Více

    ― Reklama ―

    Módní společnost Gucci svoji cruise kolekci tentokrát z rodné Itálie přenesla do Jižní Koreji. V úterý ji totiž představila v historickém paláci Gyeongbokgung v Soulu. Zkombinovala v ní prvky připomínající samotné město, různé sporty, i vlastní ikonický styl.

    Volbou lokace své cruise kolekce podtrhla značka Gucci trend posledních let. Módní společnosti se totiž čím dál více propojují s korejskou kulturou. Důvodem jsou nejen čím dál více úspěšné korejské televizní show a pop hudba, ale také tamní rostoucí trh. Italský luxusní dům proto následoval kroky firem Louis Vuitton a Dior. Stejně jako ony se rozhodl své nejnovější návrhy milovníkům módy ukázat v Soulu.

    Runway umístila společnost do historického paláce Gyeongbokgung. Vytvořila tím kontrast mezi tisíciletým korejským dědictvím a nejmodernějšími módními trendy. Návrhy totiž zahrnovaly především inspiraci streetwearem a sportem. Jednotlivé looky tak byly doplněné například o sportovní brýle, potápěčské boty nebo kabelky ve tvaru skateboardu. Modelky se oblékly také do stylových neoprenů.

    Odkazovat měly na haenyeo, tedy jihokorejské potápěčky proslavené svým zkušeným lovením perel blízko ostrova Jeju. Podobné sportovní kousky ale zároveň doplňovala klasická italská elegance značky Gucci. Modelky tak například neoprenové topy doplnily o dlouhé sukně a bílé rukavičky. Uvolněný styl rozbily také luxusní kabelky, dlouhé minimalistické kabáty nebo výrazné pásky.

    Cruise kolekce oslavila také 25. výročí přítomnosti Gucci v Jižní Koreji

    Jednotlivé looky svou extravagancí vzdaly hold také eklektické subkultuře korejské mladé generace. Inspirace korejskou kulturou byla znát také ve volbě soundtracku. Show totiž doprovázely songy ze slavného korejského filmu Parasite nebo seriálu Squid Game. Společnost Gucci pak plánovala v paláci ze 14. století zorganizovat přehlídku už loni na podzim. Odvolat ji ale tehdy musela kvůli smrtelnému halloweenskému incidentu v Soulu.

    Přehlídky se pak zúčastnily také korejské celebrity, například zpěvačka K-pop skupiny NewJeans Hanni. Dorazila na ni ale také hvězda zmíněné show Squid Game Lee Jung-jae, která se také nedávno stala ambasadorkou Gucci. Cruise kolekce pak byla navíc speciální tím, že oslavila 25. výročí od toho, kdy italský módní dům v Jižní Koreji otevřel svoji první pobočku.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Značka Gucci se ve své cruise kolekci inspirovala trendy Soulu, vlastními archivy i sportem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní společnost Gucci svoji cruise kolekci tentokrát z rodné Itálie přenesla do Jižní Koreji. V úterý ji totiž představila v historickém paláci Gyeongbokgung v Soulu. Zkombinovala v ní prvky připomínající samotné město, různé sporty, i vlastní ikonický styl.

    - Reklama -

    Volbou lokace své cruise kolekce podtrhla značka Gucci trend posledních let. Módní společnosti se totiž čím dál více propojují s korejskou kulturou. Důvodem jsou nejen čím dál více úspěšné korejské televizní show a pop hudba, ale také tamní rostoucí trh. Italský luxusní dům proto následoval kroky firem Louis Vuitton a Dior. Stejně jako ony se rozhodl své nejnovější návrhy milovníkům módy ukázat v Soulu.

    Runway umístila společnost do historického paláce Gyeongbokgung. Vytvořila tím kontrast mezi tisíciletým korejským dědictvím a nejmodernějšími módními trendy. Návrhy totiž zahrnovaly především inspiraci streetwearem a sportem. Jednotlivé looky tak byly doplněné například o sportovní brýle, potápěčské boty nebo kabelky ve tvaru skateboardu. Modelky se oblékly také do stylových neoprenů.

