Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Kim Jones poprvé spolupracuje se značkou lihovin. Společně s Hennessy uvádí na trh exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O.

    Hennessy X.O je „extra old“ brandy, kterou Maurice Hennessy vytvořil již v roce 1870 pouze pro okruh svých přátel. Přesto, že původní účel byl jiný, Hennessy X.O se stala světovou jedničkou na svém trhu. Koňak, známý svou charakteristickou lahví, je vytvářen z různých druhů ovocných pálenek a zraje v sudech nejméně 10 let.

    Britský návrhář, umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy u Fendi, navrhl v rámci nového projektu karafu, láhev a módní doplněk. Ten bude představen v březnu v Londýně u příležitosti uvedení kolekce na trh.

    Společnost Hennessy odmítla poskytnout další podrobnosti o módním prvku partnerství. Pouze uvedla, že se bude jednat o první luxusní módní kousek, který Hennessy X.O vydá pro své zákazníky.

    Spolupráce, která spojuje dvě mocnosti luxusní skupiny LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, jistě najde odezvu i mezi fanoušky koňaku z řad celebrit. Například rappeři Snoop Dogg nebo Drake patří mezi ty, kteří ve svých textech zmiňují značku Hennessy poměrně často.

    Čerpal z historie archivů Hennessy X.O

    „Při této spolupráci jsem čerpal inspiraci z archivů Hennessy X.O. Navrhl jsem design pro minulost, současnost i budoucnost. Zvláště mě přitahovala historie značky, která se vyznačuje přísným řemeslným zpracováním, který je tak typický i pro módu,“ uvedl Jones v prohlášení.

    „Jsme nadšeni, že se můžeme vydat na novou odyseu spojující výrobu koňaku a couture s Kimem Jones, kreativním mistrem naší doby,“ uvedl Laurent Boillot, výkonný ředitel společnosti Hennessy.

    Dům Hennessy v minulosti již spolupracoval s luxusními značkami a designéry prostřednictvím některých svých franšíz. Například se svým koňakem Richard Hennessy, který v říjnu debutoval ve spolupráci s firmou Berluti, představil pouzdro z telecí kůže, v němž je uložena křišťálová karafa.

    Foto: Hennessy

    Za zmínku určitě stojí i spolupráce s klenotníkem Lorenzo Bäumerem. Ten vytvořil loni v létě, u příležitosti 75. výročí NBA, láhev z křišťálu ve tvaru basketbalového míče, který se prodával za 162 tisíc dolarů.

    Foto: Hennessy

    Zdroj: WWD, Twitter

    Kim Jones spolupracuje na exkluzivní kolekci koňaku Hennessy X.O

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.