More

    Kim Jones poprvé spolupracuje se značkou lihovin. Společně s Hennessy uvádí na trh exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O.

    Hennessy X.O je „extra old“ brandy, kterou Maurice Hennessy vytvořil již v roce 1870 pouze pro okruh svých přátel. Přesto, že původní účel byl jiný, Hennessy X.O se stala světovou jedničkou na svém trhu. Koňak, známý svou charakteristickou lahví, je vytvářen z různých druhů ovocných pálenek a zraje v sudech nejméně 10 let.

    Britský návrhář, umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy u Fendi, navrhl v rámci nového projektu karafu, láhev a módní doplněk. Ten bude představen v březnu v Londýně u příležitosti uvedení kolekce na trh.

    Společnost Hennessy odmítla poskytnout další podrobnosti o módním prvku partnerství. Pouze uvedla, že se bude jednat o první luxusní módní kousek, který Hennessy X.O vydá pro své zákazníky.

    Spolupráce, která spojuje dvě mocnosti luxusní skupiny LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, jistě najde odezvu i mezi fanoušky koňaku z řad celebrit. Například rappeři Snoop Dogg nebo Drake patří mezi ty, kteří ve svých textech zmiňují značku Hennessy poměrně často.

    Čerpal z historie archivů Hennessy X.O

    „Při této spolupráci jsem čerpal inspiraci z archivů Hennessy X.O. Navrhl jsem design pro minulost, současnost i budoucnost. Zvláště mě přitahovala historie značky, která se vyznačuje přísným řemeslným zpracováním, který je tak typický i pro módu,“ uvedl Jones v prohlášení.

    „Jsme nadšeni, že se můžeme vydat na novou odyseu spojující výrobu koňaku a couture s Kimem Jones, kreativním mistrem naší doby,“ uvedl Laurent Boillot, výkonný ředitel společnosti Hennessy.

    Dům Hennessy v minulosti již spolupracoval s luxusními značkami a designéry prostřednictvím některých svých franšíz. Například se svým koňakem Richard Hennessy, který v říjnu debutoval ve spolupráci s firmou Berluti, představil pouzdro z telecí kůže, v němž je uložena křišťálová karafa.

    Foto: Hennessy

    Za zmínku určitě stojí i spolupráce s klenotníkem Lorenzo Bäumerem. Ten vytvořil loni v létě, u příležitosti 75. výročí NBA, láhev z křišťálu ve tvaru basketbalového míče, který se prodával za 162 tisíc dolarů.

    Foto: Hennessy

    Zdroj: WWD, Twitter

    Kim Jones spolupracuje na exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.