Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Britský návrhář Kim Jones se pustil do své první spolupráce se značkou lihovin. Pro Hennessy totiž navrhl originální karafu, lahev koňaku i tenisky. Jejich luxusní design má připomínat samotný alkoholický nápoj i luxus, který k němu neodlučitelně patří.

    Po lednovém oznámení spolupráce zveřejnila značka Hennessy X.O detaily své spolupráce s britským návrhářem Kim Jones. Už dříve prohlásila, že pro ni vytvoří karafu, lahev na koňak a módní doplněk. Dosud ovšem nebylo známé, o jaký přesně kousek se bude jednat. Umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy Fendi ale nyní odhalil návrh unikátních tenisek.

    „Chtěl jsem, abyste měli pocit, že se díváte přímo do lahve. Je to sklenička koňaku v podobě bot,“ popsal je Jones. Inspirované jsou minulými návrhy basketbalových bot a vytvořené z lehké do hněda zabarvené kůže. Na podrážce mají vyryté podobizny révy vína společně s logem Hennessy X. O a Kim Jones. Iniciály KJ a emblém značky likérů pak najdete také na patě luxusních tenisek.

    Zákazníci unikátní boty najdou zabalené v bavlněném pytlíku a krabici vyrobené z dubového dřeva. Balení má připomínat způsob, jakým se dříve převážely lahve luxusního koňaku. „Nejvíce důležité je pro mě vyprávění příběhu. Nehledě na to, co navrhuji nebo s kým spolupracuji,“ okomentoval dále svůj výtvor Jones. S jeho díly je spokojený také šéf společnosti Hennessy. „Jeho robustní kolekce rozhodně poznamená jak současnou, tak budoucí kulturu,“ prohlásil.

    Karafa a lahev mají připomínat hedvábný papír i spolupráci lidstva s technologiemi

    Britský návrhář se nechal historií značky inspirovat rovněž při tvorbě karafy na koňak vytvářený z různých druhů ovocných pálenek. Spolu s lahví ji vytvořil za pomocí speciální 3D technologie tisku. Jemné detaily pak nechal dodělat ruční výrobou. Upzornit tím chtěl na to, jak lidé a technologie mohou v budoucnosti spolupracovat na tvorbě originálních produktů. Designem pak chtěl Jones připomenout způsob, jakým se začátkem 20. století lahve Hennessy balily do hedvábného papíru, aby se nepoškodila jejich etiketa.

    Foto: LVMH

    Lahev na koňak tak působí, jako by měla „druhou kůži“. Speciální karafu značka likéru vyrobí jen v omezeném množství, nabídne jich asi jen 200 kusů. Společnost Hennessy pak už dříve spolupracovala se známými osobnostmi, například umělcem Cai Guo-Qiang nebo režisérem Ridley Scott. Současná kolaborace je ale první se světem haute couture. K této příležitosti proto Hennessy také zveřejnilo video nazvané The Fabric of Time na svých oficiálních webových stránkách.

    Zdroj: Fashion United, Complex, LVMH, Hennessy Official, Twitter, Instagram

    Značka Hennessy X.O odhalila detaily první couture spolupráce. Kim Jones pro ni vytvořil unikátní tenisky

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.