pořádání přehlídky na MBPFW SS24. „Oděv pro mě vždy byl a bude formou vyjádření svých pocitů okolnímu světu. Štít či brnění proti vnějším problémům a zraku okolí. Dává mi vnitřní sílu a jistou formu sebedůvěry, která mě provází na každém kroku,“ popsal svůj vztah k módě návrhář.

    Foto: se svolením MBPFW – VAN GRAAF JUNIOR TALENT 2023

    Tobias Equipment

    Soutěž mladých návrhářů následovala téměř nadpozemská přehlídka Tobias Equipment. Návrhář Tobias Shubert ani tentokrát neopustil od svého rukopisu inspirovaného fantasy světem. Modelky i modelové „proměnění“ v elfy procházeli dřevěnou post-apokalyptickou branou v overalech, připomínajících uniformy bájných bojovníků. Přehlídky se zúčastnili především zástupci Gen Z. Jak vidno, Tobias tvoří hlavně mladistvou módu. Svědčilo o tom také obsazení publika z české influencerské scény. Looky totiž korespondovaly s letošními trendy, mezi které patří futurismus i mesh clothes.

    Foto: se svolením MBPFW – TOBIAS EQUIPMENT FW23

    Michael Kovacik by Erste Premier

    Michael Kováčik oslavil své desáté výročí tvorby návrhy odkazujícími na jeho předchozí práci. Tu vystihuje především takzvaný power dressing, tedy návrhářovo vlastní pojetí business fashion. Své nápady nechává vyniknout v rozevlátých košilích, kalhotech nebo sukních decentních barev. Přehlídka nám mimo jiné potvrdila fakt, že pánské sukně nezadržitelně pronikají také do české módy. Zvykne si na ně ale naše populace? Od letošní kolekce jsme čekali více emocí. Poněkud „obyčejné“ návrhy ale vyvážily perfektní střihy i materiály, které z kolekce učinily kvalitní nositelnou módu. Upřednostnili jsme proto pánské modely, jelikož byly o něco více odvážnější a progresivnější.

    Foto: se svolením MBPFW – MICHAEL KOVACIK FW23

    Neděle 16/4

    Technická univerzita v Liberci / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně: Ateliér design oděvu

    Své návrhy českému módnímu světu představili také studenti Technické univerzity v Liberci. Kolekce „Rostliny“ je zajímavá především použitými tkaninami. Vznikly totiž v univerzitních dílnách technikou sublimačního tisku, textilním sítotiskem a žakárským pletením.

    Foto: se svolením MBPFW – TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI FW23

    Studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zase představily kolekci zakořeněnou v historii módy. Formy, střihy a potisky jejich modelů totiž vycházely z lidových krojů, secesních kreseb květin i odkazů, které po sobě zanechali naši předci.

    Foto: se svolením MBPFW – Univerzita Tomáše Bati

    Pavol Dendis by Privée

    Udržitelnou kolekci, tvořenou z 90 procent dead-stock materiály, sympaticky popsal její autor Pavol Dendis: “Minimalizmus spojený s unisexom, výrazné kontrasty farieb a vzorov. Kolekcia CORE je pre mňa začiatkom novej vízie, na ktorú chcem upriamiť svoju tvorbu. Chcem sa uvoľniť a nechať moje ruky narábať s materiálom a strihom, bez zbytočného dekóru, ľudovosti a nostalgie,“ popsal. Zůstal proto věrný svému rukopisu, zároveň ale získal pocit, že návštěvníkům týdnu módy předal něco nového. Zaměřit se totiž rozhodl také na novou skupinu zákazníků. Kolekce pak působila velmi sexy a zároveň posh. Také „muchlané kozačky“ lookům dodávaly ten správný šmrnc.

    Foto: se svolením MBPFW – PAVOL DENDIS FW23

    adidas Originals

    Druhý přehlídkový den zakončila velkolepá show adidas Originals. Značka se návštěvníkům MBPFW představila poprvé, což bylo znát také na tom, že sál doslova praskal ve švech. Na přehlídce nechyběl crazy cat walk, hudební a taneční performance nebo modelky a modelové vycházející z řad diváků. To vše potvrzuje, že club Originals je kreativní vibe a spojení talentů a umělců z různých kultur a subkultur, kteří společně vytvářejí něco unikátního.

    Značka tak oslavuje originálního a inspirativního ducha, jenž odráží pocit sounáležitosti i sebevyjádření napříč subkulturami i módou. Společnost v tomto stylu předvedla netradiční spojení high a street fashion a představila originální looky doplněné o vintage kousky inspirovanými čtyřmi siluetami ikonických tenisek. Tentokrát však byly stylizované zcela jinak, v duchu nostalgie a trendů budoucnosti.

    Foto: se svolením MBPFW – ADIDAS ORIGINALS FW23

    Pondělí 17/4

    Vavrova / Afka

    Pocit haute couture modelů letošního #mbpfw vdechla divákům runway Vavrova / Afka. Tyl i jiné vytříbené materiály zkombinovala značka na výbornou. Její základní DNA je totiž žena ve své plné síle a kráse. Také show se proto nesla v podobném duchu. Byla tedy elegantní, nadčasová, vyzdvihující dámskou módu, i ženu samotnou.

    Foto: se svolením MBPFW – VAVROVA FW23

    Vendula Niklová vystupující pod značkou Afka rovněž potvrdila svůj rukopis, který zachycuje pohodlí a variabilitu oděvu. Sympatickým faktem bylo také to, že každý kousek z kolekce byl zhotoven z dead-stock, avšak vysoce kvalitních starších materiálů. Případně návrhářka použila nové látky s přísně certifikovanou sociální i ekologickou udržitelností.

    Foto: se svolením MBPFW – AFKA FW23

    Božidara / Denisa Dovala

    Česká královna vlny Božidara se svými ručně pletenými modely ukázala, že dává přednost esenciálnímu přístupu. Zdánlivě proto nedbá, zda budete její dílo hodnotit jako konvenční. Přikládáním hedvábí k vlně se tak snažila dosáhnout splývavých celků a prosadit tu nejkvalitnější a nejněžnější formu těchto delikátních spojení. Právě splývavost z modelů dělala jednoduché, ale zároveň výrazné looky.

    Foto: se svolením MBPFW – BOZIDARA FW23

    Denisa Dovalová je známá tím, že se pomocí potisků pokouší vytvořit v látce hluboký prostor. Kolekce, kterou představila, byla tentokrát inspirovaná hvězdnými konstelacemi. Spatřit mohli diváci zejména šaty, za zmínku ale stojí exkluzivní kašmírové kabáty, které celou vesmírnou kolekci uzemnily.

    Foto: se svolením MBPFW – DENISA DOVALA FW23

    Úterý 18/4

    Boris Král

    Celý MBPFW pak korunoval Boris Král pomocí noblesních modelů pro speciální příležitosti. Kolekci inspirovanou zejména módními fotografiemi a ilustracemi z poloviny minulého století představil v pražském hotelu Andaz. Na modelech s prvorepublikovým nádechem sofistikovanosti a elegance nechal vyniknout svůj rukopis v práci se siluetou a objemem modelů. Štrasové aplikace kouskům dodaly nečekané oživení.

    Zdroj: Instagram, Mercedez-Benz Prague Fashion Week

    ― Reklama ―

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―