Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Britský návrhář Kim Jones se pustil do své první spolupráce se značkou lihovin. Pro Hennessy totiž navrhl originální karafu, lahev koňaku i tenisky. Jejich luxusní design má připomínat samotný alkoholický nápoj i luxus, který k němu neodlučitelně patří.

    Po lednovém oznámení spolupráce zveřejnila značka Hennessy X.O detaily své spolupráce s britským návrhářem Kim Jones. Už dříve prohlásila, že pro ni vytvoří karafu, lahev na koňak a módní doplněk. Dosud ovšem nebylo známé, o jaký přesně kousek se bude jednat. Umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy Fendi ale nyní odhalil návrh unikátních tenisek.

    „Chtěl jsem, abyste měli pocit, že se díváte přímo do lahve. Je to sklenička koňaku v podobě bot,“ popsal je Jones. Inspirované jsou minulými návrhy basketbalových bot a vytvořené z lehké do hněda zabarvené kůže. Na podrážce mají vyryté podobizny révy vína společně s logem Hennessy X. O a Kim Jones. Iniciály KJ a emblém značky likérů pak najdete také na patě luxusních tenisek.

    Zákazníci unikátní boty najdou zabalené v bavlněném pytlíku a krabici vyrobené z dubového dřeva. Balení má připomínat způsob, jakým se dříve převážely lahve luxusního koňaku. „Nejvíce důležité je pro mě vyprávění příběhu. Nehledě na to, co navrhuji nebo s kým spolupracuji,“ okomentoval dále svůj výtvor Jones. S jeho díly je spokojený také šéf společnosti Hennessy. „Jeho robustní kolekce rozhodně poznamená jak současnou, tak budoucí kulturu,“ prohlásil.

    Karafa a lahev mají připomínat hedvábný papír i spolupráci lidstva s technologiemi

    Britský návrhář se nechal historií značky inspirovat rovněž při tvorbě karafy na koňak vytvářený z různých druhů ovocných pálenek. Spolu s lahví ji vytvořil za pomocí speciální 3D technologie tisku. Jemné detaily pak nechal dodělat ruční výrobou. Upzornit tím chtěl na to, jak lidé a technologie mohou v budoucnosti spolupracovat na tvorbě originálních produktů. Designem pak chtěl Jones připomenout způsob, jakým se začátkem 20. století lahve Hennessy balily do hedvábného papíru, aby se nepoškodila jejich etiketa.

    Foto: LVMH

    Lahev na koňak tak působí, jako by měla „druhou kůži“. Speciální karafu značka likéru vyrobí jen v omezeném množství, nabídne jich asi jen 200 kusů. Společnost Hennessy pak už dříve spolupracovala se známými osobnostmi, například umělcem Cai Guo-Qiang nebo režisérem Ridley Scott. Současná kolaborace je ale první se světem haute couture. K této příležitosti proto Hennessy také zveřejnilo video nazvané The Fabric of Time na svých oficiálních webových stránkách.

    Zdroj: Fashion United, Complex, LVMH, Hennessy Official, Twitter, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Značka Hennessy X.O odhalila detaily první couture spolupráce. Kim Jones pro ni vytvořil unikátní tenisky

    ― Reklama ―

    Britský návrhář Kim Jones se pustil do své první spolupráce se značkou lihovin. Pro Hennessy totiž navrhl originální karafu, lahev koňaku i tenisky. Jejich luxusní design má připomínat samotný alkoholický nápoj i luxus, který k němu neodlučitelně patří.

    Po lednovém oznámení spolupráce zveřejnila značka Hennessy X.O detaily své spolupráce s britským návrhářem Kim Jones. Už dříve prohlásila, že pro ni vytvoří karafu, lahev na koňak a módní doplněk. Dosud ovšem nebylo známé, o jaký přesně kousek se bude jednat. Umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy Fendi ale nyní odhalil návrh unikátních tenisek.

    „Chtěl jsem, abyste měli pocit, že se díváte přímo do lahve. Je to sklenička koňaku v podobě bot,“ popsal je Jones. Inspirované jsou minulými návrhy basketbalových bot a vytvořené z lehké do hněda zabarvené kůže. Na podrážce mají vyryté podobizny révy vína společně s logem Hennessy X. O a Kim Jones. Iniciály KJ a emblém značky likérů pak najdete také na patě luxusních tenisek.

    Zákazníci unikátní boty najdou zabalené v bavlněném pytlíku a krabici vyrobené z dubového dřeva. Balení má připomínat způsob, jakým se dříve převážely lahve luxusního koňaku. „Nejvíce důležité je pro mě vyprávění příběhu. Nehledě na to, co navrhuji nebo s kým spolupracuji,“ okomentoval dále svůj výtvor Jones. S jeho díly je spokojený také šéf společnosti Hennessy. „Jeho robustní kolekce rozhodně poznamená jak současnou, tak budoucí kulturu,“ prohlásil.

    Karafa a lahev mají připomínat hedvábný papír i spolupráci lidstva s technologiemi

    Britský návrhář se nechal historií značky inspirovat rovněž při tvorbě karafy na koňak vytvářený z různých druhů ovocných pálenek. Spolu s lahví ji vytvořil za pomocí speciální 3D technologie tisku. Jemné detaily pak nechal dodělat ruční výrobou. Upzornit tím chtěl na to, jak lidé a technologie mohou v budoucnosti spolupracovat na tvorbě originálních produktů. Designem pak chtěl Jones připomenout způsob, jakým se začátkem 20. století lahve Hennessy balily do hedvábného papíru, aby se nepoškodila jejich etiketa.

    Foto: LVMH

    Lahev na koňak tak působí, jako by měla „druhou kůži“. Speciální karafu značka likéru vyrobí jen v omezeném množství, nabídne jich asi jen 200 kusů. Společnost Hennessy pak už dříve spolupracovala se známými osobnostmi, například umělcem Cai Guo-Qiang nebo režisérem Ridley Scott. Současná kolaborace je ale první se světem haute couture. K této příležitosti proto Hennessy také zveřejnilo video nazvané The Fabric of Time na svých oficiálních webových stránkách.

    Zdroj: Fashion United, Complex, LVMH, Hennessy Official, Twitter, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―