    Odkazovat měly na haenyeo, tedy jihokorejské potápěčky proslavené svým zkušeným lovením perel blízko ostrova Jeju. Podobné sportovní kousky ale zároveň doplňovala klasická italská elegance značky Gucci. Modelky tak například neoprenové topy doplnily o dlouhé sukně a bílé rukavičky. Uvolněný styl rozbily také luxusní kabelky, dlouhé minimalistické kabáty nebo výrazné pásky.

    - Reklama -

    Cruise kolekce oslavila také 25. výročí přítomnosti Gucci v Jižní Koreji

    Jednotlivé looky svou extravagancí vzdaly hold také eklektické subkultuře korejské mladé generace. Inspirace korejskou kulturou byla znát také ve volbě soundtracku. Show totiž doprovázely songy ze slavného korejského filmu Parasite nebo seriálu Squid Game. Společnost Gucci pak plánovala v paláci ze 14. století zorganizovat přehlídku už loni na podzim. Odvolat ji ale tehdy musela kvůli smrtelnému halloweenskému incidentu v Soulu.

    Přehlídky se pak zúčastnily také korejské celebrity, například zpěvačka K-pop skupiny NewJeans Hanni. Dorazila na ni ale také hvězda zmíněné show Squid Game Lee Jung-jae, která se také nedávno stala ambasadorkou Gucci. Cruise kolekce pak byla navíc speciální tím, že oslavila 25. výročí od toho, kdy italský módní dům v Jižní Koreji otevřel svoji první pobočku.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pomíjivé pozlátko, či seriózní investice? Designerské hodinky šlapou na paty tradičním značkám

    Hodinky bezesporu patří mezi klasické módní doplňky. Jedná se ale také o komoditu, představující pro mnoho lidí na světě důležitý investiční potenciál. Zde se tedy názory tříští. Na jedné straně krásné modely od luxusních módních domů, na té druhé tradiční značky vyrábějící produkty uchovávající hodnotu. Mohou si ale vzájemně konkurovat?

    Vpusťte na balkon jaro. Proměnu zařídí závěsy i nová podlaha

    S delšími dny se prodlužují také naše chvilky strávené venku. Balkon tak představuje ideální kompromis mezi domácím pohodlím a touhou vychutnat si příjemné počasí. Darujte mu proto po zimním spánku jarní proměnu, kterou vykouzlíte za pomocí pár snadných kroků. Nový dech mu darují závěsy, světýlka, skládací stolek či další vychytávky.

    Zamávejte nudnému prostoru. Oživit vlastní bydlení zvládnete i svépomocí

    Čas od času už nám vlastní bydlení může přijít trochu nuda. Nic na něm není vyloženě špatně, chybí mu však jistá jiskra. Jestliže někdy zatoužíte po oživení bytu či domu, ale nechcete se pouštět do přílišných úprav, využijte snadno dostupné vychytávky. Zvládnete je bez cizí pomoci, s minimem práce a nijak tím neponičíte ani pronajatý prostor.

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Balanc mezi sexy a elegantním. Office siren přináší do kanceláří čerstvý závan

    Sofistikovaná, elegantní, ale přesto s nádechem smyslnosti. Ženy vplouvající do kanceláře vyzařující tyto přívlastky perfektně splňují všechny body aktuálního office siren trendu. Jejich oblečení ctí pravidla etikety, ale stejně zůstává neodolatelným. Pokud vám je taková estetika blízká, zakomponujte její prvky do svých pracovních outfitů.

    Móda v kostce: Londýn přivítal výstavu Cartier a Coperni odhalil řadu Disney

    Módní nadšenci upřeli svou pozornost na Londýn. Tamní muzeum Victoria & Albert totiž o víkendu přivítalo exkluzivní výstavu Cartier. Paříž se mezitím chystá na vlastní exhibici, která představí život návrháře Ricka Owens. Módní dům Coperni zveřejnil svou virální Disney kolekci a značka MM6 zase připravuje novou spolupráci se Salomon.

    Čtyři tipy na hybridní účesy. Podrží vás na józe, u bazénu i při procházce městem

    S přicházejícím jarem jde často ruku v ruce rovněž touha experimentovat. Klasické drdoly nebo culíky zkrátka občas neplní dostatečně líbivou funkci, vymyslet úplně novou kreaci ale může být příliš složité. Inspirujte se jarními účesy, k jejichž provedení potřebujete jen trochu cviku, či jednoduchou a šikovnou pomůcku.

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem "Christy Cut". Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―